Piilosana SM 2024

Anonyymi-ap

Sanasepossa on piilossana SM kisojen tehtävät. Uskomatonta, että voittaja sai finaalitehtävän tehtyä virheittä ajassa 22.43 min. Minulla meni apuvälineiden kanssa lähes tupla-aika.

28

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika pieni osa ratkojista on Sanasepoissa. En normaalisti ratko kelloa vastaan, mutta jos lähetät ristiko , voin kokeilla.

      • Anonyymi

        Noin tuhat jäsentä on Sanasepoissa. Jäsenmaksu on pieni hinta neljästä erinomaisesta lehdestä.


      • Anonyymi

        Huuhaakos se taas yrittää hankkia itselleen ristikon laittomin keinoin. No Keisariahan ei mitkään lait koske.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huuhaakos se taas yrittää hankkia itselleen ristikon laittomin keinoin. No Keisariahan ei mitkään lait koske.

        Ei halua maksaa pientä jäsenmaksua. Melko pikkusieluista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei halua maksaa pientä jäsenmaksua. Melko pikkusieluista.

        Ei minulla ole koko lehdelle aikaa enkä vain valikoituja ristikoita välitä ratkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole koko lehdelle aikaa enkä vain valikoituja ristikoita välitä ratkoa.

        Niin, paitsi jos onnistut pummimaan sellaisen. Niin kuin yritit nytkin. Sinulle näköjään tuottaa ylitsepääsemättömiä vaikeuksia pysyä laillisuuden rajoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, paitsi jos onnistut pummimaan sellaisen. Niin kuin yritit nytkin. Sinulle näköjään tuottaa ylitsepääsemättömiä vaikeuksia pysyä laillisuuden rajoissa.

        En minä ratkoisi, vaikka joku lähettäisi lehdestä skannut ristikot. Ristikoita on ratkottavaksi vielä ihan tarpeeksi, joskaan ei enää sopivan kovia koviksia.

        En ole saamaani PuPesta ratkonut kuin ilmaisen maistiaisen, yhden ristikon tarkistaakseni onko siinä väitettyjä vihjeitysvirheitä ja yhden ristikon, kun en saanut keskeneräistä ratkontaa. Toki em. kohtien selvittämiseen olisi riittänyt vain osittain ratkotut ristikot. Useimmat lähettävät yli 95% ratkotun ristikon, johon on käänyt jokin avoin kohta. Ei niistä yleensä minulle ratkottavaa jää. Kyllä toimintani auttamista on, eikä pummaamista.

        Koska en ole Sanaseppojen jäsen enkä halua olla, kysyin yhtä ristikkoa. Netistä muuten löytyy jonkin verran ilmaisia lehden ristikoita. En niistä ole ratkonut kuin muutaman.

        IS:n ristikoita en pummaa. EKirjastosta muutaman lehden ristikoita ratkon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ratkoisi, vaikka joku lähettäisi lehdestä skannut ristikot. Ristikoita on ratkottavaksi vielä ihan tarpeeksi, joskaan ei enää sopivan kovia koviksia.

        En ole saamaani PuPesta ratkonut kuin ilmaisen maistiaisen, yhden ristikon tarkistaakseni onko siinä väitettyjä vihjeitysvirheitä ja yhden ristikon, kun en saanut keskeneräistä ratkontaa. Toki em. kohtien selvittämiseen olisi riittänyt vain osittain ratkotut ristikot. Useimmat lähettävät yli 95% ratkotun ristikon, johon on käänyt jokin avoin kohta. Ei niistä yleensä minulle ratkottavaa jää. Kyllä toimintani auttamista on, eikä pummaamista.

        Koska en ole Sanaseppojen jäsen enkä halua olla, kysyin yhtä ristikkoa. Netistä muuten löytyy jonkin verran ilmaisia lehden ristikoita. En niistä ole ratkonut kuin muutaman.

        IS:n ristikoita en pummaa. EKirjastosta muutaman lehden ristikoita ratkon.

        "... kysyin yhtä ristikkoa"

        Siis yritit pummata sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ratkoisi, vaikka joku lähettäisi lehdestä skannut ristikot. Ristikoita on ratkottavaksi vielä ihan tarpeeksi, joskaan ei enää sopivan kovia koviksia.

        En ole saamaani PuPesta ratkonut kuin ilmaisen maistiaisen, yhden ristikon tarkistaakseni onko siinä väitettyjä vihjeitysvirheitä ja yhden ristikon, kun en saanut keskeneräistä ratkontaa. Toki em. kohtien selvittämiseen olisi riittänyt vain osittain ratkotut ristikot. Useimmat lähettävät yli 95% ratkotun ristikon, johon on käänyt jokin avoin kohta. Ei niistä yleensä minulle ratkottavaa jää. Kyllä toimintani auttamista on, eikä pummaamista.

        Koska en ole Sanaseppojen jäsen enkä halua olla, kysyin yhtä ristikkoa. Netistä muuten löytyy jonkin verran ilmaisia lehden ristikoita. En niistä ole ratkonut kuin muutaman.

        IS:n ristikoita en pummaa. EKirjastosta muutaman lehden ristikoita ratkon.

        "..., kysyin yhtä ristikkoa."

        Siis yritit pummata sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "..., kysyin yhtä ristikkoa."

        Siis yritit pummata sen.

        Keisari on kaikkien lakien ja sääntöjen yläpuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keisari on kaikkien lakien ja sääntöjen yläpuolella.

        Eihän täsdä muusta ollut kysd kuin mahdollisuudesta verrata aikoja säikeen aloittajan kanssa. Piiliksiä kyllä muuten piisaa eikä niitä tarvitss pummata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän täsdä muusta ollut kysd kuin mahdollisuudesta verrata aikoja säikeen aloittajan kanssa. Piiliksiä kyllä muuten piisaa eikä niitä tarvitss pummata.

        Jos ei kerran tarvitse, niin miksi sitten yrität pummata. Laittomasti ja tekijänoikeuksista vähät välittäen. Eikä ole sinulta ensimmäinen kerta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei kerran tarvitse, niin miksi sitten yrität pummata. Laittomasti ja tekijänoikeuksista vähät välittäen. Eikä ole sinulta ensimmäinen kerta.

        Kaksi sanaa: pakkomielle auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi sanaa: pakkomielle auttaa.

        Ketähän Keisari olisi tässä tapauksessa auttanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketähän Keisari olisi tässä tapauksessa auttanut?

        Totta, okei, tässä tapauksessa pakkomielle olla osana toisen ratkojan kokemusta, vertaistukena, nettituttuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, okei, tässä tapauksessa pakkomielle olla osana toisen ratkojan kokemusta, vertaistukena, nettituttuna.

        Pakkomielle päsmäröidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, okei, tässä tapauksessa pakkomielle olla osana toisen ratkojan kokemusta, vertaistukena, nettituttuna.

        Taisi olla osuvin kuvaus.

        "Pakkomielle päsmäröidä." in puokestaa väärä näkökulma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla osuvin kuvaus.

        "Pakkomielle päsmäröidä." in puokestaa väärä näkökulma.

        Sen verran haastava piilis oli, ettei keisarin keskinkertaiset kyvyt olisi riittänyt ketään auttamaan. Todennäköisesti vain kiukuttelua kuvitellusta laadintamokasta olisi tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla osuvin kuvaus.

        "Pakkomielle päsmäröidä." in puokestaa väärä näkökulma.

        Ja pakkomielle valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pakkomielle valehdella.

        J'Ei minusta pyynnössäni ole mitään päsmäröintiä. Pyytää voi, antaa ei ole pakko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J'Ei minusta pyynnössäni ole mitään päsmäröintiä. Pyytää voi, antaa ei ole pakko.

        Sana "isuvin" ei tarkoita, että arvio on töysin osuva. Se on vain suhteessa muihin muita osuvampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sana "isuvin" ei tarkoita, että arvio on töysin osuva. Se on vain suhteessa muihin muita osuvampi.

        Siis
        Sana "osuvin" ei tarkoita, että arvio on täysin osuva. Se on vain suhteessa muihin muita osuvampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J'Ei minusta pyynnössäni ole mitään päsmäröintiä. Pyytää voi, antaa ei ole pakko.

        Tässä tapauksessa "pyytäminen" tarkoitti sitä, että yritit jälleen kerran laittomin keinoin hankkia ristikon ratkaistavaksesi. Ristikon tekijänoikeuksista välittämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa "pyytäminen" tarkoitti sitä, että yritit jälleen kerran laittomin keinoin hankkia ristikon ratkaistavaksesi. Ristikon tekijänoikeuksista välittämättä.

        Suhtaudun yksittäisten ristikoiden jakamiseen vähän väljästi. Olen joskus jakanut IS:n ja SK:n ristikoita joillekin nettitutuille. Eivöt nykyisin kaipaa kun ratkottavaa riittää muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhtaudun yksittäisten ristikoiden jakamiseen vähän väljästi. Olen joskus jakanut IS:n ja SK:n ristikoita joillekin nettitutuille. Eivöt nykyisin kaipaa kun ratkottavaa riittää muutenkin.

        Jaahas, olet siis pyörittänyt laitonta kopiointirinkiä.


    • Anonyymi

      Vaihtoehtoja on kaksi: joko voittaja oli salaa harjoitellut kyseisen tehtävätyypin ratkaisua tai sitten kyseessä on taas yksi ikävä doping-tapaus. 🤓

      • Anonyymi

        Taisi olla piilosanalaatija itsekin.


    • Anonyymi

      Miksi täällä jankutetaan jatkuvasti siitä, jos/kun kaverit jeesaa toisiaan ja jopa lainaa / lahjoittaa jotain (jopa ristisanatehtäviä, HUH) satunnaisesti aseveljien kesken?

      Sitä on tapahtunut aina ennenkin ja tapahtuu myös jatkossa, koska se on inhimillistä. Jos lehtitalojen talous ei kestä sitä, niin sitten saa luvan kaatuakin.

      Ajoittain saamme mediasta lukea ikäviä uutisia siitä miten kaupoista näpistellään, välillä enemmän, välillä vähemmän, ja silti suurin osa kaupoista jatkaa toimintaansa.

      Summa summarum, isketään hampaat kiinni aiheeseen sitten jos nettiin ilmestyy kaikille avoin ristikkolehtien jakelupaikka. Se rikkoo tekijänoikeuksia ja juuri siksi sellaisia ei netissä olekaan.

      Kiitos!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe