kerron tämän kaiken. Ei ole mitään mitä en olisi ymmärtänyt tiettyyn henkilöön liittyen. Minua ei voi ns. ostaa rahalla. Olisin mieluummin tehnyt töitä itselle mieluisassa työpaikassa lähes kahdenkymmenen vuoden ajan, sen sijaan että jouduin kärsimään stressistä, ahdistuksesta, pelkäämisestä ovesta ulos lähtiessä tietäen, että joutuisin taas sietämään sitä mitä ei olisi koskaan saanut edes aloittaa! Kaikki ne kymmenen vuotta antaisin heti pois jos se olisi mahdollista! He jotka sen keksivät eivät ole hyviä ihmisiä! Asumisrauhan häirintä toistuvasti joka paikassa oli se viimeinen tikki kaiken muun lisäksi! Kertakkaikkiaaan vastenmielinen kokemus! nKaikesta siitä oli seurauksena psyykkisen, fyysisen ja taloudellisen tilnateen huononeminen. Sillä tavallako joku luulee saavansa minusta ystävän ja auttajan! Hei haloo mieti itse vastaavaa tilannetta! Minulle on täysin mahdoton ajatus että pitäisi olla tekemisissä sellaisen henkilön kanssa jonka koen häiriköksi ja kiusaajaksi. Joka ei osannut muutamaa sanaa sanoa jo kahdeksan vuotta sitten, kun siihen olisi ollut mahdollisuus! Kaikki se ohi kulkeminen tuntui joltain leikiltä, eli niin "hei kato tässä mä meen taas ohi susta, mutta enpäs sano sulle sanaakaan". Silloin kun sellainen toiminta jatkuu todella kauan se vahvistaa kerta kerralta sitä tunnetta, että tuon henkilön kanssa en pysty olemaan edes kaveri. Joten sinun ei kannata enää lähestyä minua, koska tulet varmasti saamaan minulta ns. pakit!
Vastaukset 1
- Anonyymi
Kannattaa sanoa kasvotusten suorat sanat mitä ajattelee toisesta. Saat sisäisen rauhan sen myötä. Jos olet jo sanonut niin irl niin kannattaa sanoa uudestaan ja suunnitella etukäteen mitä aikoo sanoa, jotta voi sitten avautua toiselle kaikesta olennaisesta. Elämän on kuitenkin jatkuttava kaikesta huolimatta vaikka ikäviä kokemuksia olisikin ollut elämässään aiemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t901039Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää228840Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️72806- 51679
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien62627Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞35581Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29547- 47529
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30525- 37520