toisen ,niin ei mee koko kesä pieleen. Senkin pu..i.
Vastaukset 25
- Anonyymi
On mennyt jo. Kiitos siitä.
- Anonyymi
Mene ihmeessä mies hakemaan uusi seksinukke tilalle kaupasta, sitähän sinä kysyit
- Anonyymi
Noni! Nyt kopsahti! 🙏
- Anonyymi
Mikä ihme katkeruus täällä nyt tuoksuu🤔 tarviiko aina olla joku? No ei tarvii. Naisilla varmaan täytyy olla.
- Anonyymi
Ai olenko jossain neitikaupassa. Jos oikeasti neiti haluaa edes kerran tanssia niin pitää olla halua sen myös kerran osoittaa ja suoraan.
- Anonyymi
Olen pu.ki mutta vain sinulle heppatyttö.
- Anonyymi
Hyvä kuulla. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kuulla. -sivusta
Sinin heppa onkin kohta sun luona👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa ori on jo sinin omistuksessa. Ei kyllä tämä tamma kiertää hyvin kaukaa sitten. Anteeksi häiriö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiitos ei..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa ori on jo sinin omistuksessa. Ei kyllä tämä tamma kiertää hyvin kaukaa sitten. Anteeksi häiriö.
Tuo edellinen on nyt joku sekaaja! Älä ole moksiskaan, tämä ori on vapaa!
- Anonyymi
Älä keuhkoa! Ihan turhaan...
- Anonyymi
Kuka on tämä heppatyttö...? Täällä yksi.. samalta kylältä..
- Anonyymi
Ai jai jai, temppareiden sinkkuesittely tulee mieleen että oon tosi hyvä ratsastaan mutta hevosen selässä en oo koskaa ollu
- Anonyymi
Pukki puskee sarvillansa
- Anonyymi
Tarujen yksisarvinen 🤣
- Anonyymi
Pummiksi mua sanotaan.
- Anonyymi
Saattaa olla viimeinen kesä näissä hommissa.😪
- Anonyymi
Pukki en ole. Olen semmoinen mies joka haluaa olla koko elämänsä yhden ainoan naisen kanssa. Mutta nainen ei edes tiedä varmaan että olen olemassa.
- Anonyymi
Pukki sä olet! Pässi ! Tyhmä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pukki sä olet! Pässi ! Tyhmä!
Oikein hyvän mielen tuoja olet....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain totuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tämä miehen itsensä kanssa riitely dramaattinen ja iso asia, voisitko tehdä hommat viä vähän teinimmäksi?
- Anonyymi
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕😘
- Anonyymi
Juuri näin se menee miten mies kuvailitkin sonni tai pukki hellittelynimiä ei voi koskaan olla liikaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t71930Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227823Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️71781- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59578Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞29530- 46517
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29499- 35489