Silver Fangin oikea ikäraja????

Sniper

järjestetään väittely!! haluan viisaat päät yhteen! hopeanuoli videoissa lukee, että se olisi kaiken ikäisille.. MUTTA!! vilkaisin videoita eräissä kirjastoissa ja niihin oli pistetty k-11.
jotenka... haluaisin selkoa LEIKKAAMATTOMAN version ikärajasta.. perustelkaa myös pointtinne, kiitos. =) toivottavasti saan useampia vastauksia. olisiko sopimatonta antaa 7-9 vuotiaan lapsen katsoa leikkaamaton versio????? KIITOS, JOS OTATTE KANTAA!! =) =)

12

5367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryo_Yung

      No mitä olen kattonut leikkaamattomasta versiota, niin laittaisin sen yli 11...

    • ChibiLuna

      on mielestäni kyllä yli 11-vuotiaille. Leikattua katsoin itse joskus 7-vuotiaana, mutta omalle 8-vuotiaalle sitä leikkattuakaan en varmasti antaisi katsoa, näkee painajaisia kuitenkin. Katsoin pikkuisena alle 10-vuotiaana vähän kaikenlaista tv- ja elokuvaviihdettä, koska en nähnyt niistä kuitenkaan mitään painajaisia, mutta veljeni on eri juttu =)
      Ehkei sen leikkaamattoman katseleminen ole sopimatonta 7-9 vuotiaille, mutta hyvä vaan, että ikäraja on yli 11-vuotiaille (meinasin kirjoittaa yli 22-vuotiaille XD)

      • ChibiLuna

        omalle 8-vuotiaalle veljeni sitä leikkattuakaan...


    • Dragon

      Ei missään tapauksessa niin nuorille leikkaamatonta versiota! Oon itse 20-vuotias nainen, ja katsoin juuri niitä leikattuja videoita pienenä, ja niistäkin näin painajaisia! Nyt kun nuo leikkaamattomat versiot tuli DVD:nä, niin nekin oon nähnyt, ja mielestäni ovat niin älyttömän raakoja ja verisiä, että joku 14-v olis ehkä ainakin ikärajana. Siis tosi hyvä sarjahan tuo Hopeanuoli on, mutta ei liian pienille!! :)
      Katsos kun Suomalaiset ovat vasta hiljattain käsittäneet, että Hopeanuolen kaltaiset animet ovatkin tarkoitettu lähinnä nuorille ja aikuisille, eivätkä lapsille, vaikka piirrettyjä ovatkin...

      • hfdytete

        hulluko sie oot!!! 11 ois miusta parempi...


      • Dragon

        Soittelin juuri isoveljelleni joka omistaa kyseisen DVD-boksin, siis leikkaamattomat versiot, mutta ei hänkään muistanut ikärajaa mikä boksin takana lukee. Hän veikkasi 16-v ikärajaksi, koska ovat niin verisiä ja raakoja leffoja.
        Kävin kuitenkin netissä seikkailemassa ja löysin tiedon OIKEASTA ikärajasta. Se on 11-v, myös niissä leikkaamattomissa leffoissa. Itse en kyllä edelleenkään niitä ihan niin nuorille suosittelisi!!
        Mutta kaikille vähän varttuneemmille suosittelen lämpimästi!! :)


      • Nimetön
        Dragon kirjoitti:

        Soittelin juuri isoveljelleni joka omistaa kyseisen DVD-boksin, siis leikkaamattomat versiot, mutta ei hänkään muistanut ikärajaa mikä boksin takana lukee. Hän veikkasi 16-v ikärajaksi, koska ovat niin verisiä ja raakoja leffoja.
        Kävin kuitenkin netissä seikkailemassa ja löysin tiedon OIKEASTA ikärajasta. Se on 11-v, myös niissä leikkaamattomissa leffoissa. Itse en kyllä edelleenkään niitä ihan niin nuorille suosittelisi!!
        Mutta kaikille vähän varttuneemmille suosittelen lämpimästi!! :)

        JOU! tilasin DVD:T juuri itselleni ja takana lukee vain k 11! =( mutta mukana oli lappu jka oli ruotsiksi ja siinä kehotettiin k 15. ruotsalaiset taitavat ymmärtää ikärajojen päälle jotain.... ;)


      • Dragon
        Nimetön kirjoitti:

        JOU! tilasin DVD:T juuri itselleni ja takana lukee vain k 11! =( mutta mukana oli lappu jka oli ruotsiksi ja siinä kehotettiin k 15. ruotsalaiset taitavat ymmärtää ikärajojen päälle jotain.... ;)

        On ne ruottalaiset edes jossain viisaita! ;)
        Edelleen oon sitä mieltä, ettei Suomessa vieläkään kunnolla tajuta, ettei kaikki piirretty ole lapsille... Kas kun eivät hentaita tuo anttilan hyllyille ja laita siihenkin k-11 kun se on kerran "piirretty"... voi elämä...


    • ~DREV~

      Oon 12 v. ja nähnyt kaikki GNGt, leikattuna ja uncut versioina. Olen myös nähnyt kaikki GDWt ja lukenut kaikki GNGt, mutten ole nähnyt mistään painajaisia. Noh, Ehkä olenkin vähän kovakalloisempaa tyyppiä. ^^*

    • Anonyymi

      Isompi ikäraja vois olla ku aikuisen elokuvaks luokiteltu

    • Anonyymi

      siis itse olen katsonut ne, aika paljon verta kyllä on, ainakin 10 vuotta mielestäni pitäisi olla ikää, ja herkemmän lapsen pitäisi vanhemman kanssa katsoa

    • Anonyymi

      Silverfangin leikkaamaton osa taitaa olla k12 mutta oon kattonu sitä nuorempanakin aikuisen kaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe