Perjantaina puolenpäivän jälkeen Lx Xander Billboard palkittu tuottaja USAssa Lx Xander wild family mix tapes projektissa mukana USAssa Suomesta ja Varkaudesta USAn Billboard listalle ja Spotifyhin
Mikään muu ei kiinnosta
Ei Varkaudessa eikä Suomessa
Se siitä
Sanotaan suoraan kuten Iltalehti toimittajan kehuma Teemu Selänne väärin ymmärretty nero
10
270
Vastaukset 10
- Anonyymi
Menestystä
Alexander Stubb linnan juhlat ei kiitos
Lehdet juttuja ?ei kiinnosta
Kaozine lehti. Ei noteraa millään tavalla haastattelu kaveri pääsi tuskassa.lavalle🤣
Mikä vitun paska lehti- Anonyymi
Tuskassa bändin fani pääsi lavalle kaozine jee upeeta
Paska lehti tekee jutun Grave Digger yhtyeestä
Siinä ollut Axel Ritt kitaristi Saksa seuraa minua Instagramissa
Tekee jutun Mothermersy yhtyeestä ruotsi ruotsi seuraa minua Instagramissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskassa bändin fani pääsi lavalle kaozine jee upeeta
Paska lehti tekee jutun Grave Digger yhtyeestä
Siinä ollut Axel Ritt kitaristi Saksa seuraa minua Instagramissa
Tekee jutun Mothermersy yhtyeestä ruotsi ruotsi seuraa minua InstagramissaTälle lehdellekkö
Että soitan kitaraa Lx Xander Billboard palkittu tuottaja USAssa kanssa Lx Xander wild family mix tapes projektissa USAssa Billboard listalle ja Spotifyhin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälle lehdellekkö
Että soitan kitaraa Lx Xander Billboard palkittu tuottaja USAssa kanssa Lx Xander wild family mix tapes projektissa USAssa Billboard listalle ja SpotifyhinVittu
Ilmoita kellekään Suomessa 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu
Ilmoita kellekään Suomessa 🤣Viekyyn music Finland itse bändinsä
Minä teen yksin en ota ketään mukaan mihinkään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viekyyn music Finland itse bändinsä
Minä teen yksin en ota ketään mukaan mihinkäänKukaan tai mikään bändi tule varkaudesta ja Suomesta minun Mukaan ikinä 🤣
- Anonyymi
Mulkku asui USAssa 30vuotta
Minä olin ilman mt apua 30vuotta
- Anonyymi
Onko Selänne huonompi kuin vasemman laidan ay demari ?
No linnan juhlissa nähdään uskaltaako mennä sanomaan saman kuin x:ssä ? Halla-ahonkin haukkui naamakirjassa ja kasvotusten mielisteli !
Uskon että on vellihousu joka räksyttää puskista ? - Anonyymi
MITE SE SELÄNNE SELITTÄÄ SEN ETT PAUL KARIA.. ON OLLUT EMEMMÄN SIRPAN JALKOJEN VÄLISSÄ KUIN TEEMU..
THHÄN OLI USAASS SCADALI AIKKI TIE ET SE NAI SIRPAA,, - Anonyymi
Ykkönen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1251815Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja150844- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35772Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47712Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö261658Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42657- 71654
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34592