Jos toivo on jo kohdallasi mennyttä

Anonyymi-ap

mihin kaikki kaatui?

124

3807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole. Mikään ei ole vielä edes alkanut.

      • Anonyymi

        !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        !!!!

        Niin, vastahan me ollaan hänen kans pälyilyvaiheessa 🙃


    • Se realismi että sitä on jo vanha ukko.

      • Anonyymi

        Nii realismia, viettäää suomi24 liikaa aikaa,niikuin mustasusi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii realismia, viettäää suomi24 liikaa aikaa,niikuin mustasusi.

        Sillä ei taida mulla olla väliä. Vanhalle ukolle. Missä sitä sitten pitäisi olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii realismia, viettäää suomi24 liikaa aikaa,niikuin mustasusi.

        Niinpä se sinäki tunnut olevan aina susimiehen juttuja kommentoimassa, että komsii komsaa


    • Anonyymi

      Toivoa ei ole koskaan menetetty. Niin kauan kuin on elämää, on vielä toivoakin. Jos tavoitteet ovat epärealistisia, sille ei voi taas mitään muuta kuin muuttaa niitä realistisempaan suuntaan.

      • Anonyymi

        Sun suhteen toivo on menetetty, hulujenhuone kutsuu? :0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun suhteen toivo on menetetty, hulujenhuone kutsuu? :0

        Sä taidat jo olla siellä ;)


      • Anonyymi

        Hieno ajatus. Jos on hyvä itseään ja muita kohtaan, ei oikein voi muuta tehdä. Kukaan ei ole täydellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno ajatus. Jos on hyvä itseään ja muita kohtaan, ei oikein voi muuta tehdä. Kukaan ei ole täydellinen.

        Kiitos samoin!
        Ei voi olla täydellinen. Ja kun yrittää tehdä parhaansa niillä eväillä ja voimavaroilla, mitä on annettu, se pitäisi riittää.


    • Anonyymi

      En vain ollut tarpeeksi kiinnostava.

    • Anonyymi

      Kaatui jo siinä vaiheessa kun synnyin

    • Anonyymi

      Minulla on vaihtelevasti masennusjaksoja. Olen niiden vuoksi todella passiivinen välillä ja omanarvontunto on olematon. En voisi edes lähestyä naista, koska näen itseni niin olemattomana. En osaa ajatella että minä voisin olla jotain hänelle. Vähän sama ystävienkin kanssa. En pidä itseäni ystävyyden arvoisena.

      • Anonyymi

        Ei ole miehet koskaan kiinnostaneet. En myöskään ole varatuista kiinnostunut. Oletko aineissa?


      • Anonyymi

        Jos oot mun kaivattu ni tän asian kertominen ois ihan äärimmäisen tärkeää. Huomioisin ja vaik odottaisin. Nyt en tiedä onko kiinnostuksen puutetta vai mistä kyse.


      • Anonyymi

        Tää on kyl pskaa. Mulla sama ystävien kanssa. Ajattelen heti, ettei kukaan oikeesti halua jutella, enkä keksi ees mitään puhuttavaakaan.


      • Anonyymi

        Ei muuta kun terapiaan ja äkkiä.


      • Anonyymi

        Mistä johtuu? Tiedätkö itse? Lapsuudesta tai nuorena koetusta ? Varmaan itse tiedostat. Jokaisella on jotain mulla oma inho omaan ulkonäköön vihaan mun omia kuvia repinytkin niitä. Ei ihan tervettä en vaan tiedä mistä se johtuu. Ollut ihan aina. Joskus kehuttu kauniiksi joskus vieläkin joka kerta voisin oksentaa.


      • Anonyymi

        Täällä nainen jolla ihan sama ongelma. Jokainen vika minussa on uusi este miksi kukaan ei voisi minusta pitää. Vaikeaa on, kai meidät jotkut on tuomittu yksin jäämään


    • Anonyymi

      Mihin ne Toivot nyt aikojen saatossa on kaatuneet.

    • Anonyymi

      Viinamieheen kaatuivat että jysähti

    • Anonyymi

      Ikään.

      • Anonyymi

        Loppujen lopuksi, taidan kompata tätä. Siltä minusta ainakin tuntuu kun olen allapäin.


      • Anonyymi

        Jonkin verran ikään täälläkin.


    • Anonyymi

      On toivoa jos se musta on kiinni.

    • Anonyymi

      Siihen että hänen tunteensa minua kohtaan katosivat.

    • Anonyymi

      Peruskouluun heti alkuun.

      • Anonyymi

        Olet wannabe-elitisti höntti kun yrität morkata peruskoulujärjestelmän kautta johonkin sohien ja samalla esität että kaikki on kuin ennenkin ja standardit samat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet wannabe-elitisti höntti kun yrität morkata peruskoulujärjestelmän kautta johonkin sohien ja samalla esität että kaikki on kuin ennenkin ja standardit samat

        Kirjoituksessasi ei ollut mitään tolkkua.


    • Anonyymi

      Luotin ja uskoin sokeasti kaikkiin.

    • Anonyymi

      Sukari? 🤔🤔

      • Anonyymi

        … liian vanha joten kyl …


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        … liian vanha joten kyl …

        Joo, en tajuu mutta se on makuasia kai ym


    • Anonyymi

      Ei ole mikään ohi rakastan ja kaikki vasta alkaa kulta...

      • Anonyymi

        Niin kunhan saadaan se yks "noita"hullujenhuoneelle ensi.Me muutetaan sit sun lähelle ihan viereen.Ihanaaaaa,Aivan sairaan kivaa tulee meille.


      • Anonyymi

        Niimpä, kaikki vasta alkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä, kaikki vasta alkaa

        minua ei oikein ainakaan saa hullujen huoneelle, omat jutut jo käyty läpi, voitte toki lähelle muuttaa, mutta odottakaa ensin se vakiasuntio. Tämä on oikein kiva ja hetken viihdytään loistavasti, jossain kohtaa kuitenkin muutetaan vielä, ainakin kerran. Jospa olisi sitten se lopullinen pysyvä koti. Minä en tue nyt siitä ostajasta, välittäjä hoiti asian, en myös ole sinulta mitään vienyt. Sinun elämä oli niin sanotusti ylipursuavaa, ja leikit miehillä etkä selvittänyt asioita. ne ei ole minun syytä. Ei mitkä teidän jutut. Näin yksi päivä sisiliskon, katsoin merkitystä ja kertovat että luovu menneestä, ja mene eteen päin. Näin teen, ja järjestelen omaa elämää, jotain uutta ja jotain pysyvää, elämää
        tasoittavaa ja laajentavaa. päästä sinäkin irti minusta ja ajatuksesta että ongelmasi johtuisivat minusta. Minä en suunnittele elämääni sinun rakkautesi kanssa. Ei muuteta kovin kauaksi, pitkäaikaisesti, eli toki voit lähelle muuttaa. Muutta teetkö sen mistä syistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minua ei oikein ainakaan saa hullujen huoneelle, omat jutut jo käyty läpi, voitte toki lähelle muuttaa, mutta odottakaa ensin se vakiasuntio. Tämä on oikein kiva ja hetken viihdytään loistavasti, jossain kohtaa kuitenkin muutetaan vielä, ainakin kerran. Jospa olisi sitten se lopullinen pysyvä koti. Minä en tue nyt siitä ostajasta, välittäjä hoiti asian, en myös ole sinulta mitään vienyt. Sinun elämä oli niin sanotusti ylipursuavaa, ja leikit miehillä etkä selvittänyt asioita. ne ei ole minun syytä. Ei mitkä teidän jutut. Näin yksi päivä sisiliskon, katsoin merkitystä ja kertovat että luovu menneestä, ja mene eteen päin. Näin teen, ja järjestelen omaa elämää, jotain uutta ja jotain pysyvää, elämää
        tasoittavaa ja laajentavaa. päästä sinäkin irti minusta ja ajatuksesta että ongelmasi johtuisivat minusta. Minä en suunnittele elämääni sinun rakkautesi kanssa. Ei muuteta kovin kauaksi, pitkäaikaisesti, eli toki voit lähelle muuttaa. Muutta teetkö sen mistä syistä?

        jos joku asia ei toimi, on tehtävä asioita muuten. Jos teette asioita niin että aina tulee pahaa takaisin, niin voisitteko muuttaa toimintatapoja ja etsiä uusia juttuja. Ei kai minua tarvita aina kaikkeen? ja jos antaisit aikaa elämällesi sen sijaan että vainoat minua, yrität pilata elämääni jatkuvasti ja hakea täältä hyötyä, saisitko kestävästi hyvää itsellesi? minun elämässä on henkilöitä joita auta ja joilta välillä saan apua. hirmuisesti on tänne tullut huonoa ja pahaa, rehellisesti kuollut muutaman kerran. Jotkut yhteydet ovat semmoisia että ne aiheuttaa pahaa, joskus tarkoituksella ja joskus vahingossa. siksi niitä muutoksia tehdään. olisi kiva jos saatte kerta pitää elämänne jotka rakastatte, minä jouduin siinä luopumaan, ja monista jutuista, mihin me i paljon aikaa ja rahaa, mikä aiheuttaa pahaa mieltä, antaisitteko minun olla jo rauhassa ja rauhan luoda uutta elämää ja elää siinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos joku asia ei toimi, on tehtävä asioita muuten. Jos teette asioita niin että aina tulee pahaa takaisin, niin voisitteko muuttaa toimintatapoja ja etsiä uusia juttuja. Ei kai minua tarvita aina kaikkeen? ja jos antaisit aikaa elämällesi sen sijaan että vainoat minua, yrität pilata elämääni jatkuvasti ja hakea täältä hyötyä, saisitko kestävästi hyvää itsellesi? minun elämässä on henkilöitä joita auta ja joilta välillä saan apua. hirmuisesti on tänne tullut huonoa ja pahaa, rehellisesti kuollut muutaman kerran. Jotkut yhteydet ovat semmoisia että ne aiheuttaa pahaa, joskus tarkoituksella ja joskus vahingossa. siksi niitä muutoksia tehdään. olisi kiva jos saatte kerta pitää elämänne jotka rakastatte, minä jouduin siinä luopumaan, ja monista jutuista, mihin me i paljon aikaa ja rahaa, mikä aiheuttaa pahaa mieltä, antaisitteko minun olla jo rauhassa ja rauhan luoda uutta elämää ja elää siinä?

        varmaan sanomattakin selvää että viime vuosien jälkeen ei ole mahdollisuutta ystävyyteen tai yhteistyöhön, on kuitenkin paljon ihmisiä joiden kanssa se on mahdollista. Jos elämäsi on ylipursuavaa, paljon vievää, se vaatii sinulta paljon, ei se ole minun syytä, eikä aina voi valita muuta kärsimään siitä. minä kävin ne vaikeat jutut jo läpi, mennään kohti muutoksia jotka jo aloitettu, tuovat hyvää varmasti, Vaikeaa on että koko ajan on haikea olo, kun sitten uskaltaa vähän katsoa tulevaan ja pitää siitä, te hakkaatte kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varmaan sanomattakin selvää että viime vuosien jälkeen ei ole mahdollisuutta ystävyyteen tai yhteistyöhön, on kuitenkin paljon ihmisiä joiden kanssa se on mahdollista. Jos elämäsi on ylipursuavaa, paljon vievää, se vaatii sinulta paljon, ei se ole minun syytä, eikä aina voi valita muuta kärsimään siitä. minä kävin ne vaikeat jutut jo läpi, mennään kohti muutoksia jotka jo aloitettu, tuovat hyvää varmasti, Vaikeaa on että koko ajan on haikea olo, kun sitten uskaltaa vähän katsoa tulevaan ja pitää siitä, te hakkaatte kunnolla.

        ei minun elämä tai Leenan ole ylipursuavaa, ja tehdään töitä sen eteen, ja on kärsitty ja autettu. Kyllä ne haasteet on teillä, samoin se ritari on maksanut itse elämäänsä, myös sen tytön olisi hyvä tiedostaa että pitää tehdä myös työtä oman elämää, ei riitä enää hyvin harvoin se hehkujuttu tai kostaa koko ajan. Itsellä helpottaa kohta yksi iso juttu, liittyy rahaan, tehty töitä sen eteen vuosia, kiva juttu, ei tuo rikkauksia mutta, tasapainoa ja helpottaa tulevaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei minun elämä tai Leenan ole ylipursuavaa, ja tehdään töitä sen eteen, ja on kärsitty ja autettu. Kyllä ne haasteet on teillä, samoin se ritari on maksanut itse elämäänsä, myös sen tytön olisi hyvä tiedostaa että pitää tehdä myös työtä oman elämää, ei riitä enää hyvin harvoin se hehkujuttu tai kostaa koko ajan. Itsellä helpottaa kohta yksi iso juttu, liittyy rahaan, tehty töitä sen eteen vuosia, kiva juttu, ei tuo rikkauksia mutta, tasapainoa ja helpottaa tulevaa.

        Jo sulla on mies vuosikymmenten jäljiltä pitkä muisti ja mieli paha


    • Anonyymi

      Se kaatui jo vuosia sitten!

    • Anonyymi

      Aika teki tehtävänsä. Ei sen kummempaa. En tunne enää mitään.

    • Anonyymi

      Heräsin ja tajusin, että hän ei ole koskaan tuntenut mitään minua kohtaan.
      Kun on itse täysillä rakastunut niin sen tunteen kuvittelee molemminpuoliseksi. Sen tuntee niin vahvasti molemminpuoliseksi.. tuntuu kuin tuntisi toisen ajattelevan itseään.
      En ole hänelle oikeasti muuta kuin joku tuttu, joka teki tuttavuutta puoliväkisin.
      No, olenpa vapaa seuraavaan rakastumiseen tai ihan vaan itselleni. Ei tämä enää sureta. Ihminen sopeutuu ja lakkaa toivomasta.

    • Anonyymi

      Ainoa mitä olen toivonut on se, että saisin elää rauhassa ilman kautta rantain esitystä! Mitään niin ahdistavaa en ole koskaan elämässäni kokenut!

      • Anonyymi

        Etkö voisi palstagubbe ottaa sitä viihteen kannalta?


    • Anonyymi

      Selvisi että miestä ei virtaakaan kiinnosta.

      • Anonyymi

        Piripippeli ei tee vaikutusta kyllä, olet mies oikeassa


    • Anonyymi

      Mies oli ilkeä, piikittelevä, välinpitämätön. Tykkää kiusata.

      • Anonyymi

        Sama.


    • Anonyymi

      Elämä voi olla haudattujen toiveiden hautausmaa. Se ei ole mitään välitöntä kyvyttömyyttä nähdä, kuulla tai kävellä tai tehdä asioita, joita monet pitävät itsestäänselvyytenä. Jos ei voi tuntea. Tai puhua tunteistaan. Tai hallitse tunteitaan rakentavalla tavalla. Ei pysty muodostamaan läheisiä ja vahvoja suhteita. Ei löydä täyttymystä elämässään, tai lähes menettänyt kaiken toivon eläen pettymyksessä. Nämä ovat todellisimpia vammoista. Eikä herännyt toivon ripaus ole muuta kuin suolaa haavoihin.

    • Anonyymi

      Toivottomuuteen ja mahdollisuuksille sokeutumiseen, epätoivoinen en vielä ole, siten että näkisin lopun kristallin kirkkaana.

      • Anonyymi

        Tämä on valetta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on valetta!

        Onko sulla joku oma tota noi kokemus näistä palstan viesteistä, että tähän ja tähän on pakko kommentoida? Sivusta


    • Anonyymi

      Liian monta rankkaa vuotta, mikä aiheutti psyykkisen, fyysisen ja taloudellisen tilanteen huononemista! En halua enää koskaan nähdä ketään niistä jotka olivat mukana! Arvostus on tasan nolla heitä kohtaan!

      • Anonyymi

        Itkettääkö trollistalkkerimiestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itkettääkö trollistalkkerimiestä?

        No mietti nyt monta rankkaa vuotta sillä ja mittari raksuttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itkettääkö trollistalkkerimiestä?

        Kertoo käänteisenä omia tekemisiään, ei tervettä!


    • Anonyymi

      Kyllä kaikki kaatui vimpelin maisteriin Randomissa

    • Anonyymi

      Et suostunut olemaan yhteydessä. Et suostunut syömään. Kuulin toiselta henkilöltä ettet pidä minusta. Siihen se kaatui en näe syytä jatkaa saat olla omissa oloissasi en tee enää mitään.

      • Anonyymi

        Ei "suostunut" vaan "halunnut".


    • Anonyymi

      Ei ole se puu vieläkään kaatunut, se mikä häiritsee inspriraatiotani ja pilaa flowni, kuin kaupunki ei välittäisi

      • Anonyymi

        Mulle mikään ei ole totta. Ei mieleni takia, vaan faktuaalisesti. Olen silloin ÄÄRIMMÄISEN epätasa-arvoinen. Täysin työkaluton. TÄYSIN väärän näköinen. En usko että ihmiset ihan ymmärtää tätä monta vuotta kestänyttä tolannettq ja sitä miten väärän ”näköinen” IHMINEN on. Ja mitä mahdollisuuksia ihmisellä tällä hetkellä EI OLE


      • Anonyymi

        En todellakaan usko että ihmiset ymmärtää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan usko että ihmiset ymmärtää!

        Niinpä, erityisiä palveluita lupaavat ja sitten ku ois aika lunastaa lupaus hannaavat heti


    • Anonyymi

      Tahattomaan flirttiin💔

      • Anonyymi

        Jos flirttaamisella ei ole tarkoitusta saada toinen kiinnostumaan itsestään, niin silloin tosiaan on parempi olla flirttaamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos flirttaamisella ei ole tarkoitusta saada toinen kiinnostumaan itsestään, niin silloin tosiaan on parempi olla flirttaamatta.

        Niin, totuus satuttaa...


    • Anonyymi

      Liian vähäiseen kommunikaatioon,ristiriitaiseen ja epäselvään lähestymiseen.

      • Anonyymi

        Noin toimivan ihmisen voi kokea stalkkeriksi ja sellainen toiminta ei mahdollista tutustumista edes kaverina. Varsinkin jos sellainen toiminta on jatkunut kauan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin toimivan ihmisen voi kokea stalkkeriksi ja sellainen toiminta ei mahdollista tutustumista edes kaverina. Varsinkin jos sellainen toiminta on jatkunut kauan!

        Tuo kuulostaa kauhealta, toivottavasti ei stalkkeri kuitenkaan.


    • Anonyymi

      Kyllä sen syyn täytyi olla kokonaan siinä toisessa.

    • Anonyymi

      Mihinkään mikään kaatunut.

    • Anonyymi

      Kaikki muu on jo mennyt, toivo on vain jäljellä.

    • Anonyymi

      Ihan luonnollisiin syihin: homma ei edennyt. Toista ei kiinnostanut edistää asioita yhtään. Tuttava-ainesta ollaan. Odotin, että omat tunteet viileni ja olin valmis menemään eteenpäin. Siinä sitä nyt ollaan.

      • Anonyymi

        Vähän samoilla linjoilla ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän samoilla linjoilla ollaan.

        Lisään että moussaka meni pilalle. Siinä on kolme mahdollista syytä:
        - laitoin punaviinietikkaa, en punaviiniä jauhelihakastikkeeseen
        - perunat paistuivat liian tummiksi
        - tein béchamel- kastikkeen kauramaitoon, en kerman tai ruokakermaan

        Onko kokemusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään että moussaka meni pilalle. Siinä on kolme mahdollista syytä:
        - laitoin punaviinietikkaa, en punaviiniä jauhelihakastikkeeseen
        - perunat paistuivat liian tummiksi
        - tein béchamel- kastikkeen kauramaitoon, en kerman tai ruokakermaan

        Onko kokemusta?

        Lähtökohtaisesti pilalla jo siinä vaiheessa, kun valitsit ETIKAN ja kauraMAIDON. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtökohtaisesti pilalla jo siinä vaiheessa, kun valitsit ETIKAN ja kauraMAIDON. 😂

        Käytän etikkaa muutamiin ruokiin. Yleensä toimii ohjetta pienemmällä annostuksella.

        Jäin miettimään oliko se sittenkin oliiviöljy, joka paloi perunoihin, kun paahdoin ne uunissa.


    • Anonyymi

      Toivon rollaattori oli hieman ruosteessa, renkaat lukittuivat eikä jäistä tietä oltu hiekoitettu. Toivo kaatui, mutta sai vain mustelman ja on toipunut jo.

    • Anonyymi

      Pnhan se vähän epätoivoista haihattelua

    • Anonyymi

      Miehen mt-ongelmiin.

      • Anonyymi

        Joka johtui... susta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka johtui... susta.

        Mt häiriöinen syyllistää kaikki tuntemansa
        ihmiset,mutta täysin ulkopuoliset on kunnon
        ihmisiä.


    • Anonyymi

      Saa nähdä mikä on lopullinen tuomio sairaudesta.

      • Anonyymi

        Toinen juttu on sitten se, että miten yrittävät hoitaa, kun päättävät että mikä on vialla. Pois vaan kaikki..?


    • Anonyymi

      Unohdin jarruttaa siinä sohjoisessa kaarteessa

    • Anonyymi

      Ihastuminen varattuun naiseen. En saanut infoa että hän oli varattu.

      • Anonyymi

        Onnea valitsemallasi tiellä. Toivon että saatte toisenne


    • Anonyymi

      Liian hitaaseen etenemiseen.

      Ne harvat mahdollisuudet mitä oli, meni ohi. Vielä on jäljellä toivo siitä, että toinen laittaisi viestiä.

      • Anonyymi

        Tääl kirjoittelevat laita mitää viestejä muuta kuin tänne


      • Anonyymi

        Miksi sinä et laita viestiä hänelle?


      • Anonyymi

        Ei ole ollut mitään etenemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä et laita viestiä hänelle?

        En uskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla.

        Siinähän se syy sitten on. Ei menetetyissä mahdollisuuksissa vaan uskalluksen puutteessa.

        Älä anna pelon tehdä päätöksiä puolestasi.


    • Anonyymi

      Miehen päättämättömyyteen, mitä haluaa. Haluaa kaikkea, mutta ei kuitenkaan pysty muutokseen vaan junnaa paikoillaan.

    • Anonyymi

      Huoliin kaatui kaikki

    • Anonyymi

      Mies oli jo parisuhteessa. Esiintyi kuitenkin sinkkuna.

      • Anonyymi

        🤮 Olen kokenut tuon kerran. Kehtasi vielä myöhemmin kinuta "tuhmia kuvia". Teki mieli sanoa, että pyydäpä niitä vain lastesi äidiltä, liero. 🤢


    • Anonyymi

      Ei tässä vielä mitään hätää ole, vaikka toivo onkin jo mennyt, kun usko on kuitenkin soitellut ja yrjökin on kohta tulossa.

      • Anonyymi

        Jos toinen kuolee


    • Anonyymi

      Usko loppui suomalaiseen virkamiesmafiaan.

      Nuoremmille tiedoksi: tässä maassa ei kannata yrittää yhtään mitään. Koko maa on täynnä eri salaseuroja ja jengejä, jotka kusettaa kaikkia ja kaiken aikaa. Palamaan vaan koko paikka.

    • Anonyymi

      Minulla naisten mielenkiinto loppui siihen, kun erosin 10v sitten,sen jälkeen kukaan ei ole tullut ehdotteleen seurustelua. Nyt olen 52v ja ei naiset edes hymyile. En ole edes 100 kiloinen sika, vaan hoikka 185/80 , en käytä lääkkeitä,en huumeita, en alkoholia ja sanoipa joku tuttu, että miten noin hyvännäköisellä miehellä ei ole naisystävää tai vaimoa? Vastasin, että 50v naisilla on vaatimuksia: paksu lompakko, omakotitalo/rivitalo, kesämökkiä, hieno auto, titteli, etelän matkoja, tapahtumia,lapin matkoja, laskettelua, huvivenettä, ym. Sellainen 35-55v nätti ja haluttava nainen kyllä olisi tervetullut, joka viihtyisi myös kotona, osaisi ehkä laittaa ruokaa ja ei mikään kapakkaruusu,mutta haaveita vain minulle sellaiset, joista näkyy ilo, hymyilee ja silmät loistaa? Kaikki on varmaan niin monta kertaa pettynyt, että suupielet roikkuu alaspäin ja ilo ilman viinaa on teeskentelyä. Mitä naapuritkin , sukulaiset ja ystävät sanoisivat, kun kulissit ei ole komeat ja näytettävää kaikille ja ei ole grillijuhlia joka viikko. Vaikka mies olisi mukava, suhteellisen komea, niin mammonaa pitää olla. Sitten olisi jono oven takana

      • Anonyymi

        Ehkä tuo sinun luovuttanut asenteesi näkyy ulospäin eikä toimi kovin hyvänä houkuttimena.


      • Anonyymi

        Mitäs rupesit sukupuolta vaihtamaan,itke nyt.


      • Anonyymi

        En jaksanut lukea loppuun asti, mutta eikö nuo sinun väittämät 50v naisten vaatimukset ole 35-vuotiaitten toiveita. Viiskymppiset kun haluaa jo eroon sellaista. Olet ilmeisesti törmännyt jalkeenjääneisiin naisiin.


    • Anonyymi

      Minun pelkuruuteen, ei ollut ikinä rohkeutta kysyä yhteystietoja. Jospa hän näkyisi jossain kun tuolla kaupungilla kulkee. Edelleen toivon että tulisi hän vastaan jossain jossa pystyisin olemaan normaalisti. M>N. 😶

    • Anonyymi

      Mulla on itsetunto ja itsekunnioitusta.

    • Anonyymi

      Kiellettyjä tunteita molemmilla vaan katse paljastaa 🥺

    • Anonyymi

      Uskon että kyllä

    • Anonyymi

      siinä vaiheessa kun ei jaksanu enää nousta sängystä et vois pestä hampaat

    • Anonyymi

      Minkä sille voi että on täälä Ruotsin rajalla kasvanut

    • Anonyymi

      Sehän kaatui siihen sormukseen... Ja aiemmin hänellä oli tyttöystävä, joka myöhemmin paljastui erään toisen henkilön tyttöystäväksi. Siitä on jo vuosia.

    • Anonyymi

      Näin pääs käymään.

    • Anonyymi

      Suoraan sanottuna, en tiedä. En koskaan saanut mitään kunnon vastausta/selitystä mieheltä tuohon kysymykseen.

    • Anonyymi

      Alkoi tuntua, että hän on joku näistä palstalaisista. Ihminen, jolle seksi, kulissit ja raha on kaikki kaikessa eikä kykyä empatiaan tai tunteisiin. Siihen se kaatui.

    • Anonyymi

      Siihen kun menetin ainoan ystäväni.

    • Anonyymi

      Tunteet vaan loppuu jossain vaiheessa, kun on tarpeeksi toivonut ja kuvitellut eikä mitään tapahdu vaikka koittaa sitä kohtaloa vähän avittaakiin. Tajuaa että mitään ei olekaan hänen kanssaan. Se oli mielikuvitusta kaikki.

      • Anonyymi

        Onko kohde parisuhteessa?


    • Anonyymi

      Hän voi syyttää vain minua oikeesti. Olen vain yksinkertaisesti ymmärtämätön.

    • Anonyymi

      ei monellakaan toivo ole mennyt mutta muutiksis tullut, ja ei ole kaikille mieleen osalle on ja osa, pelkää että ne yhteyskuviot jatkuu. itse haluaisin vain pois täältä ja että kaikessa missä olen mukana minulla on tieto. pslatekseni noin joihinkin kirjoituksiin, joskus tein monta eri yrityslaskelmaa ja ideaa, ja tosi hyviä, jännästi kyllä eräät tit olivat samalla linjalla, mutta ehkä ne on jotenkin yhteisesti tehty, tai jotain on niistä tullut, nehän ei ole sopimus tai työtä, vaikka ymmärrän että. välillä itsekin tunnen ja koen vaikka mitä kun töitä tehnyt. eli jotain symbioosia oli, helpotti kun hetkeksi irtaantui niistä kokonaan, jotain joskus tulee. en pysty tekemään yhteistyötä omien juttujen rinnalla, myöhemmin voin rauhallisesti tehdä jotain pientä. minua ei haittaa jos joku menestyy paremmin, kunhan ei vaikeuta omia juttuja tai tule itselle mitään outoja juttuja. mt juttuihin en suostu. osa suostuu kun saa töitä niin, ja osa haluaa olla kokonaan sivussa silloin. kai ne jotenkin korvataan, sitä ei vaan ehkä huomaa.

    • Anonyymi

      minä en tiedä kuka tuo hullu on, mieleeni tule kuva tummat hiukset ja aika hoikka, aika nuori ehkä v. 30-40. voi olla vanhempikin. talousalaa, jotain mt juttua tai jotain kokevat ut, voi olla että selvittää muiden juttuja. en tiedä, enkä halua olla, mukana. minulle ei ole suhdetta Polleen. Joskus erääseen jonka ammattiin tuo sana voisi hui orilla sopia, oli juttua, luulin että oli ehkä jotain hyvää ja vakavaakin, ei vihaa minulta, mutta juttu kaatui mitä sitten oli juurikin tuohon, että mt juttuja ja, muiden auttamista tai sekaannusta, ja vähän kilpailua tai sen tyylistä tai väärin käsitystä liittyen työrauhaan ja työssä jaksamiseen. tuo yhdistelmä ammateissa on tai voi olla Haastava. ja siellä jossain henkimaailman jutuissa on kyllä tulkinnallisia juttuja, liittyen noihin s juttuihin tai vaara että sekoittuu vähän outoihin juttuihin.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe