Tietääkö kukaan mistä saisi suomenkielisen käyttöohjeen tuolle kameralle. Tilasin sen saksasta kun sai halvemmalla. Tää Suomen meininki hinnoissa on ihan ryöstöä! Computeruniverse palvelee aivan loistavasti!!
Sony DSC V3 Käyttöohje
6
1847
Vastaukset
- Tomppa
Suomenkielinen käyttöohje on maahantuojan kustannuksella käännetty ja on yksi syy, miksi Suomesta ostettu tuote maksaa enemmän. Jos haluat suomenkielisen käyttöohjeen, pitää sinun ostaa kamera suomesta.
- Ei-myyjä
Tuo on vain jälleenmyyjän paska kommentti joka itse takalisto kylmänä pelkää ulkomaantuontia kuin ruttoa - niistä kun jää provikat saamatta.
Maahantuojalta saa manuaalin nimelliseen hintaan kukn kysyy. Ei siinä tarvitse silti itse tuotetta ostaa Suomesta.
Pellejalit jallittakoot kuluttajia vain kaupoissa! - 80€
Ei-myyjä kirjoitti:
Tuo on vain jälleenmyyjän paska kommentti joka itse takalisto kylmänä pelkää ulkomaantuontia kuin ruttoa - niistä kun jää provikat saamatta.
Maahantuojalta saa manuaalin nimelliseen hintaan kukn kysyy. Ei siinä tarvitse silti itse tuotetta ostaa Suomesta.
Pellejalit jallittakoot kuluttajia vain kaupoissa!Tilasin Sony Dsc-W7:n ulkomailta ja kun sähköpostilla kysyin maahantuojalta suomenkielistä käyttöohjetta, vastasivat että sen voi tilata hintaan 80€ postikulut, eli siis todellakin "nimellinen hinta", että näin.
Ja kameran sain Ranskasta 99€ halvemmalla kuin Suomesta. - Arska
80€ kirjoitti:
Tilasin Sony Dsc-W7:n ulkomailta ja kun sähköpostilla kysyin maahantuojalta suomenkielistä käyttöohjetta, vastasivat että sen voi tilata hintaan 80€ postikulut, eli siis todellakin "nimellinen hinta", että näin.
Ja kameran sain Ranskasta 99€ halvemmalla kuin Suomesta.Muistaneeko kukaan, kun Suomea ajettiin EU:hun. Yhtenä perusteena oli tavaroiden ja palveluiden vapaa liikkuvuus EU-alueella.
Tuollaisella toiminnallaan maahantuoja kuvittelee kiertävänsä juuri noita EU perusteita ja pakottavansa kuluttajan ostamaan tuotteen "omalta" markkina-alueeltaan.
Tietenkin porkkanoita saa tarjota kuluttajaa asiakkaaksi houkutellakseen, mutta kuluttajaa ei silti sovi nyhtää ihan sikana.
Kuluttajaa ei parane rokottaa ihan sattumanvaraisesti. Jos aikaa olisi niin kyllähän tuosta voisi maahantuojaa saada näpäytettyä EU:n kautta kun vain joku jaksaisi asiaa lähteä eteenpäin ajamaan.
Taitaa myös olla eroa siinä kuinka kysyy, sillä itse sain omaani finskiohjeen hintaan 7 egeä.. - Arska
Eipä ole eka kerta kun Tomppa vastaavaa paskaa tällä palstalla levittää.
Ilmiselvästi Tomppa on jälleenmyyjä jonka housut tutisevat. - Nimetön
Arska kirjoitti:
Eipä ole eka kerta kun Tomppa vastaavaa paskaa tällä palstalla levittää.
Ilmiselvästi Tomppa on jälleenmyyjä jonka housut tutisevat.Kyllä tomppa on selvästi maahantuoja. Itse suunnittelen aloittavani puhelinten webbimyymälän johon tuon puhelimet tasan tarkkaan ulkomailta. Nokia ja jälleenmyyjät hinnoittelevat suomessa tuotteet pilviin, "oma maa mansikka...". Tarkoituksena olisi tarjota ihmisille kohtuuhintainen vaihtoehto ja ottaa vain hyvin kohtuullinen vaivanpalkka (
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain827671Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1293059- 1561923
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha741731Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1311579Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1731511- 1321212
- 80904
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53784