Jasmin samiksena Markonsa kanssa

Anonyymi-ap

Nyt sitä jo pukeudutaan samalla tavalla. On samanlaiset lippalakit, molemmilla isoja tatuointeja, hankitaan rusketusta minkä keritään. Kuva tietenkin on heillä taas salilta. Onko kenenkään elämä oikeasti tuollaista? Hengataan, oleillaan, treenataan, yns

21

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ei ole ainakaan työssäkäyvän ihmisen arki tuollaista.

      Rumat noi isot tatuoinnit, jotka Jasminilla näkyy.

      • Anonyymi

        Jasminin tatuointi on tehty hienosti. Siinä on meillä pupu pariskunta. Mitä sitä kaneista sanotaankaan?


    • Anonyymi

      Heillä on nyt aikaa tehdä mitä haluavat, ja mikäs siinä. Moni muukin varmaan haluaisi samanlaista vapautta ja rentoa olemista pidempään.
      Tuskin instaan kaikkea laittavat, täällä räävitään jo noistakin mitä on ja haukutaan.
      Ei tavallisen ihmisen arki ole niin loisteliasta ja värikkäitä käänteitä täynnä kuin rikkailla influencereilla. Eikä itseasiassa heilläkään, se on paljolti lavastusta ja näytelmää, mutta moni siihen uskoo ja ihailee.
      Silti jokainen tavallinenkin saa ottaa instan halutessaan, ja hyvin monella onkin. Ei niitä päivityksiä missään arvoteta eikä pisteytetä.

    • Anonyymi

      Nuohan on niin vakka ja kansi muutoinkin että eipä ole ihme jos muistuttaa jos toisiansa. Minä en tajua mitä Jasmin on ikinä tuossa Markossa nähnyt mutta eipä ole mun ongelma.

      • Anonyymi

        Sinun hyväksyntää ei tarvitse kukaan ja jätä jo vihdoinkin heidät rauhaan .


      • Anonyymi

        Näyttävät joo toisiltaan. Viiksetkin molemmilla....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttävät joo toisiltaan. Viiksetkin molemmilla....

        Jokainen ansaitsee onnea ja rakkautta ♥️. Toivon sitä näille katkerille vainojille ketkä itkevät omaa surkeaa elämäänsä omas sisimässään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen ansaitsee onnea ja rakkautta ♥️. Toivon sitä näille katkerille vainojille ketkä itkevät omaa surkeaa elämäänsä omas sisimässään.

        " vainojille"? Mikä on vainoji? Mikäli vainoamista tarkoitit, missä sä näet vainomista? Ota nyt hyvä ihminen järki käteen, jos sitä sulla vähääkään on! Ja mitä katkeruuteen tulee, tuskin täällä nyt sentään katkeria tuollaisille ihmisille ollaan. Itku ei ole vielä koskaan tullut, kun on HIUKAN parempaa elämää kuin ko. pariskunnalla ja sulla!😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen ansaitsee onnea ja rakkautta ♥️. Toivon sitä näille katkerille vainojille ketkä itkevät omaa surkeaa elämäänsä omas sisimässään.

        Kummasti jaksat puolustaa ja hehkuttaa unelmapariasi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " vainojille"? Mikä on vainoji? Mikäli vainoamista tarkoitit, missä sä näet vainomista? Ota nyt hyvä ihminen järki käteen, jos sitä sulla vähääkään on! Ja mitä katkeruuteen tulee, tuskin täällä nyt sentään katkeria tuollaisille ihmisille ollaan. Itku ei ole vielä koskaan tullut, kun on HIUKAN parempaa elämää kuin ko. pariskunnalla ja sulla!😁

        Näsä hei, kirjoitit itse nyt saman sanan väärin 😁
        "...missä sä näet vainomista?"


    • Anonyymi

      Herkullisen näköinen annos ruokaa Jasminilla instakuvassa. Hän ruokailee kesäisin parvekkeella.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Opittu keittämämään jo kananmunakin. WAU


      • Anonyymi

        Ei mikään kovin ihmeellinen salaattiannos, tomaatti, kurkku, salaatti, kaali, raejuusto, punasipuli ja salaattikastike. Ja parveke tosi pieni.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään kovin ihmeellinen salaattiannos, tomaatti, kurkku, salaatti, kaali, raejuusto, punasipuli ja salaattikastike. Ja parveke tosi pieni.😂

        Minkälainen se olisi se "ihmeellinen salaattiannos?"
        Tai ylipäänsä salaattiannos joka olisi hyväksyttyä kuvata instaan?
        Joku kaupan valmis salaattiko?


    • Anonyymi

      Onko meidän alaparveke ja lisäksi meidän yläparveke?

    • Anonyymi

      Vaikuttaa kivalta pariskunnalta.

    • Anonyymi

      molemmilla munakki .

    • Anonyymi

      Ruoka on elämän parasta osaa.

    • Anonyymi

      Molemmat on komeasti saaneet aurinkoa.

      • Anonyymi

        Vitamiinia talven varalle auringosta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe