Lupasin että tulen

Anonyymi-ap

Nyt näyttää siltä että en tulekaan vielä, anteeksi😔

19

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jossain vaiheessa se toinen pian unohtaa odottaa.

      • Anonyymi

        Koko juttu on voinut olla taaskin pelkkää vedätystä, mistä sitä tietää? Ei taida elämäni koskaan muuksi muuttua. Kyllä sitä yksinkin elää kun on siihen jo niin tottunut🥺


    • Anonyymi

      Et halua tulla .. Sitähän se on. Ei tästä mitääm tule

      • Anonyymi

        No jumalauta tänäänkin on juostu kellon ympäri, jos ei ymmärrä niin en voi mitään! Toiseksi, mistä tiedän onko hän oikeasti kiinnostunut, voi olla varattu, mistään mitään tiedä. Tähän asti kaikki naiset kusettaneet että voi taas lyödä lyötyä. Koskaan kukaan ollut oikeasti kiinnostuneita, paska myrsky tullut joka yrityksestä. En tiedä hänestä mitään mutta olis kiva nähdä ja muutakin, mielessä on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jumalauta tänäänkin on juostu kellon ympäri, jos ei ymmärrä niin en voi mitään! Toiseksi, mistä tiedän onko hän oikeasti kiinnostunut, voi olla varattu, mistään mitään tiedä. Tähän asti kaikki naiset kusettaneet että voi taas lyödä lyötyä. Koskaan kukaan ollut oikeasti kiinnostuneita, paska myrsky tullut joka yrityksestä. En tiedä hänestä mitään mutta olis kiva nähdä ja muutakin, mielessä on ollut.

        Tule kun pääset. Kaikki hyvin. Olen kyllä kiinnostunut edelleen ihan aidosti sinusta. Jos joku semmosta sontaa jauhaa, että mulla olisi joku tai olisin mukamas varattu niin tervetuloa kylään ilmoittamatta koska tahansa niin huomaat itse, että olen sinkku. Kannattaisi sun tutustua muhun henkilökohtaisesti ihan itse kuuntelematta heitä jotka koittavat vääntää kaiken muuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jumalauta tänäänkin on juostu kellon ympäri, jos ei ymmärrä niin en voi mitään! Toiseksi, mistä tiedän onko hän oikeasti kiinnostunut, voi olla varattu, mistään mitään tiedä. Tähän asti kaikki naiset kusettaneet että voi taas lyödä lyötyä. Koskaan kukaan ollut oikeasti kiinnostuneita, paska myrsky tullut joka yrityksestä. En tiedä hänestä mitään mutta olis kiva nähdä ja muutakin, mielessä on ollut.

        En ole sinua kusettanut. En ole kuin muut naiset. Sen voin luvata. Olen itsekin nyt mökillä perheeni kanssa. Ei ole miestä mukana eikä miestä muutenkaan. Hyvää yötä. -hänelle sivusta


    • Anonyymi

      Sain jo. Ei huolta.

      • Anonyymi

        Jaa.


    • Anonyymi

      milloin sitten tulet.....................odotan

      • Anonyymi

        Niin vissiin joo


    • Anonyymi

      En tiennytkään että olisit tulossa, joten no hätä. Pysy siellä vaan missä ootkin.

      • Anonyymi

        Olen tulossa.


    • Anonyymi

      Taas jotain vedätetään tää on kyllä armoton paikka

    • Anonyymi

      Jalkapalloa,jalkapalloa...

    • Anonyymi

      Ylempänä vastaus sulle

    • Anonyymi

      Tunge mulkkus äitis perseeseen

    • Anonyymi

      Sinnuu ootan kyllä kun lupasit, ehkä pidät ees tämän lupaukset. Laita viestiä ihan muuten vaan😏

      • Anonyymi

        Eiku kirjoita se kirje, siitä oli kerran puhetta, jos haluat pitää yhteyttä.


    • Anonyymi

      Palstalla anonyymina annettuja luopauksia ei tarvitse pitää. Oikeasti ap. Ei kukaan tiedä varmaksi oliko hänelle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe