Kaupungissa hallitus varapuheenjohtaja Tiina Grönlund

Anonyymi-ap

Tekee samaa kuin Jarkko Kauhanen Antti Suhonen yläasteella ja lukiossa
Haukutaan porukalla apurit
Ynnä muut
Että sama kuvio
Turha väittää vastaan

10

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiina Grönlund itse seisoo Warkaus logon edessä omanlaisensa kyltti kädessä ja haukkuu ja syyttää perussuomalaiset poliitikkona
      Kaupungin hallitus varapuheenjohtajana
      Pitäsi edustaa kaikkia asukkaita
      Hän ajaan oman yrityksen etuja sama juttu lautamiehenä syyttää ja haukkuu levittää valetta vaikka lautamies edustaa valtiolta Tiina Grönlund edustaa Vaeltajan Eräreppua

      • Anonyymi

        Kiersin Prismassa demari kaupungin valtuuston jäsen etäältä en puhunut mitään
        Sama juttu kuule kaikille
        Poliisin päätös että älä kirjoita kellekään kaupungin valtuutetuille sähköpostia


      • Anonyymi

        Siis haukutaan porukalla kehen idea?


      • Anonyymi

        Luuletko etten pysty saamaan kun vedän viinaa?


      • Anonyymi

        Se sentään kun olin 8v
        Oli 36v ja oli tappamassa äitiä kuristamalla
        Ja minä menin väliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sentään kun olin 8v
        Oli 36v ja oli tappamassa äitiä kuristamalla
        Ja minä menin väliin

        32vuotiaana olin itse kännissä yhtä hullu jouduin jopa putkaan riehuminen takia poliisi ei laskenut Nyyrikinkujalle vasta kuin seuraavana päivänä niin sanoi et mene tänäään Käpy kankaalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        32vuotiaana olin itse kännissä yhtä hullu jouduin jopa putkaan riehuminen takia poliisi ei laskenut Nyyrikinkujalle vasta kuin seuraavana päivänä niin sanoi et mene tänäään Käpy kankaalle

        Että jos sanon että ei kiinnosta hevon vittua muiden ihmisten asiat ja elämä se myös pitää


    • Anonyymi

      Kölllipoika rakastunut Tiinaan

    • Anonyymi

      vp tissari

    • Anonyymi

      v tissari

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3866
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3460
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      110
      3124
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2444
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1572
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      28
      1468
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1205
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1096
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1043
    Aihe