Lieksalaiset seurasivat sankoin joukoin uteliaana viikonloppuna torilla pidettyä työntekoesitystä, eli heinän nostoa seipäälle.
- En olisi uskonut että jotain tällaista voi olla olemassa, kommentoi Lieksan lehdelle 50 v mies ja pillahti pian itkuun.
- Toivottavasti en ikinä joudu töihin.
Pian näytöksen päättymisen jälkeen yleisöstä kuuluikin jo tuskainen parahdus.
-VELLIIII!
Lieksalaiset tutustuivat työntekoon
14
215
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi mättää heinää seipääseen🤔....
Hullu työtä tekee viisas pääsee vähemmällä.- Anonyymi
Oikein
- Anonyymi
Aina löytyy tekijä ja aina löytyy katselija. Jokainen voi miettiä kumpi kannattaa olla.
- Anonyymi
Kunpa katellessakin tulloo hiki... 😫
- Anonyymi
Itse tein mittavan työuran en tosin pellolla. Nykyisin eläkkeellä. Minun mielestäni ihmiset ovat vätkylöitä. Nykymaailma on hullu. Terveys meni työurallani.
- Anonyymi
Taisi mennä mielenterveys ekana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi mennä mielenterveys ekana.
Läheiseni kyllä muistuttelevat että toistan aika paljon vanhoja asioita. Liekö aika tehnyt tehtävänsä.
- Anonyymi
Kela toimii talossasi
- Anonyymi
Työttömät suorittaa juoksukaljaesityksen 🙋🏽♂️🏃♀️🚶♀️
- Anonyymi
Oliko työttömiä katsomassa miten heinätekoa eli heinäseipäitä taisi olla tottuneet heinäntekijät
- Anonyymi
Joo todennäköisesti on katselleet heinäseipäitä.
- Anonyymi
Olen noin 64-vuotias mies.
- Anonyymi
MINULLA TULEE SELKÄ KIPEEKSI KUN OHI KULEN NÄEN KUNNAN MIEHET LAPIOON NOTKUVAT KUOPAN REUNALLA JA PIMPPI HOMMISTA EN VÄLITÄ LAINKAAN MUTTA MINUN MUNA TYKKÄÄ JA HALUU KIRNUTA.
- Anonyymi
Olen pannut seipäälläni muutakin kuin heiniä ja aina paljaalla.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389