En ollut varma

Anonyymi-ap

Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi silloin jos oon just epävarma tai jännitän liikaa 😳

18

4109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todennäköisesti ei.

• Anonyymi

Ensin ei mutta kassalla luultavasti kyllä

• Anonyymi

Haluat siis jatkaa pään sekoittamista tempuillasi.

• Anonyymi

Aatelin että oon niin vastenmielinen ettet kehtaa siksi sanoo mulle mitään.

• Anonyymi

Et ottanut katsekontaktia joten luulin ettet halua mun sanovan mitään..

• Anonyymi

Mutta itse et uskaltanut katsoa ollenkaan kun olit lähempänä 😔☹️😥 ap:n jatkoa vain..

• Anonyymi

Milloin? Niin ja onko tämä naiselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin? Niin ja onko tämä naiselle?

Eilen ja on naiselle. Näin siis hänen siskonsa myös, siksi voi olla vähän epäselvä aloitus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen ja on naiselle. Näin siis hänen siskonsa myös, siksi voi olla vähän epäselvä aloitus

No sitten ohi :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olin eilen siskoni kanssa.

• Anonyymi

Oot tervehtiny mua ääneen viimeks vuosi sitten, osaksi selin, mut sama kait mulla on, kerran talvella katoit vaan pipon alta merkitsevästi; mut me tervehditään äänettömästi😶🙄kuin hänelle, tutulta vaan tuntu alotus💭❤

• Anonyymi

Tunnistin sinut heti. Oisit tullut halaamaan.

• Anonyymi

Joo ei kai siinä mitään jos tuntuu ettei kertakaikkiaan irtoa huomioimista. Ettei pidä liikaa vaivata päätään. Olet sitten oma itsesi muiden kanssa ja tähän suuntaan mitä sattuun.

• Anonyymi

Häpesin seisokkiani. Anna anteeksi

• Anonyymi

Ei sulla seiso.

• Anonyymi

Eräästä voisi sanoa samaa, ei ole aina varmuutta onko se edes hän. Muutaman kerran tullut kaupassa vastaan. Naiselta.

• Anonyymi

Pakaste hyllyt vasten nojaa nii helpotta

• Anonyymi

Hän jättää minut aina huomiotta, jos tapaamme työn ulkopuolella. Vaikka hän näkee ja katsoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      357
      7013
    2. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      75
      5989
    3. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      195
      5483
    4. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      84
      4270
    5. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      56
      3476
    6. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      69
      3427
    7. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      6
      3393
    8. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      58
      3346
    9. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      37
      3084
    10. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      13
      2316
    Aihe