Mulla särkee

Anonyymi-ap

Päätä. Paljon tuli tänään pohdittua. Sekä kyseistä aihetta että sinua. Jotenkin sitä mietti ylipäänsä elämän kulkua. Sitä miksi on niitä vastoinkäymisiä. Tämä kesä taitaa olla yksinäisin pitkiin aikoihin. Ei ole edes niitä kavereita. Se saa surulliseksi. En nä ole sulle mitenkään vihainen eikä tarkoitus ollut satuttaa. Anteeksi. Elämä on vain tarjoillut liikaa avokämmentä jotta siihen voisi luottaa.

18

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      En ymmärrä miksi rankaiset minua jos sinulla on ollut huonoja kokemuksia. Anna minulle ja meille mahdollisuus. Mä rukoilen vaikka en uskovainen olekkaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sustahan sais nöyrän palvelijan ehkä sut joku poimii talteen palvelijakseen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sustahan sais nöyrän palvelijan ehkä sut joku poimii talteen palvelijakseen

        Ei poimi. Mulla on varmaan rutto tai jotain.


    • Anonyymi
      UUSI

      Samoin pohdin, tarvitseeko tässä enää koskaan mitään maailman ja muissa tilanteissa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Empä tiedä riippuu kuinka monta sataa vuotta siihen menee ennen kuin ihminen itsensä sukupuuttoon tappaa


    • Anonyymi
      UUSI

      Se on vain hetkellistä. Tilanteet muuttuu. Välillä on vilkaskin seuraelämä. Välillä on hiljaista. Silloin on aikaa pohtia asioita. Keskittyä omaan päänsisäiseen maailmaan. Siitä on sitten taas hyvä tulla ulos ihmisten ilmoille. Selkeämmin ajatuksin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ai sulla on noin hyvin asiat


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sulla on noin hyvin asiat

        Kuinka niin? En voi valittaakaan. Viihdyn omissa oloissani. Eikä päätä särje.

        Auttaisko uni tuohon päänsärkyyn?


      • Anonyymi
        UUSI

        Eristämällä itsensä ihminen lopulta sekoaa ei tuota tartti sen ihmeemmin edes miettiä johtuu siitä että nykyihminen on itse itsestään sen seurapiiri perhosen tehny siksi mä pärjään yksinkin kun en ole riippuvainen yhtään mistään riippuvuuksiakin kun maailmassa on miljoonia ellei jopa miljardeja ihminen itse tiedostaa niitä vasta murto-osan jos sitäkään


    • Anonyymi
      UUSI

      Olen tyytyväinen hiljaiseen elämään.
      Uskovahan ei ole koskaan yksin, vaan Jumala on kanssa jokaisena päivänä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kesäkin kohta jo ohi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ompahan taas niin että positiivisuus loistaa tässä ketjussa! Voi yöks! 🤮


    • Anonyymi
      UUSI

      "What doesn't kill you, makes you stronger" Mun elämä on ollut aina jotain vastoinkäymisiä. Se on vähän miten ne ottaa. Yksinäisyys on paha. Toisaalta jossain tilanteessa sekin lopulta voi olla itseaiheutettua. Ihmiset tulee kyllä kun kysyy monesti. Ei vaan ilkeä.

    • UUSI

      Nii luottaminen toiseen,
      Sen virheen ite tein mut ei voi mitään..
      En taida enää ikinä pystyä luottamaan vissiin keneenkään...

      Sama tunne täällä että tää kesä on yksinäinen,
      ei ole ikinä ennen elämässä ollut näin yksinäistä.


      No ei mun pitänyt tollasia tähän kirjoittaa
      ollenkaan vaan että,
      Juoppas vettä,
      Muista sokeria ja suolaakin...

      • Anonyymi
        UUSI

        En ole yksinkään koskaan ollu niin yksin kuin parisuhteessa joka ei toimi silti ihmiset on kateellisia niistäkin parisuhteista jotka toimii edes näennäisesti parisuhde jossa toinen ei ole edes sammassa parisuhteessa voi jopa toimia kun on samat säännöt kummallakin mu niin ei ole hyvä olla ainakaan mulla


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole yksinkään koskaan ollu niin yksin kuin parisuhteessa joka ei toimi silti ihmiset on kateellisia niistäkin parisuhteista jotka toimii edes näennäisesti parisuhde jossa toinen ei ole edes sammassa parisuhteessa voi jopa toimia kun on samat säännöt kummallakin mu niin ei ole hyvä olla ainakaan mulla

        Okei,
        mä en nyt oikein ymmärtänyt..
        Oon liian väsynyt.
        Sori.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei pidä miettiä liikaa sekin voi aiheuttaa päänsärkyä

    • Anonyymi
      UUSI

      Et siis luota itseesi kun et kerran elämään luota sun elämää kun ei elä kukaan muu kuin sinä itse väistämätön pettymys on aina taattu jos luotat elämäsi jonkun toisen käsiin ei kukaan muu kuin sinä itse osaa elää sinun näköistä elämää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe