Nyt olis väkee keräämään loisimisen sijasta. Mutta ei kerkee päivät nukutaan ja illasta-yöhön mölytään grillin äärellä. Kuinkahan kauan tätä viellä kestää.
Marjat jää metsiin.
21
716
Vastaukset
- Anonyymi
meinaatko itse noukkia, vai olla johtaja tasolla antamassa muille ohjeita.
- Anonyymi
Sen mitä kaks tarvii, ja töiltä kerkee. Nyt lomalla ei ole viellä kypsiä . Joka vuos kerään, miten itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen mitä kaks tarvii, ja töiltä kerkee. Nyt lomalla ei ole viellä kypsiä . Joka vuos kerään, miten itse.
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Tuhansia muslimeja suomessa nyt perse pystyssä metsään siinä saa rätit kyytiä. Minä olen vanha mummo ja kerään paljon marjoja ei tartte torilta huonolaatuista marjaa ostaa.
- Anonyymi
Huomasit sitten näköjään itsekin kilahtamisesi.
- Anonyymi
Toki toki hieman ja börje voisi mennä marjaan, Joni mukaan puppelin kanssa. Toki hieman.
- Anonyymi
suomen paras motokuski tulee mukaan ja ajaa koneella kaikkien reput ja takit lyttyyn,toki hiukan imua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suomen paras motokuski tulee mukaan ja ajaa koneella kaikkien reput ja takit lyttyyn,toki hiukan imua...
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Kyllä marjoja poimitaan. Pitäähän niitä jäädä myös eläimillekin, ravinnoksi seuraavaksi vuodeksikin.
- Anonyymi
Kyllä Venäjä tulee kerää marjat kostaa NATO NASSE STUBBI SUURISUULLE..
- Anonyymi
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
- Anonyymi
Joni voisi mennä poimimaan ja tuottto niille joille hän on velkaa.
- Anonyymi
Suomen paras motokuski lähtee toki myös mukan a ja ajaa kaikkien takit ja reput lyttyyn.samallq pikku imut toki vain kuusen takana...
- Anonyymi
Luonnon eläimet tarvitsevat myös marjoja, ulosteen mukana tulee siemeniä ja taas kasvaa uusija marjapensaita
- Anonyymi
Eiköhän tätä työtä vieroksuvaa lusmuilijaa löydy ihan oman kaupungin asukkaistakin -siis ihan näistä kantasuomalaisista.
- Anonyymi
siis toki löytyy,toki siis vain hieman siis JN siis toki vain hieman.
- Anonyymi
Jos aloittaja menee hillasuolle niin sitten minäkin konttaan perässä, mutta pahoin pelkään..
- Anonyymi
Trollit istuu aamuisin shellillä pyhänä viisikkona ☺️
- Anonyymi
Mikä on pyhä viisikko?
- Anonyymi
Kyllä se vaan on sääli, kun ei nuoriso osaa eikä viitsi marjoja poimia. Ennen liikuttiin metsässä kesät talvet ja kaikki marjat kerättiin talteen. Nyt jäävät metsiin pilaantumaan.
Kyllä voisi Stubb ja Orpo pistää maahanmuuttajat ja muut työttömät keräämään, niin saataisiin "luonnon antimet" talteen.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683