Huutava lääkäri(todennäköisesti oli opiskelija)puhui huutamalla.Pyysin saada ultraan lähetettä .sanoi ultrassa ei näe kaikkea.olin miestäni käyttämässä.jos tällaisia on lääkärit.parempi on kotona pysyä.
Siilinjärven terveyskeskus
16
1033
Vastaukset
- Anonyymi
Älä pappa valita vaan pysy poissa. Et sinä mitään lääkäriä tarvii korkki auki ja jäbien kaa saunaan.
- Anonyymi
Älä viitti.sinä voit pitää korkin auki
- Anonyymi
miksi hän huusi teille. jos käytös lääkärin puolelta on teistä ollu epäasiallista tehkää valitus. sinne tk puolelle.
- Anonyymi
Siis huutamalla puhui.Meillä kyllä on normaali kuulo.Eikö tosiaan saada päteviä lääkäreitä.
- Anonyymi
Tosi ikävää.mutta kertokaa sinne tk johtolle miten teitä on kohteltu. Ei kaikkea potilaankaan tarvitse sietää. Ja apua on sairaan saatava.
- Anonyymi
Lääkäri oli nuori nainen.kyllä kerrotaan.Miehelläni oli vasta kipuja muuta ei tarjonnut kuin verikokeet
- Anonyymi
Lääkäri oli oikeassa koska potilas ei olisi kuullut / ymmärtänyt ilman huutamista.
- Anonyymi
Höpö,höpö mielelläni on hyvä kuulo.Tuollaisella huutamalla ei oo tulevaisuutta
- Anonyymi
Siis miehelläni
- Anonyymi
Työhän ootta nyt erehtynnä, sehän on tervauskeskus, siellä hoijellaan puuvenneitä eekä puupäetä.
- Anonyymi
Voi,kuules maksan veroja vieläkin.Minä en tyhjää laukkaile terveyskeskuksessa.
- Anonyymi
Kaipaako pappa korvatillikkaa.
- Anonyymi
Varo vaan kun itse sairastut
- Anonyymi
Tuleppa keskustelemaan siilin torille perjantaina klo.20.
- Anonyymi
Siis mikä tuo uudistus on ajanvarauksessa? Muka pääsee nopeammin hoitoon plaaplaa. Maanantaina laitoin sen nettiajanvarauspyynnön, keskiviikkona tuli tekstari jossa kysyivät lisätietoja ja johon vastasin heti. Eikä mitään sen jälkeen. Asia ei ole akuutti mutta aiemmin kyllä saanut aikaa paljon nopeammin. Yritin soittaa niin automaatti sanoo että ruuhkautunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263238
- 721580
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa801129Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1451052- 45941
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45888- 61882
Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171862- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139775