Jasmin samiksena Markonsa kanssa

Anonyymi-ap

Nyt sitä jo pukeudutaan samalla tavalla. On samanlaiset lippalakit, molemmilla isoja tatuointeja, hankitaan rusketusta minkä keritään. Kuva tietenkin on heillä taas salilta. Onko kenenkään elämä oikeasti tuollaista? Hengataan, oleillaan, treenataan, yns

21

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ei ole ainakaan työssäkäyvän ihmisen arki tuollaista.

      Rumat noi isot tatuoinnit, jotka Jasminilla näkyy.

      • Anonyymi

        Jasminin tatuointi on tehty hienosti. Siinä on meillä pupu pariskunta. Mitä sitä kaneista sanotaankaan?


    • Anonyymi

      Heillä on nyt aikaa tehdä mitä haluavat, ja mikäs siinä. Moni muukin varmaan haluaisi samanlaista vapautta ja rentoa olemista pidempään.
      Tuskin instaan kaikkea laittavat, täällä räävitään jo noistakin mitä on ja haukutaan.
      Ei tavallisen ihmisen arki ole niin loisteliasta ja värikkäitä käänteitä täynnä kuin rikkailla influencereilla. Eikä itseasiassa heilläkään, se on paljolti lavastusta ja näytelmää, mutta moni siihen uskoo ja ihailee.
      Silti jokainen tavallinenkin saa ottaa instan halutessaan, ja hyvin monella onkin. Ei niitä päivityksiä missään arvoteta eikä pisteytetä.

    • Anonyymi

      Nuohan on niin vakka ja kansi muutoinkin että eipä ole ihme jos muistuttaa jos toisiansa. Minä en tajua mitä Jasmin on ikinä tuossa Markossa nähnyt mutta eipä ole mun ongelma.

      • Anonyymi

        Sinun hyväksyntää ei tarvitse kukaan ja jätä jo vihdoinkin heidät rauhaan .


      • Anonyymi

        Näyttävät joo toisiltaan. Viiksetkin molemmilla....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttävät joo toisiltaan. Viiksetkin molemmilla....

        Jokainen ansaitsee onnea ja rakkautta ♥️. Toivon sitä näille katkerille vainojille ketkä itkevät omaa surkeaa elämäänsä omas sisimässään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen ansaitsee onnea ja rakkautta ♥️. Toivon sitä näille katkerille vainojille ketkä itkevät omaa surkeaa elämäänsä omas sisimässään.

        " vainojille"? Mikä on vainoji? Mikäli vainoamista tarkoitit, missä sä näet vainomista? Ota nyt hyvä ihminen järki käteen, jos sitä sulla vähääkään on! Ja mitä katkeruuteen tulee, tuskin täällä nyt sentään katkeria tuollaisille ihmisille ollaan. Itku ei ole vielä koskaan tullut, kun on HIUKAN parempaa elämää kuin ko. pariskunnalla ja sulla!😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen ansaitsee onnea ja rakkautta ♥️. Toivon sitä näille katkerille vainojille ketkä itkevät omaa surkeaa elämäänsä omas sisimässään.

        Kummasti jaksat puolustaa ja hehkuttaa unelmapariasi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " vainojille"? Mikä on vainoji? Mikäli vainoamista tarkoitit, missä sä näet vainomista? Ota nyt hyvä ihminen järki käteen, jos sitä sulla vähääkään on! Ja mitä katkeruuteen tulee, tuskin täällä nyt sentään katkeria tuollaisille ihmisille ollaan. Itku ei ole vielä koskaan tullut, kun on HIUKAN parempaa elämää kuin ko. pariskunnalla ja sulla!😁

        Näsä hei, kirjoitit itse nyt saman sanan väärin 😁
        "...missä sä näet vainomista?"


    • Anonyymi

      Herkullisen näköinen annos ruokaa Jasminilla instakuvassa. Hän ruokailee kesäisin parvekkeella.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Opittu keittämämään jo kananmunakin. WAU


      • Anonyymi

        Ei mikään kovin ihmeellinen salaattiannos, tomaatti, kurkku, salaatti, kaali, raejuusto, punasipuli ja salaattikastike. Ja parveke tosi pieni.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään kovin ihmeellinen salaattiannos, tomaatti, kurkku, salaatti, kaali, raejuusto, punasipuli ja salaattikastike. Ja parveke tosi pieni.😂

        Minkälainen se olisi se "ihmeellinen salaattiannos?"
        Tai ylipäänsä salaattiannos joka olisi hyväksyttyä kuvata instaan?
        Joku kaupan valmis salaattiko?


    • Anonyymi

      Onko meidän alaparveke ja lisäksi meidän yläparveke?

    • Anonyymi

      Vaikuttaa kivalta pariskunnalta.

    • Anonyymi

      molemmilla munakki .

    • Anonyymi

      Ruoka on elämän parasta osaa.

    • Anonyymi

      Molemmat on komeasti saaneet aurinkoa.

      • Anonyymi

        Vitamiinia talven varalle auringosta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe