Ihana muRmeli

Anonyymi-ap

Miten päiväsi on sujunut.

63

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietääkö se murmeli?

    • Anonyymi

      Aurinkoinen päivä ja maalainen pääsi kaupunkiin, miten itselläsi?

      • Anonyymi

        Valetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetta

        Oho


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetta

        Voimia ny sillekin hokijalle naapuruus on vissii mm sulle todella lavea käsite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimia ny sillekin hokijalle naapuruus on vissii mm sulle todella lavea käsite

        Mistä puhut?!


    • Anonyymi

      Hyvin entä sinulla:)

    • Anonyymi

      Ei varmaan mulle, eikä oo murmeliks kutsuttu, mut oon mocktaililla täs ja ajoit pyörällä sujuvasti ohi ja kello oli just aloituksen verran, eli ei sulta jos olit se pyöräilijä, kumarruin just ja näin selän, ehkä. No mut höpö höpö, ehkä rt ollu. vähän turhautunu, väsynyt olo, mut näillä mennään nyt🍹🌞

      • Anonyymi

        25:42 vielä, olit silti suloinen tänään😉😘🤔


    • Anonyymi

      Syön just tiikerikakkua

      • Anonyymi

        Tiikerikin haluaa kakkua🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiikerikin haluaa kakkua🤣

        Pidä kakkus omissa kakkuloissa 🧐


    • Anonyymi

      Nukuin huonosti. Kävin lenkillä kuntoportaissa. Levähdä hetken ja mietin, mitä teen elämälläni.

      • Anonyymi

        Sinäkö vandaali näit vaivaa siellä Malminkartanon portaissa ja maalaisia valkoista sateenkaariväriä päälle? Kytät perään vaadin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö vandaali näit vaivaa siellä Malminkartanon portaissa ja maalaisia valkoista sateenkaariväriä päälle? Kytät perään vaadin

        Maalasit* sateenkaarivärien* niin piti sanoa vaan että jopa on suivaantuminen viety äärimmilleen, siinähän menee monta tuntia sutia ja ehkä halusin kiinnittää huomiota myös toiseen tulokulmaan ei ole palestiinahuiviin katsominen ja näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalasit* sateenkaarivärien* niin piti sanoa vaan että jopa on suivaantuminen viety äärimmilleen, siinähän menee monta tuntia sutia ja ehkä halusin kiinnittää huomiota myös toiseen tulokulmaan ei ole palestiinahuiviin katsominen ja näin

        Mulla on muute sinivalkoinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalasit* sateenkaarivärien* niin piti sanoa vaan että jopa on suivaantuminen viety äärimmilleen, siinähän menee monta tuntia sutia ja ehkä halusin kiinnittää huomiota myös toiseen tulokulmaan ei ole palestiinahuiviin katsominen ja näin

        Sä et ole oikeassa paikassa


    • Anonyymi

      Olispa tämä viesti mulle. On niin kamalan paha olla eikä tämmöseen pahaan oloon mikään auta. Kirjoitin toiselle pastalle että olisi kaikille osapuolille ollut parempi jos olisin kuollut väkivallan seurauksena ja mies päätynyt linnaan. Kaikenlaista ajatuksen virtaa kulkee pääni läpi. Olen ihan lamaantunut. En saa itsestäni sen verran irti että lähtisin lenkille vaikka aurinko paistaa. Mulla kävi ikkunanpesijä ja hän oli kiva afrikkalainen mies. Puhui hyvää enkkua ja kertoi olevansa uskova ja että ei ole koskaan täällä tavannut kristittyä ihmistä ja niinpä oli kiva jutella Jeesuksesta ja Neitsyt Mariasta. Sanoi että ihmettelee sitä että täällä naisilla niin huono asema. No niin on - minäkään en ymmärrä. Ihan kuin olisi joku uusi ja outo ilmiö. Jos tämä ikävä on mua kohtaan niin ota yhteyttä - kirjoittele tai soita, ihan miten vaan kunhan otat yhteyttä. Olisinpa ihana ja olisipa tämä ikävää koskeva viesti minulle...

      • Anonyymi

        Sivusta kommentoin, että oli mielenkiintoinen kohtaaminen. Ulkomaalaisilta oppii kaikkea. Olen oppinut eräältä maahanmuuttajalta sosiaalisuutta. On täällä naisilla huono asema. Jotenkin tuntuu, että meitä sorretaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin, että oli mielenkiintoinen kohtaaminen. Ulkomaalaisilta oppii kaikkea. Olen oppinut eräältä maahanmuuttajalta sosiaalisuutta. On täällä naisilla huono asema. Jotenkin tuntuu, että meitä sorretaan.

        Nojoo. Oikeastaan naiset vain itse pilaa elämänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojoo. Oikeastaan naiset vain itse pilaa elämänsä.

        Naiset joutuvat hoitamaan isovanhemmatkin. Te miehetkö hoitaisitte heidät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset joutuvat hoitamaan isovanhemmatkin. Te miehetkö hoitaisitte heidät?

        Olen nainen. Huomannut vain mitä monelle tapahtuu ympärilläni. Toisaalta voihan siinä olla muitakin syitä taustalla usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen. Huomannut vain mitä monelle tapahtuu ympärilläni. Toisaalta voihan siinä olla muitakin syitä taustalla usein.

        Ok, olet nainen. Kokemukseni mukaan monilla naisilla on todella rankkaa tänä päivänä. Naiset voivat olla liian empaattisia ja tätä puolta käytetään hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, olet nainen. Kokemukseni mukaan monilla naisilla on todella rankkaa tänä päivänä. Naiset voivat olla liian empaattisia ja tätä puolta käytetään hyväksi.

        Valetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetta

        Että sä jaksat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että sä jaksat.

        Koska väität valhetta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska väität valhetta!

        No sun mielestä kaikki on valetta. Et luota villasukkiinkaan.


    • Anonyymi

      Tässä vapaapäivää viettelen 😊 kävin heittää 10km pyörälenkin.

      • Anonyymi

        Hirvittävää elämää


      • Anonyymi

        Sä et mua aja vetämään jotain pyörälenkkejä


      • Anonyymi

        Koska mä olen aikuinen älykäs ihminen jolla on elämä kesken. Mä en halua vetää jotain pyörälenkkejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirvittävää elämää

        Tämä on ikävä-palsta. Muualla on ajanviete ym. palstat. Mene sinne.


      • Anonyymi

        Aika pieni lenkki oli🤔


      • Anonyymi

        Viettele minutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika pieni lenkki oli🤔

        Ehkä joo kilometreissä, mutta meni siihen koko päivä! 💪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joo kilometreissä, mutta meni siihen koko päivä! 💪

        Miksi meni?


    • Anonyymi

      Eihän se suju mitenkään. Ikävöin sua tietenkin.

      • Anonyymi

        Petät vielä hänen kanssa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petät vielä hänen kanssa??

        Juu kyllä. Paneskelun väliajat kirjoitellaan tänne.


    • Anonyymi

      Ikävä on..

    • Anonyymi

      Ite oot murmeli. :)

      • Anonyymi

        😍😍😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😍😍😍

        ^Tossa on nyt kolme samaa rivissä, mitä sillä voittaa?


    • Anonyymi

      Uusi aamu uudet kujeet.

      • Anonyymi

        Etkö ymmärrä


    • Anonyymi

      Hei Ap! En tiedä miten tänne eksyin - en ollut etsinyt mitään. Kuka olet ja kuka on muRmelisi jota ikävöit? Mistä tämä muRmeli tulee - oletko vääntänyt jostain nimestä? Jospa voisit kirjoittaa oikein kirjeen tälle jota ikävöit?

      • Anonyymi

        En osaa kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Oletko Rakkaani? Tule hakemaan mut ihanalla autollasi ja ajetaan maailman ääriin saakka ja unohdetaan kaikki maailman paska!

      • Anonyymi

        Et kuulosta älykkäälttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kuulosta älykkäälttä

        Miksi ei kuulosta?


    • Anonyymi

      Ap! Sinäkö tämän kirjoitit nyt aloitustasi seuraavana päivänä: 'Uusi aamu uudet kujeet.' Mitä tänään pitäisi sitten tapahtua?

      • Anonyymi

        Tietenkin trollausta kuten muinakin päivinä.


    • Anonyymi

      Tämä netti on aivan omituinen paikka kun täällä ikään kuin sattumalta törmää joihinkin asioihin jotka tuntuvat ikään kuin itselle osoitetuilta. Voisiko tämä oikeasti olla jotain 'peliä' esim IP-osoitteilla niin että ne jotenkin 'hakeutuvat' samoihin paikkoihin? Kertokaa viisaat jos tiedätte!

    • Anonyymi

      Omituista jonkun mielestä hän kirjoittaa kaikki muut trollaa.

    • Anonyymi

      Sinäkö ajattelit ostaa jonkun sivuvaunullisen moottoripyörän? Siitähän oli jo puhe toisella palstalla kun ehdotin sillä en tule takapenkille. Sivuvaunussa voin istua huivi päällä ja aurinkilasit päällä ja esittää jotain... Jotain tämmöistä sanoin siellä - jo aikoja sitten.

    • Anonyymi

      Mutmeli herää aina samaan päivään kaiken muun osalta tapuhtamat menee täysin samoin paitsi että murmeli itse on ainoa joka muistaa että on elänyt samat tapahtumat eilenkin kohdannut samat henkilöt vaikka aika menee eteenpäin ni siltikään päivä ei vaihdu vaan alkaa aina alusta montako kertaa voi joutua elämään saman päivän uudestaan ennen kuin edes tajuaa missä kohti virheen teki ja monestiko toistaa virheen toisensa perään mielenkiintosin kysymys olis monesti voi toistaa saman virheen ennen kuin siitä oppii yhtään mitään

      • Anonyymi

        Oletpa sinä herännyt aikaisin. Mistäs tiesit että herään aina samaan päivään ja että kaikki tapahtumat menee aina samoin ja samat safkatkin? Niin, olen ainoa joka muistan että olen elänyt samat tapahtumat eilenkin eli edellisenä päivänä ja kohdannut samat henkilöt. Aika menee eteenpäin mutta minulle Murmelille ei silti päivä vaihdu. Ihan totta ja alkaa aina vaan alusta. Saman päivän voi joutua elämään lukemattomia kertoja - laske sinä jos vaikka elää ihmisten laskelmien mukaan 90 vuotta x 365 noin niin kuin. Missä kohtaa päivää sitten teki virheen ja siis jos päivät ovat aina samoja niin se virhe sitten toistuu niin monta kertaa kun niitä uudestaan aloitettuja päivä on tässä ketjussa. Mielenkiintoinen kysymys montako kertaa tätä samaa virhettä toistaa ennen kuin oppii yhtään mitään. No onhan se vaikeaa ensinnäkin kun Murmeli itse ei näe sitä virhettä eikä ole ketään joka tulisi ystävällisesti kertomaan tästä virheestä. Ehkä Murmelin maailmassa ei olekaan ketään muita. Missä kaikki muut Murmelit? Kun ei näe mikä virhe kyseessä niin millä sen sitten tekisi korjattuna toisin? Kuka sinä olet ja miten olet tänne eksynyt? Jos tiedät mikä virhe niin oikaise Murmeleita! En tiedä olenko se Murmeli jolle olet kirjoittanut - etsitkö häntä jostain syystä? Minä menen nyt mutta jos minua etsit niin voin palata tänne lukemaan neuvojasi. Teen sen oikein mielelläni. Koska olen Murmeli niin minulle on aika pysähtynyt ja tämäkin päivä alkaa kohta vain uudestaan. Siis aikaa on. Voi hyvin Murmelin-etsijä!


    • Anonyymi

      Hivenen hiki on.

      • Anonyymi

        Missä olet? Sullahan on ihan omituinen kello meidän kellonkulun suhteen. Viestistä näyttää kuin kello menisi takasinpäin. No siinähän on se omituinen maa jollekin Murmelille.


    • Anonyymi

      Tiluksia kävin tsiikaa ^>

      • Anonyymi

        No ymmärrän. Niissä onkin paljon tsiikaamista? Kuuluuko myös metsää? Minä nimittäin haluaisin jollekin ihanalle metsäkävelylle ihanan herrasmiehen kanssa. Et sitten ratsain niitä tiluksia käynyt tsiikaamassa? Ikävä kyllä en osaa ratsastaakaan. vaikka oikein mielelläni haluaisin osata. Joskus muinoin ajattelin että olisi tosi kiva harrastaa miekkailua. Nykyään olen miettinyt että haluaisin mennä ampumaradalle ja oppia käsittelemään asetta vaikka en aio itseäni tai ketään muutakaan ampua. Se vaan tuntuu tulleen tärkeäksi nykypäivänä. Ehkä tässä vielä joutuu itseään jossain vaiheessa puolustamaan jotain nyt tuntematonta vihollista vastaan.

        Olet näköjään korjannut kellosi ajannäyttötaulun vai tulitko näille nurkille ihan pikavauhtia?


    • Anonyymi

      Murmelilla tiheä tahti

    • Anonyymi

      Miltä tänään tuntuu? Mitä aiot tehdä? Olet jo ikävöinyt jokusen päivän?

      Pystytkö yhtään analysoimaan tätä ikävävöivän tunnettasi? Missä tämä ihana muRmeli on? Etkö saa häneen jotain yhteyttä niin että ikävä häviäisi. Entä jos hänellekin on kova ikävä.

      Minäkin on murmeli ja on kova ikävä. Mietin elämää kun ei ole vaihtoehtoja. Mutta yksin ajatellessa ei kyllä pääse mihinkään. Miettii että on huonja muistoja - siis muistot voivat olla hyviä tai huonoja - ja todella ikäviä muistikuvia jotka haluaisi päästä pois mutta niitä ei vaan pysty itse mitenkään deletoimaan. Olisko sulla antaa jotain neuvoa tähän?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe