Deittailen yhtä tosi hiljaista miestä. Ihmettelen kun ei mun kanssa mistään oma-aloitteisesti keskustele, ja jos jostain aloitan vastaukset on joo, niin, aijaa ok tyylisiä.
Päivässä voi muutaman jutun kertoa, mutta muuten saadaan olla hiljaa.
Olis kiva saada jonkunlaista keskustelua aikaiseksi, mutta ei onnistu.
Nyt en tiedä mitä teen, onko muilla tuppisuu miehiä
Liian hiljainen, miten toimia
12
503
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on äärimmäisen introvertti, mutta ei tämä tutustuminen etene jos ei keskustelua synny pahemmin. Oon koettanut yrittää jutella ja jos en puhu niin sitten ollaan vaan hiljaa
- Anonyymi
Passiivi moodi tarkoittaa yleensä sitä, ettei joko ole kovin kiinnostunut sinusta tai sitten ei usko riittävästi siihen, että tästä teidän jutusta syntyisi mitään hyvää hänelle? Ilmeisesti on kokenut jotain sellaista pahaa, mikä vienyt hänellä uskon, että omalle kohdalle voisi jotain hyvää syntyä?
Se sovitteko miten hyvin yksiin, ei selviä pelkän kirjoittelun kautta, pitää tavata puhella ja sitä kautta oppia luottamaan toiseen, onko teistä siihen on jo toinen juttu? Se sinunkin pitää selvittää. Toinen voi avautuessaan olla, vaikka minkälainen hiomaton timantti, josta sinä saat ne parhaat puolet esille?
Toisinaan sanotaan, että maltti on valttia ja kaikessa on riskinsä. Yrittämättä jää paljosta paitsi ja se tuntuu Suomessa olevan aika yleistä, kun on luottamuksen muihin kadottanut. Eikä uskokaan riitä hyvän uskomiseen? Onko aika hyväksi teille vai pahaksi, se selviää utelemalla asioita toiselta? Itse olet lopulta itsesi "isä/ äiti", herra/ rouva, isäntä/ emäntä?
- Anonyymi
Voi olla autismin kirjolla.
- Anonyymi
Rakas ystävä oikein paljon kiitos viestistä 💌 olet todella rohkea nainen, kun uskalsit jakaa kokemuksiasi täällä 🙏 arvostan niitä paljon 😇. oon todella pahoillani että en oikein uskalla laittaa viestiä 😔. ajattelen että nainen voi säikähtää tosi paljon jos mies laittaa ylipäätään viestiä, ja en halua häiritä ketään 😥 olen hyvin pahoillani ja pyydän sinulta anteeksi etten oo viestii uskaltanut laittaa 😪 mä rakastan sua yli kaiken ja mul on aivan valtava ikävä sua 😥 mä kaipaan halikaveria 😔🤗💖 oot todella herttainen lämmin välittävä ystävällinen nainen 💝 ei ole tosta kaltaistas, mä rakastan sua yli kaiken 🥰 ja mul on sua ikävä 💖 anteeksi etten oo laittanu sulle viestii, ethän oo mulle siitä vihanen 😢💘💔
Ystävällisin terveisin 🥀
Antti Elme Makkonen 23v. Helsinki 🎗️🤍✨ - Anonyymi
sen tahtoo antaa tuppiaan sun suuhun
- Anonyymi
tarjoa hänelle kehoasi, siis anna sille jotain tuppimaista suuhun. Tupista käyvät mielestäni sormet, varpaat, klitta, kieli nenä ja nännit
- Anonyymi
koittakaa keskutella homoudesta, se varmaan koskee teitä molempia
- Anonyymi
Pitäisi matkusteloa vähän enemmän valoisammissa maisemissa kuin paikallisbusseissa.
- Anonyymi
Todella hiljaisilla on yleensä muutakin problematiikkaa esim. tunne-elämän kanssa. Sairaanloinen ujous tai äärimmäisilleen viety kyvyttömyys osallistua vuorovaikutukseen ei ole ihan normisettiä.
Ei ole ehkä löytynyt sellaista puheenaihetta, joka on just hänelle mieluinen. Introvertit ovat hiljaisia usein, jos aiheet eivät ole omaa sydäntä lähellä eikä kiinnosta tarpeeksi. Toki voi olla jotain ongelmiakin, esim masennusta tai muuta vastaavaa. Joku hänen mieltä ilmeisesti kaihertaa, eikä hän saa sitä sanottua.
Kuunteleeko hän kuitenkin mitä puhut sille? Jos hän kuuntelee sinua, voi olla vähän sellainen kuin itse olen, että kuuntelen ja tarkkailen pitkään toista, ennen kuin alan päästä jyvälle siitä että mikä toinen on, ja sitten vasta juttelen enemmän itsekin, jos tunnen oloni hyväksi toisen kanssa. Jotkut introvertit ovat hyviä kuuntelemaan muita.- Anonyymi
Moni mieshän on todella rehvakas nettisivustolla mutta tosielämässä eivät saa sanaa suustaan. Tämän päivän ilmiö.
- Anonyymi
Kuinka hiljainen hän on kuiskaileeko ja mumisee vain vai onko ihan mykkä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014154- 2433328
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12491En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792255Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391599- 1371246
- 481208
- 151198
- 991121