Ymmärrätkö että tuo jättää

Anonyymi-ap

Loppuelämäkseni arvet, kun en ikinä saa tietää mikä minussa oli vialla? Miten edes voisin ikinä oppia ihmisenä olemaan parempi, kehittyä, jos yhtäkkiä vaan ghostaat minut?

22

626

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Palstalla?

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei.

Jatkan, ei todellakaan täällä. Täällä mikään ei ole totta.

• Anonyymi

Onko sulla mitään muuta elämää kuin kysellä tältä palstatodellisuudessa elävältä mieheltä lisää palstasta? Ei taida muumit laaksossa

• Anonyymi

En ghostaa sun ikinä enkä missään

• Anonyymi

Jättää se mutta selviät hengissä?

• Anonyymi

Siitä meni yli 10 vuotta toipua, välillä mietin oonko mä vieläkään ennallani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä meni yli 10 vuotta toipua, välillä mietin oonko mä vieläkään ennallani.

Sivusta kommentoin, et mulla meni 16 v., kun pääsin täysin yli. Käsitteleminen kesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta kommentoin, et mulla meni 16 v., kun pääsin täysin yli. Käsitteleminen kesti.

Saitko apua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saitko apua?

Kävin 3 krt juttelemassa. Myöhemmin juttelin yhden kerran toisen kanssa. Se oli se tapa, miten hän jätti eli ei edes tekstaria.

Nyt jos palstahirmu tulet taas tähän viestiini ränkättämään, niin viihdepalstat ovat sitten muualla. En ole sinulle viihdettä tuottamassa.

• Anonyymi

minä olen kyllä saanut jotain ja rakastan yhtä miestä. mutta en jaksa tätä. enkä tiedä mistä tulee. nuo potkut ei ole minulta, en tiedä mihin vaikuttaa ja mikä minussa on. häviää koko ajan pois, en tiedä sitten mitä se tarkoittaa.

• Anonyymi

Huonot jutut liian pitkät laukat voitte poistua trollimies

• Anonyymi

Jos se toinen tietää mitä hänessä oli jotain vialla, eikä halunnut.

• Anonyymi

Et kirjoittele kovin ymmärrettäviä lauseita enää trollimiehen aloituksiin

• Anonyymi

Uskon myös näin

• Anonyymi

Tiedätkö mitä herättää tuollainen Ghostina aloitusten väsäily? Herättää vaan inhoa. Kuka ikinä oletkaan

• Anonyymi

Vedä se ghostattu pääsi sieltä jalkojen välistä pois. Nyt olet ap saanut oppia miten tulla paremmaksi uunoksi.

sama

• Anonyymi

Lähde TÖIHIN!

• Anonyymi

Huomaatko että lähtökohtainen viestisi on että kerro missä en miellyttänyt sinua niin opettelen olemaan parempi eli yhtä kuin miellyttämään sinua. Kokemasi ghostaus on ehkä juurikin se oppiläksy sinulle. Yrität olla riittävä toiselle ihmiselle muokkautumalla joksikin versioksi. Voi olla riittävä vain itselle.

• Anonyymi

Olen tuntenut ihmisen jolla on tapana uhriutua (ikävä sana mutta kuvaa inhimillistä reaktiota) ja näkee asiat omasta kulmastaan. Hän on vihainen minulle jostain enkä tiedä syytä. Ihmistuntemukseni perusteella hän ajatteli meille olevan tulossa jotain kun taas itse näin vain kaveruuden. Kun en vastannut odotuksia niin hylkäsin hänet. En siis ole tehnyt mitään väärää mutta en aio oikaista asiaa koska ei ole minun tehtävä kantaa vastuuta toisen tunteista. Sivusta

• Anonyymi

Se on se vittumainen luonne, mutta sitä on hankala lähteä muuttamaan, kun isin sper*an seassa on ollut kustaa.

• Anonyymi

Emmehän ole koskaan tunteneet.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      122
      1754
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      867
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      148
      812
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      790
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      762
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      46
      666
    7. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      42
      647
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      257
      639
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      68
      613
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      587
    Aihe