Niin. Onko heitä? Ei tietenkään nimiä mainita.
Narsistiset opettajat
49
1228
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sääntöjenvastaista tuossa äsken nähdyssä oli?
- Anonyymi
Anonyymejä opettajia ei saa paljastaa 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymejä opettajia ei saa paljastaa 🤣
Meinaatko, että aloittaja on opettaja? 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko, että aloittaja on opettaja? 🤣
Taitaa olla Pikku-Kalle asialla kun rippikoulun opettaja ripittänyt.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Harva täällä osannee diagnosoida, kuka on narsisti. Todennäköisyyden mukaan varmasti joku opettaja täälläkin on. En ole törmännyt, muuten omituisiin ja k-päihin kylläkin.
- Anonyymi
Aivan. Omituisia eritoten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Omituisia eritoten.
Kuulin, että eräs setä oli yrittänyt iskeä lapsen äitiä arviointikeskustelussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin, että eräs setä oli yrittänyt iskeä lapsen äitiä arviointikeskustelussa
Varmaankin minä, mutta niiden nimi on oppimiskeskustelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin minä, mutta niiden nimi on oppimiskeskustelu
Tarkoittanee kyllä minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittanee kyllä minua
Minä olen tyytynyt vain pyllyjä kattelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekö tuo hyvinkin yleistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekö tuo hyvinkin yleistä?
Taitaa olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida nuo aiemmat olla oikeita opettajia. Minä olen. Minulla on ollut suhde oppilaan äidin kanssa. Ei ollut hyvä juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida nuo aiemmat olla oikeita opettajia. Minä olen. Minulla on ollut suhde oppilaan äidin kanssa. Ei ollut hyvä juttu.
Miks ei ollut?
- Anonyymi
Minkä arvosanan annoit oppilaan äidille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä arvosanan annoit oppilaan äidille?
Kyllä se 10 oli- ehdottomasti! Kaikin puolin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se 10 oli- ehdottomasti! Kaikin puolin
Minkä arvosanan annatte itsellenne suhteesta oppilaan äitiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä arvosanan annatte itsellenne suhteesta oppilaan äitiin?
Pitäisi jakaa osa-alueisiin, vaihtelee välillä 4-10
- Anonyymi
Siinäkin tietenkin tärkeintä ettei ikärakenteen pakkosäätöön liittyvää trollivaltaa suojella ylimääräisen yhtiövastikkeenkaan sattuessakaan erityistarkasti juuri perjantaisin, muidenkin operaattoreiden ja operaatio sonninsorkankin jälkiä pyyhitty ovesta pois aivan omaan laskuunkin kun, arvattu etteivät ole suostuvaisia mitään korvaamaan vapaaehtoisesti..
- Anonyymi
Kommenttisi perusteella et ole ainakaan opettaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttisi perusteella et ole ainakaan opettaja.
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Oletteko te siansaksan opettaja ?
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Ihanko on lastentarhassakin?
- Anonyymi
Jos rehtori on narsisti, silloin koulussa ei ole narsistisia opettajia, sillä narsistinen rehtori ei siedä toista narsistia työpaikallaan.
- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
Oppilaiden äidit ovat oikein suostuvaisia opettajan koplotteluun.
- Anonyymi
Onko kokemusta?
- Anonyymi
No en tiedä, yrittänyt kyllä olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kokemusta?
ei.
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Kyllä niitä on kuten on oppilaissakin narsuja.
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
RK aikkarilla oli joskus
- Anonyymi
PA.
- Anonyymi
Miksköhän RK hyväksytään, mutta toista kirjainyhdistelmää ei 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PA.
mikäli en ole harhaan johdettu, niin samaan tyyppiin on vitattu tässä ketjussa toisessakin yhteydessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikäli en ole harhaan johdettu, niin samaan tyyppiin on vitattu tässä ketjussa toisessakin yhteydessä
Saatat olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luulen tietäväni tapauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PA.
Pitää paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PA.
En ole Iisalmesta, enkä sieltä ketään tunne, mutta luulen, että sen kokoisesta kaupungista ei kovin monta opettajaa löydy, johon nuo kirjaimet sopivat. Aika helposti on siis tunnistettavissa, mutta tämän yllpito näköjään sallii.
Virkamiehillä on vastuu tekemisistään ja silloin pitää olla valmis myös kritiikkiin, meneekö tämä nyt siihen, tiedä häntä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Iisalmesta, enkä sieltä ketään tunne, mutta luulen, että sen kokoisesta kaupungista ei kovin monta opettajaa löydy, johon nuo kirjaimet sopivat. Aika helposti on siis tunnistettavissa, mutta tämän yllpito näköjään sallii.
Virkamiehillä on vastuu tekemisistään ja silloin pitää olla valmis myös kritiikkiin, meneekö tämä nyt siihen, tiedä häntäei kun viralta vain pois tuollaiset
- Anonyymi
80 90 oli ja vielä on yksi jäljellä asevelikadulla
- Anonyymi
Olkaapa isät ja äidit taas tarkkoina, kun koulut kohta alkaa. Silloin nämä tyypit rupeaa taas näyttämään valtaansa
- Anonyymi
On, PA
- Anonyymi
Totta, on taas huomattu, kun koulut alkoivat
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605707- 1034849
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3912876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s931368Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401119- 65951
- 29938
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46876Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839