En tiedä uskaltaisinko

Anonyymi-ap

Riisuutua edessäsi ja paljastaa itseni alastomana. Sinä olet kaunis ja täydellinen nainen. Minä en taida olla sun tasoa.

27

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos hän on sinuun ihastunut, niin varmasti pitää. 🙂

      • Anonyymi

        Mistä sen ihastuksen tietää? Punaisista poskista vai korvista? Voiko nenä oireilla ihastuksella poikkeuksellisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sen ihastuksen tietää? Punaisista poskista vai korvista? Voiko nenä oireilla ihastuksella poikkeuksellisesti?

        Jos on kertonut. 🙂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sen ihastuksen tietää? Punaisista poskista vai korvista? Voiko nenä oireilla ihastuksella poikkeuksellisesti?

        Miten se nenä oireilee? 😂 Mutta tässä muutama vinkki:

        -katso mihin hänen jalat osoittaa, kun puhutte. Jos ne ovat sinua kohden, niin hän on kiinnostunut

        -saattaa hiveltää hiuksia, korvaa yms. Kun juttelette

        - Hän tuijottaa silmiisi ja välillä huuliasi

        -Hakeutuu seuraasi

        -hän katselee sinua usein

        - välttelee sinua (tämä on vastakohta muille, riippuu ihmisestä)

        -toki ne punaiset posketkin voi jotain kertoa


    • Anonyymi

      Nainen on kaunis ja hyvin mielenkiintoisen näköinen, luonto hoitaa vaatteiden poistamisen ja ohjaa miehen ja naisen läheisyyteen.

      • Anonyymi

        Susta tehdään kohta huoli-ilmoitus, jätä rauhaan!


    • Anonyymi

      Uskaltaisit kyllä

    • Anonyymi

      Mulla ei ole täydellinen kroppa itsellänikään.

    • Anonyymi

      Kahden rakastavaisen välinen ihanan intiimi, mutta luonnollinen hetki, kun riisuudutaan alasti ja saadaan painautua toinen toista vasten.. ”Täydellistä” ei ole olemassakaan. Oma rakas voi toki liipata läheltä ja siihen taas vaikuttaa tunteet

    • Anonyymi

      Jos nyt ensin tutustuttaisiin hyvä mies 😉 estoja on varmaan kummallakin ihan tarpeeksi.
      Voidaan vaikka tehdä niin että kummatkin laittaa huivin silmille ettei nähdä mitään.
      Sitten käsikopelolla tunnustelemalla tutustutaan?
      Ei näitä kannata etukäteen miettiä kun tuskin heti kättelyssä vaatteet veks 😳😱
      Rauhoitu hyvä mies.
      - tämä minun tulevalle joka taitaa samoin ajatella..

    • Anonyymi

      Minulla on virheeni. Et vaan näe niitä vaatteiden läpi.

    • Anonyymi

      Joo, ei ole minulle tämä. Kyllä täydellisyys on kaukana...🙈😬

    • Anonyymi

      Itse koen että hän on juurikin tasoani.

    • Anonyymi

      En ymmärrä, pitääkö tuollaisestakin murehtia. Vaikka ei edes vielä mitään hajua kiinnostaako toista edes 😴😴😴 Ei kai sitä heti tarvitse pakottaa tuotakaan asiaa.

    • Anonyymi

      Täydellinen-sana ei kuvaa ainakaan minua, mutta joitakin ajatuksia silti tulee. Henkilö, jota kohtaan on paljon tunteita, voi vaikuttaa täydelliseltä ja hänet näkee ja haluaakin nähdä positiivisesti. Kyseinen henkilö itse varmaan näkisi itsensä ihan erilailla ja ihmettelisi, miksi toinen luulisi noin.

      Varmaan jokaisella on jotain sellaisia ominaisuuksia tai asioita, mitkä erottavat heidät muista. Jonkun mielestä ne voivat olla virheitä ja jonkun toisen mielestä ne ovat osa juuri tätä ihmistä ja tekevät hänestä kiinnostavan.

    • Anonyymi

      Ok. Vien sut nudisti rannalle. ja hieron ja hellin vain sun sitä. Opit olemaan.

    • Anonyymi

      Miksi haaveilet minusta alasti!

    • Anonyymi

      Must me ollaan just samaa tasoa, toinen hiukan liian laiha ja toinen hiukka liian pyöreä

    • Anonyymi

      Ootte pimeässä ensin. Annat kunnon kyydit niin se on ihan sama miltä näytät kun janoaa lisää.

    • Anonyymi

      Sitä en tiiä, mut eipä ollu mullakaan tänäänkää paljoa päällä

    • Anonyymi

      Kauneus on katsojan silmissä vissiin! Olet sanonut minua mm. kauniiksi ja täydelliseksi vaikka minulla on ylimääräisiä kiloja jakaa vaikka kuinka monelle, mutta ei se tunnu sinua häiritsevän ollenkaan 🙄😄. Niin ei ne sinunkaan kilot ja maha häiritse minua yhtään 😘. Jos laihtuisit vaikka 20 kiloa, et olisi enää sinä, enkä olisi sinusta yhtään kiinnostunut. Usko pois. Kukkakepit ei minua kiinnosta, miehellä kuuluu olla mahaa 😊

      Alastomina me emme kyllä toistemme edessä tule koskaan olemaan kuitenkaan..

    • Anonyymi

      Voi kuule! Yllättyisit kuinka paljon rumuutta ja vikoja minussa onkaan, jos näkisit minut alasti :D Vaatteet peittää paljon.

      • Anonyymi

        ja jatkona: Miehet ovat se visuaalinen sukupuoli, jolle kumppanin vartalon ulkonäkö merkitsee paljon. Naiset eivät niinkään välitä minkä näköinen kumppanin vartalo on, jos ovat muuten rakastuneet. Silloin kaikki ko. ihmisessä näyttää hyvältä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ja jatkona: Miehet ovat se visuaalinen sukupuoli, jolle kumppanin vartalon ulkonäkö merkitsee paljon. Naiset eivät niinkään välitä minkä näköinen kumppanin vartalo on, jos ovat muuten rakastuneet. Silloin kaikki ko. ihmisessä näyttää hyvältä.

        Eläpä yleistä. Täällä yksi nainen, joka todellakin välittää miltä miehen kroppa näyttää. En halua kaljamahaista möhkälettä, kun en sellainen itsekään ole. Jos ap häpeää vartaloaan, se kertoo siitä, että asialle pitäisi tehdä jotain.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläpä yleistä. Täällä yksi nainen, joka todellakin välittää miltä miehen kroppa näyttää. En halua kaljamahaista möhkälettä, kun en sellainen itsekään ole. Jos ap häpeää vartaloaan, se kertoo siitä, että asialle pitäisi tehdä jotain.

        Kyllä se nyt yleisimmin kuitenkin näin menee. Näkeehän sen jo keskustelupalstoillakin, että miehet yleisemmin valittavat siitä, että vaimot/tyttöystävät ovat lihoneet. Naisten vastaavia valituksia ei ole samalla tavalla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläpä yleistä. Täällä yksi nainen, joka todellakin välittää miltä miehen kroppa näyttää. En halua kaljamahaista möhkälettä, kun en sellainen itsekään ole. Jos ap häpeää vartaloaan, se kertoo siitä, että asialle pitäisi tehdä jotain.

        Eläpä itse yleistä. Kuka puhui mistään kaljamahaisesta möhkäleestä. Ap voi olla ihan normaalivartaloinen, mutta silti hävetä itseään. Tai tykkää toisesta niin paljon, että näkee hänet itseään parempana. Vika voi olla vain päänsisäinen. Toki sillekkin pitäisi jotain tehdä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Nyt kun on hieman laihtunut niin ihmetellyt sitä ihmeen hyvin on tissitkin kutistuneet. Mut ei vieläkään roiku

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      16
      3168
    2. Ikkunoitten takana tirkistelijä

      Kyllä! Itseänsä vielä alapäästä esittelee..Hiljattain tuli ilmi että syksyllä ahistellu ikkunoitten takana taskulampun
      Suomussalmi
      16
      2907
    3. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      199
      2207
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      91
      1809
    5. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      81
      1505
    6. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      39
      1056
    7. IS Viikonloppu 6.-7.7.2024

      2½- merkitytty" Aulis-ristikko" Teemu Palloselta - todennäköisesti kuitenkin erinomaisin ratkaisusanoin. Kun on näin haa
      Sanaristikot
      76
      899
    8. Kirjota tähän että oot kunnossa

      Vaikkei meistä mitään tullutkaan.
      Ikävä
      60
      846
    9. No mitä luulet, mies?

      Kun nähdään, onko parempi teeskennellä, ettei välillämme ollut mitään tänä vuonna? Ja me emme tavanneet täällä, palstall
      Ikävä
      69
      793
    10. En tiedä uskaltaisinko

      Riisuutua edessäsi ja paljastaa itseni alastomana. Sinä olet kaunis ja täydellinen nainen. Minä en taida olla sun tasoa.
      Ikävä
      27
      779
    Aihe