Pariisin joukkue 2024

Anonyymi-ap

Pitääköhän huhu paikkansa ? Urhean käytävillä kuultua että kännipäissään diivaillu et mä lähden Olympialaisiin voi sua Korkki, eikö sinne olisi ollut parempia ja hyödyllisempiä kuin punanenä Korkki.

13

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      En ole kuullut mutta onhan kyseinen tyyppi Rokin mielistelijä. joten hyvinkin voi huhu olla tottakin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Onhan se ihan joo joo kaveri, ei jatkoon

    • Anonyymi
      UUSI

      Pitäähän nyt Meidokanin miehen päästä kun Meidokanin mies pääsee.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ihan pask. puhetta, että kännipäissään puhunut. Nyt on kyllä kateus huipussaan. Jos sinne on valittu niin hyvä hänelle. Kateelliset pitäköön turpansa kiinni ja tehköön itse töitä judon eteen että pääsee kisakoneseen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Olen sanaton. Ihan aikuisten oikeesti. Eikö OIKEESTI löydy ketään muuta? Kaverihan ei saanut edes VAT:tia läpi.
        Mutta käytännön osaaminen omaa luokkaansa?!
        No, tällä hetkellä ei liitossa yllätä mikään, ei yhtään mikään.


    • Anonyymi
      UUSI

      Nääskyl se lähtee.
      T. Masa Mansesta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Saahan sitä tykätä kännätä

    • Anonyymi
      UUSI

      Alkaa täyttyä jo kunnianloukkauksen merkistö. Täytyykin tehdä ilmoitus niin sadaan kirjoittelijat henkilöllisyys tietoon, sillä kuulusteluasiakirjat saa itselle. Sen verran törkeää alkaa olla, että laitetaas rattaat tällä kertaa pyörimään. Porukka luulee, että viestinlaittajan henkilöllisyys ei ole helposti selvitettävissä.
      Pidähän aloittaja puhelimen akussa virtaa, sillä sinulle soitetaan 100% varmuudella.

      • Anonyymi
        UUSI

        Täällä on suoraan nimellä haukuttu muita pahemmistakin asioista.


      • Anonyymi
        UUSI

        Olisi kiva tietää mikä tässä täyttää kunnianloukkaus rajan otappa lakikirja käteen ja kerro? ei pidä puhua ohi suunsa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on suoraan nimellä haukuttu muita pahemmistakin asioista.

        Niin ja kyseinen kaveri on persu se kestää mitä vaan! ja jos mietitään kuinka poliitikkoja roustataan niin tämä on aika pientä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Monta valmentajaa sinne pitää lähettää

    • Anonyymi
      UUSI

      Otetaanpa pikku veto! Saa arvata!

      Kuinka monta vuotta punanenä kulkee Paris24 verkkareissa Malmi pubissa saadakseen jonkun tarjoamaan keppanat, jotta voi heittää juttua Pariisin rengaskisoista?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3569
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      368
      1448
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      174
      1147
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      983
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      971
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      809
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      186
      803
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      740
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      738
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      33
      714
    Aihe