Erilaiset kyydit

Anonyymi-ap

Marja tilasi taksikyydin tavallisesta tilausnumerosta ja maksoi kyydistään 100 euroa.
Merja tilasi samanlaisen kyydin erilaisesta tilausnumerosta ja maksoi vain 50euroa
ja maksu suoritettiin auton takapenkillä.

22

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katos saakeli sentään mikä katkeran nillittäjän ulosanti oliko muuta onko tylsää??

    • Anonyymi

      Markku ajoi saman matkan ottaen kyydin lennosta ja maksoi siitä 40 euroa. Kyyti maksettiin miesten kesken konepellillä.

      • Anonyymi

        Piilopuppeli kilahti


      • Anonyymi

        No nämä on niitä bemarimiesten keskinäisiä hommia..


    • Anonyymi

      Monet taksit eivät ota kimppakyytejä, koska maksaminen vie liikaa aikaa. Jää muita kyytejä saamatta.

    • Anonyymi

      Esko otti taksin Lutakosta ja antoi naiskuljettalle Vaajakoskella sellaiset kyydit, että kuljettaja antoi Eskolle lähtiessään viidenkymmenen euron setelin!

      • Anonyymi

        Sun äitis aasi


    • Anonyymi

      Voi hyvänen aika, ootpas tehnyt tarjan arvion, oot jaksava ihminen, tarkasta nyt samantein dosettisi, onko kenties jää yt päivän annos väliin

    • Anonyymi

      Meillä ei asu yhtään dosenttia ja yt-neuvottelutkin loppuivat jo talvella.

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa


    • Anonyymi

      Pate otti asemalta pelkän taksin ja jätti kuskin ulkoilemaan. Kotimatka meni edullisesti. Poliisi nouti pirssin Paten naapurin pihasta ja kyytiin lähti myös hankala naapuri.

      • Anonyymi

        Keksi parempi onneton


    • Anonyymi

      Minä otin taksin keskustasta Palokkaan, en maksanut taksia lainkaan. Istuin takapenkillä.

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa


      • Anonyymi

        Eihän niihin keskiluokkaisiin auton rotteloihin kukaan varakkaampi edes mene.
        Itse kuljen matkani Bentleylläni, oma kuski tietenkin ajaa.
        Minun autossani voi polttaa sikaria ja juoda konjakkia. Jaloviinaa ja muita jäteviinoista tehtyjä sekoituksia ei todellakaan.
        -KeljonMies


    • Anonyymi

      etupenkilla olis maksanut vai 10 suikkiin..

    • Anonyymi

      Tane tilasi taksin Minimanin Alkolle. Renki vei Tanen Pupuhuhtaan ja auttoi neljän juomakassin kanssa kotiin saakka. Alan kannattajana renki ei kieltäytynyt muutamasta ryypystä ja tunnin kuluttua miehet olivat jo veljeksiä ja vetivän kahden päivän putken samaan soittoon.

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa

        Ei sinua ainakaan eli ei tarvii joka viestiin vastata, tiedämme jo tuon eli "ketä kiinnostaa".


      • Anonyymi

        ” vetivän kahden päivän putken samaan soittoon.”
        -minne ne sen vetivät?
        Minulla on talon rakennus siinä vaiheessa että viemäriputki pitäisi vetää talolta tonttiliittymään. Tulisivatkohan nämä samat JAMPAT minulle vetämään viemäriputken?


    • Anonyymi

      Minun ei tarvii soittaa taksia. Mulla on Avensis.

    • Anonyymi

      Jaska tilasi taksin normaalilta tilaussivustolta viime lauantaina klo 17.55, eikä taksi ole vieläkään saapunut. Se oli kelataksi!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe