Nyt näyttää siltä että en tulekaan vielä, anteeksi😔
Lupasin että tulen
18
491
Vastaukset
- Anonyymi
Jossain vaiheessa se toinen pian unohtaa odottaa.
- Anonyymi
Koko juttu on voinut olla taaskin pelkkää vedätystä, mistä sitä tietää? Ei taida elämäni koskaan muuksi muuttua. Kyllä sitä yksinkin elää kun on siihen jo niin tottunut🥺
- Anonyymi
Et halua tulla .. Sitähän se on. Ei tästä mitääm tule
- Anonyymi
No jumalauta tänäänkin on juostu kellon ympäri, jos ei ymmärrä niin en voi mitään! Toiseksi, mistä tiedän onko hän oikeasti kiinnostunut, voi olla varattu, mistään mitään tiedä. Tähän asti kaikki naiset kusettaneet että voi taas lyödä lyötyä. Koskaan kukaan ollut oikeasti kiinnostuneita, paska myrsky tullut joka yrityksestä. En tiedä hänestä mitään mutta olis kiva nähdä ja muutakin, mielessä on ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jumalauta tänäänkin on juostu kellon ympäri, jos ei ymmärrä niin en voi mitään! Toiseksi, mistä tiedän onko hän oikeasti kiinnostunut, voi olla varattu, mistään mitään tiedä. Tähän asti kaikki naiset kusettaneet että voi taas lyödä lyötyä. Koskaan kukaan ollut oikeasti kiinnostuneita, paska myrsky tullut joka yrityksestä. En tiedä hänestä mitään mutta olis kiva nähdä ja muutakin, mielessä on ollut.
Tule kun pääset. Kaikki hyvin. Olen kyllä kiinnostunut edelleen ihan aidosti sinusta. Jos joku semmosta sontaa jauhaa, että mulla olisi joku tai olisin mukamas varattu niin tervetuloa kylään ilmoittamatta koska tahansa niin huomaat itse, että olen sinkku. Kannattaisi sun tutustua muhun henkilökohtaisesti ihan itse kuuntelematta heitä jotka koittavat vääntää kaiken muuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jumalauta tänäänkin on juostu kellon ympäri, jos ei ymmärrä niin en voi mitään! Toiseksi, mistä tiedän onko hän oikeasti kiinnostunut, voi olla varattu, mistään mitään tiedä. Tähän asti kaikki naiset kusettaneet että voi taas lyödä lyötyä. Koskaan kukaan ollut oikeasti kiinnostuneita, paska myrsky tullut joka yrityksestä. En tiedä hänestä mitään mutta olis kiva nähdä ja muutakin, mielessä on ollut.
En ole sinua kusettanut. En ole kuin muut naiset. Sen voin luvata. Olen itsekin nyt mökillä perheeni kanssa. Ei ole miestä mukana eikä miestä muutenkaan. Hyvää yötä. -hänelle sivusta
- Anonyymi
Sain jo. Ei huolta.
- Anonyymi
Jaa.
- Anonyymi
milloin sitten tulet.....................odotan
- Anonyymi
Niin vissiin joo
- Anonyymi
En tiennytkään että olisit tulossa, joten no hätä. Pysy siellä vaan missä ootkin.
- Anonyymi
Olen tulossa.
- Anonyymi
Taas jotain vedätetään tää on kyllä armoton paikka
- Anonyymi
Jalkapalloa,jalkapalloa...
- Anonyymi
Ylempänä vastaus sulle
- Anonyymi
Sinnuu ootan kyllä kun lupasit, ehkä pidät ees tämän lupaukset. Laita viestiä ihan muuten vaan😏
- Anonyymi
Eiku kirjoita se kirje, siitä oli kerran puhetta, jos haluat pitää yhteyttä.
- Anonyymi
Palstalla anonyymina annettuja luopauksia ei tarvitse pitää. Oikeasti ap. Ei kukaan tiedä varmaksi oliko hänelle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372