Marko kokkasi lihamureketta ja muusia

Anonyymi-ap

Tollasta vanhanaikaista ja tunkkaista arkiruokaa sitten kuvataan intoa piukassa instaan.

27

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Kun täällä tiedettiin että Jasmin oli aikanaan, kun piti blogia Seiskalle, kova irvailemaan muiden kirjoitusvirheille, niin minäkin nyt sitten korjaan että se on "into piukassa" eikä intoa piukassa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Eikös sillä ollut englanninkielisiä miehiä. Korjasiko se ahkerasti myös muiden englanninkielistä tekstiä tai irvailiko niille blogissaan?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sillä ollut englanninkielisiä miehiä. Korjasiko se ahkerasti myös muiden englanninkielistä tekstiä tai irvailiko niille blogissaan?

        Ei korjannut eikä irvaillut. Ei myöskään haukkunut eri maiden tapoja ja kulttuureja.
        "Maassa maan tavalla tai maasta pois."
        Kannattaa muistaa jos joskus matkustatte jonnekin sieltä kotinurkistanne.


    • Anonyymi
      UUSI

      Lihamureke ja muusi ei ole millään lailla kesäruokaa, talvella tuollainen maistuu, muttei kesällä!

      • Anonyymi
        UUSI

        Kuka sen on määritellyt milloin saa syödä mitäkin? Syökööt kukin mikä hyvältä maistuu.
        Vai onko Oulussa määritelty vuodenaikaruoatkin?


    • Anonyymi
      UUSI

      Luomu-pt ei ymmärrä terveellisen ruokavalion päälle. Ei kannata Markolta ainakaan mitään ravitsemukseen liittyviä neuvoja odottaa jos valmennuksen ostaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Vanhanaikaista, tunkkaista, ei kesäruokaa , ja kuvattu instaan!😂😂😂😂
      Te olette niin ihanan sekaisin siellä.
      Tietysti se niinkin on, että vain burgerit, kebabit, pizzat, ja sushi ovat hyväksyttäviä ruokia.
      Mikäli joku sivistymätön jotain muuta haluaa syödä se on tehtävä pimeässä salaa.😂😂

      • Anonyymi
        UUSI

        Että edes väität että kebabit sun muut olisivat kesäruokaa kertoo että olet samanlainen pölkkypää kuin Marko. En koskaan syö moisia mystery meat ruokia jo siitäkin syystä ettei oikeasti tiedä mitä niissä on. Sushi hiukan sama juttu. Ainakin marketti sushi. Pitsaa jos haluan niin leivon kotona.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Että edes väität että kebabit sun muut olisivat kesäruokaa kertoo että olet samanlainen pölkkypää kuin Marko. En koskaan syö moisia mystery meat ruokia jo siitäkin syystä ettei oikeasti tiedä mitä niissä on. Sushi hiukan sama juttu. Ainakin marketti sushi. Pitsaa jos haluan niin leivon kotona.

        Missä lauseessa niitä on kesäruoiksi väitetty?
        Mutta ainoita hyväksyttäviä pöperöitä näyttävät olevan ihmisten laittamissa kuvissa. No, joku poikkeus lataa kuvan kaupan tai burgeriravintolan valmissalaatista joskus.


    • Anonyymi
      UUSI

      Nyt suuri sivistyneistö siellä laittamaan jollekin isolle kansainväliselle uutistoimistolle uutista, että lihamureke ja muusi ovat vanhanaikaisia ruokia!
      Ne kun tunnetaan hyvin monessa maassa ja niitä sivistymättömät ihmiset valmistavat ruoaksi. Jotkut todella tollot jopa laittavat nettiin videoita valmistustavoistaan.
      Hävettävää.
      Suomen suuri sivistyneistö suoraan Suoli24-palstalta nyt korjaamaan asiaa!

      • Anonyymi
        UUSI

        Mitä sitten vaikka tunnettaisiin kuussa asti? Väittikö joku ettei ulkomailla syödä tunkkaista junttiruokaa?


    • Anonyymi
      UUSI

      Millälailla vanhanaikaista? Syö sinä ap vaan pupunruokaa. Kannattaa mittauttaa veriarvot. Voi anemia iskeä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Heti kun itse mittaat omat low density kolesterolisi. Pupu-kommenteillasi kerrot täysin millainen sinä jasmin-puolustaja olet.


    • Anonyymi
      UUSI

      Aloittajalla on varaa irvailla, saa itse laitosruokaa laitoksessa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Laitosruoka on ainakin ravitsevampaa kuin Markon sörsselit. Miksi muuten pilkkaat laitoshoidossa olevia? Et ole missään asemassa kiukkuamaan että Jasminin ja Markon nälviminen pitää lopettaa kun itse teet noin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitosruoka on ainakin ravitsevampaa kuin Markon sörsselit. Miksi muuten pilkkaat laitoshoidossa olevia? Et ole missään asemassa kiukkuamaan että Jasminin ja Markon nälviminen pitää lopettaa kun itse teet noin.

        Osui ja upposi ilmeisesti🤣 Nälviminen on oikeutettua sellaiselle joka itse sen aloittaa. Suomeen pitäisi säätää laki,jossa myös kiusaajat saavat pitkän vankeustuomion. Loppuisi sinullakin nälvimiset ja paskanjauhamiset.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui ja upposi ilmeisesti🤣 Nälviminen on oikeutettua sellaiselle joka itse sen aloittaa. Suomeen pitäisi säätää laki,jossa myös kiusaajat saavat pitkän vankeustuomion. Loppuisi sinullakin nälvimiset ja paskanjauhamiset.

        Hehheh. Vai ihan vankilaan tässä? Kertoo mikä lietepää tyhmyri olet jos ennestään ylityöllistetyn poliisin pitäisi sinun ja jasminisi takia kostella.
        Ja ei, en ole yhtään laitosta eläissäni sisältä nähnyt eli syyllistyt itse vihapuheeseen laitoshoitoa tarvitsevia pilkatessasi. Ja paskanjauhamisen lopetan vasta kun mäntylä oksennus-äijineen sulkee kaikki sometilinsä pysyvästi ja antautuu syrjäytyneen ukon ja akan elämään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui ja upposi ilmeisesti🤣 Nälviminen on oikeutettua sellaiselle joka itse sen aloittaa. Suomeen pitäisi säätää laki,jossa myös kiusaajat saavat pitkän vankeustuomion. Loppuisi sinullakin nälvimiset ja paskanjauhamiset.

        Sinä taitaisit itse istua ensimmäisenä vankilassa, kiusaaja kun olet pahimmasta päästä😂🤣!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehheh. Vai ihan vankilaan tässä? Kertoo mikä lietepää tyhmyri olet jos ennestään ylityöllistetyn poliisin pitäisi sinun ja jasminisi takia kostella.
        Ja ei, en ole yhtään laitosta eläissäni sisältä nähnyt eli syyllistyt itse vihapuheeseen laitoshoitoa tarvitsevia pilkatessasi. Ja paskanjauhamisen lopetan vasta kun mäntylä oksennus-äijineen sulkee kaikki sometilinsä pysyvästi ja antautuu syrjäytyneen ukon ja akan elämään.

        👍👍👍👍👍


    • Anonyymi
      UUSI

      Tässä hyvä ruokaresepti, jolla on nimikin: Kososen korieväs

      - 2 mustunutta kananmunaa
      - homeisia, kitkeriä suolakurkkuja
      -2 pilaantunutta tomaattia
      -nahistunut salaatinlehti
      - 2 hometäpläistä kinkkusiivua
      Kastikkeeksi katkeran hapanta piimää, nam nam.🤣

      Ohjetta saa jakaa kaikille kitkerille ja katkerille 🤣

      • Anonyymi
        UUSI

        Sopii hyvin Jasminille ja Markolle!😂🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii hyvin Jasminille ja Markolle!😂🤣

        Voi jopa freegata vihreästä säiliöstä. Työttömillä kun on rahat tiukilla.


    • Anonyymi
      UUSI

      Silakkapihvit sopii niin kesään kuin talveen. Mikä niissä muka vikana. Ei mikään.

    • Anonyymi
      UUSI

      Silakkapihvejä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Markon pitäisi lukea Seiskaa. Martina oli valmistanut ja pilkkonut kesäsallaadin ihan itse; lohta, mansikoita, uutta pernaa ja ruohosipulia. Ei tule kolesterolia. Eikä kylä lähde nälkäkään. Pitää nagia syödä. Tai muussia ja liha mureketta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Oulussa syödään rössypottua! Kesällä, syksyllä, talvella, keväällä, rössypotusta oululaiset tykkää.
      Se on myös sosiaalisesti hyväksyttyä, ja kehtaa laittaa kuvat instaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Nehän oli silakkapihvejä, eikä lihamureketta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe