Tuutko nainen hautajaisiini

Anonyymi-ap

Saat virnuilla ylpeenä kaverisi kanssa ja voit sitten nauttia ja kehuskella kuinka ovelasti pilasit mielenterveyteni / elämän.

69

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sä välität jostain naisen mielipiteestä? Ole mies ja anna naisten olla.

      • Anonyymi

        Älä sinä stalkkeri puutu elämääni. Sabotoi jonkun muun elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä stalkkeri puutu elämääni. Sabotoi jonkun muun elämää.

        Ei tuo ollut sabotaasia. Se oli tuki aloittajalle että jättää tuollaiset häirikkönaiset pois elämästään. Kokemuksesta puhun.
        Jos nainen on hankala niin jätä se.


      • Anonyymi

        Onko hautajaiset pakollinen paha? Vai voiko ateisti jäädä hautaamatta, kun kuolo korjaa? Tuhkat voi ripotella, vaikka avomerelle, mun kohdalla, jos mahdollista? En halua olla muille vaivaksi edes kuollessani.


      • Anonyymi
        UUSI

        Paskahousu itkijät.


    • Anonyymi

      Hui kuinka kamala kirjoitus 😥

    • Anonyymi

      En itse ainakaan. Aina olisi voinut puhua. Siksi olenkin.

    • Ihan samat sanat ja kysymys jonnekin..

    • Anonyymi

      Kauheeta...Onneksi en ole pilannut kenenkään elämää. Yritän parhaani mukaan tukea ja kannustaa ympärilläni olevia ihmisiä. Meinaa omat voimani huveta.

      • Anonyymi

        Mistä kukaan voi tietää onko pilannut jonkun elämän jos ajattelutapa on että mää tässä vaan julkisesti persraiskaan sinut ja kumpikin tykätään siitä? Loppuelämä vaan hoetaan ole hiljaa ei voi olla traumoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kukaan voi tietää onko pilannut jonkun elämän jos ajattelutapa on että mää tässä vaan julkisesti persraiskaan sinut ja kumpikin tykätään siitä? Loppuelämä vaan hoetaan ole hiljaa ei voi olla traumoja.

        En ole noin rumasti puhunut..:/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole noin rumasti puhunut..:/

        Oletko opettaja joka vaatii oppilailta älyttömyyksiä joista ei todellisuudessa ole mitään hyötyä ja ovat traumatisoivia mutta samaan aikaan tsemppailet että kyllä pystyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko opettaja joka vaatii oppilailta älyttömyyksiä joista ei todellisuudessa ole mitään hyötyä ja ovat traumatisoivia mutta samaan aikaan tsemppailet että kyllä pystyy?

        En todellakaan. Mitä tuollaista oikein kuvittelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko opettaja joka vaatii oppilailta älyttömyyksiä joista ei todellisuudessa ole mitään hyötyä ja ovat traumatisoivia mutta samaan aikaan tsemppailet että kyllä pystyy?

        Opettajana en vaadi keneltäkään mitään. Kannustan kyllä jos omaa halua on oppimiseen. Ymmärrän että omat voimavarat ovat rajlliset ja kotona tai elämässä voi olla ongelmia, jotka estävät keskittymisen. Muitten häiriköinti, kiusaaminen ym on asia erikseen ja valinta, jos ei pysty keskittyä voi poistua tai esim piirrellä, nukkua levätä käydä koukuterveydenhuollossa jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettajana en vaadi keneltäkään mitään. Kannustan kyllä jos omaa halua on oppimiseen. Ymmärrän että omat voimavarat ovat rajlliset ja kotona tai elämässä voi olla ongelmia, jotka estävät keskittymisen. Muitten häiriköinti, kiusaaminen ym on asia erikseen ja valinta, jos ei pysty keskittyä voi poistua tai esim piirrellä, nukkua levätä käydä koukuterveydenhuollossa jne

        Tehän juuri olette niitä jotka vaativat loputtomia vaatimuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehän juuri olette niitä jotka vaativat loputtomia vaatimuksia.

        Aika kovaa paskapuhetta kun peruskoulukin on pakollinen. Miten voi yhtäaikaa olla vaatimatta ja vaatia?


      • Anonyymi

        En minä tiedä kuka sinä olet mutta se kannustus ja tukeminen mitä minä olen kokenut on työntänyt syvemmälle helvettiin. Ainoa mitä tarvitsen on yksinolo. Valitettavasti se ei vaan ole mitenkään mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettajana en vaadi keneltäkään mitään. Kannustan kyllä jos omaa halua on oppimiseen. Ymmärrän että omat voimavarat ovat rajlliset ja kotona tai elämässä voi olla ongelmia, jotka estävät keskittymisen. Muitten häiriköinti, kiusaaminen ym on asia erikseen ja valinta, jos ei pysty keskittyä voi poistua tai esim piirrellä, nukkua levätä käydä koukuterveydenhuollossa jne

        Opettajat on alin kasti tässä yhteiskunnassa. Teidät pitäisi laittaa pulpettiin ja vetää näpeille sitä te olette tehneet. Pahimpia kiusaajia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tiedä kuka sinä olet mutta se kannustus ja tukeminen mitä minä olen kokenut on työntänyt syvemmälle helvettiin. Ainoa mitä tarvitsen on yksinolo. Valitettavasti se ei vaan ole mitenkään mahdollista.

        Nyt projisoit oman elämäsi juttuja minulle. Mä en ole opettaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt projisoit oman elämäsi juttuja minulle. Mä en ole opettaja.

        Näin teen enkä tiedä kuka sinä olet. Opiskeluista tullut pahimmat traumat eikä niistä eroon pääse kuin yksin olemalla eikä sekään ole mahdollista tässä maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin teen enkä tiedä kuka sinä olet. Opiskeluista tullut pahimmat traumat eikä niistä eroon pääse kuin yksin olemalla eikä sekään ole mahdollista tässä maailmassa.

        Suomessa jos missä annetaan ihmisten olla rauhassa ja yksin.

        En minäkään opiskelusta erikoisemmin tykkää. Pitää olla mahdollisimman näkymätön, jotta ei joudu kenenkään hampaisiin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kukaan voi tietää onko pilannut jonkun elämän jos ajattelutapa on että mää tässä vaan julkisesti persraiskaan sinut ja kumpikin tykätään siitä? Loppuelämä vaan hoetaan ole hiljaa ei voi olla traumoja.

        Sairashan ihminen sinä olet näiden typerien kirjoitusten perusteella.
        Tältä pohjalta voin vieraana ihmisenä todeta, hoitoon kuuluisit.
        Pysy kaukana typerys.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole noin rumasti puhunut..:/

        Mua oksettaa eniten nää" minä en ole minä en ole koskaan en ikinä ole mitään pahaa en oo tehnyt"


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua oksettaa eniten nää" minä en ole minä en ole koskaan en ikinä ole mitään pahaa en oo tehnyt"

        Sairasta...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairashan ihminen sinä olet näiden typerien kirjoitusten perusteella.
        Tältä pohjalta voin vieraana ihmisenä todeta, hoitoon kuuluisit.
        Pysy kaukana typerys.

        Tuohan oli vain vertauskuva opetussuunnitelmiin ja koulutuksiin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa jos missä annetaan ihmisten olla rauhassa ja yksin.

        En minäkään opiskelusta erikoisemmin tykkää. Pitää olla mahdollisimman näkymätön, jotta ei joudu kenenkään hampaisiin.

        Ei pidä paikkaansa työn takia ei mitenkään mahdollista.


    • Anonyymi

      Häihisi voisin tulla. Vierellesi seisomaan.
      Vaikka sanoin, etten etsi aviomiestä. Haluan sinut elämääni.

      No, ehkä et ole hän?

    • Anonyymi

      Luultavasti se nainen ei ole sanaakaan sinulle tänne kirjoittanut saatikka hänen ystävät. Kuulostaa että tarviit ammattiapua.

      • Anonyymi

        Ei mutta levitellyt valheita ja mustamaalaillut jotta pääsi itse uhriutumaan. Käänsi aikoinaan monet minua vastaan noilla epämääräisillä jutuillaan. Ironista että tuo nainen on joskus lyönyt ja purrutkin minua mutta itse ei muista tuollaista. Ahdistava ihminen jota ei olisi ikinä pitänyt tavata, tulee halu kuolla aina kun häntä näkee jossain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mutta levitellyt valheita ja mustamaalaillut jotta pääsi itse uhriutumaan. Käänsi aikoinaan monet minua vastaan noilla epämääräisillä jutuillaan. Ironista että tuo nainen on joskus lyönyt ja purrutkin minua mutta itse ei muista tuollaista. Ahdistava ihminen jota ei olisi ikinä pitänyt tavata, tulee halu kuolla aina kun häntä näkee jossain.

        Miksi ihmeessä sitten kirjoitat näitä tänne? Muut yrittää kaivata täällä. Mennään nyt oikeasti mt-palstalle purkamaan noita antipatioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mutta levitellyt valheita ja mustamaalaillut jotta pääsi itse uhriutumaan. Käänsi aikoinaan monet minua vastaan noilla epämääräisillä jutuillaan. Ironista että tuo nainen on joskus lyönyt ja purrutkin minua mutta itse ei muista tuollaista. Ahdistava ihminen jota ei olisi ikinä pitänyt tavata, tulee halu kuolla aina kun häntä näkee jossain.

        Tää on sitä ätmin käänteis psykologiaa pahimmillaan!


    • Anonyymi

      Kissa jäi pois arkusta miauuu

    • Anonyymi

      Älä viitsi

    • Anonyymi

      Ei kannata antaa noin paljon valtaa ihmiselle, joka on pahoittanut mielesi ja sydämesi. Annatko kohdella itseäsi jatkossa noin? Siinä on haaste, sillä jos miettii esim miksi aina kohtaan vain ilkeitä ihmisiä, on hyvä pohtia, miksi annan kohdella itseäni noin. Voit valita.

    • Anonyymi

      Miksi noin sanot? 😭

    • Anonyymi

      Olisiko aika katsoa oman toiminnan tuloksia ja vasta sen jälkeen miettiä muita? Kun kohtaa omat pimeät puolensa ja löytää anteeksiannon itseään kohtaa, alkaa hiljalleen myös löytämään toisenlaisia ihmisiä ympärilleen. Vaatinee kyllä vahvaa reflektointia ja kykyä myöntää omat paskat teot ja piirteet jotta pääsee elämässä eteenpäin ja asiat saa korjaantumaan. On kyllä sen arvoista.

      • Anonyymi

        En minä ole ketään kuvannut kameralla. Te olette kuvanneet minua.


    • Anonyymi

      External locus of control.

    • Anonyymi

      Kaikki, saavat anteeksi,

      • Anonyymi

        Paraneeko traumat?


      • Anonyymi

        Katoaako kuvat kameroista? Mitä sillä anteeksiannolla tekee? Ei yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paraneeko traumat?

        Se nainen rikkoi mut,ikuiset traumat ja epäluottamus naisia kohtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nainen rikkoi mut,ikuiset traumat ja epäluottamus naisia kohtaan

        Hae hyvänen aika apua itsellesi. Osaat syyttää muita, mutta itseesi et kykene menemään


    • Anonyymi

      Miksi kukaan tulisi tuntemattoman hautajaisiin. Eihän sinne edes osaisi tulla?!

      • Anonyymi

        Jos hän on jättänyt sukulaiselle tai kaverille viestissä yhteystietosi puhelinnumeroineen että ilmoittaa hautajaisista. Ihan hyvä ajatuksena.


    • Anonyymi

      A nainen tuu hautajaisiin annan koko maailman tietää mikä sä oot

      • Anonyymi

        En ole tulossa.


      • Anonyymi
        UUSI

        Kuka haluaisi alentua tuollaiseen käytökseen...


    • Anonyymi

      Jos nää jutut on totta nii on karma kostanu.

    • Anonyymi

      Ota nyt vastuu.

    • Anonyymi

      Tässä teille oppikirjaesimerkki siitä, kun ihminen on 'irti itsestään'.

      • Anonyymi
        UUSI

        Valetta


    • Anonyymi

      Tulen haudallesi tanssimaan voiton tanssin.

      • Anonyymi
        UUSI

        KMA KMA KMA


    • Anonyymi
      UUSI

      Itsesääli ei kaunista tilannetta mutta
      Se ruokkii kyllä ittserakkauttasi ...
      Asiallisuus... naapurin kuppula tasoa
      Kyllä joku bubiruusu tuostakin lämper ..
      Muuten neuvoisin muuttamaan suunnitelmaa siihen suuntaa et
      Eka hankit fyysisen huippukunnon
      Sitte sen rahakasan
      Ja sitte sen mallin ,.,,
      Elämä ei lopu siihen et sydän särkyy .
      Aloitat vain alusta
      Jase ei tarkoita kuolemaa vaan muutoksia ..
      Tiedän et oot joku luuseri joka odottaa naista pelastaan muttei oo tekemään mitään sen eteen että kiinnostaa naisia oikeasti ...
      Varmaan kitarat jotain kaljaa kalsareissa etkä ees
      Mitää mielenterveyttä parantavaa tai hae apua edes
      Nyt ryhtiä ja uutta elämää kohti .

      • Anonyymi
        UUSI

        Vajaaälyinen tässä kirjoittaa


    • Anonyymi
      UUSI

      Taitaa olla myös muut joiden mielenterveys on pilattu

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei hullun mt pysty enempää pilaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Oot kyllä sekasin.

    • Anonyymi
      UUSI

      En tuu

      • Anonyymi
        UUSI

        Miks mut kututtais


    • Anonyymi
      UUSI

      Ehkä en tule.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ding Dong

    • Anonyymi
      UUSI

      se on sama kaikille 30 vuotiaille, meidän ikäryhmä on paskimmassa asemassa, ollut jo 10 vuotta, ainakin viimeiset 5 vuotta, silloin kun hyväksi saatu, niin hehkut, 50 + vuotiaat ja suurperheiden äidit rökittää, kun eivät halua heille kuuluvaa elämää, se revitään sitten meiltä.

      • Anonyymi
        UUSI

        ja vielä pitäisi riittää tukemaan miesten uraa kun saavat rahaa, tehdä itse työt, kun ei yhden tuloilla eletä ja jälkeläisille olisi kiva luoda tulevaisuutta ja jättää perintöä. Rikkaat pärjää jos jaksaa. suurperheiden äidit pitäisi mennä omiin ryhmiin, hoitaa kotiin lisähoitoapua jos käyvät töissä eikä viedä muilta kun haluavat omaa aikaa ja viihdettä ja hemmottelua.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ja vielä pitäisi riittää tukemaan miesten uraa kun saavat rahaa, tehdä itse työt, kun ei yhden tuloilla eletä ja jälkeläisille olisi kiva luoda tulevaisuutta ja jättää perintöä. Rikkaat pärjää jos jaksaa. suurperheiden äidit pitäisi mennä omiin ryhmiin, hoitaa kotiin lisähoitoapua jos käyvät töissä eikä viedä muilta kun haluavat omaa aikaa ja viihdettä ja hemmottelua.

        ja meidän ikäluokan mukana siirtyy 40 vuotiaisiin. ei jää seuraaville.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ja meidän ikäluokan mukana siirtyy 40 vuotiaisiin. ei jää seuraaville.

        toisin sanoen 20 urasta ja raatamisesta ei hyödytä itse mitään, eikä omat jälkeläiset.


    • Anonyymi
      UUSI

      Tulen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Sytytän kynttilän sul. Rokki soi.! Lupaan.!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mä haluun et et....

      Sä näyttäydyt mulle... Nyt on sen hetken aika:)
      Ikävä
      92
      2214
    2. Jos toivo on jo kohdallasi mennyttä

      mihin kaikki kaatui?
      Ikävä
      31
      1708
    3. Ensivaikutelmasi hänestä

      Millainen ensivaikutelma oli? Muuttuiko se jossakin vaiheessa?
      Ikävä
      59
      1526
    4. Mitä saavutat dissaamalla naista?

      Ihan mielenkiinnosta vain kysyn.
      Ikävä
      18
      1454
    5. Kirjota tähän että oot kunnossa

      Vaikkei meistä mitään tullutkaan.
      Ikävä
      109
      1383
    6. Työn takiako et uskalla

      Sekö se syy on että kaikki junnaa paikallaan?
      Ikävä
      98
      1285
    7. No mitä luulet, mies?

      Kun nähdään, onko parempi teeskennellä, ettei välillämme ollut mitään tänä vuonna? Ja me emme tavanneet täällä, palstall
      Ikävä
      70
      977
    8. On se kyllä oikeastaan aika kamalaa

      ... sydän hyppää kurkkuun joka kerta, kun hyppäät ruudulle. Miten voi miehellä olla tällainen vaikutus, vielä vuosienkin
      Ikävä
      9
      952
    9. Rakastan sua kaikesta huolimatta

      Aina. Alusta alkaen halusin sut. Tykkäsin kaikesta sinusta. En saanut, mutta halusin. Naiselta
      Ikävä
      18
      923
    10. Tuutko nainen hautajaisiini

      Saat virnuilla ylpeenä kaverisi kanssa ja voit sitten nauttia ja kehuskella kuinka ovelasti pilasit mielenterveyteni /
      Ikävä
      69
      920
    Aihe