Mukavaa illanjatkoa ja yön hämärää

Anonyymi-ap

On seesteinen olotila, kun kaikki on jotenkin selvää monen eri aluein. Raskas kantamus on pian paljon kevyempi ja on ikään kuin kaikesta vapaa mitä on kantanut. Voi alkaa rakentamaan jotakin uutta päätöksen myötä.

Muistakaa rakastaa, tuntea, kokea ja elää täysillä koska ei voi tietää milloin on se viimeinen päivä, näin kliseisesti sanottuna mutta se on totisinta totta. Se mikä on tärkeintä ja parhainta, sydämessä tuntuvaa. Ainakin kannattaa yrittää tehdä niin, mitenkään kuitenkaan väheksymättä ikävän tunteita täällä ja ylipäätänsä tunteita. Voihan sitä tuntea vaikka täällä jos ei muuten voi, kukin asiallaan ja tavallaan.

Joskus voi ollakin jumiutunut johonkin vaikka se tuntuukin ettei se ajan kuluessa annakaan mitään tai on jotenkin todella pysähtynyt tila vaikka elämä ympärillä rullaakin, niin kuitenkin kokemuksena ja viisaampana sitten, näin ainakin itsellä.

Sydän on aikaisemmin särkynyt aika kurjanlaisesti ja kipuisasti mutta sellaista tunteet ovat joskus. Myöhemmin voi nousta jälleen ylös entistä vahvempana sen eheytyessä ja jatkaa matkaansa.

12

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet tosi kurja nainen. Jakelet täällä neuvoja, syyllistät toista vaikka et ole itse tehnyt mitään muuta kuin ulissut.

• Anonyymi

Ehkei ole hän..
        sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkei ole hän..
        sivusta

Ei todellakaan huh, huh menoa.

• Anonyymi

Mukavaa että trubaduuri olet tullut tätä pakkomielteistä kurnitustasi suoraan yyn tiskiltä tänne pitämään miehen provoihin

• Anonyymi

Oliko sulla grey dogi joku lock downin kurjuuden ajalta asti ollut fiksaatio yhdistää joku banaalin obsession kohde näihin miehen kipupistekirjelmiin vai? Hieno tyyli sinulla avautua kun maailma makaa kuin haluisit tms EVVK

• Anonyymi

Sitten ois voinu kuuluakin jo sitä ”ulinaa”sit saa mitä tilaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten ois voinu kuuluakin jo sitä ”ulinaa”sit saa mitä tilaa

Kuinka joku voi olla noin epäkunnioittava mulkku ja pakkomielteinen pikku narsisti siis mitä mitä vttua oikeasti

• Anonyymi

Millaisen päätöksen teit?

• Anonyymi

Nostan kädet pystyyn lopultakin ja annan ajatuksissani hänet sille toiselle kelle hän oikeasti kuuluukin. ap

• Anonyymi

No varmaan mies keksi itsellennpstemmsn mielikuvituskaverin?

• Anonyymi

- Hän on varattu eikä siten luonnollisesti ole samanmoisia tunteita ollut eikä ollut muutenkaan ja vaikka olisikin ollut niin en lähde sellaiseen showhun, ei oo silloin mun juttu sellainen peli ja suhtein tulella leikkiminen.

Olen kunnollinen vastuunsa tunteva nainen tai ainakin pyrin siihen vahvasti aina. On oltava sydän ja omatunto mukana, oli sitten mikä asia hyvänsä ja varsinkin on elettävä elämänarvojensa mukaisesti. Toki joku muu voisi tehdä toisin mutta minä en. ap

• Anonyymi

Siinä mielessä myös kun tietää ettei koskaan voi mitään tulla. Lisäksi muut tapahtumat.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      88
      7227
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      35
      3373
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1816
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      21
      892
    5. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      891
    6. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      853
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      47
      762
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      719
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      29
      686
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      642
    Aihe