se rakentaa rikollisrengasta siilinjärven osuuspankin ympärille, muuan kalpan pohjonen on ehkä siinä mukana.
onko siilinjärven mafia teille tuttu....
17
1117
Vastaukset
- Anonyymi
italian mafian avulla viedään yritysten ulkomaan toiminnoista rahaa...
- Anonyymi
Missä piileksii nykyajan Robin Hood joka varastaa rikkaiden köyhiltä viemät rahat takaisin köyhille?
- Anonyymi
ÄITIS VITUSA
- Anonyymi
Pöljällä taas ihme aiheita.
- Anonyymi
oisko siipe mitään, onko asiat kunnossa...
- Anonyymi
Mistä se rakentaa, muurooko tiilistä vae lauvvoesta naoloo.
- Anonyymi
koljonen iisalmesta hyvvee päevee :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koljonen iisalmesta hyvvee päevee :D
olli, saksan oikeiston mukana tulee saatanan palvelus.
ss - Anonyymi
Ponsse sinänsä ei ole syyllinen.
00
- Anonyymi
mika m. on tulossa pankinjohtajaksi, hän ei ole rehellinen.
- Anonyymi
Kysyppä tuota nhkaläpyskäiseltä.
- Anonyymi
kasurila ei ole kunnossa, tahko on tulossa kuntoon.
- Anonyymi
Tahkoa on rakennettu velkarahalla paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahkoa on rakennettu velkarahalla paljon.
Nahkaläpyskäinen tuon tietää kun asuukin siinä lähellä.
- Anonyymi
se kovvoo hommoo tämä mafian lyöminen :)
- Anonyymi
dieter grumman johtaa natsiliigaa kokkolassa, hän on psykiatrian ylilääkäri.
- Anonyymi
Ja mitä se tänne pöljälle...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285395Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144024Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512830Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971126Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151111