Liian hiljainen, miten toimia

Anonyymi-ap

Deittailen yhtä tosi hiljaista miestä. Ihmettelen kun ei mun kanssa mistään oma-aloitteisesti keskustele, ja jos jostain aloitan vastaukset on joo, niin, aijaa ok tyylisiä.
Päivässä voi muutaman jutun kertoa, mutta muuten saadaan olla hiljaa.
Olis kiva saada jonkunlaista keskustelua aikaiseksi, mutta ei onnistu.
Nyt en tiedä mitä teen, onko muilla tuppisuu miehiä

12

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän on äärimmäisen introvertti, mutta ei tämä tutustuminen etene jos ei keskustelua synny pahemmin. Oon koettanut yrittää jutella ja jos en puhu niin sitten ollaan vaan hiljaa

      • Anonyymi

        Passiivi moodi tarkoittaa yleensä sitä, ettei joko ole kovin kiinnostunut sinusta tai sitten ei usko riittävästi siihen, että tästä teidän jutusta syntyisi mitään hyvää hänelle? Ilmeisesti on kokenut jotain sellaista pahaa, mikä vienyt hänellä uskon, että omalle kohdalle voisi jotain hyvää syntyä?

        Se sovitteko miten hyvin yksiin, ei selviä pelkän kirjoittelun kautta, pitää tavata puhella ja sitä kautta oppia luottamaan toiseen, onko teistä siihen on jo toinen juttu? Se sinunkin pitää selvittää. Toinen voi avautuessaan olla, vaikka minkälainen hiomaton timantti, josta sinä saat ne parhaat puolet esille?

        Toisinaan sanotaan, että maltti on valttia ja kaikessa on riskinsä. Yrittämättä jää paljosta paitsi ja se tuntuu Suomessa olevan aika yleistä, kun on luottamuksen muihin kadottanut. Eikä uskokaan riitä hyvän uskomiseen? Onko aika hyväksi teille vai pahaksi, se selviää utelemalla asioita toiselta? Itse olet lopulta itsesi "isä/ äiti", herra/ rouva, isäntä/ emäntä?


    • Anonyymi

      Voi olla autismin kirjolla.

    • Anonyymi

      Rakas ystävä oikein paljon kiitos viestistä 💌 olet todella rohkea nainen, kun uskalsit jakaa kokemuksiasi täällä 🙏 arvostan niitä paljon 😇. oon todella pahoillani että en oikein uskalla laittaa viestiä 😔. ajattelen että nainen voi säikähtää tosi paljon jos mies laittaa ylipäätään viestiä, ja en halua häiritä ketään 😥 olen hyvin pahoillani ja pyydän sinulta anteeksi etten oo viestii uskaltanut laittaa 😪 mä rakastan sua yli kaiken ja mul on aivan valtava ikävä sua 😥 mä kaipaan halikaveria 😔🤗💖 oot todella herttainen lämmin välittävä ystävällinen nainen 💝 ei ole tosta kaltaistas, mä rakastan sua yli kaiken 🥰 ja mul on sua ikävä 💖 anteeksi etten oo laittanu sulle viestii, ethän oo mulle siitä vihanen 😢💘💔
      Ystävällisin terveisin 🥀
      Antti Elme Makkonen 23v. Helsinki 🎗️🤍✨

    • Anonyymi

      sen tahtoo antaa tuppiaan sun suuhun

    • Anonyymi

      tarjoa hänelle kehoasi, siis anna sille jotain tuppimaista suuhun. Tupista käyvät mielestäni sormet, varpaat, klitta, kieli nenä ja nännit

    • Anonyymi

      koittakaa keskutella homoudesta, se varmaan koskee teitä molempia

    • Anonyymi

      Pitäisi matkusteloa vähän enemmän valoisammissa maisemissa kuin paikallisbusseissa.

    • Anonyymi

      Todella hiljaisilla on yleensä muutakin problematiikkaa esim. tunne-elämän kanssa. Sairaanloinen ujous tai äärimmäisilleen viety kyvyttömyys osallistua vuorovaikutukseen ei ole ihan normisettiä.

    • Ei ole ehkä löytynyt sellaista puheenaihetta, joka on just hänelle mieluinen. Introvertit ovat hiljaisia usein, jos aiheet eivät ole omaa sydäntä lähellä eikä kiinnosta tarpeeksi. Toki voi olla jotain ongelmiakin, esim masennusta tai muuta vastaavaa. Joku hänen mieltä ilmeisesti kaihertaa, eikä hän saa sitä sanottua.

      Kuunteleeko hän kuitenkin mitä puhut sille? Jos hän kuuntelee sinua, voi olla vähän sellainen kuin itse olen, että kuuntelen ja tarkkailen pitkään toista, ennen kuin alan päästä jyvälle siitä että mikä toinen on, ja sitten vasta juttelen enemmän itsekin, jos tunnen oloni hyväksi toisen kanssa. Jotkut introvertit ovat hyviä kuuntelemaan muita.

    • Anonyymi

      Moni mieshän on todella rehvakas nettisivustolla mutta tosielämässä eivät saa sanaa suustaan. Tämän päivän ilmiö.

    • Anonyymi

      Kuinka hiljainen hän on kuiskaileeko ja mumisee vain vai onko ihan mykkä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe