Työn takiako et uskalla

Anonyymi-ap

Sekö se syy on että kaikki junnaa paikallaan?

81

974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Keneltä mahdat kysyä? Epävarmuus toisen tunteista on minun vastaus.

      • Anonyymi
        UUSI

        Komppaan tätä. Vahvasti.
        Mieheltä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan tätä. Vahvasti.
        Mieheltä

        Onko teitä montakin?


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei se ole syy vain uhka mitä saan ulkoa jatkuvasti.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ikävää 🤔 En halua synnyttää lisää stressiä. Jos haluat 'vähän huokaista', olen olemassa. ☀️

        - Sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää 🤔 En halua synnyttää lisää stressiä. Jos haluat 'vähän huokaista', olen olemassa. ☀️

        - Sivusta

        Tietääkö ihmiset tästä? Että ihminen on pulassa ja sä kiristät ihmissuhteella


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö ihmiset tästä? Että ihminen on pulassa ja sä kiristät ihmissuhteella

        Nyt käsität kyllä niin väärin kuin olla ja voi. Tämä on pimeä palsta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää 🤔 En halua synnyttää lisää stressiä. Jos haluat 'vähän huokaista', olen olemassa. ☀️

        - Sivusta

        Varma tautihuokaisu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Varma tautihuokaisu.

        Kyllähän ihmiset saattavat ottaa yhteyttä kahdenkymmenenkin vuoden päästä, käydä kahvilla ja jutella.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää 🤔 En halua synnyttää lisää stressiä. Jos haluat 'vähän huokaista', olen olemassa. ☀️

        - Sivusta

        Sivuun vielä sivummalta,
        Voi kun joku sanois mullekin noin.
        Kun sais ees yhden vrk tai yön tuntea et kaikki on ok, ja tuntea ettei tarvii olla ahdistunut pelätä ja miettiä tätä kaikkea yksin.
        😪
        T


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ihmiset saattavat ottaa yhteyttä kahdenkymmenenkin vuoden päästä, käydä kahvilla ja jutella.

        Niin vanhoja juttuja kaivella? Eeh he hee


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivuun vielä sivummalta,
        Voi kun joku sanois mullekin noin.
        Kun sais ees yhden vrk tai yön tuntea et kaikki on ok, ja tuntea ettei tarvii olla ahdistunut pelätä ja miettiä tätä kaikkea yksin.
        😪
        T

        Ai jaa niinkö t eli trollimies? Mulla ainaki on ihan simona taivaan tuet takeet ja kaikki


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivuun vielä sivummalta,
        Voi kun joku sanois mullekin noin.
        Kun sais ees yhden vrk tai yön tuntea et kaikki on ok, ja tuntea ettei tarvii olla ahdistunut pelätä ja miettiä tätä kaikkea yksin.
        😪
        T

        Mistäköhän kaikesta puhut? Että vois olla varma, ettei häiritse?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivuun vielä sivummalta,
        Voi kun joku sanois mullekin noin.
        Kun sais ees yhden vrk tai yön tuntea et kaikki on ok, ja tuntea ettei tarvii olla ahdistunut pelätä ja miettiä tätä kaikkea yksin.
        😪
        T

        Kyllä minä mielelläni kuuntelen, jos jollakulla on jotain ahdistusta. Olen itsekin joskus hakenut kuunteluapua ja nykyään jos voin olla avuksi, niin kuuntelen. On aika raskasta kaikkia asioita mielessään pyöritellä. Ihmisille sattuu kaikenlaista.


    • Anonyymi
      UUSI

      Olisin voinut kysyä samaa eräältä mieheltä, mutta en uskalla tulla omimaan ketjua. :/

      • Anonyymi
        UUSI

        Kysy vaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy vaan.

        Tykkäätkö enemmän lapioida paskaa vai jauhaa paskaa? Sivusta


    • Anonyymi
      UUSI

      Oletteko samanikäisiä?

      • Anonyymi
        UUSI

        Aikalailla hän vuoden nuorempi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikalailla hän vuoden nuorempi.

        Niin vanha jo, woot😱


    • Anonyymi
      UUSI

      Iästä ei väliä mutta samanhenkisiä ollaan

      • Anonyymi
        UUSI

        Niimpä. Eihän siitä iästä väliä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä. Eihän siitä iästä väliä.

        Ei ole iällä väliä ei.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole iällä väliä ei.

        58v ja 56


      • Anonyymi
        UUSI

        Onko suvereniteettiharhaa- ajattelet muiden puolesta jopa nk historiallisissa merkeissä?


    • Anonyymi
      UUSI

      Nimenomaan työt. Mahdollisuuteni sinuun muutenkaan on olemattoman pienet. Pienessä mielessäni kyllä haluan mutta taistelen sitä vastaan kaikin keinoin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Todellakin pienessä mielessäs ..mieti ja kakase..


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin pienessä mielessäs ..mieti ja kakase..

        Millainen kela sulla on ollut keskiyön tiimoilla, haluaisitko jatkaa ajatustasi? Sivusta


      • Anonyymi
        UUSI

        Sun pitää astua sivuun ja antaa muille tilaa jos tolleen on asiat.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen kela sulla on ollut keskiyön tiimoilla, haluaisitko jatkaa ajatustasi? Sivusta

        Miten sydämet toimii?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sydämet toimii?

        Kun laulan tän karaokessa, niin väkeviä tulee otettua.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei olla samanikäisiä..

      • Anonyymi
        UUSI

        No itselläni ainakin kun olen vanhempi, tuo epävarmuus lisääntyy. Miettii sitä väkisinkin että voisiko hän oikeasti olla kiinnostunut. Mutta koska töissä joudutaan olemaan tekemisissä, ei oikein halua mokatakaan. Ei ne tunteet, jos molemminpuolista, muuten töihin vaikuttaisi.
        21:28:48


      • Anonyymi
        UUSI

        Ihan eri ikäisiä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No itselläni ainakin kun olen vanhempi, tuo epävarmuus lisääntyy. Miettii sitä väkisinkin että voisiko hän oikeasti olla kiinnostunut. Mutta koska töissä joudutaan olemaan tekemisissä, ei oikein halua mokatakaan. Ei ne tunteet, jos molemminpuolista, muuten töihin vaikuttaisi.
        21:28:48

        Jep, ei halua mokata. Kun työt on kuitenkin hoidettava. Oletko kuinka paljon vanhempi?
        -sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, ei halua mokata. Kun työt on kuitenkin hoidettava. Oletko kuinka paljon vanhempi?
        -sivusta

        Mokata, niin tarkoitin lähinnä suuria henkisiä kolhuja jos menee tunnustamaan jotain ja onkin yksipuolista. Ei sekään töihin varsinaisesti vaikuttaisi.
        Ihan tarpeeksi on varmaan ikäeroa, joka sinällään ei missään näy, no ehkä 30-40 vuoden päästä jos kaikki hyvin menisi. Mutta kaikki muu tuntuisi sopivan yhteen enemmän kuin hyvin. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mokata, niin tarkoitin lähinnä suuria henkisiä kolhuja jos menee tunnustamaan jotain ja onkin yksipuolista. Ei sekään töihin varsinaisesti vaikuttaisi.
        Ihan tarpeeksi on varmaan ikäeroa, joka sinällään ei missään näy, no ehkä 30-40 vuoden päästä jos kaikki hyvin menisi. Mutta kaikki muu tuntuisi sopivan yhteen enemmän kuin hyvin. Hyvää yötä.

        Ymmärsin kyllä mitä tarkoitat. Sehän se on vaikeaa, pitäisi olla 99,99% varma ennen kun tunnustaa mitään. En minäkään huomaa ikäeroa omassa tilanteessani ja jotenkin toisen kanssa on niin helppo olla. Toki voi olla ihastuneen mieli luonut mielikuvia ihmisestä.
        -nainen sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mokata, niin tarkoitin lähinnä suuria henkisiä kolhuja jos menee tunnustamaan jotain ja onkin yksipuolista. Ei sekään töihin varsinaisesti vaikuttaisi.
        Ihan tarpeeksi on varmaan ikäeroa, joka sinällään ei missään näy, no ehkä 30-40 vuoden päästä jos kaikki hyvin menisi. Mutta kaikki muu tuntuisi sopivan yhteen enemmän kuin hyvin. Hyvää yötä.

        Ikäeroa on kylläkin...Mutta Nainen on todellakin jotain mikä lyö tunteisiin...Toivoisin. että potkaisi...Anteeksi...persauksiin ja kovaa...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäeroa on kylläkin...Mutta Nainen on todellakin jotain mikä lyö tunteisiin...Toivoisin. että potkaisi...Anteeksi...persauksiin ja kovaa...

        No, on mullakin omassa tilanteessa reilu 10v 🥹
        -nainen sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, ei halua mokata. Kun työt on kuitenkin hoidettava. Oletko kuinka paljon vanhempi?
        -sivusta

        Työssä voi olla kaikennäköisiä muita rajoja mitä ei tule ylittää, että mokaa. Moka kun ei ole aina lahja ns


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäeroa on kylläkin...Mutta Nainen on todellakin jotain mikä lyö tunteisiin...Toivoisin. että potkaisi...Anteeksi...persauksiin ja kovaa...

        Nyt ei kuulosta hyvältä


    • Anonyymi
      UUSI

      Mä en kysele täällä mikä junnaa tms, ihan muita juttuja mietin, oli kaunis ehtoo🌞n>m

      • Anonyymi
        UUSI

        Taisi olla 🙂


      • Anonyymi
        UUSI

        Tiesin, ettet kysele. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesin, ettet kysele. Hyvää yötä.

        Ketkä me on kun kyselee kysymyksiä? Asettelu voi olla hyvä kenraaliharjoitella


    • Anonyymi
      UUSI

      Olet suurin Rakkauteni

    • Anonyymi
      UUSI

      Ihana Rakkaani

    • Anonyymi
      UUSI

      Haluan kanssasi pikku prinsessan...Onnistuuko?

      • Anonyymi
        UUSI

        Naisilla ei ole oikeuksia maailmassa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisilla ei ole oikeuksia maailmassa

        Ei olekkaan olen sen huomannut.


      • Anonyymi
        UUSI

        Iiihaha haa. Voi suutele mua kreivi.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ukkomies se onkin miesten mies. Narsku ties.Siirapilla kuorruttan, sokerilla maistuvan, välipalan mageimman. Ai rinsessan teko edelleen mielessä? Onko mielessä jottai pielessä?


      • Anonyymi
        UUSI

        Katsotaan mitä asialle voidaan tehdä kyllä tylliä löytys ei se siitä oo kiinni


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisilla ei ole oikeuksia maailmassa

        Onko tämä joku mantra? Onnea vaa päivänpaiste


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekkaan olen sen huomannut.

        Seuraavassa elämässä synnyt pikkuveljekseni limanuljaska, sit katotaan viimeistää


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Iiihaha haa. Voi suutele mua kreivi.

        Tai koittele mua torvi!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukkomies se onkin miesten mies. Narsku ties.Siirapilla kuorruttan, sokerilla maistuvan, välipalan mageimman. Ai rinsessan teko edelleen mielessä? Onko mielessä jottai pielessä?

        Minäki tiiän monta ukkomiestä, onneksi meillä päin ei sentää oo esim jotain kolmatta rastasta länkyttämässä jostain perättömästä utopiaskekaarioista, improvement for a humble and grateful👍


    • Anonyymi
      UUSI

      En tiedä mitä hän ajattelee minusta. Mutta hän näyttää mieheltä, joka saattaa valittaa, että joku kirjoitti hänelle esim. tunnin jälkeen. Hän on äänekäs ja karismaattinen, joten häneltä kysyminen henk.koht. on myös vaarallista, reaktio on arvaamaton. Nuoremmalta naiselta 🥹

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä. Niin kauan kun en saa olla yksin parantelemassa traumaa niin mitään muutakaan ei tule tapahtumaan. Yli puolet elämästä jo mennyt yhteiskunnan palvelemiseen ja se on ollut pelkkää helvettiä. Kyllä täällä muutkin saa rauhassa olla ja johonkin aseisiin kyllä rahaa riittää miljardeja. Voin toki tappaa itseni niin ei tule kalliiksi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Joo se on syy

      Aloite täytyisi tulla häneltä ensin


      N-M

      • Anonyymi
        UUSI

        Jos sinä mukamas rakastat tai tykkäät hänestä niin voit ihan hyvin tehdä itse aloitteen. Se on vaan se et on niin helppo nainen, että huolii jokaisen ukon joka vähän ehdottaa. Ei tarvitse itse tehdä elettäkään. Makaa vaan lahnana sängyllä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä mukamas rakastat tai tykkäät hänestä niin voit ihan hyvin tehdä itse aloitteen. Se on vaan se et on niin helppo nainen, että huolii jokaisen ukon joka vähän ehdottaa. Ei tarvitse itse tehdä elettäkään. Makaa vaan lahnana sängyllä.

        No mutta jos ihan itse osaavat kynnyksen yli astua tmv banaali katkera nettigubbe


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta jos ihan itse osaavat kynnyksen yli astua tmv banaali katkera nettigubbe

        Ja gubbe joka vastailee itselleen. Ilmeisesti jotain terapiaa


      • Anonyymi
        UUSI

        Teettekö samoja töitä?


    • Anonyymi
      UUSI

      Tätä on turha jatkaa, tämä on täydellistä haihattelua. Turhaa elämää. Minä haluan olla mieheni kanssa ja sinä varmasti löydät jonkun muun. Olethan hyvä tyyppi.
      Surullisempi olen siitä, että kaveruuttakaan ei tule. Ketä voin syyttää vain? Itse olen todella ryssinyt elämääni. Näillä mennään, kun ei muutakaan voida. Harmittaa vietävästi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mitäs läksit kikkelis kokkelis, sul ei oo mun luonto, sanos huumorimies.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs läksit kikkelis kokkelis, sul ei oo mun luonto, sanos huumorimies.

        Öö niin minnekä hän läks, trollimiehelle aivan jostain asian vierestä länkyttävä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs läksit kikkelis kokkelis, sul ei oo mun luonto, sanos huumorimies.

        Onko sun huumori sellaista vekaramaista toksista käänteistä pillitystä tai aggrea vihjailua? Sivusta


    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä se arveluttaa paljon. Siitä ei ole takaisinpaluuta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos nainen kysyisi minulta noin, vastaisin syyksi "sekä että". Työn vuoksi pitää tasapainoilla, mutta enemmän vaikuttaa epätietoisuus mihin olisi menossa. Pitäisi tutustua ensin kunnolla, koska mukanani tulee muitakin, nimittäin lapset. Siinä on riittävä syy junnata ja jarrutella äkkiliikkeitä elämässä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Hahahhahahaja


      • Anonyymi
        UUSI

        kuinka monta lasta sinulla on?


      • Anonyymi
        UUSI

        Hankala tilanne. Riippuu tietysti paljon myös lasten iästä. Aikuisista lapsista ei nyt niin väliä, mutta kouluikäiset voi jo olla monelle ongelma.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankala tilanne. Riippuu tietysti paljon myös lasten iästä. Aikuisista lapsista ei nyt niin väliä, mutta kouluikäiset voi jo olla monelle ongelma.

        Niinpä 😞 vaikka ei siinä suurempaa ongelmaa olisi. Näin uskon.


    • Anonyymi
      UUSI

      Juuri näin provojen mies- jätä se työ, jätä se sika

    • Anonyymi
      UUSI

      Älä edes kuvittelee

    • Anonyymi
      UUSI

      Isoin syy on se että painetaan ihan eri sarjassa. 😁 Toivon sulle aidosti oikeesti vaan hyvää <3 tämmöstä haaveilua tämä vain oli..

    • Anonyymi
      UUSI

      Enpä usko, koska kaikkia se ei todellakaan vaivaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      No ei. Minä en tiedä tykkääkö se nainen minusta. Hän on ihana.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mikä syy sulla on kirjoitella näitä tänne? Mielenterveydellinen? Ei näitä kukaan lue täällä


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      16
      3328
    2. Ikkunoitten takana tirkistelijä

      Kyllä! Itseänsä vielä alapäästä esittelee..Hiljattain tuli ilmi että syksyllä ahistellu ikkunoitten takana taskulampun
      Suomussalmi
      17
      3323
    3. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      201
      2380
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      91
      1899
    5. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      87
      1670
    6. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      39
      1136
    7. IS Viikonloppu 6.-7.7.2024

      2½- merkitytty" Aulis-ristikko" Teemu Palloselta - todennäköisesti kuitenkin erinomaisin ratkaisusanoin. Kun on näin haa
      Sanaristikot
      97
      1050
    8. Kirjota tähän että oot kunnossa

      Vaikkei meistä mitään tullutkaan.
      Ikävä
      84
      1032
    9. Työn takiako et uskalla

      Sekö se syy on että kaikki junnaa paikallaan?
      Ikävä
      80
      962
    10. Mä haluun et et....

      Sä näyttäydyt mulle... Nyt on sen hetken aika:)
      Ikävä
      18
      871
    Aihe