Onkohan jämsässä missään mahdollista pestä auton pohjaa nosturilla painepesurilla?
auton pohjan pesu
18
436
Vastaukset
- Anonyymi
vai helman alle tekis mieli
- Anonyymi
kääntää kyljelleen ni jo vain homma skulaa...
- Anonyymi
Suoraan paaliin se raato
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suoraan paaliin se raato
voi kulta,ihanaa kun sä sanot noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi kulta,ihanaa kun sä sanot noin.
Sossun pummi... menisit töihin...
- Anonyymi
Nesteellä on valittavissa myös ihan pohjan pesu.
- Anonyymi
Siinä ei tule kuin vesisuihku alustaan. Tarve olisi painepesurin käyttöön ja liuotiimen/pesuaineen avulla puhdistaa alusta kunnolla.
- Anonyymi
Joku kuljetus yhtiö missä on pesuhalli? Linroosilla taitaa ainakin olla?
- Anonyymi
Tee itse puusta ramppi.
- Anonyymi
kumista tulis joustavampi😃
- Anonyymi
minä voisin potkasta aamutossulla kylkeen niin kyllä sieltä kaikki irtonainen tippuu😃
- Anonyymi
Ei taida apua tai järkeviä vastauksia täältä saada.
- Anonyymi
onko näin JN onko näin,toki hieman on JN toki vain hieman.....
- Anonyymi
Pari yleiskommentojaa (jotka näyttävän kommentoivan myös jyväskylän, mäntän yms. lähialueen vastaavissa palstoissa) saisi pois, niin täällä olisi ihan järki juttuakin. Munkit yms börjet/paperi tollot kun on liian sisäsiittoisia, niin näin käy keskustelulle 🙄 bannia pitäs antaa turhan höpöttäjille
- Anonyymi
eduskunnassa ei olis ainuttakaan,jos kaikki turhan höpöttäjät sais bannia.sori siitä...
- Anonyymi
Eduskunnassa sentään tiedetään nimet, sekä naamat. Täällä on kaikki huutamassa anonyyminä. Helppoa huudella, kun ei tarvitse seurauksia pelätä.
- Anonyymi
Niinhän sinä munkin purija teet
- Anonyymi
Kannattaako auton pohjaa pestä? Lähtee massaukset ja muut suoja-aineet. Jos on vanha auto 30 vuotta tms. se kannattaa hiekkapuhaltaa ja massata uudestaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346