Kusipäiset mulkut häiritsevät kovaäänisillä romuillaan ihmisten yörauhaa keskustassa. Tätä paskaa on jatkunut jo pitkään, eikä poliisi näytäbtekevän asialle mitään. Koskah joku öiser meteliin kyllästynyt ottaa lain omiin käsiin ja lähtee puhumaan niille luusereille hiukan isommilla kirjaimilla.
Kusipäiiset mulkut häiritsevät ihmisten yörauhaa.
33
410
Vastaukset
- Anonyymi
Kun moni ilmoittaa niin sillä on merkitystä. Jos yksi ilmoittaa ja ehkä useasti niin he pitävät tätä hoopona.
- Anonyymi
elokapina auttaa ja ruotsin rummapuppa
- Anonyymi
Kusipäisten mulkkujen aiheuttama meteli on taas alkamassa.
- Anonyymi
Kuivaa tai pese se kalusi ja mene nukkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuivaa tai pese se kalusi ja mene nukkumaan.
Kuivaa tai pese? Eikös pese ja kuivaa olis jotenkin järkevä järjestys?
- Anonyymi
Sulla on ääni yliherkkyys tai joku muu vika päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuivaa tai pese? Eikös pese ja kuivaa olis jotenkin järkevä järjestys?
Jos kalun päässä on tippa kusta niin kuivaaminen riittää, jos kastelet myös housusi ja itsesi läpeensä niin käy pesulla, ja urologilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kalun päässä on tippa kusta niin kuivaaminen riittää, jos kastelet myös housusi ja itsesi läpeensä niin käy pesulla, ja urologilla.
tilaa netistä elokapina niin pääset eroon ääniyliherkkyydestä,takuutuote on auttanut hesassakin,jopa poliisitkin ihmeissään,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kusipäisten mulkkujen myöhään illalla ja keskellä yötä tapahtuva kovaääninen päristely haittaa taatusti aivan jokaisen alueella asuvan ihmisen yörauhaa.
Jos joku ei sitä ymmärrä, niin hänellä on vikaa korviensa välissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla sinun päässä se vika jos meteli ei häiritse, varsinkin yöaikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä tuli kokemuksen syvällä rintaäänellä kommenttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä tuli kokemuksen syvällä rintaäänellä kommenttia.
Niin, valitettavasti teitä joutuu paimentamaan kun ette osaa edes kusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, valitettavasti teitä joutuu paimentamaan kun ette osaa edes kusta.
Kukaan muu lisäksesi ei ole moisesta ongelmasta valittanut, mutta kiitos kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan muu lisäksesi ei ole moisesta ongelmasta valittanut, mutta kiitos kuitenkin.
En minä mistään ole valittanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yöt on nukkumista varten. Sulla on liian harva talo jos ulkoa tulevat äänet häiritsevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä mistään ole valittanut.
Oletpas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpas.
En ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole.
Kyllä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän päässä ole vikaa. Normaalit ihmiset nukkuu yöaikaan, ne joilla on vikaa päässä, ei nuku. Jätä ne päikkärit väliin.
- Anonyymi
Autot vai mopot?
- Anonyymi
Mee nukkuun tielle,
- Anonyymi
Mopot ja skootterit, mönkijät, moottoripyörät ja autot.
Ne kusipäiset mulkut ovat käyttäneet lähes kaikkia moottorikäyttöisiä kulkuvälineitä ihmisten yörauhan häirintään.
Usein tuntuu siltä, että se on aivan tarkoituksellista häirintää.
Joten niiden häiriköiden sanominen kusipäisiksi mulkuiksi on vielä kaunisteltu ilmaus niistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kusipäiset mulkut ovat käyttäneet lähes kaikkia moottorikäyttöisiä kulkuvälineitä ihmisten yörauhan häirintään.
Joten niiden häiriköiden sanominen kusipäisiksi mulkuiksi on vielä kaunisteltu ilmaus niistä.Moni nainen tykkää imeä sellaista, onko se sitten häävi haukkuma sana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten niiden häiriköiden sanominen kusipäisiksi mulkuiksi on vielä kaunisteltu ilmaus niistä.kiellä omaa lastas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiellä omaa lastas
Minun lapseni ovat jo aikuisia, eivätkä he halua häiritä muiden ihmisten elämää millään tavalla. He ovat aina osanneet käyttäytyä hyvin.
Näiden nykypentujen kohdalla asiat ovat aivan erilaisia ja noita ihmisten yörauhan häiritsijöitä ei voi sanoa hyvin käyttäytyviksi.
Sinun kakarasi ovat varmasti mukana tuossa yöaikaisessa häiriköinnissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun lapseni ovat jo aikuisia, eivätkä he halua häiritä muiden ihmisten elämää millään tavalla. He ovat aina osanneet käyttäytyä hyvin.
Näiden nykypentujen kohdalla asiat ovat aivan erilaisia ja noita ihmisten yörauhan häiritsijöitä ei voi sanoa hyvin käyttäytyviksi.
Sinun kakarasi ovat varmasti mukana tuossa yöaikaisessa häiriköinnissä.Mistä sinä sen tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä sen tiedät?
Asenteesi paljastaa sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asenteesi paljastaa sen.
Siis hänen asenteensa paljastaa sen että "Minun lapseni ovat jo aikuisia, eivätkä he halua häiritä muiden ihmisten elämää millään tavalla. He ovat aina osanneet käyttäytyä hyvin."? Aikamoinen asenne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asenteesi paljastaa sen.
Lapsiasi minä tarkoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis hänen asenteensa paljastaa sen että "Minun lapseni ovat jo aikuisia, eivätkä he halua häiritä muiden ihmisten elämää millään tavalla. He ovat aina osanneet käyttäytyä hyvin."? Aikamoinen asenne.
Jos minä olen vahingossa tehnyt hänenkin lapsensa🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nyt vain on niin, että nykypennut (kakarat) ovat hyvin usein todella kurittomia, vastuuntunnottomia, ajattelemattomia ja huonosti käyttäytyviä verrattuna vaikkapa viime vuosituhannen lopulla lapsuuttaan ja nuoruuttaan eläneisiin.
Se kaikkein huonoin aines häiritsee muiden ihmisten yörauhaa yöllisellä päristelyllään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nyt vain on niin, että nykypennut (kakarat) ovat hyvin usein todella kurittomia, vastuuntunnottomia, ajattelemattomia ja huonosti käyttäytyviä verrattuna vaikkapa viime vuosituhannen lopulla lapsuuttaan ja nuoruuttaan eläneisiin.
Se kaikkein huonoin aines häiritsee muiden ihmisten yörauhaa yöllisellä päristelyllään.Höpö höpö. Ihan samanlailla yöt ajettiin ja valvottiin silloinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Ihan samanlailla yöt ajettiin ja valvottiin silloinkin.
Vai niin. Sinä häiritsit muiden ihmisen yörauhaa silloin ja kusipäiset kakarasi häiritsevät sitä nykyään
Kusipäisyys on siis periytyvää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399