Eikö tosiaan voi tehdä mitään tuolle Kuoreveden sähkön hinnalle. Vanhat vanhemmat maksavat itsensä kipeiksi, kun itse isommassa asunnossa maksan paljon vähemmän.
Sähkön ja siirron hinta
14
703
Vastaukset
- Anonyymi
hinnat tulee vielä nousemaan,sori siitä..... sanos meijän presidenttikin.
- Anonyymi
ja syy ei tietenää ole sinussa,tuulipuku vaan kahise,sori siitä.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja syy ei tietenää ole sinussa,tuulipuku vaan kahise,sori siitä.....
tietenkään
- Anonyymi
Helppo homma kun sammuttaa valot ja sanoo siirtosopimuksen irti ja vaihtaa paikkakuntaa.
- Anonyymi
Sehän on kuulu rosvoudestaan. Tiedän Ihmisijä jotka ei juuri tuon rosvouksen takija muuta Halliin
- Anonyymi
Siirry carunan tai elenian verkon toiminnan alueelle.
- Anonyymi
Samanlaisia kiskureita kaikki. Raha kun näet kelpaa kaikille.
- Anonyymi
Kohta on siirryttävä asumaan maakuoppaan ja polttamaan pärettä, kun asumisesta tulee niin kallista.
- Anonyymi
mistä meinaat löytää päreitä,puita löysys helpommin.
- Anonyymi
Millä itkun aiheella seuraavaksi aktivoidaan tätä palstaa ?
- Anonyymi
Elenia nostaa ainakin hintoja. Eikä ne ennenkään edulliset olleet.
- Anonyymi
Lasketa niillä paljonko on ns. Sakko sopimuksen rikkomisesta. Ei ainakaan vattenfallilla ollut iso.Mutta ÄLÄ peru ennen kuin on mustaa valkoisella, ettei tule jälki puheita.
- Anonyymi
Halli hurmaa sähkön hinnalla. Millä muulla? Paikallinen senaattorikin vaihtoi Jämsän yhdistykseen. Toivotamme tervetulleeksi. Seuraava sitten sammuttaakin jo Hallista valot.
- Anonyymi
Mikä pakko siellä on asua?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782