Nyt alkaa hahmottumaan uuden Prisman ulkonäkö. Hyvältä näyttää.
Marengin kahvila tulee Orimatin puoleiseen päätyy, myös terassi ja isot ikkunat. Siinä hyvä taas paikallisten ukkeleiden päivystää, kun ovat nyt ärrän katoksen alla liian piilossa.
Myös Erkontien iso mutka alkaa valmistumaan. Onhan se erikoinen mutta pitää kuskit hereillä etteivät huuruissaan aja miten sattuu.
Saadaan hieno Prisma
71
1126
Vastaukset
- Anonyymi
Komealta näyttää ja Orimattilan katukuva tulee hieman kaupunkimaiseksi. Erkontie kun on vaatimaton pääväylä.
Kiva kun saadaan kunnon vaatteita Prismasta. - Anonyymi
Melkein vuosi on vielä Prisman raksaa kun se on valmis joskus ensi toukokuussa. Haittaa kyl kaupassa käyntiä. Hämmeenmaalla on varaa ottaa vähän takkiinsa.
- Anonyymi
Minä käyn joka päivä katsomassa miten työt edistyy ja käyn kaupassa samalla. Oon niin innoissani Prismasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käyn joka päivä katsomassa miten työt edistyy ja käyn kaupassa samalla. Oon niin innoissani Prismasta.
Elämä on aika tyhjää jos ainoa innostus on uuden Prisman avaaminen.Ptäisikö ihan oikeasti hankkia oikea elämä,jos vaikka sieltä löytyisi ne oikeat ystävät.Prisman ainoa oikea tarkoitus on tehdä mahdollisimman paljon vottoa tyhmien Suomalaisten kustannuksella.Nämä kaupat myyvät sitä samaa HK:n,Atrian jam Snellmannin samoja tuotteita kun muutkin kaupat.Tätä ne pöljät(tyhmät) Suomalaiset haluavat.Kunnon corporatestuff niinkun ne ilmaisee muualla maailmassa.
- Anonyymi
Aika syvältä ne kaivaa ja möyrii vanhan kaupan edessä. Tuleekohan sinne alas jotain varasto tiloja. Ammattilaiset asialla.
- Anonyymi
Ehkä ne kaivaa kiertotietä sinne.... tai metroa.
- Anonyymi
Toivottavasti kukaan ei huku!
- Anonyymi
Itte kaipaan että tulee vähän parempia kuteita myyntiin miehille. Orimattilassa ei ole kuin tokmanni jonka vaatteet ovat mitä ovat. Kiva kun alkokin jää Prisman yhteyteen.
- Anonyymi
Näin pienelle asiakaskunnalle ei kovin suurta vaatevalikoimaa tule. Jos on kolme erilaista talvikenkää, niin kuljetaanko me kaikki niissä? Launeen Prismassakin on niin karmeita vaatteita, että en ikinä löydä mitään ostettavaa sieltä. Onneksi on Zalando ja muut verkkokaupat. Tokmanilla on hyvä valikoita arkivaatteita, sukkia, kalsareita yms. Sitä suosin jatkossakin.
- Anonyymi
Selvä Tokmannin ja Zalandon mainos. Ei pure.
- Anonyymi
Prisma tuo kilpailu myös kodinkoneisiin. Ei olla yhden monopolimaisen ja kalliin armoilla.
- Anonyymi
En ymmärrä viestiäsi. Tiedän VeikonKoneen ja Tokmannin. Kumpi on kadonnut? Tokmannissa ei ainakaan ole kallista!
- Anonyymi
Tokmannin kodinkoneet ovat rajalliset. Ei televisioita ei jääkaappeja jne. Eikä tuo mikään halpa ole.
- Anonyymi
Ne vehkeet laukee muutaman kuukauden jälkeen.
- Anonyymi
Tuskin Prismassakaan niin paljon on! Ihan omituinen näkemys että joku Prisman tulo nyt korjaisi kaikki ihmisten puutteet... ja siis kaikki. Kaikille on muka vaatteita ja kodinkoneita enemmän kuin tarvitsee ja halvallakin vielä!
Ne joille kelpaa Tokmannin vaatteet/mikrot, eivät suuremmin tarvitsee juuri Prisman vaatteita/mikroja. Ne jotka haluavat erityistä, eivät ostaisi Prismastakaan. Ne jotka haluavat vain äärimmäisen halpaa, tilaavat varmaan Kiinasta. Kukaan ei saa hyvää halvalla. Kukaan ei saa täältä "supolaatua", joka kelpaa miljonääreillekin ja torjuu itsekseen kaikki palvelunestohyökkäykset. Prisma jos myy älykodinkoneita, niin tuskin niiden turvat on huippulaatua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin Prismassakaan niin paljon on! Ihan omituinen näkemys että joku Prisman tulo nyt korjaisi kaikki ihmisten puutteet... ja siis kaikki. Kaikille on muka vaatteita ja kodinkoneita enemmän kuin tarvitsee ja halvallakin vielä!
Ne joille kelpaa Tokmannin vaatteet/mikrot, eivät suuremmin tarvitsee juuri Prisman vaatteita/mikroja. Ne jotka haluavat erityistä, eivät ostaisi Prismastakaan. Ne jotka haluavat vain äärimmäisen halpaa, tilaavat varmaan Kiinasta. Kukaan ei saa hyvää halvalla. Kukaan ei saa täältä "supolaatua", joka kelpaa miljonääreillekin ja torjuu itsekseen kaikki palvelunestohyökkäykset. Prisma jos myy älykodinkoneita, niin tuskin niiden turvat on huippulaatua.Voiko olla enemmän oikeassa,kysyn vaan
- Anonyymi
vastaanottokeskuskin siihen tulee mamuile et siinäpä oot siitten..
- Anonyymi
Ai mihin tulee vastaanottokeskus? Ei ainakaan Prismaan.
- Anonyymi
Mikä kilpailu? Kun Prisma tulee, muut yrittäjät, etenkin pienet, kuolevat ja jää vain Prisma. Sitten voi hinnat hilata ihan mihin tykkää.
Näin on käynyt jo huoltsikoiden kanssa, muut hävinneet ja jäljellä vain ABC.
Iso voi tehdä mitä tykkää, palkata pienellä palkalla tai työllistämis- yms. tuilla väkeä. Montako ihmistä S-Marketissa nyt tekee töitä täysipäiväisesti ja moniko nollasoppareilla? Ei taida olla kovin imartelevia lukuja? Tätäkö me oikeasti halutaan? Kuka maksaa niiden nollasopparilaisten asumis- ja toimeentulotuet, kun palkalla ei elä.- Anonyymi
Mikä asijantuntija. Kyllä Smarketissa on täysipäiväisiä työntekijöitä lähes tulkoon kaikki. Muutama on osa-aikainen ja sitten pari eläkeikäistä jotka haluavat tehdä vielä jotain työtä. Nyt on kesätyöntekijöitäkin monta.
- Anonyymi
Suomalaiset on erttäin tyhmää kansaa,tämä porukka ihan oikeasti luulee että jos tulee yksi todella iso tekijä paikka kunnalle niin hinnat tippuu,kun se on periaatteessa on toisinpäin,mitä vähemmän kilpailua sitä paremmin saa porukkaa jymäytettyä.Koko vitun Suomi on valjastettu kahden ison(2)k ryhmä/s ryhmän alle ja vankilaolosuheista on todella vaikea päästä irti.Miksi kilpailuvirasto suojelee näitä kahta(omasta mielestä ainoat oikeat))suurta mukamas asiaksomisteista suuryritystä on vaikea ymmärtää.Olisiko jo aika purkaa näiden kahden ylivalta Suomalaisessa kaupa käynnissä.
- Anonyymi
Prisma pelastaa Orimattilan kehnoksi mennyttä palvelu varustusta. Tämä on fakta vaikka kuinka köyhät kehuvat tokmannia.
- Anonyymi
"köyhät kehuvat tokmannia"
Minun varallisuudellani ei nyt tässä ole väliä. Itse tilaan netistä, joten ei minun omalla käytöllänikään ole väliä oli kyseessä paikallinen Tokmanni tai sitten Prisma. Paikallisesta Tokmannista tuli ostettua Moccamasteri eikä se ainakaan ole hajonnut, vaikka on ollut jo vuosia käytössä. - Anonyymi
Tarkoitatko, että Prismasta mennään ostamaan puitteiden takia, vaikka hinta olisi kalliimpi? Höpsis, hintatietoiset ostavat edullisimmasta paikasta, oli se sitten Tokmanni tai joku muu. Varakkuudella tämän kanssa ei ole mitään tekemistä. Tai on sikäli, että ne varat katoaa nopeasti jos niitä roiskii ympäriinsä.
Tiedän Orimattilasta joitain, jotka eivät voi käydä Lidlissäkään, kun se on köyhien kauppa. Mutta nämä kyseiset ihmiset eivät kyllä kuulu varakkaisiin, ainoastaan itsestään liikaa luuleviin. - Anonyymi
Tämä fakta on kirjoittajan omassa mielikuvituksessa!!!
- Anonyymi
Ne harvat Orimattilan kivijalka kaupat ovat jäänne 90-luvulta. Prisma uudistaa tuo uudistusta.
- Anonyymi
Hienoa, jos poistavat myös korruption. Se olisikin toivottu uudistus tänne <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, jos poistavat myös korruption. Se olisikin toivottu uudistus tänne <3
Pieni K-Kauppa mainosti olevansa "kiusaamisvapaata vyöhykettä", mutta kyllä minua ainakin ihan surutta siellä kiusattiin. Hyvin varauksella siis suhtaudun näihin mainospuheisiin :/
Nyt muuten on joku uusi omistaja! Mielenkiintoista! Väittää työntekijöiden olevan tunnettuja ammattimaisuudestaan ja tuo nyt on vale! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni K-Kauppa mainosti olevansa "kiusaamisvapaata vyöhykettä", mutta kyllä minua ainakin ihan surutta siellä kiusattiin. Hyvin varauksella siis suhtaudun näihin mainospuheisiin :/
Nyt muuten on joku uusi omistaja! Mielenkiintoista! Väittää työntekijöiden olevan tunnettuja ammattimaisuudestaan ja tuo nyt on vale!Kyllä ne ovat ammattitaitoisia myyjiä. Olen aina saanut hyvää palvelua K-kaupoissa ja S-marketissa. Mukaviakin ovat, kun en kitise aiheetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne ovat ammattitaitoisia myyjiä. Olen aina saanut hyvää palvelua K-kaupoissa ja S-marketissa. Mukaviakin ovat, kun en kitise aiheetta.
"Mukaviakin ovat, kun en kitise aiheetta."
En ole kitissyt yhtään mitään! Sama meno oli myös 20 vuotta sitten S-marketissa. Lakkaa nyt valehtelemasta, kun ei ole asiakkaan syy milläänlailla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mukaviakin ovat, kun en kitise aiheetta."
En ole kitissyt yhtään mitään! Sama meno oli myös 20 vuotta sitten S-marketissa. Lakkaa nyt valehtelemasta, kun ei ole asiakkaan syy milläänlailla....Aiheetta en ole valittanut kertaakaan. Kun kyllästyin vainoon, aloin tehdä valituksia. Sen jälkeen minua tuli vartija tönimään. Että silleen!
Valittaa saa ja koskaan se ei oikeuta kaupan väkeä käyttämään VÄKIVALTAA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Aiheetta en ole valittanut kertaakaan. Kun kyllästyin vainoon, aloin tehdä valituksia. Sen jälkeen minua tuli vartija tönimään. Että silleen!
Valittaa saa ja koskaan se ei oikeuta kaupan väkeä käyttämään VÄKIVALTAA....Tämänkin valituksen olin tehnyt siis kirjallisena eli ei koskaan ollut mikään fyysinen uhka kenellekään. Viestikin meni K-kaupalle ja S-marketille, silti K-Supermarkettiin mennessäni samana päivänä, minua tuli miesvartija tönimään.
Sanoin että siellä on ammattitaidottomia id*ootteja. Ei ole kansalaisten velvollisuus valistaa ammattitaidottomia kaupantyöntekijöitä. Heidän pitäisi vain noudattaa ohjeita ja lakeja, jotka on ihan syystä tehty! Siellä on aina syy kaikenmaailman pienille säännöille. Täällä ei niitä noudateta ja loppu on sitten tämä >> Siellä surutta vainotaan pedofilian uhreja ihan vain siksi että he ovat traumatisoituneita. SIKSI. Ei olekaan kassan homma oppia tunnistamaan moisia, mutta juuri siksi heillä ei ole mitään oikeutta ihmisten oikeuksiin kajotakaan. Siinä on syy ja seuraus.
Olen jo monesti sanonut, mutta ei ne työntekijät ihan täysin ole kai tajunneet että sadistisesti kiusatessaan mielenterveyspotilaita, ei heillä itsellään ole enää koskaan oikeus valittaa. Moraalinen oikeus siis, lakihan sen kieltäisi, muttei laki ole estänyt näitäkään h*roja ja r*nkkuja käyttämästä erimuotoisia väkivallan keinoja minuun. Onnea teille ja teidän loppu elämällenne ilman mitään lupaa valittaa, vaikka joku vähän teidät r*iskaisi.
Ammattitaitoisia siellä ei ole yhtään. Ammattitaitoinen pannkivirkailijakaan ei ennakkoluuloisesti varasta asiakkaan korttia, luule varkaaksi ja jätä palvelematta. Täysin kouluttamattomia aaseja täällä vain on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne ovat ammattitaitoisia myyjiä. Olen aina saanut hyvää palvelua K-kaupoissa ja S-marketissa. Mukaviakin ovat, kun en kitise aiheetta.
...Ps. Jos ei täällä kerran olla ammattitaidottomia, niin... väjäämättä se tarkoittaa että täällä tarkoituksenmukaisesti sadistisesti kiusataan pedofilian uhreja. Se että oletan ihmisiä t*hmiksi on siis näistä sen optimistisempi näkemys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ps. Jos ei täällä kerran olla ammattitaidottomia, niin... väjäämättä se tarkoittaa että täällä tarkoituksenmukaisesti sadistisesti kiusataan pedofilian uhreja. Se että oletan ihmisiä t*hmiksi on siis näistä sen optimistisempi näkemys.
...Myöskään, jos sattuu tarvitsemaan saikkua sen jälkeen tai siirtyy jopa sairaseläkkeelle. Se voi olla kiva huomata siellä että HE ovat niitä, joita te kidutatte :P Ottaakohan Lahti teidät vastaan vai jäättekö tänne Orimattilaan? Ei ole Lahden vika se, mitä täällä Orimattilassa tapahtuu :/
Pitääkö r*iskausten uhreja ylipäätänsä siis edes auttaa jotenkin? Mitä on tämä "paha olo", mistä he puhuvat? Orimattilassa ei ainakaan kenelläkään ole ja jos olisi ollut, niin hyvä että vartijat vetää heitä turpiin. Toivottavasti linja pysyy samana. Voisi vaikka hesalaiset vähän tulla noita kaupan tyyppejä opettamaan "olemaan" :D
Oikeasti... te olette niiiiin metsässä ettei ole tosikaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Myöskään, jos sattuu tarvitsemaan saikkua sen jälkeen tai siirtyy jopa sairaseläkkeelle. Se voi olla kiva huomata siellä että HE ovat niitä, joita te kidutatte :P Ottaakohan Lahti teidät vastaan vai jäättekö tänne Orimattilaan? Ei ole Lahden vika se, mitä täällä Orimattilassa tapahtuu :/
Pitääkö r*iskausten uhreja ylipäätänsä siis edes auttaa jotenkin? Mitä on tämä "paha olo", mistä he puhuvat? Orimattilassa ei ainakaan kenelläkään ole ja jos olisi ollut, niin hyvä että vartijat vetää heitä turpiin. Toivottavasti linja pysyy samana. Voisi vaikka hesalaiset vähän tulla noita kaupan tyyppejä opettamaan "olemaan" :D
Oikeasti... te olette niiiiin metsässä ettei ole tosikaan!...Kassat on ohjeistettuja hymyilemään ja he ovat juuri sitä mitä oletat. Jos ne ei hymyile tai ole nättejä, ne saa pahoinpidellä, kunnes he korjaavat tämän virheen itsessään. Sääntö, jossa ei ole poikkeuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kassat on ohjeistettuja hymyilemään ja he ovat juuri sitä mitä oletat. Jos ne ei hymyile tai ole nättejä, ne saa pahoinpidellä, kunnes he korjaavat tämän virheen itsessään. Sääntö, jossa ei ole poikkeuksia.
...Vartijat on tuotu sitten uhkailemaan ihmisiä ja luomaan väkivallan-vaaran-tunnetta, jotta kansalaiset eivät uskaltaisi tehdä mitään. Jos siis vartija on nainen tai se ei pelota sinua, sinulla on oikeus pahoinpidellä se. Tee sitä kunnes se oppii "olemaan". Ohjeistus on tullut johtaja tasolta, joten se on ok ja suojeltua toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Vartijat on tuotu sitten uhkailemaan ihmisiä ja luomaan väkivallan-vaaran-tunnetta, jotta kansalaiset eivät uskaltaisi tehdä mitään. Jos siis vartija on nainen tai se ei pelota sinua, sinulla on oikeus pahoinpidellä se. Tee sitä kunnes se oppii "olemaan". Ohjeistus on tullut johtaja tasolta, joten se on ok ja suojeltua toimintaa.
...Jos huomaat kansalaisen katselevan ihmisiä ja koet tämän olevan uhka jollekin muulle kuin itsellesi, niin se pitää hakata. Jos itse koet uhkaa, niin ymmärrät ettei sinulla ole oikeutta olla siinä rakennuksessa ja poistut valittamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Jos huomaat kansalaisen katselevan ihmisiä ja koet tämän olevan uhka jollekin muulle kuin itsellesi, niin se pitää hakata. Jos itse koet uhkaa, niin ymmärrät ettei sinulla ole oikeutta olla siinä rakennuksessa ja poistut valittamatta.
...Koska kassaneitejä ahdistaa, kun joku voi katsoa heitä, heidän pitäisi pukeutua burkaan. Asiakkailla ei kuitenkaan ole oikeutta pitää vaatteita yllään, koska vartija ei silloin voi nähdä heitä alasti. Vartija itse on vuorattu pommiliivein ettei heitä itseään pelottaisi.
- Anonyymi
Joo annetaan vaan kaikki valta isoille yrityksille,oi mikä autius meitä kohtaa.
- Anonyymi
Minulle Orimattilan kaikissa kaupoissa ollaan mukavia. Vartijatkin aina tervehtivät. Kassoilla on kiva asioida kun palvelu ja hymy pelaa. Tosin olen itsekin iloinen enkä naama norsun vitulla.
- Anonyymi
Miten tämä liittyy mitenkään aiheeseen?
- Anonyymi
"Tosin olen itsekin iloinen enkä naama norsun v*tulla."
Ymmärrän kinaavani trollin kanssa, joka tuskin osaa edes suomea, mutta ihan näin käyttäytymissäännöistä, kun ne tuli puheeksi...
On aika julmaa vaatia pedofilian uhreja hymyilemään vain jotta te ette pahoinpitelisi häntä ;) Ihan siis vain vinkiksi ettei kukaan vain luulisi teitä psykopaateiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän kinaavani trollin kanssa, joka tuskin osaa edes suomea, mutta ihan näin käyttäytymissäännöistä, kun ne tuli puheeksi...
On aika julmaa vaatia pedofilian uhreja hymyilemään vain jotta te ette pahoinpitelisi häntä ;) Ihan siis vain vinkiksi ettei kukaan vain luulisi teitä psykopaateiksi.Hymy on ikkuna sydämeen. Se on kaunista, kun ihmiset hymyilevät. Varsinkin kaupassa henkilökunta minulle. Aina ilolla tervehdimme toisiamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymy on ikkuna sydämeen. Se on kaunista, kun ihmiset hymyilevät. Varsinkin kaupassa henkilökunta minulle. Aina ilolla tervehdimme toisiamme.
No, nyt on kyllä villiä viestiä :D Nauroin ihan ääneen. Olen olettanut ettei huumeongelma ole ihan hirveä täällä, mutta jos näissä jutuissa on vähääkään perään, niin onpa siellä väki tillintallin! Pihalla kuin peipposet näköjään.
"Hymy on ikkuna sydämeen."
Tosta sydämestä sanoisin etten halua kenenkään sydämeen enkä kaupan työntekijöitä omaani. Mitä lie tässä tarkoitettiin, mutta jos hymyllä saa huumeita, niin en sitäkään halua. Ihan ruokaa vain olin kaupassa hakemassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On aika julmaa vaatia pedofilian uhreja hymyilemään vain jotta te ette pahoinpitelisi häntä ;) Ihan siis vain vinkiksi ettei kukaan vain luulisi teitä psykopaateiksi....Minulle on orimattilalainen mies sanonut että hänellä on kuulemma oikeus r*iskata minut, koska olen hymyillyt hänelle. Aika tuju moraali! Juu, en tuolle naapurilleni enää sen jälkeen hymyillyt.
Jos tässä on jotain tällaista todellakin että nämä sairaat ahdistelijat oikeasti alkavat vielä r*iskatakin minua, niin miuluusti jätän ihmiset pois sydämestäni ja minut heidän. En todellakaan tuolla sydän-roskalla tee mitään, kun on oma turvallisuus ja terveys kyseessä!
- Anonyymi
Ihanasti sanottu: Hymy on ikkuna sydämeen. Tällaisia näkemyksiä ja kirjoituksia lisää, ettei negatiiviset jutut aina ole ensimmäisenä. Haukkumisia ovat saaneet taas kaupat, kassat, vartijat ja nyt jo trollitkin.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Positiivinen näkemys kantaa ja antaa enemmän.
- Anonyymi
Innolla odotan että saahaan Prismaan miehille kunnon vaatteita. Nykysin on joutunu käymään Lahessa kun ei ole ennää Orimattilassa parempaa kudetta ylle.
- Anonyymi
Oletteko koskaan miettineet sitä että kun nyt Lahdessa oleva Prisma ei olekaan siis enää lahtelainen, kun Prisma tulee orimattilaan? Sehän on sitten orimattilalainen kauppa eikä täällä ole (kuulemma?) mitään hyvää. Eihän Tokmannikaan ole mikään paikallisten perustama vaan maanlaajuinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko koskaan miettineet sitä että kun nyt Lahdessa oleva Prisma ei olekaan siis enää lahtelainen, kun Prisma tulee orimattilaan? Sehän on sitten orimattilalainen kauppa eikä täällä ole (kuulemma?) mitään hyvää. Eihän Tokmannikaan ole mikään paikallisten perustama vaan maanlaajuinen.
Orimattilan Prisma on Osuuskauppa Hämeenmaan omistama, Ja minä olen Hämeenmaan omistaja-asiakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orimattilan Prisma on Osuuskauppa Hämeenmaan omistama, Ja minä olen Hämeenmaan omistaja-asiakas.
Olen hiukan hämilläni nyt. No, mutta omistajuus ja sijainti ei ole sama asia. Kansalaisuuskin voi olla eri kuin maa, jossa asuu tai josta on kotoisin. Näin persukunnassa moinen pitäisi olla jo tiedossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hiukan hämilläni nyt. No, mutta omistajuus ja sijainti ei ole sama asia. Kansalaisuuskin voi olla eri kuin maa, jossa asuu tai josta on kotoisin. Näin persukunnassa moinen pitäisi olla jo tiedossa.
Taitaa olla vaikea ymmärtää. Käyn Prismassa, koska MINÄ olen omistaja-asiakas. Miten sen voi helpommin sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla vaikea ymmärtää. Käyn Prismassa, koska MINÄ olen omistaja-asiakas. Miten sen voi helpommin sanoa.
Ok? No, miten tämä liittyy siihen että vertailtiin onko Orimattilassa vai Lahdessa parempia vaatteita tai elektroniikkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok? No, miten tämä liittyy siihen että vertailtiin onko Orimattilassa vai Lahdessa parempia vaatteita tai elektroniikkaa?
Ei Orimattilaa voi verrata Lahteen missään asiajassa. Orimattila on persujen kunta ja sen huomaa.
- Anonyymi
Prismassa on Orimattilan naisillekin kaikkea ihanaa. Vaatteita, kosmetiikkaa, tuoksuja. Ai että!
- Anonyymi
Prisma antaa vauraamman kuvan Orimattilasta. Ei ole Prismaa Kärkölässä eikä Myrskylässä.
- Anonyymi
Kyllä sen huomaa katukuvassa kun Prisma avaa ovensa. Tuulipukukansa saa uusia kuteita.
- Anonyymi
Tuleekohan mitään ruokapaikkoja? Hesburger varmaan.
- Anonyymi
Prismoissa on Hese. Nyt pitäs opettaa Orimattilalaisia ettei mennä kuraisilla saappailla Prismaan ja Heseen. Kädetkin voisi pestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prismoissa on Hese. Nyt pitäs opettaa Orimattilalaisia ettei mennä kuraisilla saappailla Prismaan ja Heseen. Kädetkin voisi pestä.
Ihmiset ovat oppivaisia, persut taas eivät opi mitään. Myötähäpeä ottaa vallan kun junttipersut lompsii rismaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta tämä. Nyt voisi olla mahdollisuus Orimattilalaisten fiksuuntua pukeutumisen ja käyttäytymisen suhteen. Prisma tuo paljon hyvää junteille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset ovat oppivaisia, persut taas eivät opi mitään. Myötähäpeä ottaa vallan kun junttipersut lompsii rismaan.
No laitapa linkki omaan kuvaasi, voidaan arvostella millainen "rotu"lehmä on feikkiturkiksissaan menossa Rismaan oikeen näyttämään rahvaalle miten pitää pukeutua ruokakauppaan.
- Anonyymi
Juu juu, ja alkoholiliike siihen kahvilan viereen niin saa samaiset ukkelit päivystää ketkä siellä asioi ja miten usein.
Paikalliset sentraalisedät. - Anonyymi
Ensin pitäis saada ne 30 000 Hennan asukasta asiakkaiksi! 🤣🤣😂
- Anonyymi
Hennaan saadaan oma Prisma ja alko.
- Anonyymi
Prisma muodin mekka. Osuuskauppa on yhteiskunnan syöpä, näivettää kaiken muun yritystoiminnan paikkakunnilta. Vertaa aina hintoja muualle äläkä tuijota niitä bonuksia, järjestään kalliimpaa esimerkiksi kodinkoneet. Asiakkaat maksavat tämän bonussysteemin kalliimpina hintoina kassalla.
- Anonyymi
Onneks voi itte valita mennäkkö vai ei Prismaan. Minä menen.
- Anonyymi
Uudet vessat voisi laittaa älylukolla. Saisi nähdä kuinka monta pääsisi sisään :D Oisko työntekijäpuolella samanlainen?
- Anonyymi
...Laittaa vain henkilökunnalle, niin joutuvat käymään asiakkaiden puolella, kun ketään ei saa syrjiä. Tosin jos ovessa lukee "Vain asiakkaille", niin joutuu mummo hipsiä himaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Laittaa vain henkilökunnalle, niin joutuvat käymään asiakkaiden puolella, kun ketään ei saa syrjiä. Tosin jos ovessa lukee "Vain asiakkaille", niin joutuu mummo hipsiä himaan.
Kyllä mummo pääsee vessaan. Ei tarvi kusta housuihinsa.
- Anonyymi
Aika sekavaksi on mennyt koko Orimattilan keskusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983