Aisala avautuu elämästään

Anonyymi-ap

– Se hetki, kun sinulle sanotaan näin, ja tajuat... Se sellainen tunne ja tyhjyys tuolla sisällä... Pysähdyt. Mitä tässä elämässä nyt teen? Se on aika karmiva hetki.

17

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Olisi kannattanut käyttäytyä kunnolla ja pitää Maisasta kiinni.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei helkkari, TAAS tuo Aisalaa vihaava ja Maisan suuri ihailija!🤣Onneksi Latvala, ei siis Aisala, pääsi loisi Törpöstä eroon.


    • Anonyymi
      UUSI

      Maisa voisi lähettää vaikka kukkakimpun Latvalalle jos se vähän helpottaisi rattimiehen oloa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Latvala tuskin huolisi Törpön kukkakimppuja, se aika kun on jo ajat sitten eletty!


    • Anonyymi
      UUSI

      Ja niin saatiin Maisakin jälleen vedettyä keskusteluun! Pomminvarma asia.
      Kertokaa vielä, että Latvalan sohlaamiseen syynä oli Maisa eikä, tietenkään, hänen oma syynsä.
      Kunhan podcastissa nyt selittelee omiaan, täällä palstalla tiedetään asiat paremmin. Onhan nyt varmasti näin?

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei olisi aika käynyt pitkäksi Maisulin kanssa. Viikottain olisi juttuja Seiskassa ollut, missä sitä vietetään luxuslomia ja kenen kanssa. Rahaa olisi palanut ja jännitystä riittänyt.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olisi aika käynyt pitkäksi Maisulin kanssa. Viikottain olisi juttuja Seiskassa ollut, missä sitä vietetään luxuslomia ja kenen kanssa. Rahaa olisi palanut ja jännitystä riittänyt.

        Eihän Latvala ole valittanut aikansa käyneen pitkäksi. Kertoo ymmärtäneensä omaksi viakseen valtavan voittamisen halun, ja siksi sohlasi ralliuransa.
        Ei liity Maisaan tämä hänen oma päänsisäinen ajatusmallinsa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Latvala ole valittanut aikansa käyneen pitkäksi. Kertoo ymmärtäneensä omaksi viakseen valtavan voittamisen halun, ja siksi sohlasi ralliuransa.
        Ei liity Maisaan tämä hänen oma päänsisäinen ajatusmallinsa.

        Aloittaja ei ymmärrä sitä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Voimia Aisalalle.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kummasti se vaan Latvalalla alkoi mennä ajot huonommiksi, kun isotekotissinen tyhjäpää torppa tuli kuvioihin. Isotekotissisen torpan jalkojen levittely vieraille miehille vaikutti varmasti latvalan keskittymiskykyyn.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasti se vaan Latvalalla alkoi mennä ajot huonommiksi, kun isotekotissinen tyhjäpää torppa tuli kuvioihin. Isotekotissisen torpan jalkojen levittely vieraille miehille vaikutti varmasti latvalan keskittymiskykyyn.

        Kuuntele se podcast, vaikka ethän sinä siitä mitään ymmärrä. Latvala siinä kertoo mikä ja miksi meni pieleen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntele se podcast, vaikka ethän sinä siitä mitään ymmärrä. Latvala siinä kertoo mikä ja miksi meni pieleen.

        Ikävöi Maisaa eikä voinut siksi keskittyä ajamiseen kunnolla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntele se podcast, vaikka ethän sinä siitä mitään ymmärrä. Latvala siinä kertoo mikä ja miksi meni pieleen.

        17:16 työnnä sinä pääsi hanuriisi.
        Latvala ITSE kertoi kirjassaan, että epätasapainoinen suhde häiritsi keskittymiskykyä , eli törppö torppa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävöi Maisaa eikä voinut siksi keskittyä ajamiseen kunnolla.

        Aisala ❤️ Maisa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        17:16 työnnä sinä pääsi hanuriisi.
        Latvala ITSE kertoi kirjassaan, että epätasapainoinen suhde häiritsi keskittymiskykyä , eli törppö torppa.

        Latvala ITSE kertoo podcastissa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        17:16 työnnä sinä pääsi hanuriisi.
        Latvala ITSE kertoi kirjassaan, että epätasapainoinen suhde häiritsi keskittymiskykyä , eli törppö torppa.

        Kirja on vanha, podcast uusi. Etkö uskalla kuunnella?
        Pelkäät ehkä totuutta, ettei ralliuran epäonni ollutkaan Maisan syytä kuten olet monta vuotta uskotellut itsellesi.
        Pelottaako kuulla, että Latvala itse on ymmärtänyt yli-intohimonsa voittamiseen pilanneen kaiken?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirja on vanha, podcast uusi. Etkö uskalla kuunnella?
        Pelkäät ehkä totuutta, ettei ralliuran epäonni ollutkaan Maisan syytä kuten olet monta vuotta uskotellut itsellesi.
        Pelottaako kuulla, että Latvala itse on ymmärtänyt yli-intohimonsa voittamiseen pilanneen kaiken?

        Aisala yritti tehdä vaikutuksen Maisaan ja siksi ajoi jatkuvasti yli taitojensa ja löysi itsensä ojan pohjalta lähes joka kisassa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1985
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1463
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      105
      836
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe