Ensivaikutelmasi hänestä

Anonyymi-ap

Millainen ensivaikutelma oli? Muuttuiko se jossakin vaiheessa?

151

4188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Auttavainen, kaikkien kaveri ja helposti lähestyttävä. Ei ole muuttunut mielikuva. Hän auttaa ja tekee pieniä palveluksia pyytämättä ja on ehkä ystävällisin mies koko maailmassa.

    • Anonyymi

      Rakastuin ja rakastan edelleen

    • Anonyymi

      Ensivaikutelma oli: huumorintajuton.

      On hänellä kuitenkin huumorintajua.

      • Anonyymi

        Niin ja elämässä voi olla joskus sellaisia aikoja, ettei paljon naurata. Mennyt niin huonosti, ettei ole ollut enää lainkaan elämänhalua. Joutunut pakottamaan itseään liikkeelle, kun täällä sitä sitten kuitenkin eletään, eikä pääse pois. Kyllä siinä oli huumorintaju joskus koetuksella. Ja sitten tapaat vielä jonkun, joka vetää puoleensa muttei ole hyväksi ollenkaan. Kyllä siinä oli naurussa pitelemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja elämässä voi olla joskus sellaisia aikoja, ettei paljon naurata. Mennyt niin huonosti, ettei ole ollut enää lainkaan elämänhalua. Joutunut pakottamaan itseään liikkeelle, kun täällä sitä sitten kuitenkin eletään, eikä pääse pois. Kyllä siinä oli huumorintaju joskus koetuksella. Ja sitten tapaat vielä jonkun, joka vetää puoleensa muttei ole hyväksi ollenkaan. Kyllä siinä oli naurussa pitelemistä.

        Tiedän tunteen. Samassa kuopassa ollut jo kuukausia. En tiedä miten täältä pääsee pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tunteen. Samassa kuopassa ollut jo kuukausia. En tiedä miten täältä pääsee pois.

        Täysin sivusta kommentoin, että "olin kuopassa" ja tuntui siltä, että mitä enemmän kauhon itseäni ylöspäin, sitä alemmas vajoan. Kaikki, mitä yritin, epäonnistui. Ajattelin, että ehkä on parempi vain hengitellä ja miettiä, miten pääsee ylös kuopasta. Jäin odottamaan sadetta ja että kuoppaani tulee mutaa. Odotin aurinkoa, jotta mutakökkäreet kuivuisivat ja pystyisin tarttumaan niihin. Löysinkin puiden juuria, jotka työntyivät kuopan reunoja kohden. Otin niistä kiinni ja vaivalloisesti kipusin kuopastani ylöspäin. Näen jo hetkittäin auringonvaloa.


    • Anonyymi

      Sydämellinen nainen. Ihan varmasti temperamenttinen. Rakastan.

    • Anonyymi

      Erittäin ujo ja onkohan tullut "oikeaan paikkaan". Vähän kuin itse olin joskus samassa tilanteessa.
      Että onko muuttunut? Voi kuule....

      • Anonyymi

        Itse saatoin vaikuttaa tuolta omaa kaivattuani kohtaa. Joki hänessä alkuun jännitti, lähes pelotti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse saatoin vaikuttaa tuolta omaa kaivattuani kohtaa. Joki hänessä alkuun jännitti, lähes pelotti.

        Okei. Toivottavasti olet päässyt pelostasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Toivottavasti olet päässyt pelostasi.

        Olen hän osoittautui mukavaksi


      • Anonyymi

        Voisi sopia minuun tämä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi sopia minuun tämä ;)

        Okei. Ehkä olet juuri hän 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse saatoin vaikuttaa tuolta omaa kaivattuani kohtaa. Joki hänessä alkuun jännitti, lähes pelotti.

        Tämä voisi osua omaan tilanteeseeni. Ehkä hän, kaivattusi, oli vain kovin väsynyt ja stressaantunut silloin. Ja siksi hieman kiukkuinen (sisältään jopa vihainen).

        Olet tainnut onnistua rauhoittamaan häntä. Hellyys ja huolenpito 🥰.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä voisi osua omaan tilanteeseeni. Ehkä hän, kaivattusi, oli vain kovin väsynyt ja stressaantunut silloin. Ja siksi hieman kiukkuinen (sisältään jopa vihainen).

        Olet tainnut onnistua rauhoittamaan häntä. Hellyys ja huolenpito 🥰.

        Itsellä ei ollut niihin aikoihin mitenkään hehkeä olo, vaan aika kurja. En olisi ikinä osannut arvata, että kukaan olisi silloin voinut huomata minua sillä tavoin tai nähdä kauniina.


    • Anonyymi

      Onpa kaunis. En tee päätelmiä heti ulkonäön perusteella. Kuitenkin vaikuttaa aina vaan viehättävämmältä, mitä enemmän näkee.

    • Anonyymi

      Tavattiin. Muistan elävästi. Iloinen, lämmin tervehtiminen. Mietin, että onpa mukava kaveri siinä.
      Siitä lähtien on tunnelma vaan parantunut ja lähentynyt.
      Luotan häneen, meillä on omat jutut. Hän on uinut pääni sisään. Kesä on ollut varsin tuskaista tähän saakka ja tulee vielä jonkin aikaa ainakin olemaan.
      Ei ole muuttunut, eikä muutu käsitys. Se, että on oppinut tuntemaan paremmin on vaan syventänyt meitä. Näin uskoisin, itse ainakin ajattelen.

      • Anonyymi

        Valetta


      • Anonyymi

        Miehelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetta

        Hali iltaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle?

        Kyllä meni miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hali iltaasi.

        Ei ole tarvetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hali iltaasi.

        Miksi olet näin kausaalisuhdetta?


    • Anonyymi

      Kohtelias ja huomaavainen mies jotenkin herttainen.

    • Anonyymi

      Mitä väliä enää.

      • Anonyymi

        No jos nyt edes varvit vedettäisiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos nyt edes varvit vedettäisiin...

        Ei käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos nyt edes varvit vedettäisiin...

        Ei. Vedän lärvit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos nyt edes varvit vedettäisiin...

        Vedä varvit ex kanssa se odottaa suo kotiin,
        vaikka en ymmärrä kuka voi odottaa mt harhoissa olevaa.


    • Anonyymi

      Mies:
      Helposti lähestyttävä, kuunteleva, hellä, ujo, ajatteleva. Ulkoisesti, no komea, ”hyvin säilynyt” ikäisekseen, vanhempi minua siis 😚

      • Anonyymi

        Paljonko on vanhempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko on vanhempi?

        n. 12v


      • Anonyymi

        Muuten sopisi, paitsi toi komea. 😐 Vai onkoan se enklantia, sitten sopisi täysin. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten sopisi, paitsi toi komea. 😐 Vai onkoan se enklantia, sitten sopisi täysin. 🤔

        Ei oo enklantia ja eiköhän se miehen komeus ole katsojan silmässä 😉 joten älä turhaan vähättele itseäsi, makuja on monia 😊
        -kommentin ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten sopisi, paitsi toi komea. 😐 Vai onkoan se enklantia, sitten sopisi täysin. 🤔

        Ja minun silmään tämä kuvailtu henkilö on komea 🤭❤️
        -kommentin ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo enklantia ja eiköhän se miehen komeus ole katsojan silmässä 😉 joten älä turhaan vähättele itseäsi, makuja on monia 😊
        -kommentin ap

        Olin baarissa, pyysin kolaa tai jaffaa. Sanoivat, eioota, nyt on tuoreita marjoja ja SEKAMehukausi. Hiukan koitin estellä kun tyrkytti pakolla juomaa, mutta niinhän siinä lopulta kävi, että mopo lähti käsistä, kun sorruin maistamaan ja sitten tulikin reissu sairaalaan. Joku filmasi kaiken ja kaikki meni eetteriin. Se jakso oli rakkauden muotoinen, uusintaa odotellessa. :)


      • Anonyymi

        Nähdäänkö ensi viikolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdäänkö ensi viikolla?

        11.7: ei nähdä ensiviikolla. Näemme vasta viikolla 30 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        11.7: ei nähdä ensiviikolla. Näemme vasta viikolla 30 😊

        Harmi. Mutta hyvä huomata taas, että eipä täällä mikään osu kohdille, parempi mahdollisuus voittaa lotossa. On se vihdoin nostettava kytkytin ja lopetettava täällä toiveiden elättely.


    • Anonyymi

      Ujo mutta sosiaalinen nuorempi tyyppi. Ei tyhmä.

    • Anonyymi

      Ensivaikutelma; ulkoisesti todella hyvännäköinen, mutta ehkä hippasen pinnallinen ja ylimielinen kuitenkin.. Mutta kun aloin tutustumaan tarkemmin häneen ihmiseen… Syvälle mieleen... Ymmärsin miten -ainutlaatuinen yksilö tuleekaan kyseeseen. Välittömästi ihastuin, kun tunsin hänen suunnalta jonkinlaista lähestymisen häivähdystä (kun puhuisi minulle), mystistä yhteyttä välillämme, sekä huomasin samankaltaisuutta ..

      • Anonyymi

        Naiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle?

        No eipä kuule ollut.


      • Anonyymi

        Hyvännäköisenä miehenä valitettavasti pitää antaa joskus tollainen vaikutelma naisille. Muuten useat naiset ovat yrittämässä kaikenlaista ja sitten jos itseäsi ei kiinnosta ollenkaan, niin tulee kaikenlaista katkeraa settiä naisilta jotka joutuivat torjutuksi.

        Nimimerkillä kokemusta on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvännäköisenä miehenä valitettavasti pitää antaa joskus tollainen vaikutelma naisille. Muuten useat naiset ovat yrittämässä kaikenlaista ja sitten jos itseäsi ei kiinnosta ollenkaan, niin tulee kaikenlaista katkeraa settiä naisilta jotka joutuivat torjutuksi.

        Nimimerkillä kokemusta on

        Sinä olet pelkkä typerys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvännäköisenä miehenä valitettavasti pitää antaa joskus tollainen vaikutelma naisille. Muuten useat naiset ovat yrittämässä kaikenlaista ja sitten jos itseäsi ei kiinnosta ollenkaan, niin tulee kaikenlaista katkeraa settiä naisilta jotka joutuivat torjutuksi.

        Nimimerkillä kokemusta on

        Ihminen joka itse pitää itseään hyvännäköisenä on sitä aika harvoin.
        Yleensä ne on loppuun asti sliipattuja neitimiehiä. Ei naiset sellaisia halua. Tai joku kana varmaan joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvännäköisenä miehenä valitettavasti pitää antaa joskus tollainen vaikutelma naisille. Muuten useat naiset ovat yrittämässä kaikenlaista ja sitten jos itseäsi ei kiinnosta ollenkaan, niin tulee kaikenlaista katkeraa settiä naisilta jotka joutuivat torjutuksi.

        Nimimerkillä kokemusta on

        No sinä mikään hyvännäköinen ole, pikemminkin helkatin ruma läskipää. Olet tullut torjutuksi jo useamman kerran ja siitä katkeroitunut.
        T. Eräs joka sinut torjui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen joka itse pitää itseään hyvännäköisenä on sitä aika harvoin.
        Yleensä ne on loppuun asti sliipattuja neitimiehiä. Ei naiset sellaisia halua. Tai joku kana varmaan joo.

        Voi kuule, ihan ihmisten kokemuksista oon oppinut että oon hyvännäköinen. Saan paljon huomiota mihin tahansa menen, jotkut naimisissa olevat naisetkin ehdotelleet kaikenlaista ja parisuhteissa olevia naisia ihastunut minuun useamman kerran.

        Kyllä sitä jossain kohtaa hyvännäköinen ihminen tajuaa että on toisista mukavan näköinen. Monet naiset ovat alkaneet leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa ja sitten kun olen todennut etten jaksa leikkejä ja jätän heidät rauhaan, niin nämä ovat suuttuneet ja alkaneet levittään juttuja.

        Joskus kokemuksia kirjotellutkin nettiin pariin paikkaan ja vastauksissa on ollut "en oo ikinä saanut tuollaista huomiota" jne.


    • Anonyymi

      Parempi olisi kun en puhu hänestä, kun en minä nyt osaa olla sellainen mies joka pystyisi rakastamaan. Olen liian hukassa omassa elämässä. Mun pitäisi pystyä hänelle sanomaan tunteet ja ajatukset jos kerran häntä täällä kaipailen, enkä pysty siihen. Parempi kun en vihjaile, vaikkei hän täällä varmsti olekaan. Ei minua kannata odottaa kun ei ole mitään takeita että joskus pystyisin olemaan enemmän. Jos tilaisuus tulee joskus niin ehkä sitten.

      • Anonyymi

        I mieheltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I mieheltä?

        Ei ole I eikä l mieheltä.


      • Anonyymi

        Ihminen kehittyy kyllä koko elämän ajan. Älä luovuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen kehittyy kyllä koko elämän ajan. Älä luovuta.

        Pakko. Sori.


    • Anonyymi

      Ensivaikutelma, tykkäsin kun huomasi ihmisen sekä tavasta reagoida, myöhemmin tuli mukaan enemmän hymyä ja lämpöä. Lyhyesti.

    • Anonyymi

      Ensivaikutelma oli raikas ja jotenkin puhtoinen. Tämä erikoista huomaten myöhemmin asioita. Huomasin heti vaikutuksensa. Ajattelin tehdä avauksen, koska halusin viedä tilanteesta pois jännitteen. Kuitenkin epäonnistuin.
      Hänellä oli rakkaus naiseen. Noin yleisesti. Päätin, etten enää koskaan reaali elämässä tule hakeutumaan hänen lähelleen.
      Niin vaikutelma säilyi, ei muuttunut, vaikka käytöksensä minua kohtaan muuttui. Jostain syystä pidin ja pidän häntä rehellisenä, puhtoisena ja raikkaana ihmisenä.

    • Anonyymi

      Ensivaikutelma ystävällinen ja kiltti nainen, joka oli todellisuudessa aivan kauhea noita-akka. Että semmoista.

      • Anonyymi

        Paljastui ilkeeks käärmeex


      • Anonyymi

        Voi pupupettäjäpoikaa 🤭


      • Anonyymi

        Niin tai sitten annoit harhoilles vallan ja kuvittelit täällä noita-akat häneksi. Minusta kukaan täällä palstalla kirjoitteleva ei tiedä totuutta kaivatustaan. Kun se toinen on kuviteltu tänne niin on menty jo kilometri perä edellä puuhun.


      • Anonyymi

        Torjuttu lebso vastaa katkerana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pupupettäjäpoikaa 🤭

        Ai sekö tuon haukkumisen laitto.No,saan sitte olla noita akka ja käärmex hänelle.


    • Anonyymi

      Ensivaikutelma hänestä, miehestä. Sitä ei voi pukea sanoiksi, se tuntui joka solussa.
      Ei se ole muuttunut, tuntuu edelleen. Minä vaan en tunnu hänelle samalla tavalla.

    • Anonyymi

      Pelkkää priimaa saispa lipasta.

    • Anonyymi

      Hän on ihana mies ja olen hyvin onnekas. olen iloinen jos kaikkien juttujeni keskellä jotain hyvää tuon. Nämä rauhoittuu pois itseltä jää koko ajan vähemmälle, muuttuu yhteydenpito. Tuo hyvää itselle hän, ei ole muuttunut käsitys hänestä, hyvä on edelleen.

    • Anonyymi

      Olin että No moisauli;)

    • Anonyymi

      Se muuttui jo kuusi vuotta sitten ja paljon huonommaksi kuin mikä ensivaikutelma oli.

    • Anonyymi

      Varmaan että ohmetrinen p*nis ja oh tekipähän temput

      • Anonyymi

        Ei tehnyt temppuja! En harrasta sellaisia ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tehnyt temppuja! En harrasta sellaisia ollenkaan.

        Oh mutta se mies teki joten turpasi joskin kiinni laittaisit heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oh mutta se mies teki joten turpasi joskin kiinni laittaisit heh

        Voisin työntää jotain kovaa suuhusi,kävisikö semmonen jutska.Heh.


    • Anonyymi

      Hän oli helposti lähestyttävä ja rakastettava mies ja jutteli kaikkea. Oli hyvä olla hänen lähellään. Hänessä on paljon hyvää. Hän muuttui jossain vaiheessa kovaksi. 🤔 Elämä varmaan muutti hänet.

      • Anonyymi

        Muutun kovaksi vain sun seurassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutun kovaksi vain sun seurassa

        Miten se nyt silleen?


    • Anonyymi

      Ensivaikutelma oli rauhallinen, jotenkin hyvin avoin. Jännällä tavalla ristiriitainen, rohkeasti lähestyvä mutta myös etääntyvä.
      Hyvin pian huomasin hänessä poikkeuksellisen lämpimän huomaavaisuuden.

      • Anonyymi

        HRA tekee analyyseja,kun vain joku on kiinnostunut.


    • Anonyymi

      Hyvällä tavalla utelias ja kiinnostunut asenne. Mieleen on jäänyt ensivaikutelmasta rohkeus lähestyä ja kohdata.

    • Anonyymi

      Ensivaikutelma on muuttunut sen jälkeen, kun jäin kiinni hänen silmiinsä. Näin niiden takana jotakin syvää. Tavallaan vaikutelma muuttui hieman arempaan suuntaan sen jälkeen.

    • Anonyymi

      Alkuun varautunut, ujokin. Sitten hänestä alkoi paljastua leikkisiä piirteitä. Älykäs, verbaalisesti taitava. Melko pian kuitenkin lakkasin erittelemästä, sillä hän alkoi tuntua jonkinlaiselta täydentävältä vastakappaleelta minulle. On käsittämätöntä, että joku voi tuntua niin ikiaikaisen tutulta, samanlaiselta.

      • Anonyymi

        Tuosta välistä jostain syystä hävisi yksi kommentti pois. Tämä menee J:lle.


      • Anonyymi

        Ihana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta välistä jostain syystä hävisi yksi kommentti pois. Tämä menee J:lle.

        Oltiinko työkavereita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana

        Rakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oltiinko työkavereita?

        Ei, ei työkavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ei työkavereita.

        Opiskelukavereita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskelukavereita?

        Niin voi sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi sanoa.

        Professori-oppilas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Professori-oppilas

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta välistä jostain syystä hävisi yksi kommentti pois. Tämä menee J:lle.

        Mikä ihmeen J, Juha,Jalmari,Jesse,Jussi,Jari..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi sanoa.

        Ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen J, Juha,Jalmari,Jesse,Jussi,Jari..

        Kuusi kirjainta! 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuusi kirjainta! 😂

        Jarkko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarkko.

        Ei ole Jarkko hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Jarkko hän.

        Joonas on hän.


    • Anonyymi

      Ensivaikutelma: Ikäisekseen häiritsevän komea pitkä tummahiuksinen iloinen mies. Ihastuin heti ulkonäköön, kun ensikertaa hänet kohtasin. Noh, paremmaksi vain muuttunut, kun olen oppinut tuntemaan hänet. Ja täällä sitä nyt tällä palstalla tuskailen, kun on kaikkinensa niin upea tyyppi sisäisesti ja ulkoisesti.

      • Anonyymi

        Plus 50?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plus 50?

        Kyllä.


    • Anonyymi

      Uittuileva idiootti. Ensivaikutelma on sittemmin vain vahvistunut.

    • Anonyymi

      Siinä on jo liian kauan. Turha enää muistella. Nyt toivon unohtavani hänet kokonaan ja lopullisesti. En vaan jaksa enää tätä palstaa ja typeriä kuvitelmia enkä mitään muutakaan häneen liittyen. Halua unohtaa kaiken.

    • Anonyymi

      Puhui hyvin ystävällisesti. Myöhemmin keskusteluissa olen huomannut, että hänellä on hyvin nopea ja nokkela reagointikyky asioihin.

    • Anonyymi

      Ujo ja hiljainen, jotenkin surullisen oloinen, nyt tosin hieman muuttunut rohkeampaan suuntaan ja iloisempi ilme hänellä. Näyttää nykyään hyvältä ja suloiselta.

      • Anonyymi

        Sairasta puhetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta puhetta

        Mitä sairasta 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sairasta 🤣

        Onhan toi ny


      • Anonyymi

        Ihastunut sinuun, siksi iloisempi. Toivottavasti vastaat tunteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan toi ny

        Mitä sairasta tuossa nyt muka oli?


      • Anonyymi

        "Ujo ja hiljainen, jotenkin surullisen oloinen"

        Usein tyypit on masentuneita / vtuuntuneita, että ei edes kiinnosta puhua, ja se sekoitetaan ujouteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta puhetta

        Taidat olla itse sairas,epäilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ujo ja hiljainen, jotenkin surullisen oloinen"

        Usein tyypit on masentuneita / vtuuntuneita, että ei edes kiinnosta puhua, ja se sekoitetaan ujouteen.

        Mitä ihmeellistä tuossa oli,näytti osuvan oikeaan,masentunut mahdollisesti,eihän sitä voi sanoa että "oli niin masentuneen näköinen". Kohteliaampaa sanoa ujo,kun ei ole varma mistä kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ujo ja hiljainen, jotenkin surullisen oloinen"

        Usein tyypit on masentuneita / vtuuntuneita, että ei edes kiinnosta puhua, ja se sekoitetaan ujouteen.

        Outoa että käännät positiiviset asiat negatiivisiksi. Kuuluuko negatiivisuus ja vttuuntuneisuus sinun persoonallisuuden piirteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta puhetta

        Mutta se on hänen mielipide. Meinasin vahingossa kirjoittaa että "mielipilde"😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ujo ja hiljainen, jotenkin surullisen oloinen"

        Usein tyypit on masentuneita / vtuuntuneita, että ei edes kiinnosta puhua, ja se sekoitetaan ujouteen.

        Ei masentuneisuus,puhumattomuus ym. vattuuntuneisuus poissulje ujoutta.
        Usein juuri ujot masentuu herkemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta puhetta

        Älä nyt vaan sano että osui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastunut sinuun, siksi iloisempi. Toivottavasti vastaat tunteisiin.

        EN VOI KEHUA!


    • Anonyymi

      Komea, positiivinen, ihana. Just sellainen oikeanlainen.

      • Anonyymi

        Onko j miehelle


      • Anonyymi

        Mille kirjaimelle?


    • Anonyymi

      Kuin Morena Baccarin mutta puhui suomea ja meni nauramaan minun vitsille. 😏
      Siinä oli yhtäläinen huumorintaju, toistaiseksi ei ole vielä muuttunut.

    • Anonyymi

      Erikoinen, kaunis ja huumorintajuinen nainen, lostava helposti lähestyyttävä luonne. Ei muuttunut missään vaiheessa, tai kiinnostavalla tavalla osoitti olevansa täydellisen upea luonne ja vielä hieman kauniinpi, on ilo saada hänet jollain tapaa omaan elämäänsä, hänenlaisensa ihmiset tuovat huumorin ja ilon elämään.
      https://youtu.be/oZwPlDmvhlw

      • Anonyymi

        Maailmassa vaan minä ja hän 😍😍😍😍


      • Anonyymi

        Mitä mahdat yrittää tuolla youtube-videollasi sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mahdat yrittää tuolla youtube-videollasi sanoa?

        Niin, kerro?


      • Anonyymi

        Typerä video🤢


    • Anonyymi

      Välitön.

    • Anonyymi

      Ehkä hiukan, mutta ymmärrän tarkoituksen miksi teki niin.

    • Anonyymi

      En ihastunut heti, joten en jäänyt sitä silloin miettimään.
      Vaikutti ihan tavalliselta varmaan.

    • Anonyymi

      Kaunis, fiksu.

      Edelleen pidän kauniina ja fiksuna, mutta nykyään ymmärrän häntä paremmin.

    • Anonyymi

      Kaunis ja pelottava 😜🤭 mutta aika äkkiä huomasin ettei ehkä kumminkaan sitten niin pelottava 😂😍 Lempeäksi, mukavaksi ja höpsöksi osoittautui vaikka fiksu tietysti myös ❤️🤩🫠

      • Anonyymi

        Tää vois olla kuvaus minusta 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää vois olla kuvaus minusta 🤭

        Oikeasti ihastuin kyllä melkolailla heti 🤩😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti ihastuin kyllä melkolailla heti 🤩😘

        Nainen naiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen naiselle?

        Juuu näin on


    • Anonyymi

      Tykkään aina välillä muistella alkuaikoja, kun täällä näitä kysellään, aika mielenkiintoista, haluaisi muistaa tarkemmin ja enemmänkin❤

    • Anonyymi

      Hänen tavaramerkki on hymy ja se ei ole mihinkään muuttunut. Aseistariisuva hymy .

    • Anonyymi

      Pidin häntä eräänlaisena hölmönä, nyt näen että hän on paholainen.

      • Anonyymi

        Naurattaa tämä kirjoittajien äärimmäisyyksissä liikkuminen. 😂 Rakastetaan ja vihataan, ollaan tyhmiä ja paholaisia. Eikö sitä voisi vain olla ihminen eikä heilua ääripäästä toiseen?


    • Anonyymi

      En halua muistella, haluan unohtaa.

    • Anonyymi

      Kertakaikkiaan mieleenpainuva kokemis.

    • Anonyymi

      Olisihan se vielä kiva kuusikymppisenä helliä nuorta naista😊

      • Anonyymi

        Kuinka nuorta? Kolmekymppistä?


    • Anonyymi

      Osoittautui tylyksi mieheksi.

      • Anonyymi

        🤣🤣jäitkö ilman munaa


    • Anonyymi

      Hyvä kysymys. Monestihan ensivaikutelma osuu tai sitten pettää pahasti. Molemmat käyneet. Ehkä ainakin se tullut toteen että jos edes tulee vahva ensivaikutelma suuntaan tai toiseen sitä kontaktia on syytä tutkailla tarkemmin. Se on vain vinkki että teillä voi olla jokin juttu siinä

    • Anonyymi

      Ensivaikutelma miehestä oli: aika lapsellinen, naisten suhteen ujo ja kokematon, kömpelö ja tuskastuttavan komea. Ei ollut ihastumista ensisilmäyksellä. Sittemmin ihastuin syvemmin kun hän lähestyi yllättäen eräässä tilanteessa. Siitä asti sitten ollut yksipuolista kamppailua omien ihastumisen ja rakastumisentunteiden kanssa. Välillä aivan helvetillistä pakkomiellettä. Vähän alkanut jo hellittää.

    • Anonyymi

      Oksennus mainas tulla

      • Anonyymi

        Psykoosilääkkeet ja viina, älä käytä samaan aikaan!


    • Anonyymi

      ei minkäänlaista muistikuvaa, en muista että olisin edes ihastunut tai mitään. Se oli tosi kuormittavaa aikaa, käyttivät sitä hyväkseen ja hakkasivat kunnolla alas ja pääsivät hyötymään. noustu on ja aina uudestaan hakkaavat jotta saavat sitä hyötyä muille, luulevat ettei tiedetä mitä ne tekee. sitten kun niihin hermostutaan niin kostavat. pelottavaa porukkaa

    • Anonyymi

      myöhemmin kyllä, ja joskus meni hyvin, mutta kaiken keskellä oli se ryhmän hyöty, ja muutamaa naista olisi pitänyt kohdella kuin kuningatarta, ymmärtää niiden elämää. Aina kun tein mitä vaan, alkoi se kiusa. Ero oli niille hirveää, ja 2 vuotta hakkasivat ja yrittävät että palataan yhteen, ja olisivat taas saaneet hallita elämää ja saada yhteistyötä ja hyötyä. aivan järkyttävän kamalaa aikaa.

    • Anonyymi

      olen helpottunut että se on ohi, ryhmän hyöty, auttaminen, Susanna ja seksiänse halusi ja olisi halunnut lääkettä, sitä se minun exäkin hoki, tarvitaan se lääke. nyt sekin on jo parempi, ja meidän välit kai ihan hyvät.

    • Anonyymi

      Ihan ensimmäinen vaikutelmani oli, että hän on mukava ja asiallinen. Sitten, kun yritin jutella, sain vaikutelman, että hän on varovainen tai ujo, ei halua kertoa itsestään (ainakaan minulle) ja että hän ei pidä minusta jostain syystä. Sitten aikaa vierähti ja meidän välit lämpeni pikkuhiljaa. Nyt näen hänessä huumorintajun, älyn, rauhallisuuden ja tasapainoisuuden.

    • Anonyymi

      Ensivaikutelma oli monella tavalla vau, muistan ajatelleeni. Toivottavasti en pysähtynyt ja tuijottanut. Myös vaikutti rauhalliselta ja sellaiselta, jolla on yritteliäs asenne ja häntä kiinnostavat asiat. Hän voisi puhua vaikka ladonseinälle ja seinä innistuisi. Monipuolinen. Joskus voi käydä sitten niin, että huomaa jotakin muuttuneen. Olin kuvitellut, että asiat oli ok, enkä ollut edes miettinyt, että jotain olisi pielessä. Minusta vaikutti siltä, että hän oli totisempi minun seurassani kuin muiden, ja mietin, että olin ehkä tylsä tai outo hänen mielestään. Uskon, että kumpikin on yrittänyt tulla toimeen ja olla asiallinen.

    • Anonyymi

      Ihana hämäläinen❤️. Hyvä huumorintaju.
      Ei voi kuvailla miten sen vaan tietää kun hän on se joku.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe