Niskasen linja-auto

Anonyymi-ap

Meijerinkadun ja Pohjolankadun risteyksessä tänään klo 12.50 ajoi linkkuri päin punaisia.

16

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Loppu tulee Polttoainettaa saa jopa iisalmestakin...............

    • Anonyymi

      Mikä loppu se nyt tulee, kyllä se show must go on.

      • Anonyymi

        Onneksi ei kolahtanut mutta hurjaa oli kyyti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei kolahtanut mutta hurjaa oli kyyti.

        Jos se oli pikavuoro?


    • Anonyymi

      Niskasen runkkareita ei koske mitkään säännöt, toivottavasti ajavat jonkun suojatielle änkeevän spandexi perseen yli joka luulee olevansa Jumalasta seuraava..

      • Anonyymi

        No, onko omakohtaista kokemusta, että he ovat ru****reita..?


    • Anonyymi

      Ihmettelen näitä "ammattikujettajia"!
      Törppöjä tosi paljon niin linja-auton kuten myös rekkojen/kuorma-autojen ratissa.
      Naiskuljettajat pois lukien! Naisilla tuntuu olevan tämä ammatti hyvin hallussa.

      • Anonyymi

        Pääasiassa kuitenkin ammattikuljettajat ovat fiksuja ihmisiä. Vähemmänkin fiksuja toki kaikkiin ryhmiin mahtuu.

        Sitten on yksi kuljettajien vaikutusvallan ulottumattomissa oleva ongelma: liian tiukaksi vedetyt aikataulut. Kuljettaja kuitenkin saa arvostelut niskoilleen, jos auto on myöhässä. Valitettavasti näin.


      • Anonyymi

        Taksiukoilla on yksi naiskuljettaja, joka ajaa kuin pulloperse sika


    • Anonyymi

      Mielikuvituksen tuotetta koko aloitus. Aloittaja keksinyt koko tarinan itse.

      • Anonyymi

        Josko hän ollut kenossa ?


      • Anonyymi

        Usko tai älä. Ei ole mielikuvituksen tuotetta aloitus. Ajoimme linkkuri takana ja linkkuri vaan jatkoi matkaa punaisia päin.


    • Anonyymi

      Olen aiemminkin nähnyt näitä Niskasen linkkureita ajelevan ylinopeutta, kaartamassa mutkassa liian kovalla tilanne nopeudella niin että itse vastaantulevana olen joutunut jarruttamaan koska nopeuden takia kääntymiseen meneekin kaksi kaistaa. Olipa myös Niskasen bussi, joka kerran kauheassa lumimyräkässä risteysalueella posotti auraamattoman kaistan kautta ohitsemme. Taitavat ajella Iisalmen kaupungin paikallisliikennettä.

      • Anonyymi

        Viisainta on olla kohdistamatta tätä arvostelua tiettyyn yhtiöön. Olen tuota minäkin nähnyt muunkin tällä alueella toimivan linja-autoyhtiön auton ajavan päin punaisia enkä viitsi ruveta asiasta täällä revittelemään. Kyllä niitä erheitä sattuu, vaikka tietysti on koetettava toimia oikein.

        Ja yleisesti ottaen, asiaan vähän liittyen, jos autonkäyttäjä ei uskalla tai halua tms. ajaa suurinta alueella sallittua nopeutta ja joku kuorma- tai linja-auto ajaa perässä, olisi hyvin suotavaa väistää levikkeelle eikä olla tientukkona. Toisilla on todennäköisesti aikataulu, jonka mukaan pitäisi yrittää pysyä. Tilannetta eivät ainakaan helpota sellaiset tiellä kulkevat haaveilijat.


    • Anonyymi

      Jospa se niskasen firman ryssälästä verottomana tuotu diisseli on ärjympää kuin laillinen kotimainen.

      • Anonyymi

        Ne aineet on varmasti jo aikoja sitten loppuun käytetty.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe