Nyt olis väkee keräämään loisimisen sijasta. Mutta ei kerkee päivät nukutaan ja illasta-yöhön mölytään grillin äärellä. Kuinkahan kauan tätä viellä kestää.
Marjat jää metsiin.
20
644
Vastaukset
- Anonyymi
meinaatko itse noukkia, vai olla johtaja tasolla antamassa muille ohjeita.
- Anonyymi
Sen mitä kaks tarvii, ja töiltä kerkee. Nyt lomalla ei ole viellä kypsiä . Joka vuos kerään, miten itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen mitä kaks tarvii, ja töiltä kerkee. Nyt lomalla ei ole viellä kypsiä . Joka vuos kerään, miten itse.
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Tuhansia muslimeja suomessa nyt perse pystyssä metsään siinä saa rätit kyytiä. Minä olen vanha mummo ja kerään paljon marjoja ei tartte torilta huonolaatuista marjaa ostaa.
- Anonyymi
Huomasit sitten näköjään itsekin kilahtamisesi.
- Anonyymi
Toki toki hieman ja börje voisi mennä marjaan, Joni mukaan puppelin kanssa. Toki hieman.
- Anonyymi
suomen paras motokuski tulee mukaan ja ajaa koneella kaikkien reput ja takit lyttyyn,toki hiukan imua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suomen paras motokuski tulee mukaan ja ajaa koneella kaikkien reput ja takit lyttyyn,toki hiukan imua...
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Kyllä marjoja poimitaan. Pitäähän niitä jäädä myös eläimillekin, ravinnoksi seuraavaksi vuodeksikin.
- Anonyymi
Kyllä Venäjä tulee kerää marjat kostaa NATO NASSE STUBBI SUURISUULLE..
- Anonyymi
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
- Anonyymi
Joni voisi mennä poimimaan ja tuottto niille joille hän on velkaa.
- Anonyymi
Suomen paras motokuski lähtee toki myös mukan a ja ajaa kaikkien takit ja reput lyttyyn.samallq pikku imut toki vain kuusen takana...
- Anonyymi
Luonnon eläimet tarvitsevat myös marjoja, ulosteen mukana tulee siemeniä ja taas kasvaa uusija marjapensaita
- Anonyymi
Eiköhän tätä työtä vieroksuvaa lusmuilijaa löydy ihan oman kaupungin asukkaistakin -siis ihan näistä kantasuomalaisista.
- Anonyymi
siis toki löytyy,toki siis vain hieman siis JN siis toki vain hieman.
- Anonyymi
Jos aloittaja menee hillasuolle niin sitten minäkin konttaan perässä, mutta pahoin pelkään..
- Anonyymi
Trollit istuu aamuisin shellillä pyhänä viisikkona ☺️
- Anonyymi
Mikä on pyhä viisikko?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048