Tutustumisen päättäminen

Anonyymi-ap

Jos olisit lähettänyt viestin, että tällä hetkellä elämäntilanteesi on sellainen että et voi pitää yhteyttä tai että on parempi ettei pidetä enää yhteyttä. Kaikki olisi päättynyt sovinnollisesti ja hyvin. Ilman draamaa.

Sen sijaan vetäydyit. Viivytteli vastaamasta viesteihin, joita harvoin lähettelin hyvässä hengessä. Ja lopulta ghostasit. Se tuntui todella ikävältä. Ja vahingolliselta.

Masennuin, koska välitin susta . Se oli sulle helppo tapa, mutta vahingoitti mua paljon. Jos tarkoitus oli satuttaa mua, siinä onnistuit hyvin. Ei mulla muuta. Älä pelkää en ota enää ikinä yhteyttä etkä kuule minusta.

19

602

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Just tos oli toinen ketju haamuttamisest..se on henkistä kiusaamista. Mikäli tota joku tekee ei se oikee tyyppi sille ole. Voi valita AINA satuttaako toista vai pyrkiikö säilyttää selkärangan loppuu asti

• Anonyymi

🥺🥺🥺

• Anonyymi

Peukuttaisin tätä jos voisin. Henkistä selkärankaa pitää sen verran olla.

• Anonyymi

Sanosin jo parin päivän vastausviive on noissa asioissa ikävä odottavalle. Ikinä ei niin kiire kun kaikki nykyään puhelin kädes

• Anonyymi

Voin samaistua aloittajaan. Tekstailin yhden vesimiehen kanssa, hänen viestit viipyi aina, jopa päiviä. Olisi siinä vaiheessa jo pitänyt ymmärtää lopettaa. Mutta ei, itseään saa syyttää kun menee liian pitkälle ja sitten kun se loppuu kokonaan. Niin sattuu. Mutta elämä kantaa ja nousussa ollaan jo. En ajattele häntä enää läheskään koko ajan, vain joka toinen tunti.

💔

• Anonyymi

Elämä kantaa ja kansa tietää

• Anonyymi

Otan osaa, että sinua on satutettu. Olin vastaavanlaisessa tilanteessa erään kaksosmiehen kanssa vuosia sitten. Hän tosin lähetteli myöhemmin jaaritteluviestejä.

Toivottavasti osaat hakea keskusteluapua. Se helpottaa vähän ja saa uutta näkökulmaa. Ja mikä tärkeintä, nauti elämästäsi kaikesta huolimatta äläkä jää masennuksen syövereihin.

Ja jos joku palstahirmu kirjoittaa nälvimisviestin tähän viestiini, niin ei osu eikä uppoa minuun.

• Anonyymi

Mää pistän Tannerille tai Könöselle viestiä, että ookd koskaan kuullu keskustelupalstasta

• Anonyymi

Miksi tuli draamaa.oliko sillä toinen.

• Anonyymi

Ilman muuta sinun täytyy koittaa hakea kaukaa kuten Afrikassa vedet kylälle mutta se ei ole vapaaehtoista kärsimystä kuten toisilla että oispa mukava kävellä maileja muuten vain

• Anonyymi

Tein virheen ja on parempi, että ei enää pidetä yhteyttä. Voin vain pyytää anteeksi ja myös anteeksi sitä että olen narsisti ja siis erityiskohtelua vaativa. Miten voin ottaa vastuun? Mieleni on surullinen ja pelkään, että olen lopullisesti pilannut elämäsi. Voitko antaa anteeksi?

• Anonyymi

Hawk Tuah ja sillin lemotus.

• Anonyymi

Et ole mies ja aloituksen kirjoittaja päässyt vielä tästä meemistä yli, ilmeisesti yrität saada vipinää väkisin alakertaan

• Anonyymi

Muuta näihin ei voi sanoa eli moro

• Anonyymi

Näihin sanoihin ja tunnelmiin. Toivottavasti osaat hakeutua hoitoon.

• Anonyymi

Kenelle sinä teatraalinen palstaspinnaaja muka vastaat? Olet ymmärrystä vailla jo

• Anonyymi

Projisointi voi olla hyväkin asia. Tsemppiä.

• Anonyymi

Onko tästä ghostaamisesta pitkäkin aika?
      No olen kuitenkin pahoillani, jos minua tarkoitat.

• Anonyymi

Se on finito vaikkei alkanutkaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1341
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1241
    3. 64
      1240
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1225
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      84
      857
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      686
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      618
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      592
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      564
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      307
      555
    Aihe