Marko kokkasi lihamureketta ja muusia

Anonyymi-ap

Tollasta vanhanaikaista ja tunkkaista arkiruokaa sitten kuvataan intoa piukassa instaan.

53

678

Vastaukset 53

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun täällä tiedettiin että Jasmin oli aikanaan, kun piti blogia Seiskalle, kova irvailemaan muiden kirjoitusvirheille, niin minäkin nyt sitten korjaan että se on "into piukassa" eikä intoa piukassa.

• Anonyymi

Eikös sillä ollut englanninkielisiä miehiä. Korjasiko se ahkerasti myös muiden englanninkielistä tekstiä tai irvailiko niille blogissaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös sillä ollut englanninkielisiä miehiä. Korjasiko se ahkerasti myös muiden englanninkielistä tekstiä tai irvailiko niille blogissaan?

Ei korjannut eikä irvaillut. Ei myöskään haukkunut eri maiden tapoja ja kulttuureja.
        "Maassa maan tavalla tai maasta pois."
        Kannattaa muistaa jos joskus matkustatte jonnekin sieltä kotinurkistanne.

• Anonyymi

Lihamureke ja muusi ei ole millään lailla kesäruokaa, talvella tuollainen maistuu, muttei kesällä!

• Anonyymi

Kuka sen on määritellyt milloin saa syödä mitäkin? Syökööt kukin mikä hyvältä maistuu.
        Vai onko Oulussa määritelty vuodenaikaruoatkin?

• Anonyymi

Luomu-pt ei ymmärrä terveellisen ruokavalion päälle. Ei kannata Markolta ainakaan mitään ravitsemukseen liittyviä neuvoja odottaa jos valmennuksen ostaa.

• Anonyymi

Vanhanaikaista, tunkkaista, ei kesäruokaa , ja kuvattu instaan!😂😂😂😂
      Te olette niin ihanan sekaisin siellä.
      Tietysti se niinkin on, että vain burgerit, kebabit, pizzat, ja sushi ovat hyväksyttäviä ruokia.
      Mikäli joku sivistymätön jotain muuta haluaa syödä se on tehtävä pimeässä salaa.😂😂

• Anonyymi

Että edes väität että kebabit sun muut olisivat kesäruokaa kertoo että olet samanlainen pölkkypää kuin Marko. En koskaan syö moisia mystery meat ruokia jo siitäkin syystä ettei oikeasti tiedä mitä niissä on. Sushi hiukan sama juttu. Ainakin marketti sushi. Pitsaa jos haluan niin leivon kotona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että edes väität että kebabit sun muut olisivat kesäruokaa kertoo että olet samanlainen pölkkypää kuin Marko. En koskaan syö moisia mystery meat ruokia jo siitäkin syystä ettei oikeasti tiedä mitä niissä on. Sushi hiukan sama juttu. Ainakin marketti sushi. Pitsaa jos haluan niin leivon kotona.

Missä lauseessa niitä on kesäruoiksi väitetty?
        Mutta ainoita hyväksyttäviä pöperöitä näyttävät olevan ihmisten laittamissa kuvissa. No, joku poikkeus lataa kuvan kaupan tai burgeriravintolan valmissalaatista joskus.

• Anonyymi

Nyt suuri sivistyneistö siellä laittamaan jollekin isolle kansainväliselle uutistoimistolle uutista, että lihamureke ja muusi ovat vanhanaikaisia ruokia!
      Ne kun tunnetaan hyvin monessa maassa ja niitä sivistymättömät ihmiset valmistavat ruoaksi. Jotkut todella tollot jopa laittavat nettiin videoita valmistustavoistaan.
      Hävettävää.
      Suomen suuri sivistyneistö suoraan Suoli24-palstalta nyt korjaamaan asiaa!

• Anonyymi

Mitä sitten vaikka tunnettaisiin kuussa asti? Väittikö joku ettei ulkomailla syödä tunkkaista junttiruokaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten vaikka tunnettaisiin kuussa asti? Väittikö joku ettei ulkomailla syödä tunkkaista junttiruokaa?

Englannissa syödään munuaispiirasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunkkaista junttiruokaa ? Minkäköhän ikäinen mahdat olla ? Kasvanut aivotoimintasi perusteella saarioisen roiskeläpillä ja hk:n hampurilaisilla. Siis eineksillä, joissa ei ole aivoille ravintoa.

• Anonyymi

Millälailla vanhanaikaista? Syö sinä ap vaan pupunruokaa. Kannattaa mittauttaa veriarvot. Voi anemia iskeä.

• Anonyymi

Heti kun itse mittaat omat low density kolesterolisi. Pupu-kommenteillasi kerrot täysin millainen sinä jasmin-puolustaja olet.

• Anonyymi

Aloittajalla on varaa irvailla, saa itse laitosruokaa laitoksessa.

• Anonyymi

Laitosruoka on ainakin ravitsevampaa kuin Markon sörsselit. Miksi muuten pilkkaat laitoshoidossa olevia? Et ole missään asemassa kiukkuamaan että Jasminin ja Markon nälviminen pitää lopettaa kun itse teet noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitosruoka on ainakin ravitsevampaa kuin Markon sörsselit. Miksi muuten pilkkaat laitoshoidossa olevia? Et ole missään asemassa kiukkuamaan että Jasminin ja Markon nälviminen pitää lopettaa kun itse teet noin.

Osui ja upposi ilmeisesti🤣 Nälviminen on oikeutettua sellaiselle joka itse sen aloittaa. Suomeen pitäisi säätää laki,jossa myös kiusaajat saavat pitkän vankeustuomion. Loppuisi sinullakin nälvimiset ja paskanjauhamiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osui ja upposi ilmeisesti🤣 Nälviminen on oikeutettua sellaiselle joka itse sen aloittaa. Suomeen pitäisi säätää laki,jossa myös kiusaajat saavat pitkän vankeustuomion. Loppuisi sinullakin nälvimiset ja paskanjauhamiset.

Hehheh. Vai ihan vankilaan tässä? Kertoo mikä lietepää tyhmyri olet jos ennestään ylityöllistetyn poliisin pitäisi sinun ja jasminisi takia kostella.
        Ja ei, en ole yhtään laitosta eläissäni sisältä nähnyt eli syyllistyt itse vihapuheeseen laitoshoitoa tarvitsevia pilkatessasi. Ja paskanjauhamisen lopetan vasta kun mäntylä oksennus-äijineen sulkee kaikki sometilinsä pysyvästi ja antautuu syrjäytyneen ukon ja akan elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä taitaisit itse istua ensimmäisenä vankilassa, kiusaaja kun olet pahimmasta päästä😂🤣!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehheh. Vai ihan vankilaan tässä? Kertoo mikä lietepää tyhmyri olet jos ennestään ylityöllistetyn poliisin pitäisi sinun ja jasminisi takia kostella.
        Ja ei, en ole yhtään laitosta eläissäni sisältä nähnyt eli syyllistyt itse vihapuheeseen laitoshoitoa tarvitsevia pilkatessasi. Ja paskanjauhamisen lopetan vasta kun mäntylä oksennus-äijineen sulkee kaikki sometilinsä pysyvästi ja antautuu syrjäytyneen ukon ja akan elämään.

👍👍👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sä olet vaatimaan ketään sulkemaan sometilejään ??? Jos itse olet reppana ja antautunut syrjäytymiselle, niin tyydy kohtaloosi. Mutta älä nyt ainakaan kuvittele, että kukaan sun käskystä. seuraa sua tympeään elämääsi..

• Anonyymi

Silakkapihvit sopii niin kesään kuin talveen. Mikä niissä muka vikana. Ei mikään.

• Anonyymi

Silakkapihvejä.

• Anonyymi

Markon pitäisi lukea Seiskaa. Martina oli valmistanut ja pilkkonut kesäsallaadin ihan itse; lohta, mansikoita, uutta pernaa ja ruohosipulia. Ei tule kolesterolia. Eikä kylä lähde nälkäkään. Pitää nagia syödä. Tai muussia ja liha mureketta.

• Anonyymi

Se on outoa että Martinan pahin vainoaja täällä on päivittäin toistellut noita Markon vaimon vanhoja haukkumisia koskien mm. Viidakon tähtösiä, sitä että Stefu lepytteli riitoja lahjoilla ja sitä että lainasi äidiltään rahat velan maksuun. Martinan vainoaja toki väittää että äitinsä maksoi velan vaikka se oli vain laina. Martina jossain vastasi tälle Markon aviovaimolle, kun haukkui Martinaa, että miten hänen elämänsä vaikuttaa tämän yleensäkin tämän elämään. Sofiakin sanoi samaa että Stefu lepyttelee riitoja lahjoilla mutta siitä Markon aviovaimo eikä myöskään Martinan vainoaja ole kommentoineet mitään. Toki ei silloin ollut vielä Markon vaimo mutta halusi julkisuutta ja sitähän saa jos haukkuu Martinaa. Muutkin ovat sitä asiaa osanneet käyttää hyväkseen. Viimeksi Sofia.

• Anonyymi

Ole hyvä sinä "mutku Martina", eilen kello 22:24 kommentoija, joka toit Martinan tähänkin ketjuun eli aloitit.

• Anonyymi

Jasmin Mäntylä, Erika Vikman ja nyt tämä Helmi ovat olleet Dannyn kanssa siksi että sillä edistävät laulu-uraansa. hm? Oliko myös tämä Armi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä sinä "mutku Martina", eilen kello 22:24 kommentoija, joka toit Martinan tähänkin ketjuun eli aloitit.

Nyt se "mutku Martina" oli poistattanut ne jutut missä mainittiin että mitä ja koska nuo haukkumiset oli mediassa. Mitään sääntöjenvastaistahan niissä ei ollut mutta miten se "mutku Martinaan" tuo asia noin kovasti koski.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt se "mutku Martina" oli poistattanut ne jutut missä mainittiin että mitä ja koska nuo haukkumiset oli mediassa. Mitään sääntöjenvastaistahan niissä ei ollut mutta miten se "mutku Martinaan" tuo asia noin kovasti koski.

Se kertoo vain siitä että täällä kirjoittelee joku joka on läheinen Mäntylälle.

• Anonyymi

22:24 Johan tuo Martinan vainoaja on täälläkin ketjussa. Tosin olen jo aikaisemmin todennut, että Jasminia täällä puolustava haukkuu palstalla Martinaa. Ihan oikeassa olin, helppo tunnistettava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

22:24 Johan tuo Martinan vainoaja on täälläkin ketjussa. Tosin olen jo aikaisemmin todennut, että Jasminia täällä puolustava haukkuu palstalla Martinaa. Ihan oikeassa olin, helppo tunnistettava.

Täällä ahkeroi hän, joka haukkuu sekä Jasminia, että Martinaa!
        Joku näissä naisissa häntä riepoo suunnattomasti, ja siksi kyttää instat saadakseen haukkumisen aihetta.
        Nimittelee törkeästi, solvaa ulkonäköä, ja kaikki tekemiset haukkuu. Joka päivä.

• Anonyymi

Oulussa syödään rössypottua! Kesällä, syksyllä, talvella, keväällä, rössypotusta oululaiset tykkää.
      Se on myös sosiaalisesti hyväksyttyä, ja kehtaa laittaa kuvat instaan.

• Anonyymi

Rössypottuseuraan kuului aikoinaan mm. Matti Ahde. Paljon muitakin tunnettuja henkilöitä on siihen kuulunut ja kaiketi kuuluu myös nykyään. Esim. Liisa Jaakonsaari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rössypottuseuraan kuului aikoinaan mm. Matti Ahde. Paljon muitakin tunnettuja henkilöitä on siihen kuulunut ja kaiketi kuuluu myös nykyään. Esim. Liisa Jaakonsaari.

Sosiaalidemokraatit siis kuuluvat sosiaalisesti hyväksyttyyn rössypottuseuraan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sosiaalidemokraatit siis kuuluvat sosiaalisesti hyväksyttyyn rössypottuseuraan.

Minä inhosin koulussa yli kaiken rössypottuja. Vieläkin puistattaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä inhosin koulussa yli kaiken rössypottuja. Vieläkin puistattaa.

Hyi hirveä mitä ruokaa. Piti oikein googlata. Siis veripalttua ja siankylkeä laitetaan perunakeittoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi hirveä mitä ruokaa. Piti oikein googlata. Siis veripalttua ja siankylkeä laitetaan perunakeittoon.

Hyi olkoon, en kyllä pystyisi syömään!

• Anonyymi

Nehän oli silakkapihvejä, eikä lihamureketta.

• Anonyymi

Markon safkat on niin kauheita ettei niistä edes näe mitä ne ovat. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sun tarvitse syödä Markon ruokaa? Kunhan katselet kuvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

06:34 syö sinä vaa Kososen korievästä.🤣

• Anonyymi

Jos on kesälomalla niin Kososen korievästä syövän mielestä on työtön.🤣

• Anonyymi

Eivätkö he tiedä ettei Suonessa saa syödä lihamureketta ja perunamuusia kesällä? Voi sivistymättömiä moukkia. Nyt saa syödä ainoastaan uusia perunoita, voita, silliä ja makkaraa. Nyt on kesä. Talviruuat sitten erikseen.

• Anonyymi

Entä lihapullat?

• Anonyymi

Suomessa ei Suonessa

• Anonyymi

Ei oo vanhanaikaista eikä tunkkaista.

• Anonyymi

Jasmin ja Marko ovat viettäneet aurinkoisen päivän tänään Oulussa rannalla instakuvien mukaan.

• Anonyymi

Ja terassilla nauttimassa juomistansa... Kumpikohan tällä kertaa tekee putkareissun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja terassilla nauttimassa juomistansa... Kumpikohan tällä kertaa tekee putkareissun?

Ihana kesä heillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

19:36 mites on maistunut Kososen korieväs? Kannattaa maistaa myös lasagnea a'la laitos😁

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      125
      1815
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      877
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      150
      844
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      800
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      772
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      712
    7. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      261
      658
    8. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      42
      657
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      71
      654
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      592
    Aihe