Tietääkö kukaan mistä saisi suomenkielisen käyttöohjeen tuolle kameralle. Tilasin sen saksasta kun sai halvemmalla. Tää Suomen meininki hinnoissa on ihan ryöstöä! Computeruniverse palvelee aivan loistavasti!!
Sony DSC V3 Käyttöohje
6
1809
Vastaukset
- Tomppa
Suomenkielinen käyttöohje on maahantuojan kustannuksella käännetty ja on yksi syy, miksi Suomesta ostettu tuote maksaa enemmän. Jos haluat suomenkielisen käyttöohjeen, pitää sinun ostaa kamera suomesta.
- Ei-myyjä
Tuo on vain jälleenmyyjän paska kommentti joka itse takalisto kylmänä pelkää ulkomaantuontia kuin ruttoa - niistä kun jää provikat saamatta.
Maahantuojalta saa manuaalin nimelliseen hintaan kukn kysyy. Ei siinä tarvitse silti itse tuotetta ostaa Suomesta.
Pellejalit jallittakoot kuluttajia vain kaupoissa! - 80€
Ei-myyjä kirjoitti:
Tuo on vain jälleenmyyjän paska kommentti joka itse takalisto kylmänä pelkää ulkomaantuontia kuin ruttoa - niistä kun jää provikat saamatta.
Maahantuojalta saa manuaalin nimelliseen hintaan kukn kysyy. Ei siinä tarvitse silti itse tuotetta ostaa Suomesta.
Pellejalit jallittakoot kuluttajia vain kaupoissa!Tilasin Sony Dsc-W7:n ulkomailta ja kun sähköpostilla kysyin maahantuojalta suomenkielistä käyttöohjetta, vastasivat että sen voi tilata hintaan 80€ postikulut, eli siis todellakin "nimellinen hinta", että näin.
Ja kameran sain Ranskasta 99€ halvemmalla kuin Suomesta. - Arska
80€ kirjoitti:
Tilasin Sony Dsc-W7:n ulkomailta ja kun sähköpostilla kysyin maahantuojalta suomenkielistä käyttöohjetta, vastasivat että sen voi tilata hintaan 80€ postikulut, eli siis todellakin "nimellinen hinta", että näin.
Ja kameran sain Ranskasta 99€ halvemmalla kuin Suomesta.Muistaneeko kukaan, kun Suomea ajettiin EU:hun. Yhtenä perusteena oli tavaroiden ja palveluiden vapaa liikkuvuus EU-alueella.
Tuollaisella toiminnallaan maahantuoja kuvittelee kiertävänsä juuri noita EU perusteita ja pakottavansa kuluttajan ostamaan tuotteen "omalta" markkina-alueeltaan.
Tietenkin porkkanoita saa tarjota kuluttajaa asiakkaaksi houkutellakseen, mutta kuluttajaa ei silti sovi nyhtää ihan sikana.
Kuluttajaa ei parane rokottaa ihan sattumanvaraisesti. Jos aikaa olisi niin kyllähän tuosta voisi maahantuojaa saada näpäytettyä EU:n kautta kun vain joku jaksaisi asiaa lähteä eteenpäin ajamaan.
Taitaa myös olla eroa siinä kuinka kysyy, sillä itse sain omaani finskiohjeen hintaan 7 egeä.. - Arska
Eipä ole eka kerta kun Tomppa vastaavaa paskaa tällä palstalla levittää.
Ilmiselvästi Tomppa on jälleenmyyjä jonka housut tutisevat. - Nimetön
Arska kirjoitti:
Eipä ole eka kerta kun Tomppa vastaavaa paskaa tällä palstalla levittää.
Ilmiselvästi Tomppa on jälleenmyyjä jonka housut tutisevat.Kyllä tomppa on selvästi maahantuoja. Itse suunnittelen aloittavani puhelinten webbimyymälän johon tuon puhelimet tasan tarkkaan ulkomailta. Nokia ja jälleenmyyjät hinnoittelevat suomessa tuotteet pilviin, "oma maa mansikka...". Tarkoituksena olisi tarjota ihmisille kohtuuhintainen vaihtoehto ja ottaa vain hyvin kohtuullinen vaivanpalkka (
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262023
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271485Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161414- 1211361
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78876Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863