Pidemmittä puheita tuli lähdettyä yksin baariin, mieheni ollessa viikon kalastusreissulla.
Baarissa tapasin ihan miellyttävän pariskunnan, he pyysivät pöytäänsä juttelemaan, tarjosivat juomaa, valitsin sinisen enkelin. Pian jutut menivät siihen, että lähdimme heille kotiin iltaa jatkamaan, siellä asetuimme viihtyisään takkahuoneeseen.
Silmääni osui lattialla ollut laite, puinen X muotoinen teline, jossa oli hihnoja kiinni, aavistin heti, että siihen voidaan sitoa ihminen kiinni, olen jossain pimeimmissä pohjamudissa fantasioinut miten mustat ja alastomat alkuasukkaat sitovat minut johonkin samanlaiseen, kiduttavat ja raiskaavat valtavan pitkillä elimillään, tämän näkeminen aiheutti pientä nyppimista alapäässäni, kysyinkin, että aiotteko kiduttaa minua tuossa telineessä, ties vaikka vastasi nainen.
Parin lasillisen jälkeen herrasväki riisuuntui ja kehotti minuakin, no en ollut huonompi, tein niin ja kohta ehdotettiin, että he sitoisivat minut siihen telineeseen, hetken mietin ja suostuin.
Minut kiinnitettiin tiukasti kädet ja jalat levällään siihen, en päässyt hievahtamaankaan, pienoinen yllätys oli, että rouva painautui minua vasten, kopeloi joka paikan ja aloitti sitten suutelemaan minua, on minulla kokemusta naisen kanssa suutelemisesta, se on parempaa, kuin miehen kanssa, niin nytkin, ohut terävä kieli ja taitava kielari alkoi kiihottaa, tunsin sen ihanan tykytyksen, hän jatkoi pitkään ja pian alkoi lima valumaan pillustani, rouva otti reiteni reisiensä väliin ja alkoi nytkyttämään, kunnes sai tyydytyksen ja sain minäkin osani.
Kun rouva oli irrottautunut, hän alkoi kehumaan rintojani täydellisiksi, niille pitäisi tehdä jotain, vaikka pienet akupunktiot, hän ottikin esiin laatikon, jossa oli ohita sukkapuikon pituisia neuloja, nämä ovat akupunktioneuloja, eivät satu ollenkaan ja otti yhden alkaen työntämään sitä hitaasti rintaani, ei tosiaan sattunut enempää, kuin rokotuspiikki, hän työnsi kaikkiaan 3 kumpaankin rintaan, siinä ne sojottivat tyylikkäästi pystyssä.
Herra oli katsellut lattialla seisten ja seisoi peniskin kivikovana, mahlat ei vaan oikein tuntunut pysyvän sisällä, sitä hieman valahteli ulos, aikansa minua katseltuaan katseltuaan rouva ottikin peniksestä kiinni ja pigotti esinahan ihan taakse, teki sitä muutaman kerran jolloin ruiskiminen alkoi, sitten minut vapautettiin.
Yksin baariin
2
3079
Vastaukset
- Anonyymi
Sain viestin: " Hei xx Kiitos vielä ihanasta illasta, huomasit kyllä, että olen bi ja kiihotun myös pienestä sadismista ja nyt sain niitä asioita toteuttaa, olet kaiken lisäksi hyvin kaunis ja rintasi ovat täydelliset, myös mieheni sai haluamaansa tyydytyksen - katsella kuinka hieman kidutin kaunista naista.
Voisimmeko tavata uudelleen silloin, kun sinulle sopisi, tällä kertaa sitoisimme mieheni siihen X,sään ja keskittyisimme kokonaan toisiimme- Anonyymi
Jatkuu.. minulla on ihania lasisia dildoja. vaginaan ja anaaliin, pitäisit varmaan niistä ja antaisimme mieheni katsella nautintojamme niin kauan, kunnes spermat pursuisivat ulos. . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1661921- 1711680
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691578Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241373Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys961308Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731017Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1521010- 99994
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr192899Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud227842