Kuulostaa varmasti aika foliohattukamalta

Anonyymi-ap

mutta luulen, että minulla oli häneen ainakin jossain vaiheessa jonkinlainen telepaattinen yhteys.

Esim. jos ajatteli häntä, niin seuraavaksi hän käveli jossain vastaan tjt. Plus paljon muuta selittämätöntä kamaa.

Ongelmaksi muodostuu, että jos tämmöistä selittää ääneen ihmisten ilmoilla, niin ensimmäinen ajatus joka hiipii ihmisten mieleen on varmasti skitsofrenia.

:D.

18

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Just toi, mä en edes harkitse kertoa tästä kenellekään, tulee ohjaus hoitoon välittömästi.

      Hän on ainoa universumissa kuka tietää, ei kukaan muu.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mäki oon luullut et oon tullu hulluksi tai nähny harhoja. Tunnen toisen mielialan ja mitä hän ajattelee🩷


    • Anonyymi
      UUSI

      Ihmisellä on taipumus nähdä trendejä/kuvioita/kaavoja sielläkin missä niitä ei ole. Kirjoitat omat tarinasi sattumien ympärille.

      • Anonyymi
        UUSI

        Just joo. Nämä asiat tulevat meillä lisääntymään. En viitsi vielä kertoa. Kansa on tuskin siihen valmis. Asiat tapahtuu trangelissa. Yksi keskus on melko keskellä lappia.. toinen ruotsissa ... ja kolmas ylempänä. Oisko norjassa. Mutta no ei mitään. Suomi on jotenkin päässyt maailmalla tästä kuuluisaksi osa tykkää osa ei


    • UUSI

      Kyllä merkillisiä ja arkijärjellä selittämättömiä asioita tapahtuu toisinaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Sama tarina. Hän on ainoa henkilö, jonka tapaan vahingossa kaupungissa, jossa asun.

    • Anonyymi
      UUSI

      Eikä oo kun se et oot intuitiivinen ...
      Se on intuitio .

      Ja sen lisäksi ihastunut mieli luo ihan erilseen hänet kihan kaikkialle tyrkylle ...
      Tai häneen viittaavia juttuja ..
      Niin kuule käy monelle

      Tämä on myös se kuuluisa vaaleanpunainen linssi josta puhutaan kun ihmetellään miten rakkaus sokeuttaa.

      On kyllä ihanaa et tunnet jotakuta kohtaan niin kuin
      tunnet

      Sivusta

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei kyllä kiinnosta tämmönen paska. Ei ole totta mikään täällä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei tossa yhteydessä ole mitään luonnotonta, sen toiseen yhteyden vaan tietää ja tuntee, eihän siitä varma voi olla, mutta silti todennäköinen. Luonnon omaa antia, joten ei tarvitse edes ihmetellä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Älä huoli, hieno intuitio sinulla.

      • Anonyymi
        UUSI

        Se ei tarkoita, että asiat välttämättä helpottuvat. Edelleen ”käsipäivää” on varma yhteyden varmistamisen sinetti.


    • Anonyymi
      UUSI

      On normaalia, että ihminen etsii merkkejä esim. luonnosta ja ympäristöstä. Tulee korppi kraakkumaan, niin tietää, että joku kuolee tms. merkkejä.

      Yritän torjua "yliluonnolliset jutut", mutta jos olen väsynyt, ajatukseni avautuu kaikenlaisille jutuille.

      Telepatia on hieman vaikea juttu, mutta olen sitäkin miettinyt. Olen saattanut ajatuksissani toivoa irtipääsyä hänestä tyyliin "Tykkään susta, mutta päästä irti."

      Ja sinä, joka seuraavaksi kirjoitat kohta kommenttiini "Valetta", niin ole hyvä ja poistu.

    • Anonyymi
      UUSI

      Tämä on elävästä elämästä. Tapasimme vahingossa yllättäen aamulla.
      Hän tuli ja laittoi käden mun olkapäälle ja kysyi onko kaikki hyvin. Nimittäin edellisenä iltana asiat eivät olleet menneet hyvin.... vastasin että on todella hyvin, entä itselläsi...
      vastaus helvetin hyvin on.....silloin tajusin koko homman juonen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Joo.. on yksi tatuoitu joka on jotenkin jäänyt silmien väliin viimeaikoina. Yhtäkkiä vaan taas jossain jotenkin jännä missä taas kohta nään sen kasvot

      • Anonyymi
        UUSI

        Täällä sama, eräs on ajatuksissa jatkuvaan.
        T. Tatuoitu nainen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä sama, eräs on ajatuksissa jatkuvaan.
        T. Tatuoitu nainen

        No mä olen kylläkin nainen ja se mies on tatuoitu osin


    • Anonyymi
      UUSI

      Minulla on samanlainen kokemus eräästä. Hän tuli vastaan ihan käsittämättömästi. Esim. olin menossa julkisessa rakennuksessa vessaan, niin hän tuli samalla sieltä ulos. Seuraavalla viikolla tapahtui toisin päin. Ehkä se oli se etsikkoaika meidän välillä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Foliohattu päässä telepatia ei ole mahdollinen sillä foliohattu blokkaa signaalit tehokkaasti. Ihmisen mielellä on tapana järkeillä asiat niin päin kuin se tahtoo eli niin voi kokea että näkisi kaivattunsa jopa siellä täällä. Pelon kohteetkin voivat olla sellaisia ja pelon välttely tuo pelon kohteen aina vain lähemmäs ihmisen tietoisuutta. Se on kuin sähkömagneettinen vetovoima plus ja miinusnapoineen: Kun yrittää päästä jostakin eroon niin voikin käydä niin että vetää sitä puoleensa. Olin kerran armeijassa yöpäivystämässä ja olin flunssassa. Kuume taisi olla korkea. Näin silloin pimeällä käytävällä pari pelottavaa mieleni kuvittelemaa asiaa/ihmistä. Tiesin etteivät ne olleet totta vaikka tuntuivatkin erittäin tosilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe