Seaking 5hv. 2v sitten käytetty viimeksi, bensat seisonut tankissa. Nyt käynnistyy mutta ei ota kierroksia ollenkaan, tulppa kokeiltu vaihtaa, ei muutosta. Kun kaasarin tyhjää tyhjennyspropusta käy n 10sek paremmin kunnes taas hyytyy... Kaasutin purettu täysin, brake cleanerillä putsattu kaikki, paineilmaa perään. Lähtee käyntiin mutta ei ota yhtään kierroksia 🤔 bensaa on kun tyhjennyspropun avaa kaasarista. Pitääkö vielä tarkistaa kaasari 3 kerran, vai voiko vika olla muualla? 3 eri tulpalla kokeiltu. Jos tankissa vähääkään vanhaa bensaa, voiko aiheuttaa tämän? Ryyppyä kun laittaa niin sammuu
4t ei ota kierroksia?
5
463
Vastaukset
- Anonyymi
Onko 98 bensaa?
- Anonyymi
Kyllä tuo viittaa hartsiutuneeseen bensaan.
Kaasuttimessa on usein monia pieniä tiehyeitä ja kalvoja ja se saattaa aiheuttaa ongelmia, jos sellainen rööri on tukossa.
Se p**ka on sitkeää kun se pääsee kuivumaan.
Pitäisi selvittää mikä aine sitä parhaiten liuottaa.
Minulla on yksi puutarhajyrsin, joka oli seisonut vanhempieni mökillä jonkun aikaa ja sain leikkiä sen kanssa kauan, ennen kuin se suostui käymään.
Minä luotin seitä kaasaria 98 bensassa, mutta en sano, etteikö joku muukin aine sitä liuottaisi.
Tuosta kokemuksesta oppineena jätän aina kausiseisonnassa pienkonebensan sisään ja käytän moottoria pari minuuttia sillä ennen sammuttamista. - Anonyymi
Pienkonebensaa tankkiin ja käyntiin.
Yllä tulikin jo ohje talvea varten. - Anonyymi
Tuota pienkone bensaa saa joistain huoltoasemien pumuistakin edullisemmin, kuin joistain rautakaupoista... Neste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133748Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283048Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2772847Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51955- 2261544
- 751271
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk41181Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1771163Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41061Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi321035