Nyt huimaa mennä venäläiselle lääkärille!
Venakkolääkärit tarttis saada vain punavihreitä kansalaisia potilaikseen.
Venäläisiä lastensairaalapommittajaihmishirviöitä meillä lääkäreinä, kamalaa!
Ei ikinä venäläiselle lääkärille enää!
Luotatko venäläiseen lääkäriin
64
852
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki jostain rahaa ja mene oikealle lääkärille eli yksityiselle.
Ryssiä, somaleita, arabeja on julkisella terveyskeskuksissa.- Anonyymi
Rahamiehet on ajat sitten menneet yksityiselle. Keskiluokka seurannut perässä. Nyt eläkeläisetkin. Minkähän vuoksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahamiehet on ajat sitten menneet yksityiselle. Keskiluokka seurannut perässä. Nyt eläkeläisetkin. Minkähän vuoksi?
Orpon hallitus haluaa kaikki yksityiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet miehet käy Virossa hoitamassa sukupuoli taudit ja hampaat myös parturissa.
- Anonyymi
Somalinaiset on lähiöissä woodoo linjalla.Woodoo nukke saattaa ilmestyä jonkun ovelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet miehet käy Virossa hoitamassa sukupuoli taudit ja hampaat myös parturissa.
Itsekin hoidatan hampaat kampaajalla kun tulee halvemmaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin hoidatan hampaat kampaajalla kun tulee halvemmaksi
Minä hoidan kampaukset hammaslääkärissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä hoidan kampaukset hammaslääkärissä.
mutta mä saankin poskihoidon samaan hintaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta mä saankin poskihoidon samaan hintaan
Sergeikö antaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voisi helposti kuvitella että parturilta saa sukupuolitaudin ja hampaat alkaa heilua sekä hiukset tippuu
- Anonyymi
Luotan kyllä venäläisiin lääkäreihin, heillä on hyvä koulutus, ovat ammattitaitoisia ja kiinnostuneita työstään. Toista voi sanoa suomalaisista yksityislääkäreistä joita tuntuu kiinnostavan vain raha. Itse kun olin yksityislääkärillä, sairauden toteamiseen ja hoitomääräyksen kirjoittamiseen meni kymmenen minuuttia, mutta toisen kymmenen minuuttia lääkäri kertoi vitsejä että minimiaika kaksikymmentä minuuttia tuli täyteen ja voi nostaa täyden korvauksen, muistaakseni 90€ ja toimistomaksun sen päälle. Silkkaa rahastusta sanon minä, kyllä julkinen puoli pitää saada toimimaan ja rahastus loppumaan.
- Anonyymi
Mulla kesti kymmenen minuuttia ja asia tuli valmiiksi. Ei ollut kalliskaan.
- Anonyymi
Luotan kantasuomalaisiin yksityislääkäreihin enemmän kuin rüssiin, jotka eivät osaa B1-tason suomea eivätkä osaa argumentoida, mutta lobbaavat senkin edestä. Kokemani kantasuomalaiset yksityislääkärit (Satakunnan ulkopuolelta) osaavat argumentoida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luotan kantasuomalaisiin yksityislääkäreihin enemmän kuin rüssiin, jotka eivät osaa B1-tason suomea eivätkä osaa argumentoida, mutta lobbaavat senkin edestä. Kokemani kantasuomalaiset yksityislääkärit (Satakunnan ulkopuolelta) osaavat argumentoida.
Samaa mieltä. Tosin en ole käynyt satakunnan ulkopuolella. Ehkä pitäisi ja mieluiten mieslääkärillä. Nuoret naislääkärit ei osaa argumentoida, tehdä päätöksiä eikä oikeastaan paljon mitään.
- Anonyymi
Arvatkaa osaako venäläinen tai virolainen tehdä juuri hoidon ei osaa repii pois !
- Anonyymi
Eräs venäläinen taas tyrkytti kaikille virosta tuotua käärmevoidetta,sanoi olevansa sairaanhoitaja ja energia hoitaja.Tuskin.Ei mitään helluntailainen romani nainen taas vei kaikkea varastettua venäläisille mikä on kirousta.Katso ettei asunnossasi ole mitään varastettua eikä noidilta saatua.Noitaesineet voitte viedä sinne mistä ne on tuotu ainakin siihen suuntaan.Palauta kirous.Eräs venäläinen lääkäri jolla ei ole toiminta lupaa täällä unionissa tekee salaa kotityötä.Hän taas on helluntailainen.Venäläinen puolikalju mies taas osteli netissä naisten käytettyjä alushousuja.Ehkä tyttöystävälleen.Ei mitään kyllä uskonnoissa varastettua liikkuu oli mikä uskonto tahansa.Mutta mistä löytää suomessa koulutetun laillisen lääkärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kesti kymmenen minuuttia ja asia tuli valmiiksi. Ei ollut kalliskaan.
Mulla kestää vähän kaemmin tulla valmiiksi. 13 minuuttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs venäläinen taas tyrkytti kaikille virosta tuotua käärmevoidetta,sanoi olevansa sairaanhoitaja ja energia hoitaja.Tuskin.Ei mitään helluntailainen romani nainen taas vei kaikkea varastettua venäläisille mikä on kirousta.Katso ettei asunnossasi ole mitään varastettua eikä noidilta saatua.Noitaesineet voitte viedä sinne mistä ne on tuotu ainakin siihen suuntaan.Palauta kirous.Eräs venäläinen lääkäri jolla ei ole toiminta lupaa täällä unionissa tekee salaa kotityötä.Hän taas on helluntailainen.Venäläinen puolikalju mies taas osteli netissä naisten käytettyjä alushousuja.Ehkä tyttöystävälleen.Ei mitään kyllä uskonnoissa varastettua liikkuu oli mikä uskonto tahansa.Mutta mistä löytää suomessa koulutetun laillisen lääkärin.
Ei ole mitään noitia, mene hoitoon.
- Anonyymi
Porissa oli ainakin jokunen vuosi sitten nykyisessä Satasairaalassa, venäläisittäin murtaen suomea puhuva noin keski-ikäinen naislääkäri, joka oli kyllä aivan huippu. Hän tiesi heti miten potilasta auttaa, ja teki sen kivuttomasti mutta tehokkaasti, ammattilaisen ottein. Paras lääkärikokemus mitä milloinkaan on ollut. Kun saisi itse hakeutua haluamalleen lääkärille niin kävisin ainoastaan hänen vastaanotollaan. Ammattitaito tekee vaikutuksen ja ansaitsee luottamuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tämä argumentoija on täällä säheltämässä. Luulen että joku näsäviisas juuri sairaanhoito-oppilaitoksen aloittanut.
- Anonyymi
Paasikivi, Kekkosen linja pitää.
- Anonyymi
Kävin venäläisellä lääkärillä ei mitään moittimista! Aikaisemminkin ei moitetta!
- Anonyymi
Minäkin haluaisin käydä.
- Anonyymi
Myös labrassa voi tulla virheitä käy jossain toisessa kun saat tulokset.
- Anonyymi
Mistä löytää oikean apteekin eikä piraattia.
- Anonyymi
Hjuva hjuva venäläinen lääkäri.
- Anonyymi
Perrsu Laura Huhtasaaren lahko uskovaiset halusivat eroon EU:sta ja alkaa Venäjän kanssa laajemmat kauppasuhteet. No lääkärit on kuitenkin jäänyt Suomeen, kuten Laurakin. Rajat on vain Venäjälle kiinni ja kaupankäynti EU:n kanssa jäsenenä jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perrsu Laura Huhtasaaren lahko uskovaiset halusivat eroon EU:sta ja alkaa Venäjän kanssa laajemmat kauppasuhteet. No lääkärit on kuitenkin jäänyt Suomeen, kuten Laurakin. Rajat on vain Venäjälle kiinni ja kaupankäynti EU:n kanssa jäsenenä jatkuu.
Pakotteet jäädyttää nyt niiden nestekaasu rahoja ja LuK oil rahoja.Meiltä on leikattu koulutuksesta mutta Ukrainaan annetaan kehitys rahoista koulutukseen tämä on vääryyttä syrjintää ja rasismia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailainen terveydenhoitaja YouTube Esy.fi Maggie jägerhult ( helluntai).
- Anonyymi
Ihanaa.
- Anonyymi
Luotan puhuu monet hyvää suomea,kylläkin korostuksella mutta kyllä heitä ymmärtää.
- Anonyymi
Sairaanhoidossa pitää potilaan puhetta ymmärtää oikein.
- Anonyymi
Rahankerääjiä riittää maan päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei lääkärin, niinkö? Käsimerkein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No asia ei ole aivan noin yksiselitteinen. Minulle sattui suomalainen lääkäri, puhuu virheetöntä suomea, ehkä vähän honottaen, nimimerkki T.K. Muuten tuli ymmärretyksi kaikki mitä hän puhui, mutta puhui pelkkää potaskaa. Väärä diagnoosi, väärä hoito, väärä lääke, huono lääkäri.
- Anonyymi
Lastensairala pommi pumpum—-natsija siellä.
Fasistija kuolla monta.
Vladimir hjuva. Putin hjuva poika. - Anonyymi
Mieslääkäri narsisti, pitää karkoittaa
- Anonyymi
Missä mielessä aloittaja kysyy lääkärin luottamusta ja miksi juurikin Venäläisen. Onko kysytty tehnyt aviorikoksen kysytylle, vai mistä on kysymys.
- Anonyymi
On venäläisissä niitäkin että piraatteja netistä kopioitu ja muka papereita ja vääriä passeja piraattia valelääkäreitä.Suosi sellaista joka on opiskellut suomeksi suomessa lailliset paperit tutkinnot ja luvat.Yhteen aikaan rekkakuskeilla oli laiton lääkäri.Pimeästi raskauden keskeytys ja kuppalääkkeet.Nykyään ne on jo apteekissa kaikille katumus pillerit et jos tuntuu että on saanut keskenmenon niin se on se pilleri.
- Anonyymi
Onko laillinen.Lailliset paperit.
- Anonyymi
Ei nykyään tunneta aviorikoksia. Vain fatipäät peräkammarinpojat luulee että rakkautta on yhä olemassa, vaikka elämme kiertotaloudessa. Kaikki panee kenen kanssa lystää.
- Anonyymi
Venäläiselle lääkärille voi mennä mutta jos lekuri on persu, en mene.
- Anonyymi
Ukrainassa on ollut elinsiirron rikollisuus vauvojen synnytys myyntiin ja elinten luovutukseen sekä muu rikollisuus niin älkää kaikkia kuvia uskoko.
- Anonyymi
Itäukrainassa on paljon tataareja eli muslimeja ja juutalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itäukrainassa on paljon tataareja eli muslimeja ja juutalaisia.
Palmun vaimo on venäjän juutalainen.
- Anonyymi
Oulun keskustassa oli vuosia sitten ihana nais hammaslääkäri, venäläinen.
Osasi hommansa ja soitti vielä jälkeen päin onko kaikki kunnossa.
Sitä ei ole koskaan kukaan lääkäri ennen sitä tai sen jälkeen tehnyt.- Anonyymi
No saitko?
- Anonyymi
No oli kyllä ihana sitten.
- Anonyymi
Montakohan valelääkäriä löytyisi jos oikein rehdisti tarkastettaisiin?
- Anonyymi
Mistä löydät sen yhden rehdin tarkastamaan? Poliisitkin on rikollisia ja kuuluvat järjestäytyneen rikollisuuden porukkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä löydät sen yhden rehdin tarkastamaan? Poliisitkin on rikollisia ja kuuluvat järjestäytyneen rikollisuuden porukkaan.
ei kaikki poliisit, mutta totuus on että virkamafia on virkamafia ja suojelevat toisiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kaikki poliisit, mutta totuus on että virkamafia on virkamafia ja suojelevat toisiaan
Niin totta. Kun poliisista tekee rikosilmoituksen, kukaan ei edes vastaa siihen. Mitään ilmoitusta ei tule, kuin asia olisi kadonnut jäljettömiin. Edes poliisihallinto ei vastaa kyselyyn, miksi poliisi ahdistelee syyttömiä ihmisiä ja hajottaa heidän omaisuutta. Eivät edes kuittaa ilmoitusta vastaanotetuksi. Voi siis puhtaasti todeta, että Suomi on natsimaa, poliisit ovat fasisteja, eikä kansalaisella ole mitään oikeuksia täällä.
- Anonyymi
Luotan keneen tahansa venäläiseen enemmän kuin Kokoomukseen
- Anonyymi
Uskaltaako rouva Huhtasaaren miehelle mennä ?
- Anonyymi
Ei kai se miehen vika ole, jos huomaa jälkeen naineensa pimpoo muijaa.
- Anonyymi
En oo miesten perään.
- Anonyymi
Porilainen lääkäri yritti tapattaa hänet syytteeseen vaativan henkilön. Joten onko venäläinen lääkäri luotettava, on turha kysymys ainakin Satasairaalan toimialueella.
- Anonyymi
Haulikollako koitti, vai millä yritti tappaa. Kerro nyt satusetä vähä enemmän yksityiskohtaisesti likaisia mielikuvitus juttujasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haulikollako koitti, vai millä yritti tappaa. Kerro nyt satusetä vähä enemmän yksityiskohtaisesti likaisia mielikuvitus juttujasi.
Mistä tiedät ettei olisi totta? Eikä tuossa ollut mitään likaista. Aivan kun olisi viiden uutisten uutisankkuri lukenut selkokielellä ymmärrettävän uutisen.
Olisi suotavaa että vajakit eivät ottaisi kantaa mihinkään asioihin keskustelupalstoilla, koska heidän ymmärryksensä ei juuri ulko-ovea pidemmälle ylety. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät ettei olisi totta? Eikä tuossa ollut mitään likaista. Aivan kun olisi viiden uutisten uutisankkuri lukenut selkokielellä ymmärrettävän uutisen.
Olisi suotavaa että vajakit eivät ottaisi kantaa mihinkään asioihin keskustelupalstoilla, koska heidän ymmärryksensä ei juuri ulko-ovea pidemmälle ylety.Luetko koskaan omia kirjoituksiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luetko koskaan omia kirjoituksiasi.
Venäläinen naislääkäri on paras. Venäläinen nainen on naisellinen, hän on pätevämpi lääkäri kuin suomalainen, ja hänen kanssaan voi puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luetko koskaan omia kirjoituksiasi.
Jos et totuutta kestä niin älä lue. Mutta älä kyseenalaista asioita joista et näemmä mitään tiedä etkä ymmärrä.
- Anonyymi
Porilainen nuorehko naislääkäri on märännyt ainakin kolmelle terveelle ihmiselle sydämen betasalpaajaa, joihin meinasi matka katketa. Jokainen meni parissa päivässä siihen kuntoon ettei kävellä pysty, kun pumpusta ottaa ja silmissä mustenee.
Jokainen heistä lopetti heti kun kunto meni tuollaiseksi, ja parin päivän päästä olivat taas voimissaan.
Varokaa sydänlääkkeitä, niihin kuolee, näyttöä on. Varotaan myös porilaisia naislääkäreitä. Niidenkin käsiin kuolee. - Anonyymi
En ole ikinä nähny punavihreitä lääkäreitä..😱.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579