50v m tulossa Maarianhaminasta turkuun huomenna 10.7 posliini peppu kiimassa. Olisiko astujaa ?
Viking crace
15
568
Vastaukset
- Anonyymi
Pasko alles urpo
- Anonyymi
Mitäs olet urpo ja paskot buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs olet urpo ja paskot buaahaa
Opettele kirjoittamaan uusavuton apina
- Anonyymi
Hytti on.
- Anonyymi
Työnnä koko hytti perseesees homo
- Anonyymi
Onneksi laivalta löytyi 2 ihanaa sonnia nyt olen täynnä spermaa. Kiitos veli ruotsalaiselle. Otetaan uusiksi joskus.
- Anonyymi
Hähähää Mitäs olet spede ja vielä Niuvanniemeltä.
- Anonyymi
Löytyykö salaseuraa laivalle noin 33v itse oon 33v haluaisin kokeilla kun runkaat minua neitsyt vielä
- Anonyymi
Sinähän tuon itsestäsi tiedät. Tekeekö se sulle noin hyvää kun ilmottelet siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän tuon itsestäsi tiedät. Tekeekö se sulle noin hyvää kun ilmottelet siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan uusavuton apina.
- Anonyymi
Aika toivotonta käyttää tätä palstaa seuranhakuun, vaikka povojahan nuo yleensä ovat.
- Anonyymi
Tämä onkin hupiukkojen temmellyskenttä vatipää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs olet vatipää hupiakka hähähähää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siksihän sinäkin täällä roikut.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136