Samaan aikaan esim se Patolan puolelle motarin viereen valmistuva Haso on varattu melkein täyteen. Mikä Postiljooninkadulla mättää? Jostakin tuo kertoo.
Haso Postiljooninkatu on katastrofi, lähes kaikki asunnot vapaina, vaikka uudiskohde
17
1225
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti nuoriso häiriköi siellä päin. Juttu kulkee.. ei kukaan sellaisen viereen halua muuttaa.
- Anonyymi
Postipuisto alkaa olla nistien hallitsemaa aluetta.
- Anonyymi
Sama se on muissa HASOn uudiskohteissa. Saariselkä 62 asuntoa joista vielä 52 on vapaana/haettavissa, Gustav Paulig 79-58 ja Postiljooni 88-48. Ja sanoisin, että Patolassakin vapautuu asuntoja haettaviksi kunhan tarjouskierrokselta alkaa kieltäytymisiä tippumaan. Patolan kohteen tarjoukset ovat vasta lähteneet eli se nettisivu ei vielä kerro koko totuutta ihmisten halukkuudesta päästä sinne asumaan, kuukauden/parin kuluttua tiedämme enemmän.
- Anonyymi
"Ja sanoisin, että Patolassakin vapautuu asuntoja haettaviksi kunhan tarjouskierrokselta alkaa kieltäytymisiä tippumaan. .... kuukauden/parin kuluttua tiedämme enemmän."
Kuukausi kulunut ja 4 asuntoa on poistunut AT:n sivuilta eli myyty ja 21 merkitty vapaiksi/haettaviksi.
- Anonyymi
Seuraavaa asuntoa etsiessä ainakin meidän perheellä ovat ihan eri pointit tärkeitä kuin vaikkapa 10 vuotta sitten. Ei missään tapauksessa ilta-aurinkoon (helleputket), ei minkäänlaista raideliikennettä lähellä (pummilla matkustavat/nistit), ei alin kerros (minä tahansa tunkeutua)... Ennen ilmaston lämpenemistä ja tiettyjen henkilöiden asuttamista itään ainoa kriteeri asunnolle oli parveke.
- Anonyymi
Ja nyt on patolankin kohteessa 18 vapaata asuntoa ja jatkossa vapautuu vielä lisää.
- Anonyymi
Ja nyt on 27 asuntoa vapaana eli jos tuolta haluaa asunnon niin uudellakin numerolla luulis tärppäävän.
- Anonyymi
Samoankuja myytiin loppuun.
- Anonyymi
Mainittujen ilmeisten epäkohtien lisäksi yhä useampi entinen aso-uskovainen alkaa jo ymmärtää ja hyväksyä sen millainen kusetus koko aso-systeemi on pohjimmiltaan ollut.
- Anonyymi
Minä en sitten ilmeisesti ole ASO-uskovainen kun en mitään kusetusta ole huomannut
- Anonyymi
Minua ainakaan ei ole kusetettu. Voin vuoden alussa laskea paljonko menee vastikkeisiin 12kk aikana, saan sijoittamani rahan takaisin indeksillä korjattuna ja pääsen kämpästä eroon 3kk aikana 100% varmuudella. Vuokralla menisi vuodessa helposti 2000e enemmän. Ei kukaan enää usko että tästä jää paljon säästötilille talletettavaksi mutta vuonralle ei olisi enää varaa siirtyä, sitten olisi jo makaroonilinja ruokapöydässä.
- Anonyymi
Pienet parvekkeet. Sen takia en ole itse kiinnostunut.
- Anonyymi
Pienen partsin parvekekaihtimet saat halvalla. Annas olla, kun on iso parveke, maksat maltaita.
- Anonyymi
Parvekkeella ei tee mitään. Aina joku kessuttelija salatupakoimassa.
- Anonyymi
Ei muuten Hasossa kukaan tohdi tupakoida parvekkeella eikä pihallakaan. Nyt on muuten lomaaika ja muutenkin näyttää hiljaa tapahtuvan myyntitietoja tulevan asoasunnoista ATT sivuille.
- Anonyymi
Orpon hallitus lopettaa asorakentamisen, se uutinen on pääsyy sille ettei kukaan enää hanki asoa, ei uskalla! Orpo on saanut mittaamatonta tuhoa aikaan kaikkialla.
- Anonyymi
Onhan se aina perin ikävää, kun ei saa maksatetua asumis yms kuluja pohjattomasta säkistä. Joutuu tinkimään kaljan kittaamisesta! Millä sitten vuokraslummien kurjuus huuhdotaan pois mielestä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346