Mulla särkee

Anonyymi-ap

Päätä. Paljon tuli tänään pohdittua. Sekä kyseistä aihetta että sinua. Jotenkin sitä mietti ylipäänsä elämän kulkua. Sitä miksi on niitä vastoinkäymisiä. Tämä kesä taitaa olla yksinäisin pitkiin aikoihin. Ei ole edes niitä kavereita. Se saa surulliseksi. En nä ole sulle mitenkään vihainen eikä tarkoitus ollut satuttaa. Anteeksi. Elämä on vain tarjoillut liikaa avokämmentä jotta siihen voisi luottaa.

18

513

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ymmärrä miksi rankaiset minua jos sinulla on ollut huonoja kokemuksia. Anna minulle ja meille mahdollisuus. Mä rukoilen vaikka en uskovainen olekkaan.

• Anonyymi

Sustahan sais nöyrän palvelijan ehkä sut joku poimii talteen palvelijakseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sustahan sais nöyrän palvelijan ehkä sut joku poimii talteen palvelijakseen

Ei poimi. Mulla on varmaan rutto tai jotain.

• Anonyymi

Samoin pohdin, tarvitseeko tässä enää koskaan mitään maailman ja muissa tilanteissa.

• Anonyymi

Empä tiedä riippuu kuinka monta sataa vuotta siihen menee ennen kuin ihminen itsensä sukupuuttoon tappaa

• Anonyymi

Se on vain hetkellistä. Tilanteet muuttuu. Välillä on vilkaskin seuraelämä. Välillä on hiljaista. Silloin on aikaa pohtia asioita. Keskittyä omaan päänsisäiseen maailmaan. Siitä on sitten taas hyvä tulla ulos ihmisten ilmoille. Selkeämmin ajatuksin.

• Anonyymi

Ai sulla on noin hyvin asiat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sulla on noin hyvin asiat

Kuinka niin? En voi valittaakaan. Viihdyn omissa oloissani. Eikä päätä särje.

Auttaisko uni tuohon päänsärkyyn?

• Anonyymi

Eristämällä itsensä ihminen lopulta sekoaa ei tuota tartti sen ihmeemmin edes miettiä johtuu siitä että nykyihminen on itse itsestään sen seurapiiri perhosen tehny siksi mä pärjään yksinkin kun en ole riippuvainen yhtään mistään riippuvuuksiakin kun maailmassa on miljoonia ellei jopa miljardeja ihminen itse tiedostaa niitä vasta murto-osan jos sitäkään

• Anonyymi

Olen tyytyväinen hiljaiseen elämään.
      Uskovahan ei ole koskaan yksin, vaan Jumala on kanssa jokaisena päivänä.

• Anonyymi

Kesäkin kohta jo ohi.

• Anonyymi

Ompahan taas niin että positiivisuus loistaa tässä ketjussa! Voi yöks! 🤮

• Anonyymi

"What doesn't kill you, makes you stronger" Mun elämä on ollut aina jotain vastoinkäymisiä. Se on vähän miten ne ottaa. Yksinäisyys on paha. Toisaalta jossain tilanteessa sekin lopulta voi olla itseaiheutettua. Ihmiset tulee kyllä kun kysyy monesti. Ei vaan ilkeä.

• Nii luottaminen toiseen,
      Sen virheen ite tein mut ei voi mitään..
      En taida enää ikinä pystyä luottamaan vissiin keneenkään...

Sama tunne täällä että tää kesä on yksinäinen,
      ei ole ikinä ennen elämässä ollut näin yksinäistä.

No ei mun pitänyt tollasia tähän kirjoittaa
      ollenkaan vaan että,
      Juoppas vettä,
      Muista sokeria ja suolaakin...

• Anonyymi

En ole yksinkään koskaan ollu niin yksin kuin parisuhteessa joka ei toimi silti ihmiset on kateellisia niistäkin parisuhteista jotka toimii edes näennäisesti parisuhde jossa toinen ei ole edes sammassa parisuhteessa voi jopa toimia kun on samat säännöt kummallakin mu niin ei ole hyvä olla ainakaan mulla

• Anonyymi kirjoitti:

En ole yksinkään koskaan ollu niin yksin kuin parisuhteessa joka ei toimi silti ihmiset on kateellisia niistäkin parisuhteista jotka toimii edes näennäisesti parisuhde jossa toinen ei ole edes sammassa parisuhteessa voi jopa toimia kun on samat säännöt kummallakin mu niin ei ole hyvä olla ainakaan mulla

Okei,
        mä en nyt oikein ymmärtänyt..
        Oon liian väsynyt.
        Sori.

• Anonyymi

Ei pidä miettiä liikaa sekin voi aiheuttaa päänsärkyä

• Anonyymi

Et siis luota itseesi kun et kerran elämään luota sun elämää kun ei elä kukaan muu kuin sinä itse väistämätön pettymys on aina taattu jos luotat elämäsi jonkun toisen käsiin ei kukaan muu kuin sinä itse osaa elää sinun näköistä elämää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1402
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe