Nyt sitä jo pukeudutaan samalla tavalla. On samanlaiset lippalakit, molemmilla isoja tatuointeja, hankitaan rusketusta minkä keritään. Kuva tietenkin on heillä taas salilta. Onko kenenkään elämä oikeasti tuollaista? Hengataan, oleillaan, treenataan, yns
Jasmin samiksena Markonsa kanssa
21
529
Vastaukset
- Anonyymi
No ei ole ainakaan työssäkäyvän ihmisen arki tuollaista.
Rumat noi isot tatuoinnit, jotka Jasminilla näkyy.- Anonyymi
Jasminin tatuointi on tehty hienosti. Siinä on meillä pupu pariskunta. Mitä sitä kaneista sanotaankaan?
- Anonyymi
Heillä on nyt aikaa tehdä mitä haluavat, ja mikäs siinä. Moni muukin varmaan haluaisi samanlaista vapautta ja rentoa olemista pidempään.
Tuskin instaan kaikkea laittavat, täällä räävitään jo noistakin mitä on ja haukutaan.
Ei tavallisen ihmisen arki ole niin loisteliasta ja värikkäitä käänteitä täynnä kuin rikkailla influencereilla. Eikä itseasiassa heilläkään, se on paljolti lavastusta ja näytelmää, mutta moni siihen uskoo ja ihailee.
Silti jokainen tavallinenkin saa ottaa instan halutessaan, ja hyvin monella onkin. Ei niitä päivityksiä missään arvoteta eikä pisteytetä. - Anonyymi
Nuohan on niin vakka ja kansi muutoinkin että eipä ole ihme jos muistuttaa jos toisiansa. Minä en tajua mitä Jasmin on ikinä tuossa Markossa nähnyt mutta eipä ole mun ongelma.
- Anonyymi
Sinun hyväksyntää ei tarvitse kukaan ja jätä jo vihdoinkin heidät rauhaan .
- Anonyymi
Näyttävät joo toisiltaan. Viiksetkin molemmilla....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttävät joo toisiltaan. Viiksetkin molemmilla....
Jokainen ansaitsee onnea ja rakkautta ♥️. Toivon sitä näille katkerille vainojille ketkä itkevät omaa surkeaa elämäänsä omas sisimässään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen ansaitsee onnea ja rakkautta ♥️. Toivon sitä näille katkerille vainojille ketkä itkevät omaa surkeaa elämäänsä omas sisimässään.
" vainojille"? Mikä on vainoji? Mikäli vainoamista tarkoitit, missä sä näet vainomista? Ota nyt hyvä ihminen järki käteen, jos sitä sulla vähääkään on! Ja mitä katkeruuteen tulee, tuskin täällä nyt sentään katkeria tuollaisille ihmisille ollaan. Itku ei ole vielä koskaan tullut, kun on HIUKAN parempaa elämää kuin ko. pariskunnalla ja sulla!😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen ansaitsee onnea ja rakkautta ♥️. Toivon sitä näille katkerille vainojille ketkä itkevät omaa surkeaa elämäänsä omas sisimässään.
Kummasti jaksat puolustaa ja hehkuttaa unelmapariasi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" vainojille"? Mikä on vainoji? Mikäli vainoamista tarkoitit, missä sä näet vainomista? Ota nyt hyvä ihminen järki käteen, jos sitä sulla vähääkään on! Ja mitä katkeruuteen tulee, tuskin täällä nyt sentään katkeria tuollaisille ihmisille ollaan. Itku ei ole vielä koskaan tullut, kun on HIUKAN parempaa elämää kuin ko. pariskunnalla ja sulla!😁
Näsä hei, kirjoitit itse nyt saman sanan väärin 😁
"...missä sä näet vainomista?"
- Anonyymi
Herkullisen näköinen annos ruokaa Jasminilla instakuvassa. Hän ruokailee kesäisin parvekkeella.
- Anonyymi
Opittu keittämämään jo kananmunakin. WAU
- Anonyymi
Ei mikään kovin ihmeellinen salaattiannos, tomaatti, kurkku, salaatti, kaali, raejuusto, punasipuli ja salaattikastike. Ja parveke tosi pieni.😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään kovin ihmeellinen salaattiannos, tomaatti, kurkku, salaatti, kaali, raejuusto, punasipuli ja salaattikastike. Ja parveke tosi pieni.😂
Minkälainen se olisi se "ihmeellinen salaattiannos?"
Tai ylipäänsä salaattiannos joka olisi hyväksyttyä kuvata instaan?
Joku kaupan valmis salaattiko?
- Anonyymi
Onko meidän alaparveke ja lisäksi meidän yläparveke?
- Anonyymi
Vaikuttaa kivalta pariskunnalta.
- Anonyymi
molemmilla munakki .
- Anonyymi
Ruoka on elämän parasta osaa.
- Anonyymi
Molemmat on komeasti saaneet aurinkoa.
- Anonyymi
Vitamiinia talven varalle auringosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483