Sukituspiipitysjatkumo.

Anonyymi-ap

Minä olen ollut rakennusalalla vuodesta 1986 jo 17 vuotiaana oppisopimuksella eikä meikäläisen papereiden aikaan ollut kukaan kuullutkaan mistään sukituksista.
................................
Kuka itseään rakennusteknikoksi väittävä ryhtyi bablaamaan sukituksesta?

11

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai että nyt sitä on käyty amis oppisopimuksella ja teknikoksi iltakoulussa, HAUSKOJA nämä selitelmät ja kommenteista sekä aloituksista päätellen on taasen ottanut kovin kipeetä pieneen sieluun.

      No mikä se on se nettotuntipalkka jokaista hereilläolon tuntia kohden TYTTÖ ?

      • Anonyymi

        Eikä se ole mitään tuntipalkkaa, vaan pääomatuloa joka ei perustu tuntitöihin eikä tuntimääriin, vaan kohteen voitosta noin 18% kuuluu minulle projektijohtajana ja hankintamiehenä. Amen.

        Lasketko sinä tuntitöiksi senkin jos ostat auton tonnilla ja myyt kahdella ja jaat sitten sen voitetun tonnin jokaiselle vuoden tunnille, puupää?

        En ole laskenut yhdenkään kuukauden omia työtuntimääriäni vuoden 1997 jälkeen. Minulle jää se minkä firma tekee voittoa ja palkka- nimellä nostetut rahat ovat olleet könttäsummia, eikä tuntityöperusteisia.

        Ei ole mitään syytä laskea tunteja, kun omistat 100% oman firmasi. Tietäisit senkin jos sinulla olisi joskus ollut oma firma.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se ole mitään tuntipalkkaa, vaan pääomatuloa joka ei perustu tuntitöihin eikä tuntimääriin, vaan kohteen voitosta noin 18% kuuluu minulle projektijohtajana ja hankintamiehenä. Amen.

        Lasketko sinä tuntitöiksi senkin jos ostat auton tonnilla ja myyt kahdella ja jaat sitten sen voitetun tonnin jokaiselle vuoden tunnille, puupää?

        En ole laskenut yhdenkään kuukauden omia työtuntimääriäni vuoden 1997 jälkeen. Minulle jää se minkä firma tekee voittoa ja palkka- nimellä nostetut rahat ovat olleet könttäsummia, eikä tuntityöperusteisia.

        Ei ole mitään syytä laskea tunteja, kun omistat 100% oman firmasi. Tietäisit senkin jos sinulla olisi joskus ollut oma firma.

        2010

        Ei ole kyse tuntitöistä .... ei ole kyse paljonko tienaa netto noin kolmessa päivässä ..... vaan on kyse siitä paljonko keskiarvoisesti on laskettavissa nettotuloa vuodessa, kuukaudessa, viikossa, vuorokaudessa, hereillä olon aikana.

        Ihan sama kuinka paljon aikaa käytät, kyse on kuten selvensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se ole mitään tuntipalkkaa, vaan pääomatuloa joka ei perustu tuntitöihin eikä tuntimääriin, vaan kohteen voitosta noin 18% kuuluu minulle projektijohtajana ja hankintamiehenä. Amen.

        Lasketko sinä tuntitöiksi senkin jos ostat auton tonnilla ja myyt kahdella ja jaat sitten sen voitetun tonnin jokaiselle vuoden tunnille, puupää?

        En ole laskenut yhdenkään kuukauden omia työtuntimääriäni vuoden 1997 jälkeen. Minulle jää se minkä firma tekee voittoa ja palkka- nimellä nostetut rahat ovat olleet könttäsummia, eikä tuntityöperusteisia.

        Ei ole mitään syytä laskea tunteja, kun omistat 100% oman firmasi. Tietäisit senkin jos sinulla olisi joskus ollut oma firma.

        2010

        Tietäisit jos olisit käynyt koulusi että sen tarkoitus ei ole opettamaan asioita mitä ei vielä ollut edes olemassa, vaan opettaa perustat ammattiin kunnolla, osoittaa suurenluokan typeryyttä edes esittää että avoviemärin voi alipaineistaa, silloin on jäänyt koulut on jääneet käymättä, täysin... et siis tiennyt miten avoviemärit toimivat, etkä ymmärtänyt miten ne estävät paineistamisen, etkä edes ymmärtänyt ettei kumpaakaan voi sukittaa, ja sinä olet kertomasi mukaan rakennusalan ammattilainen...

        Kun kävin kouluni, ja yliopiston siellä ei opetettu pätkääkään miten tietokanta palvelimet toimivat, kun niitä ei silloin ollut olemassakaan, vaan siellä opetettiin perustee miten tietokone toimii, miten ohjelmoidaan ja miten ohjelmoinnin tulos testataan, niillä työkaluilla mitä silloin oli olemassa, mutta kaikki työni tein työkaluilla jotka tulivat vuosia koulutuksen jälkeen, mutta kun uusia työkalut tulevat niiden oppiminen käy nopeasti kun perusteet on kunnossa....

        Sinulla ei selvästi ole rakennusalan perusteet kunnossa, ei edes yrittämisen yrittäjä joka ei tiedä mikä on alv, ei voi olla yrittäjä se on täysin selvää, myös käsitteet on syytä olla kunnossa, osakaslaina ei ole pääomatuloa, ne on kaksi eri asiaa... muista kuitenkin ne oravat, sinulla on resurssit vain siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäisit jos olisit käynyt koulusi että sen tarkoitus ei ole opettamaan asioita mitä ei vielä ollut edes olemassa, vaan opettaa perustat ammattiin kunnolla, osoittaa suurenluokan typeryyttä edes esittää että avoviemärin voi alipaineistaa, silloin on jäänyt koulut on jääneet käymättä, täysin... et siis tiennyt miten avoviemärit toimivat, etkä ymmärtänyt miten ne estävät paineistamisen, etkä edes ymmärtänyt ettei kumpaakaan voi sukittaa, ja sinä olet kertomasi mukaan rakennusalan ammattilainen...

        Kun kävin kouluni, ja yliopiston siellä ei opetettu pätkääkään miten tietokanta palvelimet toimivat, kun niitä ei silloin ollut olemassakaan, vaan siellä opetettiin perustee miten tietokone toimii, miten ohjelmoidaan ja miten ohjelmoinnin tulos testataan, niillä työkaluilla mitä silloin oli olemassa, mutta kaikki työni tein työkaluilla jotka tulivat vuosia koulutuksen jälkeen, mutta kun uusia työkalut tulevat niiden oppiminen käy nopeasti kun perusteet on kunnossa....

        Sinulla ei selvästi ole rakennusalan perusteet kunnossa, ei edes yrittämisen yrittäjä joka ei tiedä mikä on alv, ei voi olla yrittäjä se on täysin selvää, myös käsitteet on syytä olla kunnossa, osakaslaina ei ole pääomatuloa, ne on kaksi eri asiaa... muista kuitenkin ne oravat, sinulla on resurssit vain siihen.

        Olet tyhmä kuin vasemman jalan saapas, et käynyt mitään kouluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäisit jos olisit käynyt koulusi että sen tarkoitus ei ole opettamaan asioita mitä ei vielä ollut edes olemassa, vaan opettaa perustat ammattiin kunnolla, osoittaa suurenluokan typeryyttä edes esittää että avoviemärin voi alipaineistaa, silloin on jäänyt koulut on jääneet käymättä, täysin... et siis tiennyt miten avoviemärit toimivat, etkä ymmärtänyt miten ne estävät paineistamisen, etkä edes ymmärtänyt ettei kumpaakaan voi sukittaa, ja sinä olet kertomasi mukaan rakennusalan ammattilainen...

        Kun kävin kouluni, ja yliopiston siellä ei opetettu pätkääkään miten tietokanta palvelimet toimivat, kun niitä ei silloin ollut olemassakaan, vaan siellä opetettiin perustee miten tietokone toimii, miten ohjelmoidaan ja miten ohjelmoinnin tulos testataan, niillä työkaluilla mitä silloin oli olemassa, mutta kaikki työni tein työkaluilla jotka tulivat vuosia koulutuksen jälkeen, mutta kun uusia työkalut tulevat niiden oppiminen käy nopeasti kun perusteet on kunnossa....

        Sinulla ei selvästi ole rakennusalan perusteet kunnossa, ei edes yrittämisen yrittäjä joka ei tiedä mikä on alv, ei voi olla yrittäjä se on täysin selvää, myös käsitteet on syytä olla kunnossa, osakaslaina ei ole pääomatuloa, ne on kaksi eri asiaa... muista kuitenkin ne oravat, sinulla on resurssit vain siihen.

        "Kun kävin kouluni, ja yliopiston siellä ei..."

        Mitä sinulle ei opetettu kun kävit kadettikoulusi?


    • Anonyymi

      Ei pidä unohtaa että ylivertainen toinen poika on kiinteistösijoittajaputkimies ja toinen johtotehtävissä sekä, että Tytön bestis 44 on valtakunnallisen rakennusliikkeen pääkaupunkiseudun päällikkö, niin ja että Laiffi on insinööri.

      Onhan tuossa ryhmässä aivan valtaisa rakennusalan tietämys kuten kaikesta muustakin.

    • Anonyymi

      Sukituspiipitysjatkumoa ylläpitää piipityspärräpäällikkö, homoinva Puppe Senssunperä ystävänsä Paksumaksa Pasasen kanssa.

      Kukaan ei ole sanonut mistään amiksesta oppisopimuksella vaan se oli vain valtion tukemaa työharjoittelua, josta sai sitten jonkun dokumentin jolla silläkään ei ole koskaan ollut mitään virkaa.

      Lopeta nyt pelle tuo jauhaminen. Olen tuhat kertaa sanonut etten ole koskaan toiminut rakennusmestarina, vaan pääasiassa lattialiipparina ja hankintamiehenä, eikä uudiskohteissa mitään sukitella, joita me tehtiin aikoinaan miltei pelkästään eikä sukitukset kuulu lattialiippareille.

      Pasasena heitit taas 100% lapinlisää kun sanoit että "sukituksia on tehty ainakin 40 vuotta". Ei ole koska niitä alettiin tekemään vasta 2005 paikkeilla tietynikäisiin taloihin, eikä koskaan minun kohteissani, eikä sinullakaan ollut koko asiasta mitään havaintoa ennenkuin aloit googlettelemaan.

      • Anonyymi

        Oppisopimus on työharjoittelua jossain yhtiössä ja teoriaopiskelua ammattikoulussa kokeineen.

        On täysin yhdentekevää oletko toiminut ja mitä toiminut, rakennusteknikko on rakennusmestari ja varmuudella ei lataa sukitusjuttuja kuten sinä.

        SINÄ OLET LADANNUT SUKITUKSEN PALSTALLE OMALLA POLLEILULLASI.

        Minä olen rakennusmestari ja turha pärrätä siitä Numballe.

        Sinä et ole edes lattioita liipannut ..... BETONIVELLI ..... TYTTÖ.

        Ja tuo sun syylittelys muu itsesi fanittaminen vain osoittaa että oot hullu, et mitään muuta.

        > § <


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppisopimus on työharjoittelua jossain yhtiössä ja teoriaopiskelua ammattikoulussa kokeineen.

        On täysin yhdentekevää oletko toiminut ja mitä toiminut, rakennusteknikko on rakennusmestari ja varmuudella ei lataa sukitusjuttuja kuten sinä.

        SINÄ OLET LADANNUT SUKITUKSEN PALSTALLE OMALLA POLLEILULLASI.

        Minä olen rakennusmestari ja turha pärrätä siitä Numballe.

        Sinä et ole edes lattioita liipannut ..... BETONIVELLI ..... TYTTÖ.

        Ja tuo sun syylittelys muu itsesi fanittaminen vain osoittaa että oot hullu, et mitään muuta.

        > § <

        Niin ja kuules Tyttö, minä olin 17 vuotiaana jo tekulla ja vasta marraskuussa sain ajokortin, eli syksy fillarilla kouluun Vaasan Palosaarelle.

        Sinä et ole rakentanut edes majaa puuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppisopimus on työharjoittelua jossain yhtiössä ja teoriaopiskelua ammattikoulussa kokeineen.

        On täysin yhdentekevää oletko toiminut ja mitä toiminut, rakennusteknikko on rakennusmestari ja varmuudella ei lataa sukitusjuttuja kuten sinä.

        SINÄ OLET LADANNUT SUKITUKSEN PALSTALLE OMALLA POLLEILULLASI.

        Minä olen rakennusmestari ja turha pärrätä siitä Numballe.

        Sinä et ole edes lattioita liipannut ..... BETONIVELLI ..... TYTTÖ.

        Ja tuo sun syylittelys muu itsesi fanittaminen vain osoittaa että oot hullu, et mitään muuta.

        > § <

        Minulla päräytti kerran päriisilaisessa ravintolassa kostean tartarpierun housuihin, mutta en muista ravintolan nimeä.

        < § >


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe