Puhuvat eri kieltä?
https://yle.fi/a/74-20098104
Heikki Huotari ja Jukka Lindberg
6
540
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvät erorahat jälkimmäiselle.
- Anonyymi
Tupauunopoliitikot ei keksi muuta keinoa pelastaa hyvinvointialuetta kuin erottaa sen johtaja, jonka ovat itse juuri valinneet! Erotettu ei itsekään tiedä miksi hänet on erotettu, saatikka sitten nämä pitäjien junttiuunot.
Kenet ne meinaa saada tilalle hoitamaan tätä konkurssipesää? Jonkun kuuliaisen, ruskeakielisen paikallisvirkamiehenkö?
Ihan oikein, että limperi sai kunnon erorahat!- Anonyymi
Tästä ollaan niin montaa eri mieltä -kuin on sanojaakin.
- Anonyymi
Sopiva kepulainen on tällä hetkellä ilman virkaa ja tässä hänelle junaillaan johtajan paikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopiva kepulainen on tällä hetkellä ilman virkaa ja tässä hänelle junaillaan johtajan paikkaa.
Heikki Huotari on koulutukseltaan ensihoitaja ja hänet on koulutettu pelastamaan hädässä olevia. Kepulainen siihen tulee tilalle :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikki Huotari on koulutukseltaan ensihoitaja ja hänet on koulutettu pelastamaan hädässä olevia. Kepulainen siihen tulee tilalle :D
Sotkamolaiselle entiselle kepun kansanedustajaa Timo V Korhosta pyritään ajamaan tähän virkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254103- 773251
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?402870Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.682755- 1592730
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi512498Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352315- 351912
- 511888
- 421659