Lupasin että tulen

Anonyymi-ap

Nyt näyttää siltä että en tulekaan vielä, anteeksi😔

18

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jossain vaiheessa se toinen pian unohtaa odottaa.

      • Anonyymi

        Koko juttu on voinut olla taaskin pelkkää vedätystä, mistä sitä tietää? Ei taida elämäni koskaan muuksi muuttua. Kyllä sitä yksinkin elää kun on siihen jo niin tottunut🥺


    • Anonyymi

      Et halua tulla .. Sitähän se on. Ei tästä mitääm tule

      • Anonyymi

        No jumalauta tänäänkin on juostu kellon ympäri, jos ei ymmärrä niin en voi mitään! Toiseksi, mistä tiedän onko hän oikeasti kiinnostunut, voi olla varattu, mistään mitään tiedä. Tähän asti kaikki naiset kusettaneet että voi taas lyödä lyötyä. Koskaan kukaan ollut oikeasti kiinnostuneita, paska myrsky tullut joka yrityksestä. En tiedä hänestä mitään mutta olis kiva nähdä ja muutakin, mielessä on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jumalauta tänäänkin on juostu kellon ympäri, jos ei ymmärrä niin en voi mitään! Toiseksi, mistä tiedän onko hän oikeasti kiinnostunut, voi olla varattu, mistään mitään tiedä. Tähän asti kaikki naiset kusettaneet että voi taas lyödä lyötyä. Koskaan kukaan ollut oikeasti kiinnostuneita, paska myrsky tullut joka yrityksestä. En tiedä hänestä mitään mutta olis kiva nähdä ja muutakin, mielessä on ollut.

        Tule kun pääset. Kaikki hyvin. Olen kyllä kiinnostunut edelleen ihan aidosti sinusta. Jos joku semmosta sontaa jauhaa, että mulla olisi joku tai olisin mukamas varattu niin tervetuloa kylään ilmoittamatta koska tahansa niin huomaat itse, että olen sinkku. Kannattaisi sun tutustua muhun henkilökohtaisesti ihan itse kuuntelematta heitä jotka koittavat vääntää kaiken muuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jumalauta tänäänkin on juostu kellon ympäri, jos ei ymmärrä niin en voi mitään! Toiseksi, mistä tiedän onko hän oikeasti kiinnostunut, voi olla varattu, mistään mitään tiedä. Tähän asti kaikki naiset kusettaneet että voi taas lyödä lyötyä. Koskaan kukaan ollut oikeasti kiinnostuneita, paska myrsky tullut joka yrityksestä. En tiedä hänestä mitään mutta olis kiva nähdä ja muutakin, mielessä on ollut.

        En ole sinua kusettanut. En ole kuin muut naiset. Sen voin luvata. Olen itsekin nyt mökillä perheeni kanssa. Ei ole miestä mukana eikä miestä muutenkaan. Hyvää yötä. -hänelle sivusta


    • Anonyymi

      Sain jo. Ei huolta.

      • Anonyymi

        Jaa.


    • Anonyymi

      milloin sitten tulet.....................odotan

      • Anonyymi

        Niin vissiin joo


    • Anonyymi

      En tiennytkään että olisit tulossa, joten no hätä. Pysy siellä vaan missä ootkin.

      • Anonyymi

        Olen tulossa.


    • Anonyymi

      Taas jotain vedätetään tää on kyllä armoton paikka

    • Anonyymi

      Jalkapalloa,jalkapalloa...

    • Anonyymi

      Ylempänä vastaus sulle

    • Anonyymi

      Sinnuu ootan kyllä kun lupasit, ehkä pidät ees tämän lupaukset. Laita viestiä ihan muuten vaan😏

      • Anonyymi

        Eiku kirjoita se kirje, siitä oli kerran puhetta, jos haluat pitää yhteyttä.


    • Anonyymi

      Palstalla anonyymina annettuja luopauksia ei tarvitse pitää. Oikeasti ap. Ei kukaan tiedä varmaksi oliko hänelle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe