Mikä oli se hetki

Anonyymi-ap

kun tajusit rakastuneesi?

142

3112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksi katse vaan kauan kauan sitten.

      Pään läpi kulki salama.

      • Anonyymi

        Yksi katse 2022 syksyllä ja jätkällä lähti järki.🤣


      • Anonyymi

        Rakastuin myös naiseen kauan sitten, mutta en uskonut että hän voisi rakastaa minua. Koko hetki on tallentunut mieleeni kun katsoin häntä ja hän minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastuin myös naiseen kauan sitten, mutta en uskonut että hän voisi rakastaa minua. Koko hetki on tallentunut mieleeni kun katsoin häntä ja hän minua.

        Tatuoitunut muistikeskukseen. Sen voi elää aina uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tatuoitunut muistikeskukseen. Sen voi elää aina uudelleen.

        Mitä lie silloin tapahtunut, -jotkut asiat eivät unohdu ja toiset asiat eivät muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi katse 2022 syksyllä ja jätkällä lähti järki.🤣

        Millainen tilanne?


      • Anonyymi

        Ei ole kyse mistään yhdestä katseesta vaan vuosien tiiviistä yhteydenpidosta. Ja sitä ihmistä on ikävä, enkä edes tarkoita missään romanttisessa mielessä.

        Ja joo, oon kirjoittanut julkisestikin paljon typeryyksiä, niistä ei kuitenkaan nyt ole kyse.


    • Anonyymi

      Yllättäen vähän puun takaa tulit rinnalle. Sokaisi kun huomasin että tuntuu jotenkin samanlaiselta. Kun rakastuu ei enää leijalle ilmassa vaan löytää jotakin mistä pitää kiinni.
      Suu ja sydän sopivat yhteen.

    • Anonyymi

      Sivusta
      Ilo kasvaa siellä missä ei uskoisi.
      Ilo yllättää ja saa puhaltamaan saippuakuplia.
      Siellä sinut voi yllättää ilon satakieli.

      • Anonyymi

        Pimeässä, ulkopuolisilta salassa kaikki siemenet itävät. Kun kasvi putkahtaa pintaan kaikkien nähdä, se on oikeasti elänyt ja kasvanut jo pitkään, kaikkien silmiltä näkymättömissä. Elämä on suuri mysteeri, ja rakkaus on yhtä kuin elämä itse. Mikseipä siis sekin aloittaisi kasvuaan salassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pimeässä, ulkopuolisilta salassa kaikki siemenet itävät. Kun kasvi putkahtaa pintaan kaikkien nähdä, se on oikeasti elänyt ja kasvanut jo pitkään, kaikkien silmiltä näkymättömissä. Elämä on suuri mysteeri, ja rakkaus on yhtä kuin elämä itse. Mikseipä siis sekin aloittaisi kasvuaan salassa.

        ❤️ Näin on päässyt tapahtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️ Näin on päässyt tapahtumaan.

        Ihana olemuksesi ja enkelin kasvot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pimeässä, ulkopuolisilta salassa kaikki siemenet itävät. Kun kasvi putkahtaa pintaan kaikkien nähdä, se on oikeasti elänyt ja kasvanut jo pitkään, kaikkien silmiltä näkymättömissä. Elämä on suuri mysteeri, ja rakkaus on yhtä kuin elämä itse. Mikseipä siis sekin aloittaisi kasvuaan salassa.

        Ethän luovuta, olet mulle tosi rakas.
        Me pystytään tähän vain yhdessä.


    • Anonyymi

      Silloin kun näin sen avaruusaluksen ikkunasta ja lattia oli märkä samointein kun kuskin näin.Mieheni sanoi et kusinko housuun?Sillä tiellä nyt ollaan ja eilen kuskin kanssa viimeksi rakastelimme salaisessa osoitteessamme.

      • Anonyymi

        ...mieheni viilteli ranteitaan sillä aikaa kotona itkien.
        Oi,ihana elämäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...mieheni viilteli ranteitaan sillä aikaa kotona itkien.
        Oi,ihana elämäni.

        ...Olen siis sadomasokisti jos ihmettelette kommenttiani.


      • Anonyymi

        Ihana tarina


    • Anonyymi

      Kun kirjoitin sinulle niin syvältä sydämestäni viestiä, että purskahdin itkuun

      • Anonyymi

        Niin on käynyt usein mulle.


    • Anonyymi

      Hetki löi päin kasvoja keväällä. Eipä siinä kävin kuumana en pystyny ajatella tuolloin mitään muutakun häntä, hänen ajatuksia, olemusta, meitä, yhteisiä mahdollisia juttusia jne. Sitten kun asiat ei edennyt niin tossa vähän rauhotuin ja nykyään on unohtamisvaihe plus vtutus jos satun esim heräämään ja ajattelemaan häntä. Mitään ei kummiskaan koskaan tule oikeasti olemaan. Joten turhaa. Ja paskaa.

    • Anonyymi

      Mihin miksi miten

    • Anonyymi

      Kun tajusin ettei hän ole kiinnostunut minusta. Otti niin perkeleesti rinnasta., ja piti vaan olla kuin ei mitään. Ettei kukaan näe. 🥹

      • Anonyymi

        Kumarra!


      • Anonyymi

        Tunnen samoin, mieheltä naiselle.


      • Anonyymi

        Mistä näin päättelit vai sanoiko hän niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä näin päättelit vai sanoiko hän niin?

        Kun kuulin että lähti toisen matkaan.


    • Anonyymi

      VIRHE! ISO VIRHE! Varmaan toiminallinen virhekoodi. Sakkas komponentit. Epäkunto

      • Anonyymi

        Älä viitti sönköttää!!Sinuun vaikutti muiden painostus.


    • Anonyymi

      Katsoin silmiin hieman pidempään kuin tavallisesti. Sen jälkeen hän tuli ajatuksiini vaikken edes miettinyt. Ajatuksiin töissä, kotona ja koko ajan.

      • Anonyymi

        Kuinka kauan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kauan?

        Ehkä jopa pari kolme sekuntia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kauan?

        Vuoden ajan jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kauan?

        Loka- marraskuun vaihteesta. /kommentin ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuoden ajan jo

        Ttekikö joku teistä jotain?


      • Anonyymi

        Sama täällä. Tässä kevään mittaan oon muutaman kerran hymyillyt ja katsellut silmiin yhtä ihanaa ja ainutlaatuista vaaleahiuksista naista. Siitä lähtien hän on ollut ajatuksissani ihan koko ajan, töissä, kotona tai ihan missä tahansa. Siinä hetkessä kun näin hänet ekan kerran, ja jäin kattelee häntä, nii silloin huomasin rakastuneeni.

        Nyt ei viime aikoina olla vaan juurikaan nähty missään, että en tiiä että tähänkö tää juttu jäi.


      • Anonyymi

        Vessassaki kakilla?Omg!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuoden ajan jo

        Sama täällä. Ajattelen erästä miestä ja odotan ja toivon, että hän ottaisi yhteyttä. Nyt on siis hänen vuoro. Minä olen tehnyt jo pohjatyön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Ajattelen erästä miestä ja odotan ja toivon, että hän ottaisi yhteyttä. Nyt on siis hänen vuoro. Minä olen tehnyt jo pohjatyön

        Millainen pohjatyö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen pohjatyö?

        Mies on nääs ihan lätissyt itseään ihaillen ja naisena esiintyen tänne nettiin


    • Anonyymi

      Kotimatkalla Lapista, missä olin tavannut hänet. Tunsin äkkiä oudon ihanan tunteen, kuin olisin ollut "paratiisissa". Sitä tunnetta on mahdoton sanoin selittää, mutta tiesin heti, ettei sellaista voi kokea toista kertaa. Niin ainoalaatuinen se oli. Aikaa on kulunut paljon siitä, eikä tunne ole muuttunut.
      n>m

    • Anonyymi

      Eräänä elokuun yönä...kun esitteli asunnossaan kaikenlaisia levyjään niinkuin ois odottanut minua kauan että saa ne esitellä...ja muita itselleen tärkeitä muistojaan.

    • Anonyymi

      Siitä on kauan. Se oli se hetki, kun tajusin meneväni mielenhäiriöön.

      • Anonyymi

        Ts. aloin suunnittelemaan luovia projekteja ja tuli "hyviä" ideoita. Välillä itkin "tästä ei tule mitään" ja hetken päästä olin onneni kukkuloilla, kun näimme. En halua samaan tilaan ikinä. Olin sekaisin.


    • Anonyymi

      Silloin kun tajusin etten lähtisi kenenkään muun moottoripyörän kyytiin.

      • Anonyymi

        Hienoa! Oletteko kauan motskailleet yhdessä kaivatun kanssa? Ei tarvitse vastata, jos tuntuu tungettelevalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa! Oletteko kauan motskailleet yhdessä kaivatun kanssa? Ei tarvitse vastata, jos tuntuu tungettelevalta.

        Ei kyse ole siitä. Vaan siitä etten uskaltaisi kenenkään muun kyytiin kuin hänen. Jotenkin luotan häneen niin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyse ole siitä. Vaan siitä etten uskaltaisi kenenkään muun kyytiin kuin hänen. Jotenkin luotan häneen niin paljon.

        Ok. Hyvä.


    • Anonyymi

      Hetki kun ajattelin pelkästään hänen koskettamistaan, muista välittämättä.

      • Anonyymi

        Joo mulla sama tuon pitkän katseen lisäksi. Paitsi halata tekisi mieli joka kerta.


      • Anonyymi

        Kosketko häntä? 🥹


    • Anonyymi

      Viimeistään silloin, kun tahattomasti satutimme toisiamme ajattelemattomilla sanoilla ja pyysimme anteeksi,

    • Anonyymi

      No en tiedä voiko sitä rakkaudeksi vielä kutsua, mutta tykkäämiseksi kyllä.

      • Anonyymi

        Joskus viime kesänä huomasin ihastuneeni. Vaan ei tästä tule mitään. Olen ihan itsekseni tuntemukseineni ja odotan että ne menisi ohi 🥹🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus viime kesänä huomasin ihastuneeni. Vaan ei tästä tule mitään. Olen ihan itsekseni tuntemukseineni ja odotan että ne menisi ohi 🥹🥺

        Tulee tulee, älä ihana luovuta 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee tulee, älä ihana luovuta 🙂

        Voi kun se olisikin noin ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun se olisikin noin ❤️

        Voin vannoa, että tulee jos olet hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vannoa, että tulee jos olet hän.

        No jos viimekesä kertoo jotain ajallisesti niin mahdollisesti olen. Toki siis meidän välillä ei ole tapahtunut mitään niin järisyttävän suurta, mutta jotain ihmeellistä kemiaa, kipinöintiä, vetovoimaa on kyllä 🤯😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos viimekesä kertoo jotain ajallisesti niin mahdollisesti olen. Toki siis meidän välillä ei ole tapahtunut mitään niin järisyttävän suurta, mutta jotain ihmeellistä kemiaa, kipinöintiä, vetovoimaa on kyllä 🤯😌

        Viime kesänä hän tuli, onnekseni, omalla tavallaan elämääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime kesänä hän tuli, onnekseni, omalla tavallaan elämääni.

        Niimpä, omalla tavallaan 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä, omalla tavallaan 🙂

        Voisi tulla enemmänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi tulla enemmänkin.

        Ei se minuakaan haittaisi 😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se minuakaan haittaisi 😚

        Haluan hänet, kultaisen naisen, elämääni.
        Viime kesältä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime kesänä hän tuli, onnekseni, omalla tavallaan elämääni.

        Ja oma perhe meni sekaisin. Ja kiellät kaiken. Valehtelet miksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja oma perhe meni sekaisin. Ja kiellät kaiken. Valehtelet miksi ?

        Mä varmaan kirjoitan jotenkin samalla tavalla kuin sinun miehesi? Vai poimitko sopivan kommentin ja purat päätäsi? Vaikutat katkeroituneelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä varmaan kirjoitan jotenkin samalla tavalla kuin sinun miehesi? Vai poimitko sopivan kommentin ja purat päätäsi? Vaikutat katkeroituneelta.

        Et ole yksin kirjoitteleva mies uskottava kuin sketsihahmomaisten misogyynien mielestä, ei pahalla. Olenko nyt liian tyly?


    • Anonyymi

      Se oli se viimeinen ilta ja liian pitkä katse viime vuonna.

    • Anonyymi

      Silloin kun huomasin hänen hyvät muodot niin edestä kuin takaa, naisellinen, liikunnallinen, itseäni vanhemmmalla tutulla naisella. Luonnekin hyvä. Kun vaan taas tavattaisiin jne., edeten kaikkeen, mitä mies ja nainen voivat yhdessä tehdä.

      • Anonyymi

        Oletko vähän pinnallinen


      • Anonyymi

        :D…


      • Anonyymi

        ne voi myös hakata toisiaan jos et tiennyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ne voi myös hakata toisiaan jos et tiennyt

        Sen takia ne pysyykin hyvin kaukana toisistaan koko loppuelämän ja sehän niiltä onnistuu. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vähän pinnallinen

        Kehuminen ei ole pinnallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vähän pinnallinen

        Hän myös kerran tietyllä tavalla, sanoisinko esitteli peppuaan, vaatteet päällä tosin. Olimme kahdestaan huoneessa. Yhden sillan luona myös monesti kohtasimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vähän pinnallinen

        Mutta luonteetkin hyvät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta luonteetkin hyvät

        Nimenomaan.


    • Anonyymi

      mies, tiesitkö mulle menee housut, jota käytin viimeksi en ikinä, tavoitehousut 🙂 vielä kun pääsee taas kampaajalle on tosi kiva, en olekaan käynyt 3 vuoteen kun piti antaa ne muille. olen leikannut itse, mutta luuleen että kunnon leikkaus olisi kiva, odotella vielä parempia aikoja 🙂

      • Anonyymi

        en viitsi kirjoittaa leikillään kun kohta tulee vihainen minulla ei ole aikaa tälläiseen. poistun. kivaa viikonloppua kaikille!


      • Anonyymi

        Helvetin hyvin..


    • Anonyymi

      En tiedä rakkautta mutta ainakin luokatonta ihastumista. Sen huomasin tänään kun hän lähti lomalle ja minulle jäi todella tyhjä ja haikea olo.

    • Anonyymi

      Satuttaa liikaa kirjoittaa siitä. Jäin kiinni katseeseen ja lopulta häivyin. Viimeistään siinä tilanteessa tiesin tehneeni ratkaisevan virheen. Jos haluat välttyä rakkaudelta, niin älä katso muita silmiin.

      • Anonyymi

        Vain autistit ja vajakit ei katso silmiin🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain autistit ja vajakit ei katso silmiin🤔

        Sinullapas empatiakykyä riittää. Taidat olla varsinainen tunneälyn esikuva? Anna kun arvaan - Olet kai näitä "vapaan kasvatuksen" tuotoksia?


    • Anonyymi

      En oo tajunnu sitä vieläkään

    • Anonyymi

      Eipä ole sellaista hetkeä ollut kuin viimeksi silloin kun rakastuin nykyään ex-mieheeni kymmeniä vuosia sitten.

    • Anonyymi

      Mitä sä just teit? 🧘‍♀️

    • Anonyymi

      🙄🙄😳😳

    • Anonyymi

      Ihastuin korviani myöten siinä samassa hetkessä kun laukesi. Suoraan sanottuna.

    • Anonyymi

      Siitä hetkestä on jo aikaa muistan kyllä kuinka se tuli.

      • Anonyymi

        Kuinka se tuli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka se tuli?

        Mikä tuli 🕳️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuli 🕳️

        Musta aukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta aukko.

        Sitä epäilinkin.😂


    • Anonyymi

      Kun näin unta siitä ihmisestä ja kun kerroin siitä hänelle....

    • Anonyymi

      En ole tajunnut vieläkään; en ole ollut rakastunut , vaan ihastunut. Ikää on jo yli 65v. mutta en koe olevani rakastunut koskaan. Ihastunut kyllä. Kihloihin menin hyvin nuorena ja kahdeksan vuotta siitä naimisiin. Se oli järki-avioliitto ei rakkaus-. Halusin nuorena pois kotoa ja niinpä kihlauduin 16-vuotiaana. 18-vuotiaana muutin pois ja saman ihmisen kanssa olen edelleen ,yli 41-vuotta naimisissa. Ei se rakkautta ole; se on toisesta välittämistä, huolenpitoa. No , se on ollut valintani. Suurta rakkautta ei koskaan ole tullut eteeni ja tuskin tuleekaan. Rakkauteni on ollut lapsiini ja nyt myös lapsenlapsiin. Se on rakkautta ja aitoa sellaista. Ihmeiden aika ei ole ohi mutta tuskin saan koskaan kokea aitoa rakastumista, se ei ole minua varten. Olen liian varovainen ja kyyninenkin moisen suhteen. Kun kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, Ihastua voi moneenkin ihmiseen mutta rakkautta se ei ole. Meitä on moneksi, moni ihminen löytää aidon ja pysyvän rakkauden, toiset ei koskaan. Ja moni rakkauden löytänyt joutuu karvaasti pettymään. Elämä on...

    • Anonyymi

      Sen vain huomaa. Hetki on ajaton.

    • Anonyymi

      Sydämen menettää ennen kuin mieli ehtii mukaan. Rakastumisessa on ongelmansa. Rakastunut avautuu enemmän kuin koskaan. Se antaa toiselle vaikutusvaltaa, ja se on riski. On hyväksyttävä vaara muuttumisestaan psykopaatiksi. Siinä oppii jotain minkä tajuaminen veisi muutoin koko eliniän. Riskin arvoista.

    • Anonyymi

      Kliimaksi

    • Anonyymi

      Sokka irti tilanteessa

    • Anonyymi

      Syyskuussa 2023 mies tuli samaan kauppaa. Siitä hetkestä olen rakastanut sitä miestä.

    • Anonyymi

      Se oli hetki kun halasimme ensimmäisen kerran. Laitoin käteni hänen selkäpuolellensa kuten halatessa on tapana ja koska oli kesäinen iltapäivä, hänellä oli kesäpaita päällä jonka helma oli vyotärö mittainen. Ennätin jännittää valmiiksi sitä hetkeä, mutta kun halasimme, koin jonkinlaisen uudesti syntymisen, vasen käteni osui hänen vyötärön vaatteettomaan kohtaan, tunnustelin sormillani vaivihkaa ensin ja sitten tahdoin koskettaa isompaan alueeseen, se tuntui hyvältä ja kun hänkään ei säpsähtänyt, annoin sormeni kohteliaasti levätä siinä lantion päällä. Hän tuntui hyvälle ja tuoksui kesäiselle naiselle, olisi ihan mahtavaa viettää kesäpäivä nurmikolla, piirrellä hänen somaan vartaloonsa yhdellä sormella ja koskettaa hänen päänahkaansa viidellä sormella.

    • Anonyymi

      Viime kesänä, nuoreen naiseen niin ihastuin. Taisin jopa rakastuakin. Sama tunne on vieläkin.

      • Anonyymi

        Myös täällä yksi joka ihastui viime kesänä vanhempaan mieheen (12v vanhempaan) 😘


    • Anonyymi

      Kun hän löysi toisen.

    • Anonyymi

      Onhan siitä jo vuosia aikaa. Joku saatanan nuoruuden tyhmyys joo.. se se oli.

    • Anonyymi

      Hetki oli kun sai kunnon pimppiä.

    • Anonyymi

      Tästä öisestä ikävän tuskasta sen tietää… 💔

    • Anonyymi

      suurin osa ei tajua mitään rakkaudesta, mitä s eon ja mitä se ei ole, ei, ei mitään tajua isolla osalla suomalaisia.

    • Anonyymi

      Kun hän jäi alitajuntaan ilman että edes oltiin tekemisissä paljoakaan. Ei väliä missä olin, aina hän mielessä. Niinkuin nytkin.

      • Anonyymi

        Tämä on hyvä kuvaus myös omista tunteistani.

        SivustA


      • Anonyymi

        Aina ja kaikkialla. Jokaisessa hetkessä.

        Jos en hetkeen tunne sua tässä, aivan lohduton epäusko ja ikävä iskee rintaan 💔.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina ja kaikkialla. Jokaisessa hetkessä.

        Jos en hetkeen tunne sua tässä, aivan lohduton epäusko ja ikävä iskee rintaan 💔.

        Aina ja kaikkialla. ♥️♥️♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina ja kaikkialla. Jokaisessa hetkessä.

        Jos en hetkeen tunne sua tässä, aivan lohduton epäusko ja ikävä iskee rintaan 💔.

        Aina ja kaikkialla. Kyllä. /10:28:52

        ♥️


    • Anonyymi

      Kaipa se silloin kerta heitolla jysähti tajuntaan. En tiedä, oliko se rakastumista, kun ei asiassa päästy eteenpäin. Mutta jotain voimakasta ja repivää se oli.

    • Anonyymi

      Kun kerroit ajatelleesi minun koskettamista, muista välittämättä. Ja ymmärsin tunteneeni sen hetken.

    • Anonyymi

      Hyvä kysymys!! Rakastumisen kokemus on hieno hetki ihmisen elämässä. Se on muutaman yhteensopivan asian summa, ja tilaisuuden jossa tapahtuu jotain unohtumatonta. Se voi olla hyvin nopea tapahtuma, katsotaan silmiin kiinnostavaa ihmistä tai pysähdytään hetkeen kuuntelemaan toisen puhetta tai kosketetaan toista vahingossa tai melkein. Näiden kimmokkeiden jälkeen ajatukset vyöryvät alati rakkauden kohteeseen. Mukaan liittyy ikävä toista kohtaan, näkemisen tahtomisesta tulee pakonomaista. Rakastunut ihminen on hurmostilassa, jos toinenkin osapuoli on kiinnostunut, halutaan toisia kuin hullut ja koetaan kaikki voimakkaammin. Rakkaus voi kestää useita vuosia tai ikuisesti, sitä ei pääse pakoon eikä sitä voi unohtaa. Rakkaudessa parasta on ensimmäiset halaus kokemukset, toisen lämmin iho ja muodot, vaikka aika katoaa tunne palaa mieliin.











      https://youtu.be/-9JgsW6N9PA

      • Anonyymi

        Ihana kirjoitus ja kappale ♥️♥️♥️


    • Anonyymi

      Kirjoitin sinulle viestiä niin syvältä sydämestäni, että purskahdin itkuun siitä tunteesta mitä sinua kohtaan tunsin. Se oli se hetki, kun ymmärsin miten syvät tunteeni sinua kohtaan ovat ja miten syvästi sinua kaipaan.

    • Anonyymi

      Minun tunteet häneen. Ei ole sanoja. Jotakin ajattelua suurempaa. Liikuttaa joka solua

      • Anonyymi

        Jotain samanlaista minulla erästä naista kohtaan


    • Anonyymi

      hän ohitti minut kauniissa mekossaan ja kurkoitti kaunista kaulaansa nähdäkseen kasvoni, ehdin nähdä vain hänen etsivän katseen.

    • Anonyymi

      Sellainen hetki oli aikoinaan kun rakastuin lasteni isään. Sen jälkeen en ole ollut rakastunut keneenkään enkä enää rakastu.

    • Anonyymi

      Kun vatsassani pyrähti perhosparvi ja ihoani väreili.

    • Anonyymi

      kun hän astui eteeni viattoman ja soman näköisenä.

    • Anonyymi

      Akat ovat rakastuneet paksuun rahapussiin, ukot pyrkikää siihen... Aina lohkee!

    • Anonyymi

      Olimme juuri halanneet ja katsoimme eri suuntiin, pälyilin varovasti häneen sivusta, hänen silmiään ja huomasin ne kuin ensikertaa ja ajattelin miltä tuntuisi suudella tuollaisien silmien omistajaa ja kuin niihin rakastuisikaan.

      • Anonyymi

        Ja suutelit poskea?


    • Anonyymi

      Vakuutin itseni syksyllä, että hän ei monessakaan mielessä ollut edes teoriassa sopiva minulle. Silmätpeli on alkanut. Sitten aloimme nähdä toisiamme harvemmin, ja minulla oli jo ikävä häntä. Talvella sain tietää, että hän on varattu (mutta hän ei sanonut niin). Toivoin unohtavani hänet...Ja sen jälkeen luin vahingossa hänen kirjoittamansa, se oli hyvin henk.kohtaista. Ihan kuin palapeli olisi kasannut, hänellä on myös tunteita!... Keväällä kiinnostus alkoi ilmaantua avoimemmin, mutta mikään ei selkeytynyt. Ehkä se ei ollut minua varten? Mutta kesällä näen taas vahingossa jotain, mitä minun ei pitäisi, hänen tunteistaan. Heti kun yritän unohtaa hänet, saan vihjeitä hänen tunteistaan. Se on hullua.
      Naiselta 💁🏼‍♀️

      • Anonyymi

        Olet mies jotenkin riipaisevan ihailunjanoinen peter pan, huvittaa ihan


      • Anonyymi

        Kuvaile häntä hieman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaile häntä hieman?

        Hän on minua vanhempi ~ 10 vuotta, tummat lyhyet hiukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on minua vanhempi ~ 10 vuotta, tummat lyhyet hiukset.

        Okei, ohi meni minun osalta. Kiitos vastauksesta.


      • Anonyymi

        "Ja sen jälkeen luin vahingossa hänen kirjoittamansa, se oli hyvin henk.kohtaista"
        Eli siis luit palstalta jonkun randomhenkilön tekstejä ja päätit alitajuisesti että häneltä on ja sinulle. Tosi aidon oloisia nuo tunteesi. Joku piti saada kun palstalla on muuten tylsää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja sen jälkeen luin vahingossa hänen kirjoittamansa, se oli hyvin henk.kohtaista"
        Eli siis luit palstalta jonkun randomhenkilön tekstejä ja päätit alitajuisesti että häneltä on ja sinulle. Tosi aidon oloisia nuo tunteesi. Joku piti saada kun palstalla on muuten tylsää?

        Ei palstalla.


      • Anonyymi

        Tää sama kävi myös mulle, mutta mies on yli 10v nuorempi


    • Anonyymi

      Olen ollut kiinnostunut naisesta ulkoisesti ja halunnut viettää aikaa mutta kun tarkemmin ajattelen en ole tainnut koskaan olla rakastunut.

    • mustasusi

      Se oli niin välitön ja nopea hetki. En tästä enää kerro enempää, koska yksipuolista oli, mutta se tapahtu ihan yks kaks ja sen tajuamiseen meni jokunen aika. Ilman että edes tunsin ihmistä, niin se on kyllä jokseenkin outoakin.

      • Anonyymi

        Outoa se on, mutta totta ja tapahtui minullekin. /sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Outoa se on, mutta totta ja tapahtui minullekin. /sivusta

        Niin. Tunteet voi olla tosia ja syviä, ilman että edes tuntee toista hyvin. Mukava kuulla etten ole ainut.


      • Anonyymi

        Niin katsoitte netan kaa toisianne pitkään silmiin ja sitten olit jo ihan myyty


    • Anonyymi

      Rakastuin sillä hetkellä kun hän seisoi siinä kuin kysyen, saanko tulla lähemmäksi ja sitten tuli. Juteltiin jotain. Ei se ollut ensimmäinen kerta mutta se oli ensimmäinen kerta kun jotain tapahtui... menin täysin sekaisin tunteista. Siitä hetkestä lähtien elin ja hengitin häntä vaikka en tiennyt missä on. Se oli marraskuussa vuonna joskus.

    • Anonyymi

      Joskus kun katselin yhtä hänenkuvaamaa puuta jossa outo valo. Ihmettelin miten samoja juttuja. Silloin ekaa kertaa se yhteys. Toisen kerran ajoin ja ihmettelin yhtä valoa ajoin just sinne päin oli toisessa suunnassa kuvanut samaa pilveä samaan aikaan😀niin silloin se yhteys kummallakin kerralla. Sitten se kamikatsekävely kerran siellä jossain missä asuttiin mutta sitten vasta tajusin joskus myöhemmin. Ihmettelin outoa kohtaamista vaikka näin aina joskus jossain jolloin ihmettelin aina mistä pirusta toi ukko osaa tulla aina samaan aikaan ovesta jonka avasi yläpokasta!😂 Kerran yritti jotain puhua kun en olis millään halunut. Sitten yritin olla kohtelias ja vastasin jotain mutta ihmettelin miten voi katsoa mun silmiin niin kauniilla sinisillä silmillä noin ystävällisesti??? Tai lämpöä täys?? Muistan ajatelleeni että hän on varmaan tosi kiva. Vanha juttu outo kytee ihan kuin jotenkin koko ajan jossain pinnan alla enkä tajua koko juttua. Yrittänyt talloa sitä karistaa mielestä. Tulee aina takaisin.

    • Anonyymi

      Kun istuit tauolla pakettiauton sivuoven suulla ja joit kovalla helteellä vichyä ja aurinko kimmelsi kultaisissa hiuksissasi. Se tapahtui silloin ja sen jälkeen olen ajatellut häntä naista taukoamatta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe