Lieksassa jos kolia ei lasketa.
Mikä on parasta
32
426
Vastaukset
- Anonyymi
Jos Kolia ei lasketa..., mutta Kolilla lasketellaan vielä muutaman vuoden ajan.
Lieksassa parasta (ja pahinta) on se, että se on kaukana kaikesta. Kolille 100, Joensuuhun 100, Kuhmoon 100, Sotkamoon ja Kajaaniin pitkälti yli 100. Vain Nurmekseen on alle 100.
Nurmes on kolme kertaa vilkkaampi keskus kuin Lieksa. Jopa ABC-ketju hylkäsi Lieksan ja seuraavakin hylkääjä on jo tiedossa, mutta jääköön sanomatta.
Lieksa on kuuluisa siitä, että se ei ole oikein kuuluisa mistään. Lieksassa Lieksa on kuuluisa kaarisillasta ja ..., no ei muusta.
Turisti ei tiedä, että Koli kuuluu hallinnollisesta Lieksaan. Turistin ajattelee, että Koli kuuluu Joensuuhun tai Kontiolahteen.
Kontiolahteen Koli pitäisi liittääkin hyvin monen kolilaisen mielestä, koska Lieksan resurssit ja mahdollisuudet Kolin ylläpitämiseksi ovat liian heikot. Pitkä välimatka kaupungin tärkeimmille varikoille lisää kustannuksia.
K-lahdesta on Kolille puolta lyhyempi matka. - Anonyymi
"Paras versio itsestäni ja se riittää" " Ihan omaa suoritusta lähden tekemään" Hyvissä tarkkailuasemissa olin puoliväliin asti, sitten muut meni" "Nyt ei ollut minun päivä" "Ihmeen tukkoinen olo" ja muita klassikoista.
- Anonyymi
Täällä hyvä työtön. Ei työ.
- Anonyymi
Autolautta.
- Anonyymi
IlosaariRock
- Anonyymi
Jäätie
- Anonyymi
Bio polttoaine tehdas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bio polttoaine tehdas.
Green Fuel Nordic ja Pielisen Bio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Green Fuel Nordic ja Pielisen Bio
Koneinssit.
- Anonyymi
Muskotti!
- Anonyymi
Reunatie
- Anonyymi
Valtatie, mitä pitkin pääsee pois Lieksasta >> 🚴♀️🚴♀️🚴♀️🚴♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️
- Anonyymi
Se on kuin helsinki, parhaan näköinen auton takaikkunasta katsottuna.
- Anonyymi
Olen noin 64-vuotias mies.
- Anonyymi
Onnea🥀
- Anonyymi
Olen noin 64v labia!
- Anonyymi
Nähtävästi suo ja Ruunaa. Mikäli on lehteä uskominen: https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/97a879f0-8865-4156-80f0-f5e4a756cdc0
- Anonyymi
Ihmiset, ehdottomasti. 😍
- Anonyymi
Lieksa pride, Kirkko pride ja bemaripojat.
- Anonyymi
Lieksan parasta antia ovat BMW-pojat.
- Anonyymi
Bemaripojat ovat komee näky kun ne kokoontuvat ja huudattavat moottoreita.
- Anonyymi
Paljas pinppi farkun läpi panna
- Anonyymi
pilluralli rulez! paljaalla ja sipuliteemakkaraa pirkkakaljaa Muskotista reunatielle
- Anonyymi
Lieksalainen kesämies 😍
- Anonyymi
Lieksassa on parasta se että muut kunnat ovat meille kateellisia.
- Anonyymi
Lieskan Kela talo. Pihalla talvi hiekoitus ynpäri vuoden. Vesitornista tippuu lisää tiiliä kuntoutujien iloksi 9€ pullo cooppia
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389