Höttökaipailuun. Otan askeleita tuolla tosielämässä vaikka sitten nolaisikin itsensä. Oon ottanut mallia tässä susta😁
Vastaukset 11
- Anonyymi
😄🤗❤️☀️🍓
- Anonyymi
Oikein🙂
- Anonyymi
No niin 😍
- Anonyymi
Juoksuaskeleita pakoon🥱
- Anonyymi
Minävähän vaa vasta tölttäisin tässä vaiheessa, ei kannata hosua kato ystävä hyvä
- Anonyymi
Minäkö olen sitten nolannut itseni tosielämässä? Ja siitä otat mallia :D
- Anonyymi
Aloitus on kuin kuin mettä sitä etsiville kimalaisille.
- Anonyymi
That´s the spirit.
- Anonyymi
Ihanaa. Itse tosin ollut meistä se ujompi, vaikka aina aloitteen jälkeen ei ole tarvinnut paljoa lämmitellä. Edelleen kuitenkin arkailen, ja kaipaan hänen määrätietoisia otteitaan.
- Anonyymi
No sitä aloitteen tekoa tässä onkin odotettu. Ei niin etten pystyisi siihen itsekin. Mutta että näkisin oletko oikeasti kiinnostunut, siihen tarvitsen sinun puoleltasi jotain enemmän kuin aavistus.
- Anonyymi
Aivan ja hyvä. Nolous on kaunista, mutta kun ajattelee asiaa kuin tanssin merkeissä. Molempien pitää tunnistaa tanssin alku ja tyyli. Samansuuntaiset askeleet muutenkin kuin ajattelun tasolla, saa taivuttaa ja ottaa kiinni (avoin, rehellinen, luotettava), suu voi olla tässä tilanteessa kiinni, korvaan voi kevyesti hengittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j851303- 42834
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga78817Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden247731Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️80602Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35601- 46585
- 37532
- 25522
- 28517