Jos olisit lähettänyt viestin, että tällä hetkellä elämäntilanteesi on sellainen että et voi pitää yhteyttä tai että on parempi ettei pidetä enää yhteyttä. Kaikki olisi päättynyt sovinnollisesti ja hyvin. Ilman draamaa.
Sen sijaan vetäydyit. Viivytteli vastaamasta viesteihin, joita harvoin lähettelin hyvässä hengessä. Ja lopulta ghostasit. Se tuntui todella ikävältä. Ja vahingolliselta.
Masennuin, koska välitin susta . Se oli sulle helppo tapa, mutta vahingoitti mua paljon. Jos tarkoitus oli satuttaa mua, siinä onnistuit hyvin. Ei mulla muuta. Älä pelkää en ota enää ikinä yhteyttä etkä kuule minusta.
Tutustumisen päättäminen
19
602
Vastaukset 19
- Anonyymi
Just tos oli toinen ketju haamuttamisest..se on henkistä kiusaamista. Mikäli tota joku tekee ei se oikee tyyppi sille ole. Voi valita AINA satuttaako toista vai pyrkiikö säilyttää selkärangan loppuu asti
- Anonyymi
🥺🥺🥺
- Anonyymi
Peukuttaisin tätä jos voisin. Henkistä selkärankaa pitää sen verran olla.
- Anonyymi
Sanosin jo parin päivän vastausviive on noissa asioissa ikävä odottavalle. Ikinä ei niin kiire kun kaikki nykyään puhelin kädes
- Anonyymi
Voin samaistua aloittajaan. Tekstailin yhden vesimiehen kanssa, hänen viestit viipyi aina, jopa päiviä. Olisi siinä vaiheessa jo pitänyt ymmärtää lopettaa. Mutta ei, itseään saa syyttää kun menee liian pitkälle ja sitten kun se loppuu kokonaan. Niin sattuu. Mutta elämä kantaa ja nousussa ollaan jo. En ajattele häntä enää läheskään koko ajan, vain joka toinen tunti.
💔- Anonyymi
Elämä kantaa ja kansa tietää
- Anonyymi
Otan osaa, että sinua on satutettu. Olin vastaavanlaisessa tilanteessa erään kaksosmiehen kanssa vuosia sitten. Hän tosin lähetteli myöhemmin jaaritteluviestejä.
Toivottavasti osaat hakea keskusteluapua. Se helpottaa vähän ja saa uutta näkökulmaa. Ja mikä tärkeintä, nauti elämästäsi kaikesta huolimatta äläkä jää masennuksen syövereihin.
Ja jos joku palstahirmu kirjoittaa nälvimisviestin tähän viestiini, niin ei osu eikä uppoa minuun. - Anonyymi
Mää pistän Tannerille tai Könöselle viestiä, että ookd koskaan kuullu keskustelupalstasta
- Anonyymi
Miksi tuli draamaa.oliko sillä toinen.
- Anonyymi
Ilman muuta sinun täytyy koittaa hakea kaukaa kuten Afrikassa vedet kylälle mutta se ei ole vapaaehtoista kärsimystä kuten toisilla että oispa mukava kävellä maileja muuten vain
- Anonyymi
Tein virheen ja on parempi, että ei enää pidetä yhteyttä. Voin vain pyytää anteeksi ja myös anteeksi sitä että olen narsisti ja siis erityiskohtelua vaativa. Miten voin ottaa vastuun? Mieleni on surullinen ja pelkään, että olen lopullisesti pilannut elämäsi. Voitko antaa anteeksi?
- Anonyymi
Hawk Tuah ja sillin lemotus.
- Anonyymi
Et ole mies ja aloituksen kirjoittaja päässyt vielä tästä meemistä yli, ilmeisesti yrität saada vipinää väkisin alakertaan
- Anonyymi
Muuta näihin ei voi sanoa eli moro
- Anonyymi
Näihin sanoihin ja tunnelmiin. Toivottavasti osaat hakeutua hoitoon.
- Anonyymi
Kenelle sinä teatraalinen palstaspinnaaja muka vastaat? Olet ymmärrystä vailla jo
- Anonyymi
Projisointi voi olla hyväkin asia. Tsemppiä.
- Anonyymi
Onko tästä ghostaamisesta pitkäkin aika?
No olen kuitenkin pahoillani, jos minua tarkoitat. - Anonyymi
Se on finito vaikkei alkanutkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t901069Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää228840Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️73826- 52700
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien67658Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34592Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29547- 47539
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30535- 37530