Yksinäiset hoi!

Anonyymi-ap

Minne yksinäiset voi oikein kirjoitella? Vauva.fi vapaa palsta menee kiinni klo 23 ja muita vastaavia foorumeja en keksikään. Olisiko täällä tietoa paikasta minne voi kirjoitella ä ja keskustella asioista muiden kanssa?

17

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksinäiset tuskin toisistaan hyötyvät kun ovat huonoja seura pitäjiä.

• Anonyymi

Totta toinen puoli.
        Yksinäisyyshän on tunne. Tiedän ihmisiä, jotka käyvät sen seitsemänä päivänä jossain martoissa, ja kokevat siltikkin yksinäsyyttä. En osaa sanoa liittyykö se johonkin ihmissuhteen muotoon, aikaan, puuttuuko parisuhde jne jne. Olennaista on se, että se tunne on ihan aito.

Mutta sitten on valitettavasti sellaisia "erakoituneita" yksinäisiä. Heitäkin tuntuu olevan ihan kohtalaisen paljon. Harmi etteivät he tunnu löytävän toisistaan seuraa, sehän kuulostaisi kaikkein loogisimmalta. Mutta onko se juusi sitä, että ovat huonoja seuran pitäjiä?

• Anonyymi

Hyvä kysymys. Tälläkin palstalla tuntuu kommentoivan lähinnä ihmiset, jotka eivät ymmärrä yksinäisyyttä.

• Anonyymi

Valitettavasti tälle palstalle on käynyt niin, että muutama agitaattori on ottanut tämän oman propakandansa levittämiseen.

Käytännössä se siis tarkoittaisi varmaan sitä, että kaikki yksinäiset jaksaisivat kuukausi kaupalla kahlata sen kommentoinnin läpi, ennen kuin sellainen yksinäisten oma yhteisö alkaisi kehittyä tänne.

• Anonyymi

Tälle sivustolle voisi tulla oma chat yksinäisille
      Ennen sitä voisi käydä vaikka ”Särkynyt sydän”-chathuone, joka on aikalailla aina tyhjillään.

• Anonyymi

Tuollaiseen johonkin sopivaan chat-huoneeseen voisi kokoontua etukäteen päätettyyn aikaan.
        Jos siellä käynti vakiintuu ja käy riittävän moni, niin ei tarvitse enää ilmoittaa aikoja.
        Itselläni on tosin kännykkää isommat laitteet Applen laitteita, eikä ainakaan aiemmin chat tukenut niitä ja kännykkä on aika pieni ja kömpelö chattiin

• Anonyymi

Vauva sivustolla kuuluu keskustella vain vauvoista. Ei muusta.

• Anonyymi

siellä on ”aihe vapaa”

• Anonyymi

Eikös juuri synnyttäneet kotiäipät ole yksi yksinäisten arkkityyppi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös juuri synnyttäneet kotiäipät ole yksi yksinäisten arkkityyppi?

Elä kävele pyörätiellä. Äsken kävelit hetken matkaa. Jos sama toistuu niin ilmoitan välittömästi poliisille.

• Anonyymi

kitina.net

• Anonyymi

Oletko katsonut tämän suomi24 sivuston chattia, löytyisikö sieltä keskusteluseuraa?

• Anonyymi

Kaverihaku.net sivustolle voi jättää ilmoituksen millaista kaveria hakee ja mistä, tosin pitää olla sp-osoite mitä kautta sitten viestit kulkee ja sinne pitää kirjautua että voi ilmon laittaa. Siellä sivustolla taitaa olla myös joku chat

• Anonyymi

En halua lannistaa, mutta Kaverihaku-sivulla miehet etsivät muuta kuin kaveria ja naiset eivät vastaa. Olen itse nainen ja jättänyt sinne ilmoituksen, että etsin kaveria. Miehet, jotka vastaa, haluavat selkeesti jotain muuta kuin kavereita. Ja naiset vastaavat ilmoitukseen kerran ja sanovat haluavansa ystäviä. Sitten he eivät enää kirjoita uudelleen, vaan katoavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua lannistaa, mutta Kaverihaku-sivulla miehet etsivät muuta kuin kaveria ja naiset eivät vastaa. Olen itse nainen ja jättänyt sinne ilmoituksen, että etsin kaveria. Miehet, jotka vastaa, haluavat selkeesti jotain muuta kuin kavereita. Ja naiset vastaavat ilmoitukseen kerran ja sanovat haluavansa ystäviä. Sitten he eivät enää kirjoita uudelleen, vaan katoavat.

Minä olen jo ++60 nainen ja laitoin ilmoituksen kyseiselle sivustolle, hain ikäistäni kaveria. Ainoa jolta olen viestin saanut kehui olevansa 20 vuotias mies. No eipä kiinnostanut edes vastata.

• Anonyymi

jos päivällä haluat kirjoitella niin tukinet. netissä on ryhmächatteja joissa voi kirjoitella

• Anonyymi

Onhan mm. pelit.ym.ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8792
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      59
      3311
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      38
      2664
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2211
    5. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2195
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      37
      2190
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1927
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1743
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      68
      1705
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18