Hei,
joudun lähestyvän eläköitymisen (pieni eläke) ja suuren vastikkeen johdosta siirtymään asosta kaupungin vuokra-asuntoon. En ole sellaista koskaan ennen hakenut, joten tyhmä kysymys:
Voiko omasta halusta vaihtaa asumisoikeusasunnon kaupungin vuokra-asuntoon? Vai katsooko kaupunki, että tuosta Asosta saatu asumisoikeusmaksu jotenkin vaikuttaa asiaan ja se, että luovun asunnosta vapaaehtoisesti. Voidaanko minut irtisanomisajan jälkeen katsoa asunnottomaksi?
En kai oikein osaa selittää, mutta ehkä joku ymmärtää jutun juonen = pois ylihintaisesta asosta ja asumisoikeusmaksu vanhuuden turvaksi.
Kaupunki on jyväskylä.
Kiitos.
Kaupungin vuokra-asunnot???
4
335
Vastaukset
- Anonyymi
selitä meille mikä juoni estää sinua JVA:lta kysymään ihan itse ??
- Anonyymi
Oletko varma että haluat muuttaa kaupungin vuokraslummiin? Stereot pauhaa, mannet pysäköi autoja mihin sattuu, viikonloput remutaan, ruiskuneuloja nurkissa, huumekauppaa, porraskäytävissä möykkääviä idiootteja. Asuntoon kulkeutuvaa savua. Tyhjäkäynnillä platkuttavia autoja ikkunoiden alapuolella, olemattomia äänieristyksiä, putkiremontteja,julkisivurrmontteja jne.
- Anonyymi
Minulla on tässä ympärillä kaupungin vuokrataloja. Ei ole sen kummempia ihmisiä kuin muutkaan. Kertaakaan ei ole kenestäkään ollut mitään haittaa näiden 14 vuoden aikana, jotka olen täällä asunut. Mutta riippuu varmaan alueesta....
- Anonyymi
Olen kateellinen. Paitsi jos olet itse remupetteri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882