Kaikenlaisia kuvia ollut täällä, niin laitetaanpa pieni arvoitus framille.
https://static.bangkokpost.com/media/content/20120103/345670.jpg
Ken tietää kuka tuossa kuvassa sikaria tuprutellen kokkailee?
Kuvallinen arvoitus
29
324
Vastaukset
- Anonyymi
Käänteinen kuvahaku:
https://buddistamulets.blogspot.com/2020/03/how-to-pray-to-king-rama-5-kata-and.html- Anonyymi
Klikkaamalla linkkiä omalla tavallaan vastaus löytyy, mutta mikä ihmeen käänteinen kuvahaku, miten se tehdään, opettaisitko minua? Kiitos.
Aloituksen kuvaa "hae internetistä", vai mikä se nyt olikaan, löytyy kuva ja sitä kautta mainio artikkeli BBK-postista, missä kuva on.
- Anonyymi
Aika heikosti saa rakkaan arvoitukset tuulta purjeisiin kun yrittää muuttaa puheenaiheen toisaalle, että pääartisti rakentaa haaveilluusiokotiaan valokuviin hotellista .... temppeleineen ja seinälle roikottaen tablettia ... fotosoppaillen.
- Anonyymi
Eiköhän tämä aloitus ole "lilliputteja" tupruttelevan "kinkerimiehen" aikaansaannoksia, joilla hän koettaa esittää olevansa kovin thaimaalainen ja parempaa väkeä, koska kuningaskin tuprutteli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tämä aloitus ole "lilliputteja" tupruttelevan "kinkerimiehen" aikaansaannoksia, joilla hän koettaa esittää olevansa kovin thaimaalainen ja parempaa väkeä, koska kuningaskin tuprutteli.
No johan selvisi tuokin, siis Lilliputtien tupruttelu on aiheuttanut rakkaalle päähänpiston että se olisi jokin osoitus paremmuudesta, voi hyvänen aika sentään.
Minä olen varmuudella komeampi 👦,
vahvempi 🏋🏋,
nopeampi 🏃,
varakkaampi 💰💲,
sosiaalisempi ⚰⚰,
fiksumpi 🐵🐒💻💻📚📉🔫,
seurallisempi 🍻,
mukavampi, hauskempi 😀😁😂😃😄😅😆😉😊,
sanavalmiimpi 👹👿😈👺 ja
minulla on enemmän kavereita, ystäviä 💻💻⤵⤵🐶🐰🐇🍸🍹🍺
minulla on paremmat naiset 👙👠💰💰,
fiksummat ja kauniimmat lapset 👳💃🎅🐒,
paremmat ja kalliimmat kulkuneuvot 🚘🏍 - Anonyymi
Kiitos kommentistasi.
Tarkoitukseni ei ollut "vaihtaa puheenaihetta toisaalle". Siksi teinkin aivan uuden aloituksen uudesta aiheesta ajatuksenani hyväntahtoisena ollen se, etten halunnut sotkea sinun lukuisia aloituksia sinulle rakkaasta aiheestasi.
Vastaisitko ystävällisesti aloituksen aiheeseen, eli oliko tuttu kuva ja missä olet sen aiemmin nähnyt? Kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kommentistasi.
Tarkoitukseni ei ollut "vaihtaa puheenaihetta toisaalle". Siksi teinkin aivan uuden aloituksen uudesta aiheesta ajatuksenani hyväntahtoisena ollen se, etten halunnut sotkea sinun lukuisia aloituksia sinulle rakkaasta aiheestasi.
Vastaisitko ystävällisesti aloituksen aiheeseen, eli oliko tuttu kuva ja missä olet sen aiemmin nähnyt? Kiitos.????????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????
YSTÄVÄLLISESTI ????????????????????????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kommentistasi.
Ymmärrän hyvin miksi epäilet aloitusta tämän tunnetun henkilön aikaansaannoksiksi.
Epäilysi tavallaan hieman loukkaakin minua, mutta en pahoita tästä mieltäni.
Ps. Uskoisin, että kuvan henkilö tupruttelee aikansa laatusikareita "lilliputtejen" sijaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
????????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????
YSTÄVÄLLISESTI ?????????????????????????Huolestuttavaa... mania muuttumassa psykoosiin, ehkä?
Mitä mieltä Numpa, sinähän tästä olet kirjoitellut, eli luulenpa sinun olevan jonkin sortin kokemusasiantuntija?
s
- Anonyymi
Aloituksen kuva on historiallinen kuva.
Yllättävää mielestäni on, jos kuvaa ei kukaan palstalaisista ole koskaan mitenkään huomioinut Thaimaassa erinäisten erittäinkin "hyvien" ravintoloiden seinällä.
Kuvasta lankkuina ravintoloiden seinillä on olemassa useimpia eri versioita. Alkuperäinen mustavalkoinen, jonka "mustat" osat ovat muuntuneet ajansaatossa "punertaviksi". Versioita mitkä ovat "kuvakäsitelty" värillisiksi. Joissakin lannevaate on punainen, joissakin sininen.- Anonyymi
Niin ja sou vottia kenelle palstalaiselle tahdot esittää yllättynyttä ja miksi.
Onko sulla muita aiheita mistä olet yllättynyt että sun kanssas kukaan ei lähde yllättymään ja ihmettelemään?
Oletko yllättynyt niistä muovinauhoista hyvissä ravintoloissa joissa toivotetaan hyvää uuttavuotta koko vuoden? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja sou vottia kenelle palstalaiselle tahdot esittää yllättynyttä ja miksi.
Onko sulla muita aiheita mistä olet yllättynyt että sun kanssas kukaan ei lähde yllättymään ja ihmettelemään?
Oletko yllättynyt niistä muovinauhoista hyvissä ravintoloissa joissa toivotetaan hyvää uuttavuotta koko vuoden?Sou vottia ja kirveen vartta vaan sinullekin, kiitos.
"Hyvää päivää kirvesvartta"
Ilmauksella tarkoitetaan sitä, että kaksi henkilöä puhuu toisilleen "ristiin" eri aiheista - tai että he eivät ole "samalla aallonpituudella" eli eivät ymmärrä mitä toinen tarkoittaa, vaikka puhuvat näennäisesti samoilla termeillä.
Haluaisitko vielä vastata aloituksen aiheeseen?
Kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sou vottia ja kirveen vartta vaan sinullekin, kiitos.
"Hyvää päivää kirvesvartta"
Ilmauksella tarkoitetaan sitä, että kaksi henkilöä puhuu toisilleen "ristiin" eri aiheista - tai että he eivät ole "samalla aallonpituudella" eli eivät ymmärrä mitä toinen tarkoittaa, vaikka puhuvat näennäisesti samoilla termeillä.
Haluaisitko vielä vastata aloituksen aiheeseen?
Kiitos.Vastatkaa nyt rakkaat joku teistä lukuisista rakkaallenne hänen tahtoen vastauksen aloituksessa esittämäänsä kysymykseen ...... Ken tietää kuka tuossa kuvassa sikaria tuprutellen kokkailee? ..... Kysehän on kuten aloituksen otsikosta ilmenee arvoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastatkaa nyt rakkaat joku teistä lukuisista rakkaallenne hänen tahtoen vastauksen aloituksessa esittämäänsä kysymykseen ...... Ken tietää kuka tuossa kuvassa sikaria tuprutellen kokkailee? ..... Kysehän on kuten aloituksen otsikosta ilmenee arvoitus.
Minua ei kiinnosta pätkääkään nämä sikariarvoitukset. Harvoja asioita inhoan tässä maailmassa, mutta kaksi niistä on sikarit ja piipputupakka.
Mieluummin syön kissanpaskaa kuin polttaisin noita karsealle käryäviä paskakääryleitä.
Minulla ei ole koskaan ollut tuhkakupille maistuvaa tupakoivaa tyttöystävää tai vaimoa, ei lääkkeitten väärinkäyttäjää, ei alkoholistia eikä narkkaria. Ei edes panokaverina.
Inhoni juontuu siitä kun porukat poltti sisällä ja savu oli pikku torpassa huumaava. He lopettivat sen kuin seinään kun laitoin koulun terveydenhoitajan käymään meillä, kun olin kahdeksan vanha. Herranpelkoisina uskoivat sentään häntä ettei se ole hyvä juttu lapselle.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei kiinnosta pätkääkään nämä sikariarvoitukset. Harvoja asioita inhoan tässä maailmassa, mutta kaksi niistä on sikarit ja piipputupakka.
Mieluummin syön kissanpaskaa kuin polttaisin noita karsealle käryäviä paskakääryleitä.
Minulla ei ole koskaan ollut tuhkakupille maistuvaa tupakoivaa tyttöystävää tai vaimoa, ei lääkkeitten väärinkäyttäjää, ei alkoholistia eikä narkkaria. Ei edes panokaverina.
Inhoni juontuu siitä kun porukat poltti sisällä ja savu oli pikku torpassa huumaava. He lopettivat sen kuin seinään kun laitoin koulun terveydenhoitajan käymään meillä, kun olin kahdeksan vanha. Herranpelkoisina uskoivat sentään häntä ettei se ole hyvä juttu lapselle.
2010Sinulla on ollut ylivertaiset suhteet vanhempiisi, olet tainnut kasvaa olosuhteissa joista kumpuaa koko elämäsi ajaksi erinäisiä traumoja.
Olet jo maininnut olleesi ilman ikätovereita kouluikään asti.
Olet ollut koulukiusattu parhaan kaverisi toimesta murkkuikään asti.
On totta toki näkökantasi tuhkakupille maistuvista, tosin et huomioi sitä koska se on olemuksesi, ei maistu eikä tuoksu hyvältä myöskään alkoholistit.
Olet myös sanonut että inhoat tilanteita kuten vaikkapa jotain tapahtumia, joissa toiset ihmiset nauttivat alkoholia, mutta sinä et jostain syystä kuten autoilun johdosta myös voi olla kännissä.
Ei ole myöskään kovin mukavaa seuraa kaltaisesi minät, kaltaisiasi ihmisiä inhoaa myös monet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on ollut ylivertaiset suhteet vanhempiisi, olet tainnut kasvaa olosuhteissa joista kumpuaa koko elämäsi ajaksi erinäisiä traumoja.
Olet jo maininnut olleesi ilman ikätovereita kouluikään asti.
Olet ollut koulukiusattu parhaan kaverisi toimesta murkkuikään asti.
On totta toki näkökantasi tuhkakupille maistuvista, tosin et huomioi sitä koska se on olemuksesi, ei maistu eikä tuoksu hyvältä myöskään alkoholistit.
Olet myös sanonut että inhoat tilanteita kuten vaikkapa jotain tapahtumia, joissa toiset ihmiset nauttivat alkoholia, mutta sinä et jostain syystä kuten autoilun johdosta myös voi olla kännissä.
Ei ole myöskään kovin mukavaa seuraa kaltaisesi minät, kaltaisiasi ihmisiä inhoaa myös monet.Annetaan lopputuloksen puhua puolestaan. Minulla ja lapsillani, exilläni ja kavereillani on erinomaiset ja rakkaat välit. Kaikki ovat pärjänneet elämässään hyvin ja aina on autettu toinen toisiamme tarpeen tullen, eikä vastoinkäymisiäkään ole tarvinnut salata.
Olen tyytyväinen tilanteeseen ja teen parhaani että näin on asiat myös jatkossa. Lapsille tarjotaan elämyksiä, oppeja ja iloa, mutta myös vapautta toteuttaa itseään. Lapset ei parahin Pasanen ole mitään isän koiria tai kakaroita, joiksi sinä heitä herjaat.
Pojasta ja tytöstä polvi paranee. Sen tiedostan varsin hyvin enkä siitä suinkaan ole itselleni mitalia vaatimassa, sillä heillä on oma identiteetti ja oma elämä, kuten minullakin. Nykyaikainen vanhemmuus on tiimityötä, eikä tyranniaa.
Lapsista tulee niitä joiksi he itse tahtoo, eikä niitä joiksi isä tai äiti tahtoo. Minulle soittelee Suomesta melkein joka päivä joku vanha kaveri. Mites sinulle? Diabeteshoitaja kolmen kuukauden välein?
2010 - Anonyymi
Jaahas ja että taasen taukoa kuten aiemminkin olet jopa lopettanut palstaoireilusi muutamia kertoja pariksi tunniksi.
Tuo on sinulle varsin normaali tapa luikkia.
Pidä Tyttö tablettisi roikkumassa hotellin valokuvassa, onhan sulla kuitti videotykistä todisteena.
Muista viedä hotellin naapuriin temppeliin aamuisin vähän murkinaa ja juotavaa hengillesi.
Miten ottolapsesi, tuleeko paljonkin sydäntekstareita häneltä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010"Minua ei kiinnosta pätkääkään nämä sikariarvoitukset."
Noh, tuo sikari ja senssun tupruttelut nyt vain sivujuonne tässä kuva-arvoitus kokonaisuudessa.
Toki voidaan esittää kysymys, että miten buddhalaisuuden opetukset suhtautuvat tuprutteluun? Munkeilta on moni asia kiellettyä, onko tupruttelu heiltä kielletty nautinto?
Numba luulenpa tietää vastaukset noihin pariin kysymykseen googlettamatta, mutta tietävätkö senssu ja Kymppi... kas siinäpä kymysys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minua ei kiinnosta pätkääkään nämä sikariarvoitukset."
Noh, tuo sikari ja senssun tupruttelut nyt vain sivujuonne tässä kuva-arvoitus kokonaisuudessa.
Toki voidaan esittää kysymys, että miten buddhalaisuuden opetukset suhtautuvat tuprutteluun? Munkeilta on moni asia kiellettyä, onko tupruttelu heiltä kielletty nautinto?
Numba luulenpa tietää vastaukset noihin pariin kysymykseen googlettamatta, mutta tietävätkö senssu ja Kymppi... kas siinäpä kymysys.Tupruttelu nautinto ..... kas siinäpä kysymys .... onko omanapanarssuilu nautinto ... tietääkö Kymppi .... kas siinäpä kysymys .... onko Kläpille nautinto esittää arvoituksiaan anonyyminä .... kas siinäpä kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tupruttelu nautinto ..... kas siinäpä kysymys .... onko omanapanarssuilu nautinto ... tietääkö Kymppi .... kas siinäpä kysymys .... onko Kläpille nautinto esittää arvoituksiaan anonyyminä .... kas siinäpä kysymys.
Voin vakuuttaa että hyvä sikari on nautinto, mutta sen pitää olla hyvä, hyvä sikari ei haise se tuoksuu, yleensä henkilöt jotka eivät ole kokeilleet ovat tarkalleen samaa mieltä kuin 2010, hyvä sikari on myös kallis, helposti yksi hyvä sikari maksaa saman kuin kartonki tupakkaa, sekin laadukasta. Hauskaa sinänsä että hänen oppaansa eivät ole saaneet tupakoida, tosin harvat niistä tupakoi, mutta hiv ja aids ei ole mitään haitannut, hieman outo "mies" tämä 2010, melkoista urheilua.
By NumBall HHN 63v, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin vakuuttaa että hyvä sikari on nautinto, mutta sen pitää olla hyvä, hyvä sikari ei haise se tuoksuu, yleensä henkilöt jotka eivät ole kokeilleet ovat tarkalleen samaa mieltä kuin 2010, hyvä sikari on myös kallis, helposti yksi hyvä sikari maksaa saman kuin kartonki tupakkaa, sekin laadukasta. Hauskaa sinänsä että hänen oppaansa eivät ole saaneet tupakoida, tosin harvat niistä tupakoi, mutta hiv ja aids ei ole mitään haitannut, hieman outo "mies" tämä 2010, melkoista urheilua.
By NumBall HHN 63v,Tuplanolla ollut tosi kovis, jo kahdeksan vanhana laittanut sossun avulla vanhempansa järjestykseen. Aika äijä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuplanolla ollut tosi kovis, jo kahdeksan vanhana laittanut sossun avulla vanhempansa järjestykseen. Aika äijä!
Pikku juttu hänelle, on elämänsä aikana kouluttanu skinit snagarilla, S-ryhmän johtoportaan liikeneuvotteluissa, vetäny turpaan kaikkia jotka kiusannu toisia, kouluttanu tosin epäonnistuneesti exänsä uskomaan kaiken mitä sanonut sata kertaa heille, etäkasvattanut lapsensa rakastamaan häntä, voi niin paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
By NumBall HHN 63v,Onko sikareissa Numba sama homma kuin muussakin, että halvin on paras?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sikareissa Numba sama homma kuin muussakin, että halvin on paras?
Ei ole halpoja hyviä sikareita, parhaat sikarit valmistetaan 100% käsityönä, havannassa tehdään maailman parhaat sikarit, kokeile joskus, jos sinulla on varoja niihin.., en ole missään sanonut että halvin on paras, 2010 kertoi niin minun sanoneen, kukaan ei osta aina kalleinta vaikka 2010 niin yrittää itsestään vakuuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikku juttu hänelle, on elämänsä aikana kouluttanu skinit snagarilla, S-ryhmän johtoportaan liikeneuvotteluissa, vetäny turpaan kaikkia jotka kiusannu toisia, kouluttanu tosin epäonnistuneesti exänsä uskomaan kaiken mitä sanonut sata kertaa heille, etäkasvattanut lapsensa rakastamaan häntä, voi niin paljon.
Luulen, että tuplanollan katkeruus tulee siitä, että ensin iskä veteli sitä hanuriin, kunnes jäbä meni tatamille harjoittelemaan, jolloin iskä vaihtui valmentajaan (senseiksi kutsuttuun), eikä peba jäänyt vieläkään rauhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole halpoja hyviä sikareita, parhaat sikarit valmistetaan 100% käsityönä, havannassa tehdään maailman parhaat sikarit, kokeile joskus, jos sinulla on varoja niihin.., en ole missään sanonut että halvin on paras, 2010 kertoi niin minun sanoneen, kukaan ei osta aina kalleinta vaikka 2010 niin yrittää itsestään vakuuttaa.
Kallista, halpaa, katkeruutta, kateellisuutta, tasokasta, tasotonta, jne. Pattayan rakkaan pääajatukset.
Varmasti jos järkevästi verrataan hintoja ja tasokkuuksia, sekä vaatimattomuuksia, niin rahan määrä ei ole se joka ratkaisee asian.
Silkkinen matkustaa bussilla joka varmasti on halpa, mutta ei tule koskaan väittämään että se trippi ei ollut riittävän tasokas hänelle ja darlinkilleen, vaan se sisälsi monta tasokasta kokemusta oli ne sitten kuinka vaatimattomia tahansa ... viittaus kokemukseen oikeasta thaimaasta.
Tuotteissa sama asia mutta molemmat näkökannat on oikeita kun käsitellään oikeita tuotteita esimerkiksi, ilman väitettä että maailman paras.
Levisfarkut esimerkiksi on hinnakkaampia, mutta kestää vuosikausia, siis kannattaa harkita koska hankkii kalliimpaa.
Ruokailupuolella varsinkin kun puhutaan thaimaalaisesta keittiöstä, niin on järjetöntä siirtää keskustelua turistikohteiden huippuravintoloihin verraten niiden hintoja perusthaimaalaisiin ravintoloihin.
Tottakai huippuhotellit on tasokkaita palveluineen ja laitteineen, mutta kun kaikkien lomailijoiden tarkoituksena ei ole hankkia itselleen kotiolosuhteita parempia puitteita lomallaan matkustaessaan maahan jossa on tarjolla nautittavaksi myös vaatimattomampaa jos se matkailijaa miellyttää.
2010 on polleillut että hänen eedenissään on kaikki parasta mitä rahalla saa ja kun sitä on kommentoitu niin selittelyt on siirtynyt vertailuiksi mitä Hesassa pienet asunnot maksaa.
Puhelimista ja niiden kameroista on ollut aivan järjetöntä vääntöä, kuitenkin kaikissa ollen samat ominaisuudet varmasti puhelimen käyttäjille aivan riittävin.
Ladajutut on idiotismia oireiluineen, kuin myös 2010:n aijaamat kuitit kaikesta mahdollisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen, että tuplanollan katkeruus tulee siitä, että ensin iskä veteli sitä hanuriin, kunnes jäbä meni tatamille harjoittelemaan, jolloin iskä vaihtui valmentajaan (senseiksi kutsuttuun), eikä peba jäänyt vieläkään rauhaan.
"valmentajaan (senseiksi kutsuttuun)" - jonka nimi oli ?
- Anonyymi
jckwdvcj
Numballi paapattaa senssuna ja tekee mådena nopeasti uusia aloituksia vääristellen kulloistakin keskustelua.
”Rakkaathan paapattavat alituiseen omista kavereistaan, kaverien lukumääristä ja runsaista harrastuksistaan omien kavereittensa kanssa vielä yli viiskymppisinä, eli ovat kovasti kaveririippuvaisia.”
Kommentoin tätä.
Minulta on täysin jäänyt tämä väitteesi huomaamatta, eli olikohan pasaspuhetta sinulta taas?
Kymppi on – ei paapattaen – kertonut asiallisesti kulloinkin keskustelun asiakokonaisuuteen liittyen kavereistaan. En ole koskaan huomannut muilta ”rakkailtasi” väittämääsi alituista paapatusta, en edes satunnaisia kommentteja kavereidensa lukumääristä, jne.
Tokihan voit yli kuuskympisenä asiallisesti todistaa, että minun huomioni ovat epäkurantteja ja sinun väitteesi kurantteja.- Anonyymi
minulla on enemmän kavereita, ystäviä 💻💻⤵⤵🐶🐰🐇🍸🍹🍺
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346