Voiko saunaan mennä tampoonin kanssa oon kyl saunassa aina vaa joku 15min. Tiiän kyl et voi olla ilmanki mitää suojaa mut käyn yleensä siskon ja äitin kansaa nii en haluu et sitä verta on sit laudeliinas ja en käytä saunas mitää uikkarii nii pysyykö tampoonin naru silti piilossa.
Kuukautiset ja saunassa tampooni käyttö
14
2035
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenkä muuten äitisi ja siskosi saunassa toimivat kuukautisten aikana? Äidilläsi kai ainakin on kuukautiset.
- Anonyymi
Ei mun äidillä oo enää kuukautisia
- Anonyymi
Ku se on vanha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun äidillä oo enää kuukautisia
Ei oo enää, mutta hänelläkin on ollut kuukautiset. Ja kyllä hän tietää omasta kokemuksestaan, millaista saunassa oli käydä.
Jos sinulla on sisko ja äiti, niin miksi te ette voisi keskustella kuukautisista, ne ovat ihan normaali asia, jokainen nainen käy ne läpi elämässään.
Mutta jos sinua tamponin naru epäilyttää, niin siihen ei siskosi tai äitisi varmaankaan kiinnitä mitään huomiota.
Eikä silläkään niin väliä, jos laudeliinaan vähän verta jää, olettehan te saunojat naispuolisia.
- Anonyymi
Olisiko mahdollista, että alkaisit käydä saunassa ilman äitiä ja siskoa? Siis jos se saunominen sinulle on kuitenkin mieluista. Tai jätät väliin kuukautisten aikana.
Minä en ole käynyt saunassa vuosikymmeniin ja voin hyvin.- Anonyymi
Jos käyt saunassa menkkojen aikana niin pitää olla pehfeltti tai muuten värjäät lauteet verellä
- Anonyymi
Itse en koskaan laittanut saunaan mennessä mitään tamponia.
Laudeliina takapuolen alle, eikä sitä verta edes paljon saunassa tullut. - Anonyymi
Minulla ei ole ainakaan koskaan menkkojen aikana vuotanut verta suihkussa tai saunassa käydessä. Joskus suihkussa tullut vain veriklimppejä, ällöttäviä hyi.
- Anonyymi
Älä kuuntele niitä, jotka sanoo että "voit jättää saunomisen väliin menkkojen aikana" menkkojen aikana voit tosiaankin käydä saunassa, myös tamponin kanssa, mutta kannattaa sit saunomisen jälkeen vaihtaa se. Ite teen esim silleen, että meen saunaan kun mulla on tamponi, joka on ollut jo muutaman tunnin, ja otan heti saunan jälkeen pois. Tämä on hygieenisempää kuin se, että laitat uuden tamponin saunaan ja annat sen olla vielä monta tuntia saunomisen jälkeen
- Anonyymi
Ja tohon unohin vastata niin tamponin narun saa laitettua ns sykerölle niin, ettei se näy muille ulospäin. Mutta jos joku sen näkisi, se on AIVAN normaali asia:)
- Anonyymi
Ei ne muut saunojat siellä saunassa pahemmin kenenkään haarovälejä tuijottele.
- Anonyymi
Jos käytte talohtiön saunassa,pitäkää se vittu visusti kiinni,ja niitä vitunverirättejä ei jätetä sinne saunan roskikseen,jotain käyttätymistä kiitos!!!
- Anonyymi00015
Olen samaa mieltä
- Anonyymi00016
Roskikset on kyllä juuri ja nimenomaan myös käytettyjä kuukautissuojia varten.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2772551Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651824SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis291666- 1201608
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis561532- 1341386
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731268Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli751068Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059